ja ik heb geen varifocale bril, ik heb mijn eigen bril voor verziend dus en daar over heb ik een goedkoop brilletje van de blokker voor het lezen erbij anders kan ik geen letter lezen. ( ben bang dat ik niet kan wnnen aan een varifocale brilquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat herken ik wel en moet zeggen dat ik nog steeds niet goed kan wennen aan varifocale glazen. Kijk nog steeds over mijn bril heen als iets moet lezen
Dat hoor je wel meer, en je moet daar nog mee uitkijken ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb geen varifocale bril, ik heb mijn eigen bril voor verziend dus en daar over heb ik een goedkoop brilletje van de blokker voor het lezen erbij anders kan ik geen letter lezen. ( ben bang dat ik niet kan wnnen aan een varifocale bril
Zo deed ik dat ook altijd en dacht het zal wel makkelijker zijn om een varifocale te hebben maar ik vind het helemaal niets. Duur en het werkt niet voor mij. Ik volg BB stream op de tv en Fok op een IPad en heb dus mijn bril op het puntje van mijn neus staan zodat ik er doorheen en eroverheen kan kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb geen varifocale bril, ik heb mijn eigen bril voor verziend dus en daar over heb ik een goedkoop brilletje van de blokker voor het lezen erbij anders kan ik geen letter lezen. ( ben bang dat ik niet kan wnnen aan een varifocale bril
met dat goedkope brilletje bedoel je?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoor je wel meer, en je moet daar nog mee uitkijken ook
ok is ook erg vervelend dan, kan je er niet mee terug gaan en eventueel geld terug vragen ofzo omdat je er niet aan kan wennenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo deed ik dat ook altijd en dacht het zal wel makkelijker zijn om een varifocale te hebben maar ik vind het helemaal niets. Duur en het werkt niet voor mij. Ik volg BB stream op de tv en Fok op een IPad en heb dus mijn bril op het puntje van mijn neus staan zodat ik er doorheen en eroverheen kan kijken.
Had ik beter kunnen doen maar is nu te langgeleden. Tegenwoordig heb ik weer vaak mijn lenzen in en dan in combi met zo’n goedkoop leesbrilltjequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok is ook erg vervelend dan, kan je er niet mee terug gaan en eventueel geld terug vragen ofzo omdat je er niet aan kan wennen
Helemaal niet een beetje jaloers ofzo... geniet er lekker van...quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:18 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een heerlijk winterweer hier in Brabant.. zo mooi die sneeuw ⛄️
Ik zal de streams maar eens aanzetten want we zullen zo wel te zien krijgen wie de genomineerden zijn.
ja dat is ook een idee inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Had ik beter kunnen doen maar is nu te langgeleden. Tegenwoordig heb ik weer vaak mijn lenzen in en dan in combi met zo’n goedkoop leesbrilltje
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 9 januari 2025 11:19 schreef B00STER het volgende:
Sorry, ik val er net in, ik zie dat we kunnen stemmen, maar kan iemand me kort uitleggen wat de bedragen onder de personen inhouden voor ik stem? Is dat wat ze meenemen, of gaat dat uit de pot?
Nee zeker niet! Ik stem op irritatie-waarde haha. Maar was gewoon even benieuwd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeGa jij stemmen dan op basis van hoeveel geld ze hebben?
Ik ga niet stemmen, zou niet weten op wie, van mij mag iedereen nog wel even blijven![]()
Te weinig gezien om er een oordeel over te kunnen geven.
O omdat je zegt, voor dat ik stem, dacht ik dat je daar naar keekquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Ik stem op irritatie-waarde haha. Maar was gewoon even benieuwd.
De hoofdprijs is dit jaar het bedrag dat ze individueel gespaard hebben. Er is dus geen algemene prijzenpot. Het bedrag onder de naam bij het stemmen is wat de betreffende deelnemer tot nu toe gespaard heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:19 schreef B00STER het volgende:
Sorry, ik val er net in, ik zie dat we kunnen stemmen, maar kan iemand me kort uitleggen wat de bedragen onder de personen inhouden voor ik stem? Is dat wat ze meenemen, of gaat dat uit de pot?
Lekker even ontspannen dan maarquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
wat een ochtend, ben moe
Tijd voor BB
Jaquote:
Ik heb nog geen voorkeur, kan er ook nog niet goed inkomen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
ik vindt dit een moeilijke zowel Milena als Fleur mogen van mij wel gaan
Jij bent er ook een ,thee voor het comfort en koffie voor de energiequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jahoef gelukkig niks meer
Ga lekker onderuit, series kijken en BB streamen. Boekje...
Zo even thee zetten voor het comfort en koffie voor de energie (met mijn nieuwe Blond Amsterdam Senseoapparaat)
Hahaha zo werkt het welquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent er ook een ,thee voor het comfort en koffie voor de energie
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De hoofdprijs is dit jaar het bedrag dat ze individueel gespaard hebben. Er is dus geen algemene prijzenpot. Het bedrag onder de naam bij het stemmen is wat de betreffende deelnemer tot nu toe gespaard heeft.
Dankjewel!quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De hoofdprijs is dit jaar het bedrag dat ze individueel gespaard hebben. Er is dus geen algemene prijzenpot. Het bedrag onder de naam bij het stemmen is wat de betreffende deelnemer tot nu toe gespaard heeft.
Jij hebt nergens tijd voor doordat je al dat tuig in het gareel moet houden. Waarvoor hulde overigens, als altijdquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je zegt, voor dat ik stem, dacht ik dat je daar naar keek
Ik heb nog geen irritatie eigenlijk. Maar zoals gezegd ik kijk te weinig.
Ik lieg, ik heb ze wel aan maar het geluid uiten als ik dan zie in de COS dat er iets is zet ik het geluid aan
Die met die helium stem mag blijven van mijquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Dank u dank u heb bijna geen ruimte voor nog meer verenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij hebt nergens tijd voor doordat je al dat tuig in het gareel moet houden. Waarvoor hulde overigens, als altijd
Gelukkig ben ik niet de enige, ik vind het echt maar weinig qua bewoners dit jaarquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in. Heb het nu ook aanstaan, maar eigenlijk gaat alles langs mij heen.
Jong spul maakt mij niet zo uit, als er maar wat in zit
IK heb dat eigenlijk ieder jaar wel. Heb momenteel ook niet veel tijd om te kijken en als ik kijk is er niets te doen. Hangen en hangen en hangen, er gebeurd nog niet veel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige, ik vind het echt maar weinig qua bewoners dit jaar
Vorig jaar zat ik er vrij snel in maar toen had ik ook direct een duidelijke favorietquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb dat eigenlijk ieder jaar wel. Heb momenteel ook niet veel tijd om te kijken en als ik kijk is er niets te doen. Hangen en hangen en hangen, er gebeurd nog niet veel.
Er zullen er nog wel een paar bij komen vermoed ik?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik er vrij snel in maar toen had ik ook direct een duidelijke favoriet
Het is dat ik ze nu zelf er neerzet, maar toen ik nog geen mod was wist ik het ook niet ssssstttttttquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat ik ze nu zelf er neerzet, maar toen ik nog geen mod was wist ik het ook niet sssssttttttt
Ji had het over iets anders dan ik, jij bedoelde de link op videoland en ik de link naar het stemmen in de OPquote:
Ik had het idd over de link op Videoland zelfquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ji had het over iets anders dan ik, jij bedoelde de link op videoland en ik de link naar het stemmen in de OP
Ik las het laterquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het idd over de link op Videoland zelf
quote:
ik weet het ook nog niet ook omdat ik ze nog niet echt ken, nog te weinig gekeken. Dus zeg het maar op wie moet ik stemmen of alle 3 een stem gevenquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Persoonlijk zou ik graag Milena of Fleur zien gaan, maar wie ben ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet het ook nog niet ook omdat ik ze nog niet echt ken, nog te weinig gekeken. Dus zeg het maar op wie moet ik stemmen of alle 3 een stem geven
doe ik Fleur zoiezo danquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik graag Milena of Fleur zien gaan, maar wie ben ik
ja dat had ik ook dus, ik kom er dit jaar erg moeilijk in nogquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik er vrij snel in maar toen had ik ook direct een duidelijke favoriet
Mijn kip is ook op nu haha. Je mag weer even ademenquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u dank u heb bijna geen ruimte voor nog meer veren
Ik heb dat ieder jaar eigenlijk, maar dit jaar ook meer. Al komt dat ook omdat ik minder tijd heb om te kijken vooralsnog.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat had ik ook dus, ik kom er dit jaar erg moeilijk in nog
Gelukkig, er zit er een verkeerdquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn kip is ook op nu haha. Je mag weer even ademen
Gelukkig ben ik niet visueel ingesteld!!!quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig, er zit er een verkeerdff de boel weer laten helen
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet visueel ingesteld!!!
ja ik heb ook nog niet veel stream gekeken geen idee echt waar het aan ligt, ben op Netflix House aan het bingen en ja trekt me nu even meer dan om te gaan streamen, denk dat de groep mijn nog niet zo erg liggen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb dat ieder jaar eigenlijk, maar dit jaar ook meer. Al komt dat ook omdat ik minder tijd heb om te kijken vooralsnog.
Heb je dat andere jaren ook niet in het begin?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb ook nog niet veel stream gekeken geen idee echt waar het aan ligt, ben op Netflix House aan het bingen en ja trekt me nu even meer dan om te gaan streamen, denk dat de groep mijn nog niet zo erg liggen.
Maak je nog een nwe TV?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat andere jaren ook niet in het begin?
Of ik een nieuwe tv maak?quote:
nee toen zat ik wel op dag 2 wel al meer op de stream en ook in het forumquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat andere jaren ook niet in het begin?
Ja @Paul kaapte mij. Hij had geen geduld om 2 minuten te wachtenquote:
Helaas, als ik kon deed ik het voor jequote:Op donderdag 9 januari 2025 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Doe mij er ook een, 72 inch graag.
Je hebt gelijk.. de TV was ook nixanquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja @:paul kaapte mij. Hij had geen geduld om 2 minuten te wachten
Dus ben maar naar de SC gegaan
dacht dat je vergeten wasquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja @:paul kaapte mij. Hij had geen geduld om 2 minuten te wachten
Dus ben maar naar de SC gegaan
Binnen 1 minuut kapen, we zitten niet in DTSquote:
Tot morgen Joycequote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef Joyce-43 het volgende:
ja ik ga weer even Bingen, tot morgen![]()
fijne avond nog
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas, als ik kon deed ik het voor je
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]en nou mag ik geen complimenten meer geven
Het is net begonnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet zeggen dat ook deze editie van BB mij weer wat tegenvalt,
Ze doen hun best er wel iets meer van te maken maar het blijft een beetje tam en lam.
Je kan ze veel meer spellen laten doen voor eten etc.
Het scheelt dat je niet verplicht bent om te kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is nu al aan het in zakken in mijn ogen
Dat is waar en COS houdt het leuk voor mijquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het scheelt dat je niet verplicht bent om te kijken
Dat scheelt hequote:Op donderdag 9 januari 2025 23:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is waar en COS houdt het leuk voor mij
Mioguhquote:Op vrijdag 10 januari 2025 06:56 schreef Moeraskat het volgende:
Tuin wandelaar Elsa is ook al op en wij ook.
Goedemorgen allemaal![]()
Morguh Jockariquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:39 schreef Jockari het volgende:
Oeps ! zat in verkeerde topic.
Goeiemorgen allemaal !
Mogguh, ik heb net de ruiten van mijn vrouw mogen krabben. Ik heb weinig liefdegevoel richting de winter momenteel. Dus 1 koffie graag; zwart!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mioguh, ik zit winter vol liefde te kijken. Nog geen streams aan
Morguh BOOSTERquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mogguh, ik heb net de ruiten van mijn vrouw mogen krabben. Ik heb weinig liefdegevoel richting de winter momenteel. Dus 1 koffie graag; zwart!
Morguh Kodiakquote:
Ik weet niet wat jij neemt in de ochtend, maar doe mij dat ook maar met je scherpte. Grapjas! Mar evengoed bedanktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh BOOSTER![]()
Heeft jou vrouw ruiten![]()
Voor deze keer dan [ afbeelding ]
Morguh voor jou een extra dikke knuffelquote:
Zwarte koffiequote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij neemt in de ochtend, maar doe mij dat ook maar met je scherpte. Grapjas! Mar evengoed bedankt
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh voor jou een extra dikke knuffel
Vast en zeker,quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welover een half uurtje richting de psych. Komt wel goed
Yup. Zo zwart assiemaarkanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zwarte koffiedat neem je al zo te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |