Neee da's toch niet romantischquote:
Het was aan Babylon Bee of zo verkocht voor een habbekrats, maar dat is volledig illegaal verlopen, dus is het voorlopig weer ff in zijn handen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bestaat Infowars/Alex JOnes nog? Na die verloren mega rechtszaak
Pfff alsof die kerel al niet genoeg aandacht naar zichzelf heeft getrokkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was aan Babylon Bee of zo verkocht voor een habbekrats, maar dat is volledig illegaal verlopen, dus is het voorlopig weer ff in zijn handen.
Er zijn geruchten dat Musk het over zou willen kopen.
Ga je echt voor de romantische comedy? Of zou zij iets uitkiezen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neee da's toch niet romantisch
Tijd gaat langzaam trouwens
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er weer een feestje bij @:tot is?
Geen idee... We zien welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je echt voor de romantische comedy? Of zou zij iets uitkiezen?
Haha ja, tijd gaat altijd langzaam als je op iets leuks wacht.
Met vleugeltjes op je rug po een wolkje pap met een gouden lepel eten wie eine eckte baas!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die Christenen die mij proberen te lokken met beloftes voor 'eeuwig leven'. Het leven duurt al lang zat
Verstandig, gewoon netflix aanslingeren en dan samen iets kiezenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee... We zien wel
ftfyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig, gewoon netflix aanslingeren en dan samen iets kiezen chillen
Nee, daar doen we hier dus niet aan! Wel een beetje opletten he!quote:
Serieus, je zou tot het einde der tijden lofliederen naar Onze Lieve Heer moeten zingen als "beloning" voor het in Jezus geloven en een braaf leven te hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt he. Oneindig leven is echt een angstbeeld.
Ik kom net binnenvallenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, daar doen we hier dus niet aan! Wel een beetje opletten he!
Dan ga eerst maar eens teruglezen.quote:
O hier geen angst hoor. Als je gezond blijft. Niets aan het handjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt he. Oneindig leven is echt een angstbeeld.
Ja daar zal het wel op neer komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig, gewoon netflix aanslingeren en dan samen iets kiezen
Paniek peeuwquote:
Misschien als je eeuwig geluk hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier geen angst hoor. Als je gezond blijft. Niets aan het handje
Ow!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan ga eerst maar eens teruglezen.
Anders mis je de mansplaining van @:devzero en dat hij het met me eens is!
Dit laat me denken aan zo'n vreselijke video die je me jaaaren geleden postte:quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus, je zou tot het einde der tijden lofliederen naar Onze Lieve Heer moeten zingen als "beloning" voor het in Jezus geloven en een braaf leven te hebben gehad.
Na 100 triljard jaar aan dezelfde saaie lofliederen gezongen te hebben wil je jezelf toch wel een keer van kant maken, of tenminste een Fisherman's Friend willen zuigen voor je schorre strot?
En dan NÓG zit je pas aan het uiterste prille begin van de eeuwigheid waarin je gezegdnd bent om die liederen continu keer op keer op keer voor Onze Lieve Heer te blijven zingen.
Ja, beter niet doen, gewoon doorgaan met neppe seks!quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit laat me denken aan zo'n vreselijke video die je me jaaaren geleden postte:
Bekijk deze YouTube-video
Woohooquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beter niet doen, gewoon doorgaan met neppe seks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |