SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2025 12:22:20 ]![]()
ik dacht bijna dat die grijze wolkendek in beton is veranderdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O dat moet toch wel een paar uur opstaan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:31 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga 'ns stoofvlees maken vanavondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gisteren is mijn schutting omgewaaid, gggrrrr gaat weer geld kosten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja lekker pruttelenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat moet toch wel een paar uur opstaan?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hier grotendeels, en alle meuk wat op het aanrecht lag is grotendeels in de keukenkastjes gepropt.quote:
Stap voor stap alles schoonmaken, ordenen en opruimen.
Het kutte is dat ik de kastjes onderin nauwelijks kan gebruiken vanwege het vocht.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit kort genoeg?
[ afbeelding ]
:')![]()
Die blijft ranzig!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit kort genoeg?
[ afbeelding ]![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hoe komt die vocht daar dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier grotendeels, en alle meuk wat op het aanrecht lag is grotendeels in de keukenkastjes gepropt.
Stap voor stap alles schoonmaken, ordenen en opruimen.
Het kutte is dat ik de kastjes onderin nauwelijks kan gebruiken vanwege het vocht.:')![]()
@Grrrrrrrrquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren is mijn schutting omgewaaid, gggrrrr gaat weer geld kosten.![]()
Deels door optrekkend vocht uit de grond, deels door lekkende muren waardoor regenwater naar binnen komt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe komt die vocht daar dan?
Ik heb het al deels verholpen en ik zie dat de luchtvochtigheid in de kastjes van 80 - 85% nu naar beneden is gegaan naar 73%!
Sommige dingen zoals de pre-workout klonteren nog wel daarin ondanks dat er van die kleine zakjes vochtvreter in de potten zitten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: