Dank u dank u heb bijna geen ruimte voor nog meer verenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij hebt nergens tijd voor doordat je al dat tuig in het gareel moet houden. Waarvoor hulde overigens, als altijd
Gelukkig ben ik niet de enige, ik vind het echt maar weinig qua bewoners dit jaarquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in. Heb het nu ook aanstaan, maar eigenlijk gaat alles langs mij heen.
Jong spul maakt mij niet zo uit, als er maar wat in zit
IK heb dat eigenlijk ieder jaar wel. Heb momenteel ook niet veel tijd om te kijken en als ik kijk is er niets te doen. Hangen en hangen en hangen, er gebeurd nog niet veel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige, ik vind het echt maar weinig qua bewoners dit jaar
Vorig jaar zat ik er vrij snel in maar toen had ik ook direct een duidelijke favorietquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb dat eigenlijk ieder jaar wel. Heb momenteel ook niet veel tijd om te kijken en als ik kijk is er niets te doen. Hangen en hangen en hangen, er gebeurd nog niet veel.
Er zullen er nog wel een paar bij komen vermoed ik?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik er vrij snel in maar toen had ik ook direct een duidelijke favoriet
Het is dat ik ze nu zelf er neerzet, maar toen ik nog geen mod was wist ik het ook niet ssssstttttttquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat ik ze nu zelf er neerzet, maar toen ik nog geen mod was wist ik het ook niet sssssttttttt
Ji had het over iets anders dan ik, jij bedoelde de link op videoland en ik de link naar het stemmen in de OPquote:
Ik had het idd over de link op Videoland zelfquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ji had het over iets anders dan ik, jij bedoelde de link op videoland en ik de link naar het stemmen in de OP
Ik las het laterquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het idd over de link op Videoland zelf
quote:
ik weet het ook nog niet ook omdat ik ze nog niet echt ken, nog te weinig gekeken. Dus zeg het maar op wie moet ik stemmen of alle 3 een stem gevenquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
ik vindt dit een moeilijke zowel Milena als Fleur mogen van mij wel gaan
Persoonlijk zou ik graag Milena of Fleur zien gaan, maar wie ben ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet het ook nog niet ook omdat ik ze nog niet echt ken, nog te weinig gekeken. Dus zeg het maar op wie moet ik stemmen of alle 3 een stem geven
doe ik Fleur zoiezo danquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik graag Milena of Fleur zien gaan, maar wie ben ik
ja dat had ik ook dus, ik kom er dit jaar erg moeilijk in nogquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik er vrij snel in maar toen had ik ook direct een duidelijke favoriet
Mijn kip is ook op nu haha. Je mag weer even ademenquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u dank u heb bijna geen ruimte voor nog meer veren
Ik heb dat ieder jaar eigenlijk, maar dit jaar ook meer. Al komt dat ook omdat ik minder tijd heb om te kijken vooralsnog.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat had ik ook dus, ik kom er dit jaar erg moeilijk in nog
Gelukkig, er zit er een verkeerdquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn kip is ook op nu haha. Je mag weer even ademen
Gelukkig ben ik niet visueel ingesteld!!!quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig, er zit er een verkeerdff de boel weer laten helen
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet visueel ingesteld!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |