SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 07-01-2025 18:47:30 ]Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nu ook maar aangeklikt, en ik ga dit toch maar kijken als meneertje hier in zijn bedje ligt te meuren!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:39 schreef maily het volgende:
[..]
Het ging over poep en @:hemarookworst![]()
![]()
![]()
![]()
Toch aangeklikt, kende het ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]maar ik vond deze wel leuk, kende m nog niet
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Jeff the sharkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu ook maar aangeklikt, en ik ga dit toch maar kijken als meneertje hier in zijn bedje ligt te meuren!![]()
![]()
Deze Minibaas hequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:44 schreef ToT het volgende:
Mini heeft hier ruim 1/3e stronk broccoli en serieus bijna 300 gram vlees opgevroten vanavond!
![]()
300 gram vlees?!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:44 schreef ToT het volgende:
Mini heeft hier ruim 1/3e stronk broccoli en serieus bijna 300 gram vlees opgevroten vanavond!
![]()
![]()
Eiwitten hoog neefquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:44 schreef ToT het volgende:
![]()
Ik heb nog 0 gram vlees gehad vandaag
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Telt mannenvlees ook mee in de telling?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog 0 gram vlees gehad vandaag![]()
Ik heb nog wel 90 gram vlees voor jequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog 0 gram vlees gehad vandaag![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Telt mannenvlees ook mee in de telling?Zo dan!
![]()
![]()
zou zijn vader wel lekker gekookt hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:44 schreef ToT het volgende:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of gewoon 3 dagen geen eten gehadquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zou zijn vader wel lekker gekookt hebben.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zou zijn vader wel lekker gekookt hebben.![]()
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Telt mannenvlees ook mee in de telling?
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Geen groter stuk?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 90 gram vlees voor je
Whehe nee vanmorgen heeft hij een boterham met kaas gegeten, en op school een boterham met boterhamworst en een half boterhammetje met kaas.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of gewoon 3 dagen geen eten gehad![]()
UPDATE Aankomend president Donald Trump geeft momenteel zijn tweede persconferentie sinds hij de verkiezingen in de Verenigde Staten in november won. Vanuit zijn woning Mar-a-Lago in Florida schuwt hij daarbij geen boude uitspraken. Zo stelt hij het door vertrekkend president Joe Biden aangekondigde verbod op olie- en gasboringen voor de Amerikaanse kust in te trekken zodra hij het presidentschap overneemt. Ook vindt hij dat de bijdrage van lidstaten aan de Navo van 2 naar 5 procent van hun bruto binnenlands product (bbp) moet.
Bron de stentorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hmpv virus komt eraanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat heeft hij een paar weken geleden al gezegd. Dat zou een behoorlijke ramp kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
UPDATE Aankomend president Donald Trump geeft momenteel zijn tweede persconferentie sinds hij de verkiezingen in de Verenigde Staten in november won. Vanuit zijn woning Mar-a-Lago in Florida schuwt hij daarbij geen boude uitspraken. Zo stelt hij het door vertrekkend president Joe Biden aangekondigde verbod op olie- en gasboringen voor de Amerikaanse kust in te trekken zodra hij het presidentschap overneemt. Ook vindt hij dat de bijdrage van lidstaten aan de Navo van 2 naar 5 procent van hun bruto binnenlands product (bbp) moet.
Bron de stentorsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ooit ontstaan in Nederlandquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar miniToT at ook al 300 gram!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is veul zwaarder dan gemiddeld
Hoeveel eet jij dan gemiddeld op een avond?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik had het over een ander stukje vleesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar miniToT at ook al 300 gram!
Hoeveel eet jij dan gemiddeld op een avond?![]()
![]()
![]()
Hij is nogal wat van plan. Ook die raddraaiers die toen het capitool bestormden wil hij een oardonregeling gevenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij een paar weken geleden al gezegd. Dat zou een behoorlijke ramp kunnen betekenen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had hier een gourmetpakket van 500 gram, verdeeld in 3 porties.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar miniToT at ook al 300 gram!
Hoeveel eet jij dan gemiddeld op een avond?
Hij heeft 2 porties zelf opgegeten!Er waren een paar losse stukjes over die hij net niet op kon, dus hij zit sowieso boven de 250 gram daarmee!
![]()
![]()
Oh?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had het over een ander stukje vlees![]()
Heb je dat op de weegschaal gelegd ja?
Je hersenweefsel bestaat niet uit spieren, ook niet de volledige 90 gram er van.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had het over een ander stukje vlees![]()
![]()
![]()
Dat niet doenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh?
Heb je dat op de weegschaal gelegd ja?![]()
![]()
Als je de opnames ziet, ging het er heel gemoedelijk aan toe. De politie liet hen zelfs gewoon binnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is nogal wat van plan. Ook die raddraaiers die toen het capitool bestormden wil hij een oardonregeling geven![]()
1 "bestormer" was verkleed als indiaan. Die heeft veel nationale bekendheid gekregen omdat hij er zo tof en relaxed uit zag.
Al die mensen zitten al 4 jaar in de gevangenis.![]()
En iemand ging gewoon gemoedelijk dood door toevallig passerende kogels, en die 200 gewonde agenten struikelden gewoon over hun veters.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je de opnames ziet, ging het er heel gemoedelijk aan toe. De politie liet hen zelfs gewoon binnen.![]()
Kan mij dat niet meer voor de geest halen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je de opnames ziet, ging het er heel gemoedelijk aan toe. De politie liet hen zelfs gewoon binnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En geen zijnichten!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:15 schreef HappyCharly het volgende:
Oh jullie zijneven al het goede nieuws aan het Delen zue ik![]()
![]()
Tuurlijk krijgen die wel gratie. Er was tenslotte geen geweld gebruikt. Toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:06 schreef ToT het volgende:
De echte geweldplegers op die dag gaan geen gratie van Trump krijgen overigens.![]()
Diverse mensen komen sowieso niet volgens hem in aanmerking voor gratie vanwege geweldgebruik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgen die wel gratie. Er was tenslotte geen geweld gebruikt. Toch?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb een interview met die man gezien. Is echt knettergek...quote::')![]()
Hij wil blijkbaar congreslid worden nu!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een interview met die man gezien. Is echt knettergek...![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan in Nederland die Alex soze de politiek inThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
hier hebben we geen gratie enzo zodra die het land in komt heeft ie eerst een kleine uitdagingquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan in Nederland die Alex soze de politiek in![]()
![]()
De koning kan gratie verlenen. Alleen zal het niet zo vaak gebeuren als in Amerikaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
hier hebben we geen gratie enzo zodra die het land in komt heeft ie eerst een kleine uitdagingsinterklaaskapoentje
![]()
Andrew Tatequote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
NWS / Andrew Tate kandidaat Prime Minister UK :flag_gb:
Nog mooier
:')![]()
Ja oke maar daar gaat Alex Soze niks van merkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
De koning kan gratie verlenen. Alleen zal het niet zo vaak gebeuren als in Amerika![]()
![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Waar wordt ie van verdacht dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja oke maar daar gaat Alex Soze niks van merken:')sinterklaaskapoentje
![]()
Hopelijk nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja oke maar daar gaat Alex Soze niks van merken![]()
Kortom: of iemand gratie wordt verleend, besluit de minister voor Rechtsbescherming na advies van het Openbaar Ministerie (OM) en de rechter. De koning zet als staatshoofd zijn handtekening onder dit besluit. Daarmee bevestigt hij dat alles volgens de regels is verlopen. De koning wijzigt een besluit dus niet. Datzelfde gebeurt bijvoorbeeld ook met wetten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
De koning kan gratie verlenen. Alleen zal het niet zo vaak gebeuren als in AmerikaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kortom: of iemand gratie wordt verleend, besluit de minister voor Rechtsbescherming na advies van het Openbaar Ministerie (OM) en de rechter. De koning zet als staatshoofd zijn handtekening onder dit besluit. Daarmee bevestigt hij dat alles volgens de regels is verlopen. De koning wijzigt een besluit dus niet. Datzelfde gebeurt bijvoorbeeld ook met wetten.![]()
Sekswerkers en mannen opgepast
Een zeer besmettelijke variant van het mpox-virus waart inmiddels ook rond in Europa. In verschillende landen om ons heen - Engeland, België en nu ook Frankrijk - zijn de afgelopen tijd al besmettingen vastgesteld, maar Nederland blijft vooralsnog gespaard. Hoe groot is de kans dat wij volgen en hoe erg is dat?
,,Dit komt niet uit de lucht vallen, het moet door menselijke interactie gekomen zijn”, bevestigt viroloog Ab Osterhaus. ,,Gelukkig zien we nog niet dat het mpox-virus zich genesteld heeft in Europa, het gaat nog om sporadische gevallen. ,,Dit komt niet uit de lucht vallen, het moet door menselijke interactie gekomen zijn”, bevestigt viroloog Ab Osterhaus. ,,Gelukkig zien we nog niet dat het mpox-virus zich genesteld heeft in Europa, het gaat nog om sporadische gevallen. De overdracht vindt met name plaats door door huid- en seksueel contact. Vooral sekswerkers en mannen die seks hebben met mannen zijn risicogroepen.” Maar het virus kan ook worden overgedragen door contact met besmette dieren. De overdracht vindt met name plaats door door huid- en seksueel contact. Vooral sekswerkers en mannen die seks hebben met mannen zijn risicogroepen.” Maar het virus kan ook worden overgedragen door contact met besmette dieren.
Bron de stentorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Greys
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Gelukkig heeft hij relatieve macht. Maar hij kan altijd weigeren die handtekening te zetten. En dat voor een ongekozen volksvertegenwoordiger. Weg met de monarchie!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kortom: of iemand gratie wordt verleend, besluit de minister voor Rechtsbescherming na advies van het Openbaar Ministerie (OM) en de rechter. De koning zet als staatshoofd zijn handtekening onder dit besluit. Daarmee bevestigt hij dat alles volgens de regels is verlopen. De koning wijzigt een besluit dus niet. Datzelfde gebeurt bijvoorbeeld ook met wetten.:')![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kortom: of iemand gratie wordt verleend, besluit de minister voor Rechtsbescherming na advies van het Openbaar Ministerie (OM) en de rechter. De koning zet als staatshoofd zijn handtekening onder dit besluit. Daarmee bevestigt hij dat alles volgens de regels is verlopen. De koning wijzigt een besluit dus niet. Datzelfde gebeurt bijvoorbeeld ook met wetten.![]()
![]()
![]()
![]()
die oosterhuis en koopmans die zouden ze preventief moeten ruimen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Een zeer besmettelijke variant van het mpox-virus waart inmiddels ook rond in Europa. In verschillende landen om ons heen - Engeland, België en nu ook Frankrijk - zijn de afgelopen tijd al besmettingen vastgesteld, maar Nederland blijft vooralsnog gespaard. Hoe groot is de kans dat wij volgen en hoe erg is dat?
,,Dit komt niet uit de lucht vallen, het moet door menselijke interactie gekomen zijn”, bevestigt viroloog Ab Osterhaus. ,,Gelukkig zien we nog niet dat het mpox-virus zich genesteld heeft in Europa, het gaat nog om sporadische gevallen. ,,Dit komt niet uit de lucht vallen, het moet door menselijke interactie gekomen zijn”, bevestigt viroloog Ab Osterhaus. ,,Gelukkig zien we nog niet dat het mpox-virus zich genesteld heeft in Europa, het gaat nog om sporadische gevallen. De overdracht vindt met name plaats door door huid- en seksueel contact. Vooral sekswerkers en mannen die seks hebben met mannen zijn risicogroepen.” Maar het virus kan ook worden overgedragen door contact met besmette dieren. De overdracht vindt met name plaats door door huid- en seksueel contact. Vooral sekswerkers en mannen die seks hebben met mannen zijn risicogroepen.” Maar het virus kan ook worden overgedragen door contact met besmette dieren.
Bron de stentor![]()
![]()
Sekswerkers, homo's en mensen die seks met dieren hebben?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Bron de stentor
Half DTS is dus in gevaar!![]()
![]()
Niemand in DTS heeft echte seks, alleen denkbeeldig. Dus niemand is in gevaar hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Sekswerkers, homo's en mensen die seks met dieren hebben?
Owjah!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand in DTS heeft echte seks, alleen denkbeeldig. Dus niemand is in gevaar hier.![]()
![]()
die nieuwsberichten blijven maar komen..... zorgwekkend wat voor propaganda die Belgische schoolkranten allemaal schrijvenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Half DTS is dus in gevaar!sinterklaaskapoentje
![]()
Die is nog erger dan Tatequote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
Alex Jones wordt zeker meteen de keizer van 'murica.
Dat apenpokkenjong?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen @:paul is in gevaar met zijn opblaaspop![]()
explosiegevaar is van alle tijdenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen @:paul is in gevaar met zijn opblaaspop![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die is nog erger dan Tate![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat dat ding gedeeld wordt onder diverse mensen op zijn afdeling![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en er is weer een nieuw Chinees kuchje in de omloop ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
die nieuwsberichten blijven maar komen..... zorgwekkend wat voor propaganda die Belgische schoolkranten allemaal schrijven![]()
@Mikeyttquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Bron de stentor![]()
ja daarom moeten ze die koopmans preventief ruimen en die oosterhaus gewoon afschieten samen met de Wolf dan is NL weer veiligquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en er is weer een nieuw Chinees kuchje in de omloop ook.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
They are turning the FROGS GAY![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand in DTS heeft echte seks, alleen denkbeeldig. Dus niemand is in gevaar hier.allemaal veilig!
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Arme cavia's
I got two tickets to iron maiden baby, come gett me friday dont say maybe.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jij haalt de zomer niet dusquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik tel sex met mezelf ook gewoon mee![]()
![]()
Dirtbag!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
I got two tickets to iron maiden baby, come gett me friday dont say maybe.![]()
![]()
van mij de winter ook nog welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag ik de zomer nog meepikken?![]()
![]()
Meepikken...klinkt als iemand die mee wil doen met groepsseks in de gay scene.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag ik de zomer nog meepikken?![]()
![]()
Zouden ze het daar het Nederlandse kuchje noemen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en er is weer een nieuw Chinees kuchje in de omloop ook.![]()
Ik vraag me af of het echt gaat om mannen die seks hebben met mannen, of meer om mensen die aan anale seks doen, wat tegenwoordig niet alleen mannen schijnen te zijn.quote:De overdracht vindt met name plaats door door huid- en seksueel contact. Vooral sekswerkers en mannen die seks hebben met mannen zijn risicogroepenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ok, niet dat dat voor mij uitmaakt natuurlijk
Al lang geen teenage meer maar heerlijke soundquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Bestaat Infowars/Alex JOnes nog? Na die verloren mega rechtszaakquote::')![]()
Nee jij vraagt dat voor een vriendinquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, niet dat dat voor mij uitmaakt natuurlijk![]()
Ja sorry.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, want DTSers hebben geen echte seks heb ik net gelezenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee jij vraagt dat voor een vriendin
Las ik net ook ja, heb al weer spijt dat ik hier weer gepost heb ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, want DTSers hebben geen echte seks heb ik net gelezen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Alleen neppe seks?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, want DTSers hebben geen echte seks heb ik net gelezen:')![]()
De bekleding van de rectum is vrij dun en aangezien er minder/geen lubricatie is, krijg je eerder kleine wondjes bij anale seks. Dus is ook een grotere kans op verspreiding van ziektes zoals HIV en dit mpox virus dan bij onbeschermde vaginale seks. Dus vrouwen kunnen het ook krijgen van anale seks, maar ik gok dat de implicatie van dat artikel is dat mannen vaker aan (onbeschermde) anale seks doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het echt gaat om mannen die seks hebben met mannen, of meer om mensen die aan anale seks doen, wat tegenwoordig niet alleen mannen schijnen te zijn.![]()
Geen idee wie het schreef, maar het zal vast kloppenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, want DTSers hebben geen echte seks heb ik net gelezen![]()
![]()
Nog wel dirtbagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedankt voor deze mansplainingquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
De bekleding van de rectum is vrij dun en aangezien er minder/geen lubricatie is, krijg je eerder kleine wondjes bij anale seks. Dus is ook een grotere kans op verspreiding van ziektes zoals HIV en dit mpox virus dan bij onbeschermde vaginale seks. Dus vrouwen kunnen het ook krijgen van anale seks, maar ik gok dat de implicatie van dat artikel is dat mannen vaker aan (onbeschermde) anale seks doen.
Ik weet het, maar ik vind het wat ouderwets dat ze specifiek mannen die met mannen seks hebben noemen en niet gewoon zeggen dat de kans groter is als je aan anale seks doet.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ja, daar waarschuwen ze niet voor vantevorenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Las ik net ook ja, heb al weer spijt dat ik hier weer gepost heb ook
Ja blijkbaar.quote:
Misschien van anale seks onder de neppe seks en doen we daar niet aan? Daar kan ik wel mee leven
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢sinterklaaskapoentje
![]()
Omdat homo's überhaupt vaker casual seks hebben denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mansplaining
Ik weet het, maar ik vind het wat ouderwets dat ze specifiek mannen die met mannen seks hebben noemen en niet gewoon zeggen dat de kans groter is als je aan anale seks doet.:')![]()
Een dag niet gemansplained, is een dag niet geleefd. Ik ben blij dat je weer het weerloze slachtoffer wilde spelenquote:Eens. Er zitten te veel aannames aan die opmerking in het artikel en vrouwen zijn net zo goed kwetsbaar. Maak er dan gewoon "onbeschermde seks, met name anale seks" van ipv die sekswerkers en homos.quote:Ik weet het, maar ik vind het wat ouderwets dat ze specifiek mannen die met mannen seks hebben noemen en niet gewoon zeggen dat de kans groter is als je aan anale seks doet.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wilde een keer een SOA test laten doen en toen vroegen ze of ik seks met mannen had en seks met meerdere personen. Antwoord was allebei nee. Maar ik had beter ja kunnen zeggen want dan werd het wel vergoed.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Een dag niet gemansplained, is een dag niet geleefd. Ik ben blij dat je weer het weerloze slachtoffer wilde spelen
[..]
Eens. Er zitten te veel aannames aan die opmerking in het artikel en vrouwen zijn net zo goed kwetsbaar. Maak er dan gewoon "onbeschermde seks, met name anale seks" van ipv die sekswerkers en homos.:')![]()
Raar dat ze daar om vragen. Hier is dat gewoon gratis (als je weet waar je moet zijn) en wordt daar niet naar gevraagd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wilde een keer een SOA test laten doen en toen vroegen ze of ik seks met mannen had en seks met meerdere personen. Antwoord was allebei nee. Maar ik had beter ja kunnen zeggen want dan werd het wel vergoed.![]()
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Als ik er ooit weer een wil zeg ik wel dat ik elk weekend een gay orgy doequote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar dat ze daar om vragen. Hier is dat gewoon gratis (als je weet waar je moet zijn) en wordt daar niet naar gevraagd.:')![]()
O dat is raarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wilde een keer een SOA test laten doen en toen vroegen ze of ik seks met mannen had en seks met meerdere personen. Antwoord was allebei nee. Maar ik had beter ja kunnen zeggen want dan werd het wel vergoed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Als er weer een feestje bij @ToT is?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik er ooit weer een wil zeg ik wel dat ik elk weekend een gay orgy doesinterklaaskapoentje
![]()
Ik kwam er pas bij aankomst achter dat het een swinger party wasquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er weer een feestje bij @:tot is?
Als je nou seks had met een transman of ienand met meerdere persoonlijkheden of fluide genders wat moet je dan antwoorden?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wilde een keer een SOA test laten doen en toen vroegen ze of ik seks met mannen had en seks met meerdere personen. Antwoord was allebei nee. Maar ik had beter ja kunnen zeggen want dan werd het wel vergoed.![]()
Altijd fijn als je me gelijk geeftquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Een dag niet gemansplained, is een dag niet geleefd. Ik ben blij dat je weer het weerloze slachtoffer wilde spelen
[..]
Eens. Er zitten te veel aannames aan die opmerking in het artikel en vrouwen zijn net zo goed kwetsbaar. Maak er dan gewoon "onbeschermde seks, met name anale seks" van ipv die sekswerkers en homos.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢sinterklaaskapoentje
![]()
Die Christenen die mij proberen te lokken met beloftes voor 'eeuwig leven'. Het leven duurt al lang zatquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg. Stel je voor dat deze clown fiesta oneindig duurt.:')![]()
Voor de meeste mensen, waarschijnlijk kanker, verkeersongeval of ouderdom.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
De vraag is dan ook, hoe gaan we dood?![]()
Ik vind het altijd een comfortabel idee dat het leven eindig is.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢sinterklaaskapoentje
![]()
Hey die serie over Jerry Springer staat op Netflix nu:')sinterklaaskapoentje
![]()
Echt he. Oneindig leven is echt een angstbeeld.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind het altijd een comfortabel idee dat het leven eindig is.:')![]()
Voor je date zaterdag?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey die serie over Jerry Springer staat op Netflix nu
![]()
Neee da's toch niet romantischquote:
Tijd gaat langzaam trouwens
Het was aan Babylon Bee of zo verkocht voor een habbekrats, maar dat is volledig illegaal verlopen, dus is het voorlopig weer ff in zijn handen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bestaat Infowars/Alex JOnes nog? Na die verloren mega rechtszaak
Er zijn geruchten dat Musk het over zou willen kopen.sinterklaaskapoentje
![]()
Pfff alsof die kerel al niet genoeg aandacht naar zichzelf heeft getrokkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was aan Babylon Bee of zo verkocht voor een habbekrats, maar dat is volledig illegaal verlopen, dus is het voorlopig weer ff in zijn handen.
Er zijn geruchten dat Musk het over zou willen kopen.:')![]()
Ga je echt voor de romantische comedy? Of zou zij iets uitkiezen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neee da's toch niet romantisch
Tijd gaat langzaam trouwens
Haha ja, tijd gaat altijd langzaam als je op iets leuks wacht.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er weer een feestje bij @:tot is?!!! Dat zou niet uitlekken!!!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Geen idee... We zien welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je echt voor de romantische comedy? Of zou zij iets uitkiezen?
Haha ja, tijd gaat altijd langzaam als je op iets leuks wacht.
Met vleugeltjes op je rug po een wolkje pap met een gouden lepel eten wie eine eckte baas!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die Christenen die mij proberen te lokken met beloftes voor 'eeuwig leven'. Het leven duurt al lang zat![]()
![]()
Verstandig, gewoon netflix aanslingeren en dan samen iets kiezenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee... We zien wel
ftfyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig, gewoon netflix aanslingeren en dan samen iets kiezen chillen![]()
Nee, daar doen we hier dus niet aan! Wel een beetje opletten he!quote:
Serieus, je zou tot het einde der tijden lofliederen naar Onze Lieve Heer moeten zingen als "beloning" voor het in Jezus geloven en een braaf leven te hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt he. Oneindig leven is echt een angstbeeld.
Na 100 triljard jaar aan dezelfde saaie lofliederen gezongen te hebben wil je jezelf toch wel een keer van kant maken, of tenminste een Fisherman's Friend willen zuigen voor je schorre strot?
En dan NÓG zit je pas aan het uiterste prille begin van de eeuwigheid waarin je gezegdnd bent om die liederen continu keer op keer op keer voor Onze Lieve Heer te blijven zingen.![]()
Ik kom net binnenvallenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, daar doen we hier dus niet aan! Wel een beetje opletten he!![]()
![]()
Dan ga eerst maar eens teruglezen.quote:
Anders mis je de mansplaining van @devzero en dat hij het met me eens is!
O hier geen angst hoor. Als je gezond blijft. Niets aan het handjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt he. Oneindig leven is echt een angstbeeld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja daar zal het wel op neer komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig, gewoon netflix aanslingeren en dan samen iets kiezen:')![]()
Paniek peeuwquote:
* greysbones rent hard in het rondThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Misschien als je eeuwig geluk hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier geen angst hoor. Als je gezond blijft. Niets aan het handje:')![]()
Ow!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan ga eerst maar eens teruglezen.
Anders mis je de mansplaining van @:devzero en dat hij het met me eens is!Ik zou bijna terug gaan lezen
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dit laat me denken aan zo'n vreselijke video die je me jaaaren geleden postte:quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus, je zou tot het einde der tijden lofliederen naar Onze Lieve Heer moeten zingen als "beloning" voor het in Jezus geloven en een braaf leven te hebben gehad.
Na 100 triljard jaar aan dezelfde saaie lofliederen gezongen te hebben wil je jezelf toch wel een keer van kant maken, of tenminste een Fisherman's Friend willen zuigen voor je schorre strot?
En dan NÓG zit je pas aan het uiterste prille begin van de eeuwigheid waarin je gezegdnd bent om die liederen continu keer op keer op keer voor Onze Lieve Heer te blijven zingen.
Bekijk deze YouTube-video:')![]()
Ja, beter niet doen, gewoon doorgaan met neppe seks!quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit laat me denken aan zo'n vreselijke video die je me jaaaren geleden postte:
Bekijk deze YouTube-videoDamn, dat je dat nog weer!
![]()
![]()
![]()
Woohooquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beter niet doen, gewoon doorgaan met neppe seks!![]()
![]()
Anders zit straks half FOK! op hun 500ste nog in de Wajong.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind het altijd een comfortabel idee dat het leven eindig is.![]()
Quequote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beter niet doen, gewoon doorgaan met neppe seks!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb verre van geluk gehad in mijn leven hoor. Ik ben zelf niet zo snel van slag of zo. Met het ene pech met het andere weer gelukquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien als je eeuwig geluk hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeggggquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was dat een sneer?![]()
Ah boeie, gewoon juichen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:beter niet teruglezen!
En wij maar werkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Anders zit straks half FOK! op hun 500ste nog in de Wajong.
Huh wacht, denk je nu dat ik aan het sneren was?quote:![]()
Ja geen idee, ik heb daar geen radar voorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh wacht, denk je nu dat ik aan het sneren was?![]()
![]()
![]()
Jij weet wel beter toch?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was dat een sneer?![]()
Ah boeie, gewoon juichen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik heb daar geen radar voor
quote:
![]()
Ik ga die serie over Jerry Springer maar eens kijken:')![]()
Ben benieuwd of het wat isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga die serie over Jerry Springer maar eens kijken![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga die serie over Jerry Springer maar eens kijkenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
lol zet hem net op, vind het begin alweer matig, van alles blamen op Jerry.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
"I married a horse"quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
lol zet hem net op, vind het begin alweer matig, van alles blamen op Jerry.
ik ik keek dat ook, en dan achteraf er moeilijk over gaan doen terwijl ze allemaal dollar tekens in ogen hadden/
mja vind dart wel matig.Do what you love, love what you do!![]()
Geen spoilers aub!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
lol zet hem net op, vind het begin alweer matig, van alles blamen op Jerry.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
en nog trouwens door dit te maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:14 schreef kree het volgende:
ik ik keek dat ook, en dan achteraf er moeilijk over gaan doen terwijl ze allemaal dollar tekens in ogen hadden/
mja vind dart wel matig.Do what you love, love what you do!![]()
Lolquote:
![]()
Nee dat paard komt de studio binnen gewandeldquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn: "I married whores"?
ik vond het wel grappig toen trouwens, vraag me af of er wat komt nog over in scene gezet.Do what you love, love what you do!![]()
Hihiquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee dat paard komt de studio binnen gewandeldWelja!
![]()
![]()
Of die volwassen baby die midden op het podium in z'n luier zat te zeiken.
Vandaag de dag zou dat luid applaus krijgen!Stunning and brave.
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
Of die volwassen baby die midden op het podium in z'n luier zat te zeiken.
Vandaag de dag zou dat luid applaus krijgen!Stunning and brave.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn: "I married whores"?
hoe hete die bodyguard ook alweer die er steeds tussen in kwam
lol wmb totaal in scene gezet, maar ok ff verder kijken.Do what you love, love what you do!![]()
Stevequote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:19 schreef kree het volgende:
lol wmb totaal in scene gezet, maar ok ff verder kijken.![]()
oja,quote:
bedoel je kunt de USA toch niet serieus nemen als ze nog steeds het woord fuck blurren tot nu toe?
damn zeg
Do what you love, love what you do!![]()
Dat werd op een gegeven moment ook een dingetje, als hij weer vechtende rednecks uit elkaar moest halen als iemand's neef/echtgenoot er achter kwam dat ze was vreemdgegaan met d'r eigen broer of zo.quote:sinterklaaskapoentje
![]()
Steve!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:19 schreef kree het volgende:
lol wmb totaal in scene gezet, maar ok ff verder kijken.
Die kreeg uiteindelijk zn eigen show:')![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
oja,
bedoel je kunt de USA toch niet serieus nemen als ze nog steeds het woord fuck blurren tot nu toe?
damn zeg![]()
zeker als dan bleek dat die broer ook haar vader wasquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat werd op een gegeven moment ook een dingetje, als hij weer vechtende rednecks uit elkaar moest halen als iemand's neef/echtgenoot er achter kwam dat ze was vreemdgegaan met d'r eigen broer of zo.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
zeker als dan bleek dat die broer ook haar vader was![]()
!
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
zeker als dan bleek dat die broer ook haar vader was![]()
het maakt mij niet uit dat het toen was, maar nu?quote:
Lol fuck zeg.
ze verkochten kastjes en heb er nog wat over gezien op YouTube. die dat censureren voor kinderen. knap stukje technologie trouwens dat wel.
Maar goed denk die tijden zijn we nu wel voorbij hopelijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
het maakt mij niet uit dat het toen was, maar nu?
Lol fuck zeg.
ze verkochten kastjes en heb er nog wat over gezien op YouTube. die dat censureren voor kinderen. knap stukje technologie trouwens dat wel.
Maar goed denk die tijden zijn we nu wel voorbij hopelijk.![]()
![]()
'murica, waar een vrouwentepel op tv absoluut niet kan, maar zien dat iemand compleet aan flarden geschoten of gemept wordt is helemaal prrrrrima!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:27 schreef kree het volgende:
check dit voor wie beetje technisch geïnteresseerd zijn
Bekijk deze YouTube-video
Old enough to kill, but not for votin' .![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1166 / +208 / +209 / 4118 / 4310
2. Harrie / 383 / +88 / +116 / 1026 / 1160
3. _UserName_ / 186 / +0 / +2 / 321 / 386
4. KillemWieft / 181 / +74 / +41 / 309 / 389
5. Dr.Mikey / 164 / +26 / +59 / 408 / 490
6. ToT / 117 / +47 / +20 / 1381 / 1460
7. mascara-klodder / 107 / +0 / +0 / 742 / 839
8. MizzezAmy / 93 / +6 / +39 / 1019 / 1128
9. hemarookworst / 79 / +22 / +19 / 416 / 497
10. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
11. gebrokenglas / 69 / +26 / +11 / 764 / 850
12. roos94 / 69 / +0 / +3 / 172 / 212
13. AardappelSchotel / 68 / +7 / +21 / 494 / 564
14. sp3c / 68 / +7 / +34 / 179 / 198
15. kree / 65 / +0 / +0 / 813 / 873
16. sinterklaaskapoentje / 63 / +22 / +10 / 823 / 899
17. loveyoulongtime / 61 / +0 / +0 / 536 / 566
18. Lovely / 57 / +14 / +34 / 737 / 812
19. HappyCharly / 52 / +12 / +3 / 539 / 594
20. maily / 38 / +13 / +14 / 539 / 597SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Heb je op the Hub allemaal geen problemen meequote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
'murica, waar een vrouwentepel op tv absoluut niet kan, maar zien dat iemand compleet aan flarden geschoten of gemept wordt is helemaal prrrrrima!
Old enough to kill, but not for votin' .![]()
![]()
wel deelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
Hate your next door neighbour, but don't forget to say grace TELL MEEEEEEEEEE.......![]()
![]()
Ik ga zo deze ff kijken:
Bekijk deze YouTube-videoGenoeg mensen hier op FOK! die een grafhekel aan hem hebben omdat hij echt niet kan zingen!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: