Ja dat heeft hij een paar weken geleden al gezegd. Dat zou een behoorlijke ramp kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
UPDATE Aankomend president Donald Trump geeft momenteel zijn tweede persconferentie sinds hij de verkiezingen in de Verenigde Staten in november won. Vanuit zijn woning Mar-a-Lago in Florida schuwt hij daarbij geen boude uitspraken. Zo stelt hij het door vertrekkend president Joe Biden aangekondigde verbod op olie- en gasboringen voor de Amerikaanse kust in te trekken zodra hij het presidentschap overneemt. Ook vindt hij dat de bijdrage van lidstaten aan de Navo van 2 naar 5 procent van hun bruto binnenlands product (bbp) moet.
Bron de stentor
Ooit ontstaan in Nederlandquote:
Maar miniToT at ook al 300 gram!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is veul zwaarder dan gemiddeld
Ik had het over een ander stukje vleesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar miniToT at ook al 300 gram!
Hoeveel eet jij dan gemiddeld op een avond?
Hij is nogal wat van plan. Ook die raddraaiers die toen het capitool bestormden wil hij een oardonregeling gevenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij een paar weken geleden al gezegd. Dat zou een behoorlijke ramp kunnen betekenen.
Ik had hier een gourmetpakket van 500 gram, verdeeld in 3 porties.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar miniToT at ook al 300 gram!
Hoeveel eet jij dan gemiddeld op een avond?
Oh?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had het over een ander stukje vlees![]()
Je hersenweefsel bestaat niet uit spieren, ook niet de volledige 90 gram er van.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had het over een ander stukje vlees![]()
Dat niet doenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh?
Heb je dat op de weegschaal gelegd ja?
Als je de opnames ziet, ging het er heel gemoedelijk aan toe. De politie liet hen zelfs gewoon binnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is nogal wat van plan. Ook die raddraaiers die toen het capitool bestormden wil hij een oardonregeling geven
En iemand ging gewoon gemoedelijk dood door toevallig passerende kogels, en die 200 gewonde agenten struikelden gewoon over hun veters.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je de opnames ziet, ging het er heel gemoedelijk aan toe. De politie liet hen zelfs gewoon binnen.
Kan mij dat niet meer voor de geest halen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je de opnames ziet, ging het er heel gemoedelijk aan toe. De politie liet hen zelfs gewoon binnen.
En geen zijnichten!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:15 schreef HappyCharly het volgende:
Oh jullie zijneven al het goede nieuws aan het Delen zue ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |