Het scheelt dat je niet verplicht bent om te kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is nu al aan het in zakken in mijn ogen
Dat is waar en COS houdt het leuk voor mijquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het scheelt dat je niet verplicht bent om te kijken
Dat scheelt hequote:Op donderdag 9 januari 2025 23:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is waar en COS houdt het leuk voor mij
Mioguhquote:Op vrijdag 10 januari 2025 06:56 schreef Moeraskat het volgende:
Tuin wandelaar Elsa is ook al op en wij ook.
Goedemorgen allemaal![]()
Morguh Jockariquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:39 schreef Jockari het volgende:
Oeps ! zat in verkeerde topic.
Goeiemorgen allemaal !
Mogguh, ik heb net de ruiten van mijn vrouw mogen krabben. Ik heb weinig liefdegevoel richting de winter momenteel. Dus 1 koffie graag; zwart!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mioguh, ik zit winter vol liefde te kijken. Nog geen streams aan
Morguh BOOSTERquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mogguh, ik heb net de ruiten van mijn vrouw mogen krabben. Ik heb weinig liefdegevoel richting de winter momenteel. Dus 1 koffie graag; zwart!
Morguh Kodiakquote:
Ik weet niet wat jij neemt in de ochtend, maar doe mij dat ook maar met je scherpte. Grapjas! Mar evengoed bedanktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh BOOSTER![]()
Heeft jou vrouw ruiten![]()
Voor deze keer dan [ afbeelding ]
Morguh voor jou een extra dikke knuffelquote:
Zwarte koffiequote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij neemt in de ochtend, maar doe mij dat ook maar met je scherpte. Grapjas! Mar evengoed bedankt
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh voor jou een extra dikke knuffel
Vast en zeker,quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welover een half uurtje richting de psych. Komt wel goed
Yup. Zo zwart assiemaarkanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zwarte koffiedat neem je al zo te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |