O jij bent er zo een goed dat ik dat weet want dan heb je er nog heel veel tegoed.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ook van jou en jij had er nog eentje tegoed
Generaliseer je me nou?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij bent er zo een goed dat ik dat weet want dan heb je er nog heel veel tegoed.
Ikke, ik zou niet durvenquote:
Yeahhhhhquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan mag je weer een weekje blijven
Goedemorgenquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
Morguhkijken wat de dag van vandaag gaat brengen in BB land.
Hey Riverquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Goedemorgensws worden de genomineerde bekend gemaakt
Ik denk dat het vanavond in de aflevering te zien is en dat we 24 uur hebben om te stemmen via rtl site.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey River![]()
Had ik gisteren al verwacht. Of mogen wij niet stemmen? Daar is nog niets over bekend gemaakt he?
Ik zou het wel leuk vinden als ze alleen onderling mogen stemmen. Of de genomineerde door het spel het huis moeten verlaten.
Dat zou kunnen. Ik vind dat stemmen van de kijkers nooit eerlijk. Of ze moeten het zo maken dat iedereen maar 1 x kan stemmen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanavond in de aflevering te zien is en dat we 24 uur hebben om te stemmen via rtl site.
IK heb gewoon een rtl acc en stem dus een keer, de optie is er al wel op de site maar als je hem aanklikt staat er dat je nog niet kan stemmen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik vind dat stemmen van de kijkers nooit eerlijk. Of ze moeten het zo maken dat iedereen maar 1 x kan stemmen.
Nu heb je dat sommige wel tig keerr op een bewoner stemt
Ja ik ook, kan een keer stemmen, ook op de belg kan je een keer stemmen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:32 schreef -river- het volgende:
[..]
IK heb gewoon een rtl acc en stem dus een keer, de optie is er al wel op de site maar als je hem aanklikt staat er dat je nog niet kan stemmen.
Goedemorgen allemaalquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen, iemand sneeuw? Hier niet, wat ik eigenlijk geen drama vind, omdat ik straks nog even weg moet.
Morguhquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen, iemand sneeuw? Hier niet, wat ik eigenlijk geen drama vind, omdat ik straks nog even weg moet.
Morguhquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Hier ligt veel sneeuw(midden Limburg) en het sneeuwt nog steeds..
Goedemorgen, hier in Brabant ligt een beetje maar het zou vandaag wel gaan sneeuwen. Gelukkig hoef ik het huis niet uit. Ik heb zometeen wel een zoom afspraak dus hoop dat de nominaties niet te vroeg zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MorguhNee geen vlokje terwijl het volgens buienradar hier vannacht had moeten sneeuwen.
[..]
Morguh![]()
Ja ik zag gisteren op tv dat veel mensen overal vandaan speciaal naar Limburg zijn gekomen voor de sneeuw
Ja echt he, kan je nagaan wat sneeuw met je doetquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja4 uur!!! gereden zag ik
![]()
Hier ligt nu wel veelBegon gisteravond al en het sneeuwt nu nog steeds
![]()
Moet nog de weg op rond 10 uur. Als ik maar op tijd terug ben voor de nominaties
In zuid Limburg zal het vandaag druk zijn. Dan staan er verkeersregelaars en mag je als toerist niet verder rijdenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, kan je nagaan wat sneeuw met je doet
O echt, dat is ook wat. En dat allemaal voor zo klein laagje sneeuw Hier regent hetquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In zuid Limburg zal het vandaag druk zijn. Dan staan er verkeersregelaars en mag je als toerist niet verder rijden(Bij Vaals is dat vaak).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |