Ja maar daar valt wel vaak de meeste sneeuw. Je zit daar bij het drie landen punt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat is ook wat. En dat allemaal voor zo klein laagje sneeuw Hier regent het
ZUllen er wel meer zeggen denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar daar valt wel vaak de meeste sneeuw. Je zit daar bij het drie landen punt.
als hier bij mij niks ligt, ligt daar vaak toch nog 10 cm sneeuw.
En ja.. ik ging daar toen puber kleiner was ook gewoon heen voor de sneeuwVorig jaar nog bedenk ik me nu.
Zei dan dat ik daar woonde
Zekerquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZUllen er wel meer zeggen denk ik
gewoon met een zachte G pratenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ZekerZie ik op FB dan terug
![]()
Mensen van buiten Limburg pikken ze er zo uit door het accent.
Kom maar halen, ligt genoegquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..☃️⛄️
Ik wil ook sneeuw en wel nu!
Kom maar hierheen Frummelquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..☃️⛄️
Het zou volgens buienradar nu moeten sneeuwen, maar helaasquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..☃️⛄️
Ik hou d'r van... ik vind het zo mooi...quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik haat sneeuw gelukkig regent het hier
Hier ook regenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja hier ook volgens code geel.. stom gedoe..quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou volgens buienradar nu moeten sneeuwen, maar helaas
Ja vannacht zou het al sneeuwen maar geen vlok gezien.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier ook volgens code geel.. stom gedoe..
Dan ga ik ook gezellie mee als het mag van Kissy hiquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vannacht zou het al sneeuwen maar geen vlok gezien.
Nog even en ik vraag of ik bij Birdie mag logeren
Els is begin 50 en Linda eind 40 rest is een stuk jonger ja.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Nou ga eens kijken of ik de smaak te pakken kan krijgen van BB toe nu toe niet gelukt.. mij te jong grut..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |