Dat zou je denken alleen is dat dus helaas niet zo, bij iedere rls is het wel raak als iemand een underdog leuk vindt dat veel mensen zich dat persoonlijk aantrekken en dan ook afreageren op die mensen. Je bent dan stom om die persoon leuk te vinden, dit is een nette omschrijving.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]oh echt
Wat stom... mag je toch zelf weten!
Ja goed van ons he.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
We zijn wel braaf naar de SC gegaan
Wil nu wel een sticker van de juf @:Dotteke
Hallo Choco'tje alles goedquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
Zodat de COS -zoveel mogelijk- slowchat vrij kan zijn.
Wees lief voor elkaar
Pffft... stom van ze!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou je denken alleen is dat dus helaas niet zo, bij iedere rls is het wel raak als iemand een underdog leuk vindt dat veel mensen zich dat persoonlijk aantrekken en dan ook afreageren op die mensen. Je bent dan stom om die persoon leuk te vinden, dit is een nette omschrijving.
Moet even wennen, ben niet zo actief nog met streams kijken. Dat komt vanzelf wel als ze elkaar de toko uit meppenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey muis, jazeker en met jou? Heb je er zin in dit seizoen....
Ik sta er elk jaar weer verbaasd naar te kijken dat mensen het zo persoonlijk kunnen aantrekken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou je denken alleen is dat dus helaas niet zo, bij iedere rls is het wel raak als iemand een underdog leuk vindt dat veel mensen zich dat persoonlijk aantrekken en dan ook afreageren op die mensen. Je bent dan stom om die persoon leuk te vinden, dit is een nette omschrijving.
We worden ouder he, dan duurt dat allemaal wat langer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet even wennen, ben niet zo actief nog met streams kijken. Dat komt vanzelf wel als ze elkaar de toko uit meppen
Dat gaat best ver soms, dat je dm's krijgt dat je dat persoon niet aardig mag vindenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat best ver soms, dat je dm's krijgt dat je dat persoon niet aardig mag vinden
echt DMśquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat best ver soms, dat je dm's krijgt dat je dat persoon niet aardig mag vinden
Ik heb wel mijn tabblad cos altijd open staan en als het nummertje hard op loopt is het tijd om even in te schakelenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We worden ouder he, dan duurt dat allemaal wat langer.Geintje, zijn pas een dag streams ook, is net als fietsen.
We zijn oude rotten en weten hoe het gaat, even geduldig afwachten.
En dan is het tegenwoordig een stuk vriendelijker door regels en zo. 20 jaar geleden was het nog veeeeeel erger, ook anoniemer, ik weet niet maar soms is het nu zelfs soft te noemen, ken je nagaan. Anoniem op internet te keer gaan over iemand hebben veel mensen nodig schijnbaar, ik soms ook. Fok! is geen libelle forum werd er vroeger dan gezegd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffft... stom van ze!
En ja ik heb ook wel te horen gekregen dat ik de verkeerde leuk vond en waarom en bladibla
Vond het vorig jaar erg met die stotterende vrouw... ik mocht haar ook niet zo. Alleen over hoe er over haar stotteren gedaan werd (heb logopedie en taalwetenschappen gestudeerd) terwijl ze alle technieken goed toepaste en daardoor als nep bestempeld werd.
Toen ben ik gestopt met de cos voor dat jaar
Die blonde meid verleden jaar was niet zo populair ook. Ik vond har juist een aanwinst, je hoeft niet iemand als vriend/in te willen maar sommige bewoners zijn juist leuk omdat ze voor wat reuring zorgen.quote:
Ik ook, zeer bijzonder verschijnsel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik sta er elk jaar weer verbaasd naar te kijken dat mensen het zo persoonlijk kunnen aantrekken.
Het is ook van de gekke dat mensen er zo mee omgaan en zelfs mensen en hun familie op sm lastig vallenquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, zeer bijzonder verschijnsel.
Ja echt he.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Heftig. Snap wel dat je dan stopt ja. Ik heb ook altijd een hekel aan dat gezeik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffft... stom van ze!
En ja ik heb ook wel te horen gekregen dat ik de verkeerde leuk vond en waarom en bladibla
Vond het vorig jaar erg met die stotterende vrouw... ik mocht haar ook niet zo. Alleen over hoe er over haar stotteren gedaan werd (heb logopedie en taalwetenschappen gestudeerd) terwijl ze alle technieken goed toepaste en daardoor als nep bestempeld werd.
Toen ben ik gestopt met de cos voor dat jaar
Het gebeurt en is een bijzonder fenomeen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]meen je... wist niet dat mensen zo ver gingen
Omwille een televisieprogramma
Die heb ik van jou geleerd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn tabblad cos altijd open staan en als het nummertje hard op loopt is het tijd om even in te schakelen
Nou haatte vind ik ook weer zoiets.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he.![]()
Ben nu al benieuwd wie met wie weer ruzie gaan krijgen en waarover en weet ik het wat voor onzin en proberen er zelf buiten te blijven. Jij hebt vrij vaak te maken met mensen die je verkeerd lezen, omdat ik je inmiddels lang ken vind ik dat soms wel grappig en denk ik terug aan die goede oude tijd dat wij elkaar haatte maar ben ik zeer blij dat dat wel voorbij is.
Slaap lekker. Ik hoop dat je niet te naar gaat dromen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen
Fijne nacht nog lieve en minder lieve mensen
Ik vind jou vaak juist grappig. Rechtdoor zee. Dat mag ik wel.quote:
Ja ok, ik ben wel flink over de zeik geweest een aantal keer en was echt heeeeel erg boos op jou en vond je zeer gemeen. Tot ik je snapte. Dit is beter omschreven toch. Oh en ik was in het begin best rete irritant, dat weet ik nu ook.quote:
haha ik vond haar ook geweldig, maar heb me soms doodgeergerd aan het commentaar op haar en soms me rot gelachen om hetzelfde commentaar, maar net hoe mijn bui was. ooohhh ashley is aan het hoesten, dat doet ze expres zodat niemand het verhaal van X verstaat.... oh Asley draait haar hoofd naar links, dat betekent dat ze liegt.... oh ashley gaapt dat betekend dat ze zich beter voelt als de rest....... etc. De mensen die zoń hekel aan haar hadden, waren juist degene die alleen maar over haar aan het posten waren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die blonde meid verleden jaar was niet zo populair ook. Ik vond har juist een aanwinst, je hoeft niet iemand als vriend/in te willen maar sommige bewoners zijn juist leuk omdat ze voor wat reuring zorgen.
Ja ik kon me mateloos aan je ergeren iddquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, ik ben wel flink over de zeik geweest een aantal keer en was echt heeeeel erg boos op jou en vond je zeer gemeen. Tot ik je snapte. Dit is beter omschreven toch. Oh en ik was in het begin best rete irritant, dat weet ik nu ook.En jij zei dat vaak.
Ja ik was ook erg geschrokken van dat verhaal van dat meisje die stotterde, dat mensen bij haar huis waren om haar te stalken en te pesten enzo... Jezus doe is normaal.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook van de gekke dat mensen er zo mee omgaan en zelfs mensen en hun familie op sm lastig vallen
Ik gebruikte toen ook wel erg veel smileys.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kon me mateloos aan je ergeren idd
Ja dat is ook een dingetje voor mijquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik gebruikte toen ook wel erg veel smileys.![]()
![]()
![]()
![]()
Vaste PI kan ik ook aardig agressief van wordenquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor mij nu ook regelmatig. Soms is het gewoon echt te veel.Ik verander in een zuurtje
![]()
Ook eens inmiddels.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaste PI kan ik ook aardig agressief van worden
quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
En met deze onderlinge liefde ga ik nu afsluiten en met een goed gevoel slapen.
Tot snel weer mensjes. En voor de andere mensjes, wees gewoon aardig tegen elkaar, er is al genoeg ellende.
Grote meid, jij krijgt een stickerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
We zijn wel braaf naar de SC gegaan
Wil nu wel een sticker van de juf @:Dotteke
Morguh Kodiakquote:
Maakte even een grapje meidquote:Op woensdag 8 januari 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote meid, jij krijgt een sticker![]()
Denk dat met name de mensen die de COS terug lezen om te kijken wat er gebeurd blij zijn.
En het was gezellig hier las ik.
[ afbeelding ]
Weet ik toch, en grap terug met een stickerquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maakte even een grapje meid
Het is soms lastig om hem sc in de cos te maken
Morguhquote:
Oh ik dacht dat ik hem echt kreegquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik toch, en grap terug met een sticker
aaaa gossiequote:Op woensdag 8 januari 2025 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik hem echt kreeg
Jou dag kan niet meer stukquote:
Je kan hem uitprinten kan je het aan iedereen laten zienquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaad
Vertel iedereen dat ik een sticker heb gehad
Natuurlijk heb ik iedereen al foto's geappt en verteld hoe braaf ik benquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan hem uitprinten kan je het aan iedereen laten zien
Verbazend... want er gebeurt geen moer nog in dat huis behalve kakelenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
COS'sers wat gaan jullie snel, even een telefoontje en we zitten al weer in een nieuwe COS
We staan boven aan in de stats met het aantal berichtenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verbazend... want er gebeurt geen moer nog in dat huis behalve kakelen
Sjah, ze zitten braaf hun tijd uit, er zal ook niets bijzonders gebeuren totdat de club compleet is, lijkt me sterk dat ze 3maanden lang 1 eruit/1erin blijven doen met 10 bewonersquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We staan boven aan in de stats met het aantal berichten
[ [url=
Ik heb ze net weer even op stil gezet, word gek van dat getetter door elkaar.
Ik lees wel in de COS als er iets gebeurd, dan is het tijd zat om ze weer aan te zetten
Of er komen er nog wat bij?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, ze zitten braaf hun tijd uit, er zal ook niets bijzonders gebeuren totdat de club compleet is, lijkt me sterk dat ze 3maanden lang 1 eruit/1erin blijven doen met 10 bewoners
Is ook al lastig met 1 stream die continu op kakelen staat iets mee te krijgen van dbk of een game als die op stream2 komtquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of er komen er nog wat bij?
Er valt ook zo weinig te doen, ze hebben niets, ze kunnen niets.
Het is afwachten tot BB zich meld en ze weer iets moeten doen.
Maar of wij dat allemaal op de streams mogen zien vraag ik mij af
Heb al gelezen dat er ook alweer sl zijn geweest
O dat is mooi kudt, jij kijkt via de belg mee?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is ook al lastig met 1 stream die continu op kakelen staat iets mee te krijgen van dbk of een game als die op stream2 komt
Ja nog steeds GOplay met 1 stream , die geeft niet veelquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi kudt, jij kijkt via de belg mee?
Die treurwilgen zitten er elk jaar tussen. Vorig jaar verschenen caps van hier (of zelfs van twitter zelf) gewoon op naam van een andere twitteraars in de liveshowsquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef Hunter het volgende:
Mijn screenshots worden rechtstreeks naar Twitter gekopieerd
[ x ]
Kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Zet ik gister Videoland aan voor heel wat anders, is BB ineens gestart
To-TAAL gemist!
Nou, we zijn er weer hoor.
Eerst moeten de nominaties bekend zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik keek ook al, had wel verwacht dat die open zou zijn inmiddels.
Zolang je het hier op Fok! gebruikt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
SV aangemaakt voor vandaag met vermelding van wie ik wat gebruikt heb uit de COS.
Mochten degenen het niet oke vinden dan laat het me weten dan haal ik het weer weg.
Dacht schrijf het hier ipv iedereen dm te doen
Oh dat laatste heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je het hier op Fok! gebruikt is er niets aan de hand.
Het ging er om dat er iemand is die het naar een andere media zet.
Met vermelding er bij van wie het is deed ik ook altijd en zo gaat het al jaren
Dan ben je de hele dag aan het dmmen om het te vragen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat laatste heb ik niet meegekregenWeet wel dat dat al jaren iemand doet voor zo'n gossip site.
Vind het zelf altijd wel zo netjes om dingen die ik uit de COS van iemand in het SV gebruik alleen te doen met toestemming van die persoon.. en te vermelden van wie ik wat gebruikt heb.
We zijn solidair aan de bewonersquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd om weer wat zitvlees te kweken om te wachten op wat komen gaat
precies daarom nu zoquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je de hele dag aan het dmmen om het te vragen.
Maar je hebt het nu netjes gedaan toch??
Ik vond dat gisteren ook al had hem al snel uit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
precies daarom nu zo![]()
saaie streamdag tot nu toe
Het boeit je niet echt dus Ik heb dat in het begin altijd wel eigenlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
heb nu al de Afleveringen bij beide het eind gemist haha in slaap gevallen erbij.... zou dat wat betekenen?![]()
Precies. Zo heb ik altijd 3 weken nodig om de namen te leren kennen haha. Ik heb ook besloten gezellig hier te hangen wanneer ik tijd heb en niet in de COS. Scheelt me ook de hele tijd nadenken of het daar wel of niet hoortquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het boeit je niet echt dus Ik heb dat in het begin altijd wel eigenlijk.
Moet er eerst inkomen
Hey Boosterquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies. Zo heb ik altijd 3 weken nodig om de namen te leren kennen haha. Ik heb ook besloten gezellig hier te hangen wanneer ik tijd heb en niet in de COS. Scheelt me ook de hele tijd nadenken of het daar wel of niet hoort
Doe es niet zo lelijk jij!quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey BoosterJe wordt oud
dat kan je allemaal niet meer aan dat nadenken
Love youquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Doe es niet zo lelijk jij!Maar het gaat me ook te snel inderdaad, mijn scherm vloog aan me voorbij gisteren.
Dittoquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Love you![]()
Ja gaat ook snel, maandag helemaal ppppfff
Die zijn net een half uurtje binnenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ditto... en ik moet je meteen gelijk geven want ik kom er nu pas achter dat er twee nieuwe zijn?
Dan ben ik nog te redden toch?quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn net een half uurtje binnen
Er is nog hoop voor jequote:
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij mag nog een weekje blijven bij deze.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeejj je hebt er een vriend bij
Ja een Winter vol Vrienden , zou zomaar een TT kunnen zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]Yeahh waar de SC al niet goed voor is
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja een Winter vol Vrienden , zou zomaar een TT kunnen zijn
We kennen elkaar al eventjesquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeejj je hebt er een vriend bij
Streng maar rechtvaardig! En streng ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, Dotje heeft dat nou eenmaal
mijn selectieve geheugen laat me in de steek, ik weet daar niets vanquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Streng maar rechtvaardig! En streng ook.
Jij bent gewoon van nature braaf, ik ben braaf gemept door @Dottekequote:Op woensdag 8 januari 2025 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
mijn selectieve geheugen laat me in de steek, ik weet daar niets van
Goedzo.. mep ze maar in gareelquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
Ja heeft mij heel wat zweepjes gekost
Brr even boodschappen gedaan en handschoenen vergeten aan te doen bbrrr
Nou... als je zou weten hoe lang ik mijn best gedaan heb om niet braaf te zijn... lukt hier gewoon niet.. heel frustrerend somsquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij bent gewoon van nature braaf, ik ben braaf gemept door @:Dotteke![]()
En voor de duidelijkheid, ik maak maar gein uiteraard
Straks om 20:30h RTL5quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
Benieuwd naar de aflevering. Weet iemand hoe laat die op videoland staat?
Hey Tessss en nog een paar ssen erachterquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:35 schreef tesssssssss het volgende:
@:Dotteke Ik wist niet waar ik het moest vragen, maar komt er geen topic over "wie denk je dat er weggestemd wordt?"
Dat vond ik altijd leuk.
Hoi Dotteke, ik ga een topic maken, dank je wel. 😊😊😊quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Tessss en nog een paar ssen erachter
Ik had wel deze aangemaakt
BB / Nominatie, hoe stemt FOK!
Je mag er wel een een maken als je dat kan, lukt dat niet wil ik het ook wel voor je doen?
O leuk, hopelijk komt het hier ook.quote:
Hier ook, maar denk het nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, hopelijk komt het hier ook.
O, waarom dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook, maar denk het niet
Heel Groningen tot maandag dicht... zou me perfect uitkomen
Dan hoef ik morgen niet naar twee vergaderingen waar geen pauze tussen zitquote:
Dan nog niet dag in dag uit dit probleem in de COS bespreken Marioquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar is niemand, en nu heb ik stream,geen problem meer
Psycoloog is voor je eigen bestwil en gastvrij hoef je niet te zijn toch als je niet wilquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan hoef ik morgen niet naar twee vergaderingen waar geen pauze tussen zit
En dan heof ik niet naar de psycholoog
En dan hoef ik zaterdag niet gastvrij te zijngewoon luiheid
Volgende week is rustig gelukkig
Hoepel op met je sneeuw! Sommigen van ons moeten fietsen jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, hopelijk komt het hier ook.
Ik ben ook niet bloedserieusquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Psycoloog is voor je eigen bestwil en gastvrij hoef je niet te zijn toch als je niet wil
Krijg je tegen je zin in bezoek dan?
Ik hou toch nog steeds van je ook al doe je zo lelijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoepel op met je sneeuw! Sommigen van ons moeten fietsen ja
Ja zo krijg je natuurlijk geen tweede sticker hequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bloedserieus
Natuurlijk ga ik naar de psych doe ik hard mijn best
En bezoek is leuk wanneer ze hier zijn.
Die vergaderingen zijn ook wel gezellig
Dus liep even te soezen
Owquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo krijg je natuurlijk geen tweede sticker he![]()
Ik weet dat je je best doet en het je heel veel energie kost
Als het maar helpt want dat gun ik je zo
Lievvvvvdequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou toch nog steeds van je ook al doe je zo lelijk
Fijn om te horenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow
... geen sticker
Helpt zeker hoor!
Ja hij probeert het kapot te maken door lelijk tegen mij te doen. Maar gaat hem lekker niet lukkuhhhhhhhquote:
Ik ook van jou en jij had er nog eentje tegoedquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou toch nog steeds van je ook al doe je zo lelijk
O jij bent er zo een goed dat ik dat weet want dan heb je er nog heel veel tegoed.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ook van jou en jij had er nog eentje tegoed
Generaliseer je me nou?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij bent er zo een goed dat ik dat weet want dan heb je er nog heel veel tegoed.
Ikke, ik zou niet durvenquote:
Yeahhhhhquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan mag je weer een weekje blijven
Goedemorgenquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
Morguhkijken wat de dag van vandaag gaat brengen in BB land.
Hey Riverquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Goedemorgensws worden de genomineerde bekend gemaakt
Ik denk dat het vanavond in de aflevering te zien is en dat we 24 uur hebben om te stemmen via rtl site.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey River![]()
Had ik gisteren al verwacht. Of mogen wij niet stemmen? Daar is nog niets over bekend gemaakt he?
Ik zou het wel leuk vinden als ze alleen onderling mogen stemmen. Of de genomineerde door het spel het huis moeten verlaten.
Dat zou kunnen. Ik vind dat stemmen van de kijkers nooit eerlijk. Of ze moeten het zo maken dat iedereen maar 1 x kan stemmen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanavond in de aflevering te zien is en dat we 24 uur hebben om te stemmen via rtl site.
IK heb gewoon een rtl acc en stem dus een keer, de optie is er al wel op de site maar als je hem aanklikt staat er dat je nog niet kan stemmen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik vind dat stemmen van de kijkers nooit eerlijk. Of ze moeten het zo maken dat iedereen maar 1 x kan stemmen.
Nu heb je dat sommige wel tig keerr op een bewoner stemt
Ja ik ook, kan een keer stemmen, ook op de belg kan je een keer stemmen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:32 schreef -river- het volgende:
[..]
IK heb gewoon een rtl acc en stem dus een keer, de optie is er al wel op de site maar als je hem aanklikt staat er dat je nog niet kan stemmen.
Goedemorgen allemaalquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen, iemand sneeuw? Hier niet, wat ik eigenlijk geen drama vind, omdat ik straks nog even weg moet.
Morguhquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen, iemand sneeuw? Hier niet, wat ik eigenlijk geen drama vind, omdat ik straks nog even weg moet.
Morguhquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Hier ligt veel sneeuw(midden Limburg) en het sneeuwt nog steeds..
Goedemorgen, hier in Brabant ligt een beetje maar het zou vandaag wel gaan sneeuwen. Gelukkig hoef ik het huis niet uit. Ik heb zometeen wel een zoom afspraak dus hoop dat de nominaties niet te vroeg zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MorguhNee geen vlokje terwijl het volgens buienradar hier vannacht had moeten sneeuwen.
[..]
Morguh![]()
Ja ik zag gisteren op tv dat veel mensen overal vandaan speciaal naar Limburg zijn gekomen voor de sneeuw
Ja echt he, kan je nagaan wat sneeuw met je doetquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja4 uur!!! gereden zag ik
![]()
Hier ligt nu wel veelBegon gisteravond al en het sneeuwt nu nog steeds
![]()
Moet nog de weg op rond 10 uur. Als ik maar op tijd terug ben voor de nominaties
In zuid Limburg zal het vandaag druk zijn. Dan staan er verkeersregelaars en mag je als toerist niet verder rijdenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, kan je nagaan wat sneeuw met je doet
O echt, dat is ook wat. En dat allemaal voor zo klein laagje sneeuw Hier regent hetquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In zuid Limburg zal het vandaag druk zijn. Dan staan er verkeersregelaars en mag je als toerist niet verder rijden(Bij Vaals is dat vaak).
Ja maar daar valt wel vaak de meeste sneeuw. Je zit daar bij het drie landen punt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat is ook wat. En dat allemaal voor zo klein laagje sneeuw Hier regent het
ZUllen er wel meer zeggen denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar daar valt wel vaak de meeste sneeuw. Je zit daar bij het drie landen punt.
als hier bij mij niks ligt, ligt daar vaak toch nog 10 cm sneeuw.
En ja.. ik ging daar toen puber kleiner was ook gewoon heen voor de sneeuwVorig jaar nog bedenk ik me nu.
Zei dan dat ik daar woonde
Zekerquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZUllen er wel meer zeggen denk ik
gewoon met een zachte G pratenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ZekerZie ik op FB dan terug
![]()
Mensen van buiten Limburg pikken ze er zo uit door het accent.
Kom maar halen, ligt genoegquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..☃️⛄️
Ik wil ook sneeuw en wel nu!
Kom maar hierheen Frummelquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..☃️⛄️
Het zou volgens buienradar nu moeten sneeuwen, maar helaasquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..☃️⛄️
Ik hou d'r van... ik vind het zo mooi...quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik haat sneeuw gelukkig regent het hier
Hier ook regenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja hier ook volgens code geel.. stom gedoe..quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou volgens buienradar nu moeten sneeuwen, maar helaas
Ja vannacht zou het al sneeuwen maar geen vlok gezien.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier ook volgens code geel.. stom gedoe..
Dan ga ik ook gezellie mee als het mag van Kissy hiquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vannacht zou het al sneeuwen maar geen vlok gezien.
Nog even en ik vraag of ik bij Birdie mag logeren
Els is begin 50 en Linda eind 40 rest is een stuk jonger ja.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Nou ga eens kijken of ik de smaak te pakken kan krijgen van BB toe nu toe niet gelukt.. mij te jong grut..
Genoeg plek hier Dott!quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vannacht zou het al sneeuwen maar geen vlok gezien.
Nog even en ik vraag of ik bij Birdie mag logeren
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan ga ik ook gezellie mee als het mag van Kissy hi
Ik kom er ook niet in. Heb het nu ook aanstaan, maar eigenlijk gaat alles langs mij heen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Nou ga eens kijken of ik de smaak te pakken kan krijgen van BB toe nu toe niet gelukt.. mij te jong grut..
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan ga ik ook gezellie mee als het mag van Kissy hi
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Genoeg plek hier Dott!
[..]ja jij bent ook welkom
D'r moet gewoon een in die een beetje voor reuring gaat zorgen... het is zo tam...quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Els is begin 50 en Linda eind 40 rest is een stuk jonger ja.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Genoeg plek hier Dott!
[..]ja jij bent ook welkom
Jij kijkt toch elke dag eerst de YouTube instructiequote:Op donderdag 9 januari 2025 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
Instructies geven en nodig hebben om te douchen
Gewoon een mix van jong en oud vind ik wel gezellie... die oudjes lekker mopperen op de jonkies hiquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in. Heb het nu ook aanstaan, maar eigenlijk gaat alles langs mij heen.
Jong spul maakt mij niet zo uit, als er maar wat in zit
Komt nog wel zitten nog in de eerste weekquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r moet gewoon een in die een beetje voor reuring gaat zorgen... het is zo tam...
kwoot verklootquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op donderdag 9 januari 2025 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
Instructies geven en nodig hebben om te douchen
Jij kijkt toch elke dag eerst de YouTube instructie
Ja dat is zo... ik heb m'n verwachtingen iets te hoog ben ik bang..quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt nog wel zitten nog in de eerste week
Best een vriendelijk mens eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Quote gemaakt, tikkies onderwegwant wie een kloot verkloot quote verkloot net zo goed een quote
Nee nee jij quote een verkloot quote, dus heb ik ook werk aanquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Nee nee stuur maar een dubbele naar hem
nee nee jij kon het laten staanquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nee jij quote een verkloot quote, dus heb ik ook werk aan
Nee, jij had niet hoeven quotenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee nee jij kon het laten staan![]()
Nog weinig verdiend de eerste week geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik zie niet veel vragen van jou hoor en vragen staat hier vrijquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Excuses als ik veel vraag hoor maar ik kan niet echt alles veel terug lezen nu, op de 1 of andere manier krijg ik koppijn van het vele lezen nu met mijn leesbril in combi met mijn gewone bril. en of de kachel werkt ook niet mee.
Maar hoe dan ook heb ik al 3 dagen hoofdpijn![]()
![]()
Morguh, lucky you. Hier is het meer natte prutquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:18 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een heerlijk winterweer hier in Brabant.. zo mooi die sneeuw ⛄️
Ik zal de streams maar eens aanzetten want we zullen zo wel te zien krijgen wie de genomineerden zijn.
ja vast excuses vooraf ( even beter )quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie niet veel vragen van jou hoor en vragen staat hier vrij
Vervelend dat je al drie dagen hoofdijn hebt
Dat herken ik wel en moet zeggen dat ik nog steeds niet goed kan wennen aan varifocale glazen. Kijk nog steeds over mijn bril heen als iets moet lezenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Excuses als ik veel vraag hoor maar ik kan niet echt alles veel terug lezen nu, op de 1 of andere manier krijg ik koppijn van het vele lezen nu met mijn leesbril in combi met mijn gewone bril. en of de kachel werkt ook niet mee.
Maar hoe dan ook heb ik al 3 dagen hoofdpijn![]()
![]()
Natte prut is erg en dan slibber je helemaal als je buiten bent.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, lucky you. Hier is het meer natte prut
ja ik heb geen varifocale bril, ik heb mijn eigen bril voor verziend dus en daar over heb ik een goedkoop brilletje van de blokker voor het lezen erbij anders kan ik geen letter lezen. ( ben bang dat ik niet kan wnnen aan een varifocale brilquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat herken ik wel en moet zeggen dat ik nog steeds niet goed kan wennen aan varifocale glazen. Kijk nog steeds over mijn bril heen als iets moet lezen
Dat hoor je wel meer, en je moet daar nog mee uitkijken ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb geen varifocale bril, ik heb mijn eigen bril voor verziend dus en daar over heb ik een goedkoop brilletje van de blokker voor het lezen erbij anders kan ik geen letter lezen. ( ben bang dat ik niet kan wnnen aan een varifocale bril
Zo deed ik dat ook altijd en dacht het zal wel makkelijker zijn om een varifocale te hebben maar ik vind het helemaal niets. Duur en het werkt niet voor mij. Ik volg BB stream op de tv en Fok op een IPad en heb dus mijn bril op het puntje van mijn neus staan zodat ik er doorheen en eroverheen kan kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb geen varifocale bril, ik heb mijn eigen bril voor verziend dus en daar over heb ik een goedkoop brilletje van de blokker voor het lezen erbij anders kan ik geen letter lezen. ( ben bang dat ik niet kan wnnen aan een varifocale bril
met dat goedkope brilletje bedoel je?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoor je wel meer, en je moet daar nog mee uitkijken ook
ok is ook erg vervelend dan, kan je er niet mee terug gaan en eventueel geld terug vragen ofzo omdat je er niet aan kan wennenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo deed ik dat ook altijd en dacht het zal wel makkelijker zijn om een varifocale te hebben maar ik vind het helemaal niets. Duur en het werkt niet voor mij. Ik volg BB stream op de tv en Fok op een IPad en heb dus mijn bril op het puntje van mijn neus staan zodat ik er doorheen en eroverheen kan kijken.
Had ik beter kunnen doen maar is nu te langgeleden. Tegenwoordig heb ik weer vaak mijn lenzen in en dan in combi met zo’n goedkoop leesbrilltjequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok is ook erg vervelend dan, kan je er niet mee terug gaan en eventueel geld terug vragen ofzo omdat je er niet aan kan wennen
Helemaal niet een beetje jaloers ofzo... geniet er lekker van...quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:18 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een heerlijk winterweer hier in Brabant.. zo mooi die sneeuw ⛄️
Ik zal de streams maar eens aanzetten want we zullen zo wel te zien krijgen wie de genomineerden zijn.
ja dat is ook een idee inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Had ik beter kunnen doen maar is nu te langgeleden. Tegenwoordig heb ik weer vaak mijn lenzen in en dan in combi met zo’n goedkoop leesbrilltje
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 9 januari 2025 11:19 schreef B00STER het volgende:
Sorry, ik val er net in, ik zie dat we kunnen stemmen, maar kan iemand me kort uitleggen wat de bedragen onder de personen inhouden voor ik stem? Is dat wat ze meenemen, of gaat dat uit de pot?
Nee zeker niet! Ik stem op irritatie-waarde haha. Maar was gewoon even benieuwd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeGa jij stemmen dan op basis van hoeveel geld ze hebben?
Ik ga niet stemmen, zou niet weten op wie, van mij mag iedereen nog wel even blijven![]()
Te weinig gezien om er een oordeel over te kunnen geven.
O omdat je zegt, voor dat ik stem, dacht ik dat je daar naar keekquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Ik stem op irritatie-waarde haha. Maar was gewoon even benieuwd.
De hoofdprijs is dit jaar het bedrag dat ze individueel gespaard hebben. Er is dus geen algemene prijzenpot. Het bedrag onder de naam bij het stemmen is wat de betreffende deelnemer tot nu toe gespaard heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:19 schreef B00STER het volgende:
Sorry, ik val er net in, ik zie dat we kunnen stemmen, maar kan iemand me kort uitleggen wat de bedragen onder de personen inhouden voor ik stem? Is dat wat ze meenemen, of gaat dat uit de pot?
Lekker even ontspannen dan maarquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
wat een ochtend, ben moe
Tijd voor BB
Jaquote:
Ik heb nog geen voorkeur, kan er ook nog niet goed inkomen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
ik vindt dit een moeilijke zowel Milena als Fleur mogen van mij wel gaan
Jij bent er ook een ,thee voor het comfort en koffie voor de energiequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jahoef gelukkig niks meer
Ga lekker onderuit, series kijken en BB streamen. Boekje...
Zo even thee zetten voor het comfort en koffie voor de energie (met mijn nieuwe Blond Amsterdam Senseoapparaat)
Hahaha zo werkt het welquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent er ook een ,thee voor het comfort en koffie voor de energie
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De hoofdprijs is dit jaar het bedrag dat ze individueel gespaard hebben. Er is dus geen algemene prijzenpot. Het bedrag onder de naam bij het stemmen is wat de betreffende deelnemer tot nu toe gespaard heeft.
Dankjewel!quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De hoofdprijs is dit jaar het bedrag dat ze individueel gespaard hebben. Er is dus geen algemene prijzenpot. Het bedrag onder de naam bij het stemmen is wat de betreffende deelnemer tot nu toe gespaard heeft.
Jij hebt nergens tijd voor doordat je al dat tuig in het gareel moet houden. Waarvoor hulde overigens, als altijdquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je zegt, voor dat ik stem, dacht ik dat je daar naar keek
Ik heb nog geen irritatie eigenlijk. Maar zoals gezegd ik kijk te weinig.
Ik lieg, ik heb ze wel aan maar het geluid uiten als ik dan zie in de COS dat er iets is zet ik het geluid aan
Die met die helium stem mag blijven van mijquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Dank u dank u heb bijna geen ruimte voor nog meer verenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij hebt nergens tijd voor doordat je al dat tuig in het gareel moet houden. Waarvoor hulde overigens, als altijd
Gelukkig ben ik niet de enige, ik vind het echt maar weinig qua bewoners dit jaarquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in. Heb het nu ook aanstaan, maar eigenlijk gaat alles langs mij heen.
Jong spul maakt mij niet zo uit, als er maar wat in zit
IK heb dat eigenlijk ieder jaar wel. Heb momenteel ook niet veel tijd om te kijken en als ik kijk is er niets te doen. Hangen en hangen en hangen, er gebeurd nog niet veel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige, ik vind het echt maar weinig qua bewoners dit jaar
Vorig jaar zat ik er vrij snel in maar toen had ik ook direct een duidelijke favorietquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb dat eigenlijk ieder jaar wel. Heb momenteel ook niet veel tijd om te kijken en als ik kijk is er niets te doen. Hangen en hangen en hangen, er gebeurd nog niet veel.
Er zullen er nog wel een paar bij komen vermoed ik?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik er vrij snel in maar toen had ik ook direct een duidelijke favoriet
Het is dat ik ze nu zelf er neerzet, maar toen ik nog geen mod was wist ik het ook niet ssssstttttttquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat ik ze nu zelf er neerzet, maar toen ik nog geen mod was wist ik het ook niet sssssttttttt
Ji had het over iets anders dan ik, jij bedoelde de link op videoland en ik de link naar het stemmen in de OPquote:
Ik had het idd over de link op Videoland zelfquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ji had het over iets anders dan ik, jij bedoelde de link op videoland en ik de link naar het stemmen in de OP
Ik las het laterquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het idd over de link op Videoland zelf
quote:
ik weet het ook nog niet ook omdat ik ze nog niet echt ken, nog te weinig gekeken. Dus zeg het maar op wie moet ik stemmen of alle 3 een stem gevenquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Persoonlijk zou ik graag Milena of Fleur zien gaan, maar wie ben ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet het ook nog niet ook omdat ik ze nog niet echt ken, nog te weinig gekeken. Dus zeg het maar op wie moet ik stemmen of alle 3 een stem geven
doe ik Fleur zoiezo danquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik graag Milena of Fleur zien gaan, maar wie ben ik
ja dat had ik ook dus, ik kom er dit jaar erg moeilijk in nogquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik er vrij snel in maar toen had ik ook direct een duidelijke favoriet
Mijn kip is ook op nu haha. Je mag weer even ademenquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u dank u heb bijna geen ruimte voor nog meer veren
Ik heb dat ieder jaar eigenlijk, maar dit jaar ook meer. Al komt dat ook omdat ik minder tijd heb om te kijken vooralsnog.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat had ik ook dus, ik kom er dit jaar erg moeilijk in nog
Gelukkig, er zit er een verkeerdquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn kip is ook op nu haha. Je mag weer even ademen
Gelukkig ben ik niet visueel ingesteld!!!quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig, er zit er een verkeerdff de boel weer laten helen
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet visueel ingesteld!!!
ja ik heb ook nog niet veel stream gekeken geen idee echt waar het aan ligt, ben op Netflix House aan het bingen en ja trekt me nu even meer dan om te gaan streamen, denk dat de groep mijn nog niet zo erg liggen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb dat ieder jaar eigenlijk, maar dit jaar ook meer. Al komt dat ook omdat ik minder tijd heb om te kijken vooralsnog.
Heb je dat andere jaren ook niet in het begin?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb ook nog niet veel stream gekeken geen idee echt waar het aan ligt, ben op Netflix House aan het bingen en ja trekt me nu even meer dan om te gaan streamen, denk dat de groep mijn nog niet zo erg liggen.
Maak je nog een nwe TV?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat andere jaren ook niet in het begin?
Of ik een nieuwe tv maak?quote:
nee toen zat ik wel op dag 2 wel al meer op de stream en ook in het forumquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat andere jaren ook niet in het begin?
Ja @Paul kaapte mij. Hij had geen geduld om 2 minuten te wachtenquote:
Helaas, als ik kon deed ik het voor jequote:Op donderdag 9 januari 2025 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Doe mij er ook een, 72 inch graag.
Je hebt gelijk.. de TV was ook nixanquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja @:paul kaapte mij. Hij had geen geduld om 2 minuten te wachten
Dus ben maar naar de SC gegaan
dacht dat je vergeten wasquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja @:paul kaapte mij. Hij had geen geduld om 2 minuten te wachten
Dus ben maar naar de SC gegaan
Binnen 1 minuut kapen, we zitten niet in DTSquote:
Tot morgen Joycequote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef Joyce-43 het volgende:
ja ik ga weer even Bingen, tot morgen![]()
fijne avond nog
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas, als ik kon deed ik het voor je
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]en nou mag ik geen complimenten meer geven
Het is net begonnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet zeggen dat ook deze editie van BB mij weer wat tegenvalt,
Ze doen hun best er wel iets meer van te maken maar het blijft een beetje tam en lam.
Je kan ze veel meer spellen laten doen voor eten etc.
Het scheelt dat je niet verplicht bent om te kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is nu al aan het in zakken in mijn ogen
Dat is waar en COS houdt het leuk voor mijquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het scheelt dat je niet verplicht bent om te kijken
Dat scheelt hequote:Op donderdag 9 januari 2025 23:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is waar en COS houdt het leuk voor mij
Mioguhquote:Op vrijdag 10 januari 2025 06:56 schreef Moeraskat het volgende:
Tuin wandelaar Elsa is ook al op en wij ook.
Goedemorgen allemaal![]()
Morguh Jockariquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:39 schreef Jockari het volgende:
Oeps ! zat in verkeerde topic.
Goeiemorgen allemaal !
Mogguh, ik heb net de ruiten van mijn vrouw mogen krabben. Ik heb weinig liefdegevoel richting de winter momenteel. Dus 1 koffie graag; zwart!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mioguh, ik zit winter vol liefde te kijken. Nog geen streams aan
Morguh BOOSTERquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mogguh, ik heb net de ruiten van mijn vrouw mogen krabben. Ik heb weinig liefdegevoel richting de winter momenteel. Dus 1 koffie graag; zwart!
Morguh Kodiakquote:
Ik weet niet wat jij neemt in de ochtend, maar doe mij dat ook maar met je scherpte. Grapjas! Mar evengoed bedanktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh BOOSTER![]()
Heeft jou vrouw ruiten![]()
Voor deze keer dan [ afbeelding ]
Morguh voor jou een extra dikke knuffelquote:
Zwarte koffiequote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij neemt in de ochtend, maar doe mij dat ook maar met je scherpte. Grapjas! Mar evengoed bedankt
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh voor jou een extra dikke knuffel
Vast en zeker,quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welover een half uurtje richting de psych. Komt wel goed
Yup. Zo zwart assiemaarkanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zwarte koffiedat neem je al zo te lezen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |