Dat zou je denken alleen is dat dus helaas niet zo, bij iedere rls is het wel raak als iemand een underdog leuk vindt dat veel mensen zich dat persoonlijk aantrekken en dan ook afreageren op die mensen. Je bent dan stom om die persoon leuk te vinden, dit is een nette omschrijving.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]oh echt
Wat stom... mag je toch zelf weten!
Ja goed van ons he.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
We zijn wel braaf naar de SC gegaan
Wil nu wel een sticker van de juf @:Dotteke
Hallo Choco'tje alles goedquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
Zodat de COS -zoveel mogelijk- slowchat vrij kan zijn.
Wees lief voor elkaar
Pffft... stom van ze!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou je denken alleen is dat dus helaas niet zo, bij iedere rls is het wel raak als iemand een underdog leuk vindt dat veel mensen zich dat persoonlijk aantrekken en dan ook afreageren op die mensen. Je bent dan stom om die persoon leuk te vinden, dit is een nette omschrijving.
Moet even wennen, ben niet zo actief nog met streams kijken. Dat komt vanzelf wel als ze elkaar de toko uit meppenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey muis, jazeker en met jou? Heb je er zin in dit seizoen....
Ik sta er elk jaar weer verbaasd naar te kijken dat mensen het zo persoonlijk kunnen aantrekken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou je denken alleen is dat dus helaas niet zo, bij iedere rls is het wel raak als iemand een underdog leuk vindt dat veel mensen zich dat persoonlijk aantrekken en dan ook afreageren op die mensen. Je bent dan stom om die persoon leuk te vinden, dit is een nette omschrijving.
We worden ouder he, dan duurt dat allemaal wat langer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet even wennen, ben niet zo actief nog met streams kijken. Dat komt vanzelf wel als ze elkaar de toko uit meppen
Dat gaat best ver soms, dat je dm's krijgt dat je dat persoon niet aardig mag vindenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat best ver soms, dat je dm's krijgt dat je dat persoon niet aardig mag vinden
echt DMśquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat best ver soms, dat je dm's krijgt dat je dat persoon niet aardig mag vinden
Ik heb wel mijn tabblad cos altijd open staan en als het nummertje hard op loopt is het tijd om even in te schakelenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We worden ouder he, dan duurt dat allemaal wat langer.Geintje, zijn pas een dag streams ook, is net als fietsen.
We zijn oude rotten en weten hoe het gaat, even geduldig afwachten.
En dan is het tegenwoordig een stuk vriendelijker door regels en zo. 20 jaar geleden was het nog veeeeeel erger, ook anoniemer, ik weet niet maar soms is het nu zelfs soft te noemen, ken je nagaan. Anoniem op internet te keer gaan over iemand hebben veel mensen nodig schijnbaar, ik soms ook. Fok! is geen libelle forum werd er vroeger dan gezegd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffft... stom van ze!
En ja ik heb ook wel te horen gekregen dat ik de verkeerde leuk vond en waarom en bladibla
Vond het vorig jaar erg met die stotterende vrouw... ik mocht haar ook niet zo. Alleen over hoe er over haar stotteren gedaan werd (heb logopedie en taalwetenschappen gestudeerd) terwijl ze alle technieken goed toepaste en daardoor als nep bestempeld werd.
Toen ben ik gestopt met de cos voor dat jaar
Die blonde meid verleden jaar was niet zo populair ook. Ik vond har juist een aanwinst, je hoeft niet iemand als vriend/in te willen maar sommige bewoners zijn juist leuk omdat ze voor wat reuring zorgen.quote:
Ik ook, zeer bijzonder verschijnsel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik sta er elk jaar weer verbaasd naar te kijken dat mensen het zo persoonlijk kunnen aantrekken.
Het is ook van de gekke dat mensen er zo mee omgaan en zelfs mensen en hun familie op sm lastig vallenquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, zeer bijzonder verschijnsel.
Ja echt he.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Heftig. Snap wel dat je dan stopt ja. Ik heb ook altijd een hekel aan dat gezeik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffft... stom van ze!
En ja ik heb ook wel te horen gekregen dat ik de verkeerde leuk vond en waarom en bladibla
Vond het vorig jaar erg met die stotterende vrouw... ik mocht haar ook niet zo. Alleen over hoe er over haar stotteren gedaan werd (heb logopedie en taalwetenschappen gestudeerd) terwijl ze alle technieken goed toepaste en daardoor als nep bestempeld werd.
Toen ben ik gestopt met de cos voor dat jaar
Het gebeurt en is een bijzonder fenomeen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]meen je... wist niet dat mensen zo ver gingen
Omwille een televisieprogramma
Die heb ik van jou geleerd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn tabblad cos altijd open staan en als het nummertje hard op loopt is het tijd om even in te schakelen
Nou haatte vind ik ook weer zoiets.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he.![]()
Ben nu al benieuwd wie met wie weer ruzie gaan krijgen en waarover en weet ik het wat voor onzin en proberen er zelf buiten te blijven. Jij hebt vrij vaak te maken met mensen die je verkeerd lezen, omdat ik je inmiddels lang ken vind ik dat soms wel grappig en denk ik terug aan die goede oude tijd dat wij elkaar haatte maar ben ik zeer blij dat dat wel voorbij is.
Slaap lekker. Ik hoop dat je niet te naar gaat dromen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen
Fijne nacht nog lieve en minder lieve mensen
Ik vind jou vaak juist grappig. Rechtdoor zee. Dat mag ik wel.quote:
Ja ok, ik ben wel flink over de zeik geweest een aantal keer en was echt heeeeel erg boos op jou en vond je zeer gemeen. Tot ik je snapte. Dit is beter omschreven toch. Oh en ik was in het begin best rete irritant, dat weet ik nu ook.quote:
haha ik vond haar ook geweldig, maar heb me soms doodgeergerd aan het commentaar op haar en soms me rot gelachen om hetzelfde commentaar, maar net hoe mijn bui was. ooohhh ashley is aan het hoesten, dat doet ze expres zodat niemand het verhaal van X verstaat.... oh Asley draait haar hoofd naar links, dat betekent dat ze liegt.... oh ashley gaapt dat betekend dat ze zich beter voelt als de rest....... etc. De mensen die zoń hekel aan haar hadden, waren juist degene die alleen maar over haar aan het posten waren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die blonde meid verleden jaar was niet zo populair ook. Ik vond har juist een aanwinst, je hoeft niet iemand als vriend/in te willen maar sommige bewoners zijn juist leuk omdat ze voor wat reuring zorgen.
Ja ik kon me mateloos aan je ergeren iddquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, ik ben wel flink over de zeik geweest een aantal keer en was echt heeeeel erg boos op jou en vond je zeer gemeen. Tot ik je snapte. Dit is beter omschreven toch. Oh en ik was in het begin best rete irritant, dat weet ik nu ook.En jij zei dat vaak.
Ja ik was ook erg geschrokken van dat verhaal van dat meisje die stotterde, dat mensen bij haar huis waren om haar te stalken en te pesten enzo... Jezus doe is normaal.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook van de gekke dat mensen er zo mee omgaan en zelfs mensen en hun familie op sm lastig vallen
Ik gebruikte toen ook wel erg veel smileys.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kon me mateloos aan je ergeren idd
Ja dat is ook een dingetje voor mijquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik gebruikte toen ook wel erg veel smileys.![]()
![]()
![]()
![]()
Vaste PI kan ik ook aardig agressief van wordenquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor mij nu ook regelmatig. Soms is het gewoon echt te veel.Ik verander in een zuurtje
![]()
Ook eens inmiddels.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaste PI kan ik ook aardig agressief van worden
quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
En met deze onderlinge liefde ga ik nu afsluiten en met een goed gevoel slapen.
Tot snel weer mensjes. En voor de andere mensjes, wees gewoon aardig tegen elkaar, er is al genoeg ellende.
Grote meid, jij krijgt een stickerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
We zijn wel braaf naar de SC gegaan
Wil nu wel een sticker van de juf @:Dotteke
Morguh Kodiakquote:
Maakte even een grapje meidquote:Op woensdag 8 januari 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote meid, jij krijgt een sticker![]()
Denk dat met name de mensen die de COS terug lezen om te kijken wat er gebeurd blij zijn.
En het was gezellig hier las ik.
[ afbeelding ]
Weet ik toch, en grap terug met een stickerquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maakte even een grapje meid
Het is soms lastig om hem sc in de cos te maken
Morguhquote:
Oh ik dacht dat ik hem echt kreegquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik toch, en grap terug met een sticker
aaaa gossiequote:Op woensdag 8 januari 2025 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik hem echt kreeg
Jou dag kan niet meer stukquote:
Je kan hem uitprinten kan je het aan iedereen laten zienquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaad
Vertel iedereen dat ik een sticker heb gehad
Natuurlijk heb ik iedereen al foto's geappt en verteld hoe braaf ik benquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan hem uitprinten kan je het aan iedereen laten zien
Verbazend... want er gebeurt geen moer nog in dat huis behalve kakelenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
COS'sers wat gaan jullie snel, even een telefoontje en we zitten al weer in een nieuwe COS
We staan boven aan in de stats met het aantal berichtenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verbazend... want er gebeurt geen moer nog in dat huis behalve kakelen
Sjah, ze zitten braaf hun tijd uit, er zal ook niets bijzonders gebeuren totdat de club compleet is, lijkt me sterk dat ze 3maanden lang 1 eruit/1erin blijven doen met 10 bewonersquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We staan boven aan in de stats met het aantal berichten
[ [url=
Ik heb ze net weer even op stil gezet, word gek van dat getetter door elkaar.
Ik lees wel in de COS als er iets gebeurd, dan is het tijd zat om ze weer aan te zetten
Of er komen er nog wat bij?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, ze zitten braaf hun tijd uit, er zal ook niets bijzonders gebeuren totdat de club compleet is, lijkt me sterk dat ze 3maanden lang 1 eruit/1erin blijven doen met 10 bewoners
Is ook al lastig met 1 stream die continu op kakelen staat iets mee te krijgen van dbk of een game als die op stream2 komtquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of er komen er nog wat bij?
Er valt ook zo weinig te doen, ze hebben niets, ze kunnen niets.
Het is afwachten tot BB zich meld en ze weer iets moeten doen.
Maar of wij dat allemaal op de streams mogen zien vraag ik mij af
Heb al gelezen dat er ook alweer sl zijn geweest
O dat is mooi kudt, jij kijkt via de belg mee?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is ook al lastig met 1 stream die continu op kakelen staat iets mee te krijgen van dbk of een game als die op stream2 komt
Ja nog steeds GOplay met 1 stream , die geeft niet veelquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi kudt, jij kijkt via de belg mee?
Die treurwilgen zitten er elk jaar tussen. Vorig jaar verschenen caps van hier (of zelfs van twitter zelf) gewoon op naam van een andere twitteraars in de liveshowsquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef Hunter het volgende:
Mijn screenshots worden rechtstreeks naar Twitter gekopieerd
[ x ]
Kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Zet ik gister Videoland aan voor heel wat anders, is BB ineens gestart
To-TAAL gemist!
Nou, we zijn er weer hoor.
Eerst moeten de nominaties bekend zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik keek ook al, had wel verwacht dat die open zou zijn inmiddels.
Zolang je het hier op Fok! gebruikt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
SV aangemaakt voor vandaag met vermelding van wie ik wat gebruikt heb uit de COS.
Mochten degenen het niet oke vinden dan laat het me weten dan haal ik het weer weg.
Dacht schrijf het hier ipv iedereen dm te doen
Oh dat laatste heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je het hier op Fok! gebruikt is er niets aan de hand.
Het ging er om dat er iemand is die het naar een andere media zet.
Met vermelding er bij van wie het is deed ik ook altijd en zo gaat het al jaren
Dan ben je de hele dag aan het dmmen om het te vragen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat laatste heb ik niet meegekregenWeet wel dat dat al jaren iemand doet voor zo'n gossip site.
Vind het zelf altijd wel zo netjes om dingen die ik uit de COS van iemand in het SV gebruik alleen te doen met toestemming van die persoon.. en te vermelden van wie ik wat gebruikt heb.
We zijn solidair aan de bewonersquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd om weer wat zitvlees te kweken om te wachten op wat komen gaat
precies daarom nu zoquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je de hele dag aan het dmmen om het te vragen.
Maar je hebt het nu netjes gedaan toch??
Ik vond dat gisteren ook al had hem al snel uit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
precies daarom nu zo![]()
saaie streamdag tot nu toe
Het boeit je niet echt dus Ik heb dat in het begin altijd wel eigenlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
heb nu al de Afleveringen bij beide het eind gemist haha in slaap gevallen erbij.... zou dat wat betekenen?![]()
Precies. Zo heb ik altijd 3 weken nodig om de namen te leren kennen haha. Ik heb ook besloten gezellig hier te hangen wanneer ik tijd heb en niet in de COS. Scheelt me ook de hele tijd nadenken of het daar wel of niet hoortquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het boeit je niet echt dus Ik heb dat in het begin altijd wel eigenlijk.
Moet er eerst inkomen
Hey Boosterquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies. Zo heb ik altijd 3 weken nodig om de namen te leren kennen haha. Ik heb ook besloten gezellig hier te hangen wanneer ik tijd heb en niet in de COS. Scheelt me ook de hele tijd nadenken of het daar wel of niet hoort
Doe es niet zo lelijk jij!quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey BoosterJe wordt oud
dat kan je allemaal niet meer aan dat nadenken
Love youquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Doe es niet zo lelijk jij!Maar het gaat me ook te snel inderdaad, mijn scherm vloog aan me voorbij gisteren.
Dittoquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Love you![]()
Ja gaat ook snel, maandag helemaal ppppfff
Die zijn net een half uurtje binnenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ditto... en ik moet je meteen gelijk geven want ik kom er nu pas achter dat er twee nieuwe zijn?
Dan ben ik nog te redden toch?quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn net een half uurtje binnen
Er is nog hoop voor jequote:
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij mag nog een weekje blijven bij deze.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeejj je hebt er een vriend bij
Ja een Winter vol Vrienden , zou zomaar een TT kunnen zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]Yeahh waar de SC al niet goed voor is
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja een Winter vol Vrienden , zou zomaar een TT kunnen zijn
We kennen elkaar al eventjesquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeejj je hebt er een vriend bij
Streng maar rechtvaardig! En streng ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, Dotje heeft dat nou eenmaal
mijn selectieve geheugen laat me in de steek, ik weet daar niets vanquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Streng maar rechtvaardig! En streng ook.
Jij bent gewoon van nature braaf, ik ben braaf gemept door @Dottekequote:Op woensdag 8 januari 2025 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
mijn selectieve geheugen laat me in de steek, ik weet daar niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |