Ja maar daar valt wel vaak de meeste sneeuw. Je zit daar bij het drie landen punt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat is ook wat. En dat allemaal voor zo klein laagje sneeuw Hier regent het
ZUllen er wel meer zeggen denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar daar valt wel vaak de meeste sneeuw. Je zit daar bij het drie landen punt.
als hier bij mij niks ligt, ligt daar vaak toch nog 10 cm sneeuw.
En ja.. ik ging daar toen puber kleiner was ook gewoon heen voor de sneeuwVorig jaar nog bedenk ik me nu.
Zei dan dat ik daar woonde
Zekerquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZUllen er wel meer zeggen denk ik
gewoon met een zachte G pratenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ZekerZie ik op FB dan terug
![]()
Mensen van buiten Limburg pikken ze er zo uit door het accent.
Kom maar halen, ligt genoegquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..☃️⛄️
Ik wil ook sneeuw en wel nu!
Kom maar hierheen Frummelquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..☃️⛄️
Het zou volgens buienradar nu moeten sneeuwen, maar helaasquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..☃️⛄️
Ik hou d'r van... ik vind het zo mooi...quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik haat sneeuw gelukkig regent het hier
Hier ook regenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja hier ook volgens code geel.. stom gedoe..quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou volgens buienradar nu moeten sneeuwen, maar helaas
Ja vannacht zou het al sneeuwen maar geen vlok gezien.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier ook volgens code geel.. stom gedoe..
Dan ga ik ook gezellie mee als het mag van Kissy hiquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vannacht zou het al sneeuwen maar geen vlok gezien.
Nog even en ik vraag of ik bij Birdie mag logeren
Els is begin 50 en Linda eind 40 rest is een stuk jonger ja.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Nou ga eens kijken of ik de smaak te pakken kan krijgen van BB toe nu toe niet gelukt.. mij te jong grut..
Genoeg plek hier Dott!quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vannacht zou het al sneeuwen maar geen vlok gezien.
Nog even en ik vraag of ik bij Birdie mag logeren
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan ga ik ook gezellie mee als het mag van Kissy hi
Ik kom er ook niet in. Heb het nu ook aanstaan, maar eigenlijk gaat alles langs mij heen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Nou ga eens kijken of ik de smaak te pakken kan krijgen van BB toe nu toe niet gelukt.. mij te jong grut..
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan ga ik ook gezellie mee als het mag van Kissy hi
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Genoeg plek hier Dott!
[..]ja jij bent ook welkom
D'r moet gewoon een in die een beetje voor reuring gaat zorgen... het is zo tam...quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Els is begin 50 en Linda eind 40 rest is een stuk jonger ja.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Genoeg plek hier Dott!
[..]ja jij bent ook welkom
Jij kijkt toch elke dag eerst de YouTube instructiequote:Op donderdag 9 januari 2025 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
Instructies geven en nodig hebben om te douchen
Gewoon een mix van jong en oud vind ik wel gezellie... die oudjes lekker mopperen op de jonkies hiquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in. Heb het nu ook aanstaan, maar eigenlijk gaat alles langs mij heen.
Jong spul maakt mij niet zo uit, als er maar wat in zit
Komt nog wel zitten nog in de eerste weekquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r moet gewoon een in die een beetje voor reuring gaat zorgen... het is zo tam...
kwoot verklootquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op donderdag 9 januari 2025 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
Instructies geven en nodig hebben om te douchen
Jij kijkt toch elke dag eerst de YouTube instructie
Ja dat is zo... ik heb m'n verwachtingen iets te hoog ben ik bang..quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt nog wel zitten nog in de eerste week
Best een vriendelijk mens eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Quote gemaakt, tikkies onderwegwant wie een kloot verkloot quote verkloot net zo goed een quote
Nee nee jij quote een verkloot quote, dus heb ik ook werk aanquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Nee nee stuur maar een dubbele naar hem
nee nee jij kon het laten staanquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nee jij quote een verkloot quote, dus heb ik ook werk aan
Nee, jij had niet hoeven quotenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee nee jij kon het laten staan![]()
Nog weinig verdiend de eerste week geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik zie niet veel vragen van jou hoor en vragen staat hier vrijquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Excuses als ik veel vraag hoor maar ik kan niet echt alles veel terug lezen nu, op de 1 of andere manier krijg ik koppijn van het vele lezen nu met mijn leesbril in combi met mijn gewone bril. en of de kachel werkt ook niet mee.
Maar hoe dan ook heb ik al 3 dagen hoofdpijn![]()
![]()
Morguh, lucky you. Hier is het meer natte prutquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:18 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een heerlijk winterweer hier in Brabant.. zo mooi die sneeuw ⛄️
Ik zal de streams maar eens aanzetten want we zullen zo wel te zien krijgen wie de genomineerden zijn.
ja vast excuses vooraf ( even beter )quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie niet veel vragen van jou hoor en vragen staat hier vrij
Vervelend dat je al drie dagen hoofdijn hebt
Dat herken ik wel en moet zeggen dat ik nog steeds niet goed kan wennen aan varifocale glazen. Kijk nog steeds over mijn bril heen als iets moet lezenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Excuses als ik veel vraag hoor maar ik kan niet echt alles veel terug lezen nu, op de 1 of andere manier krijg ik koppijn van het vele lezen nu met mijn leesbril in combi met mijn gewone bril. en of de kachel werkt ook niet mee.
Maar hoe dan ook heb ik al 3 dagen hoofdpijn![]()
![]()
Natte prut is erg en dan slibber je helemaal als je buiten bent.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, lucky you. Hier is het meer natte prut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |