Er zijn al 2 mannen met een pin opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:59 schreef mario390 het volgende:
man man weer nur meiden nominiertzijn de venten daar schwul?
Van gisteravond : Jeff wilde niet op Matt, dus daar ging Niels in mee, want ze wouden het unaniem. Blijven er minder over. En Jordy heeft zo op Niels lopen inpraten....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn al 2 mannen met een pin op he
Absoluut niet, dit maakt het er niet beter opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
Zo dom want nu zijn ze eigenlijk jaloers op de andere 3 die geen pin hebben. Komt hun niet ten goede.
dat ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn al 2 mannen met een pin op
Kom maar op met de dramaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef DGK-Eric het volgende:
En weg gezelligheid!![]()
Fleur en Milena gaan buiten even een potje zanniken tegen elkaar.
Jordy heeft al een pinquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van gisteravond : Jeff wilde niet op Matt, dus daar ging Niels in mee, want ze wouden het unaniem. Blijven er minder over. En Jordy heeft zo op Niels lopen inpraten....
Wie is Els?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
Els is een easy target, haar eigen woorden "Wat jullie ook beslissen, ik ben er content mee"
Mooi Oprotten
Ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:01 schreef Moeraskat het volgende:
Wie zei vandaag nou: ik hou niet van drama
Zulke domme vrouwen mogen er gelijk wel uit van mij inderdaad.......ze willen een reden. Hoe kunnen ze nu een geldige goede reden geven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ze moesten 3 mensen kiezen uit 6 mensen, dikke kans dat je erbij zit. En dan zo salty doen.
Ah, had ze dat gezegdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die donkere Mevrouw uit het leger
Preciesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
Toon dat je ermee om kan, in plaats van erover te zeuren en drama te maken en zielig te doen. Dat kost je alleen stemmen van de kijkers
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:01 schreef Moeraskat het volgende:
Wie zei vandaag nou: ik hou niet van drama
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
"Geen zin in drama"
- Milena
Nee dan is het BB huis echt een toffe plek.
Die onthou ik even.
Dat bedoelde ikquote:
Hoe kom je erbij dat de anderen nog moeten nomineren dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Domme meiden ze staan er nog niet op. Moet nog gestemd worden door de anderen. En dit helpt hun echt niet.
Ik geef graag mensen het voordeel vam de twijfel maar ze loopt er al sinds gister over te zeuren.quote:
Ja echt he, nu zien we meteen hoe die twee dames wel zijn...weg masker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:02 schreef Moeraskat het volgende:
''jij hebt me er de vorige keer erop gezet dus nu doe ik jou''
Kinderachtig
Dus ze staan volgens zichzelf boven Elsa en de andere.....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
Fleur waarom wij 2, ze vergeten dat elsa erook bij zit
Niet inderdaad, zeker niet na 4 dagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zulke domme vrouwen mogen er gelijk wel uit van mij inderdaad.......ze willen een reden. Hoe kunnen ze nu een geldige goede reden geven.![]()
Juistem....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:02 schreef ben34567 het volgende:
Keken die mensen naar vorige edities ? Altijd goed reageren na een nominatie ook al kook je vanbinnen.
ze is niet gecastquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik snap nu eindelijk waarom Fleur is gecast.
Ik ook, hoop dat ze Niels en Jeffrey niet in hun slaap gaat vermoorden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb echt heel erge Ariana vibes bij Fleur .....
huh?quote:
Aanmelden en dan door die rondes komen waar 10000 inschrijvingen uitkomen, valt toch niet onder casten?quote:
Dit is geen nominatie pin werd bij die 2 jongens verteld maar dat er op de mensen met zo een pin genomineerd kan worden. Was in de uitzending gisterquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de anderen nog moeten nomineren dan?
En dat maakt het dus nog dommer, hoe ze reageren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is geen nominatie pin werd bij die 2 jongens verteld maar dat er op de mensen met zo een pin genomineerd kan worden. Was in de uitzending gister
Casten is voor mij nog gewoon door de Tonnie gekozen worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aanmelden en dan door die rondes komen waar 10000 inschrijvingen uitkomen, valt toch niet onder casten?of heb ik het mis?
Ik weet niet of ze dat meegekregen hebben gister toen die jongens dat verteldequote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat maakt het dus nog dommer, hoe ze reageren.
Betekend nog niet dat de anderen moeten nominerenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is geen nominatie pin werd bij die 2 jongens verteld maar dat er op de mensen met zo een pin genomineerd kan worden. Was in de uitzending gister
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij gaat die gifjes in de toekomst gebruiken in Feedback topics he
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:11 schreef -river- het volgende:
Er zal nog wel een spel komen denk ik waarbij je je nominatie kan wegspelen, hoop dat die twee zure het niet winnen.
• Traumafleurquote:
Doordedeurfleurquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
• Traumafleur
• Treurfleur
• Zeurfleur
we gaan het zienquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk juist nomineren om nog meer gedoe te brengen
Ja gezellig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk juist nomineren om nog meer gedoe te brengen
Mineurfleurquote:
Degene die de vrijstelling wint is al bekend:quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:11 schreef -river- het volgende:
Er zal nog wel een spel komen denk ik waarbij je je nominatie kan wegspelen, hoop dat die twee zure het niet winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Degene die de vrijstelling wint is al bekend:Hahaha leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Degene die de vrijstelling wint is al bekend:Goede garpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dit is een mooie die van fleur is een met omhoog getrokken wangen.....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Die duckface van Fleurtje is nog nix...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Fleur: "Ik heb nu echt trek in iets lekkers. Ik heb d'r helemaal de schijt in"
en die zijn na 10 minuten al een target.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy en keanu maken hetzelfde mee maar die gedragen zich samen met elsa goed met die pin
Ze deed zich heel anders voor en nu ga je de ware Fleur zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Fleur: "Ik heb nu echt trek in iets lekkers. Ik heb d'r helemaal de schijt in"
Jordy heeft er gister anders ook lekker lang over liggen miepenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy en keanu maken hetzelfde mee maar die gedragen zich samen met elsa goed met die pin
Dan hoeft ze het nu niet meer kut te vindenquote:
Is niet hetzelfde. Jordie en Keanu kregen hem doordat zij zelf een verkeerde keus maakten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
Nee die mag wel weg .. irritatie over haar is groter geworden nuquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
HAHAHAA omg dit gedrag staat Fleur écht niet.
Dat werd tijdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze deed zich heel anders voor en nu ga je de ware Fleur zien.
Maar, ze kan dus wel voor wrijving zorgen, en die mensen hebben we nodig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee die mag wel weg .. irritatie over haar is groter geworden nu
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef mario390 het volgende:
en ik dacht en van de favorit te hebben ,maar dit kann ik niet memaken
Milena en Elsa zijn er ook nog , en Jordyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar, ze kan dus wel voor wrijving zorgen, en die mensen hebben we nodig.
Zo praat mijn kleindochter ook weleensquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
''Maarik wil gewoon niet naar huis
''
Alsof ik m'n dochter hoor.
Dit is BB ... klagen over bewoners op de streamsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:20 schreef Willewa het volgende:
Voor hen die klagen over Fleur en een beetje Milena. We weten naar welk programma we kijken toch? Door de opzet van het spel, is het toch logisch als je net een paar dagen binnen bent en er wordt uitgepikt op negatieve manier (wat een nominatietarget is), is het toch logisch dat je ff baalt en ook dat je er een beetje onzeker van wordt? Zo van ‘waarom ik?’. Het is nog maar 20 minuten geleden ofzo he 😅 De snelheid waarmee mensen iets ‘moeten’ loslaten is wel erg vreemd imo. Als het dagenlang doorgaat is het een ander verhaal.
Door hoe BB is opgezet en je dus genomineerd kan worden, is dit logisch hoor imo. Zeker als het nog maar net begonnen is. Tuurlijk kan je rationeel denken; ze moeten iemand kiezen en hebben weinig om het op te baseren, maar tuurlijk knaagt het dan van hmm behoor ik dus blijkbaar tot de 3 minst leuke van de overgebleven 8 volgens deze 2. Ik denk dat minstens de helft van de wereldbevolking, als niet een heeeel stuk meer, dat niet fijn vindt en toch ff aan zichzelf gaat twijfelen. En dan niet gaat ‘zeiken’ maar toch even ventileren. Normaal menselijk gedrag imo.
En bij voorkeur een écht lekker wijf.. ehh Mevrouw met "kwaliteiten"quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
En nu moeten ze een nieuwe bewoner erin gooien
Dat het ooit goedkomtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
''Maarik wil gewoon niet naar huis
''
Alsof ik m'n dochter hoor.
Vind het zo jammer dat het ‘normaal’ is dat dat zogenaamd zo hoort :’) Maakt het een grote negatieve slangenkuil, juist datgene wat vaak (onterecht) over het huis wordt gezet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is BB ... klagen over bewoners op de streams
Dat viel best mee hij legde aan Niels uit hoe het voelde om die pin te hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Jordy heeft er gister anders ook lekker lang over liggen miepen
Ja boeien.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat het ‘normaal’ is dat dat zogenaamd zo hoort :’) Maakt het een grote negatieve slangenkuil, juist datgene wat vaak (onterecht) over het huis wordt gezet.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
En nu moeten ze een nieuwe bewoner erin gooien
Kap nu eens met dat gespam van je berichtenquote:
Oke Jordyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:20 schreef Willewa het volgende:
Voor hen die klagen over Fleur en een beetje Milena. We weten naar welk programma we kijken toch? Door de opzet van het spel, is het toch logisch als je net een paar dagen binnen bent en er wordt uitgepikt op negatieve manier (wat een nominatietarget is), dat je ff baalt en ook dat je er een beetje onzeker van wordt? Zo van ‘waarom ik?’. Het is nog maar 20 minuten geleden ofzo he 😅 De snelheid waarmee mensen iets ‘moeten’ loslaten is wel erg vreemd imo. Als het dagenlang doorgaat is het een ander verhaal.
Door hoe BB is opgezet en je dus genomineerd kan worden, is dit logisch hoor imo. Zeker als het nog maar net begonnen is. Tuurlijk kan je rationeel denken; ze moeten iemand kiezen en hebben weinig om het op te baseren, maar tuurlijk knaagt het dan van hmm behoor ik dus blijkbaar tot de 3 minst leuke van de overgebleven 8 volgens deze 2. Ik denk dat minstens de helft van de wereldbevolking, als niet een heeeel stuk meer, dat niet fijn vindt en toch ff aan zichzelf gaat twijfelen. En dan niet gaat ‘zeiken’ maar toch even ventileren. Normaal menselijk gedrag imo.
Het is gewoon leuk om te zien hoe de mensen werkelijk zijn zodra ze genomineerd zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:20 schreef Willewa het volgende:
Voor hen die klagen over Fleur en een beetje Milena. We weten naar welk programma we kijken toch? Door de opzet van het spel, is het toch logisch als je net een paar dagen binnen bent en er wordt uitgepikt op negatieve manier (wat een nominatietarget is), dat je ff baalt en ook dat je er een beetje onzeker van wordt? Zo van ‘waarom ik?’. Het is nog maar 20 minuten geleden ofzo he 😅 De snelheid waarmee mensen iets ‘moeten’ loslaten is wel erg vreemd imo. Als het dagenlang doorgaat is het een ander verhaal.
sorry was foutquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kap nu eens met dat gespam van je berichten
"Dit jaar is alles anders", maar sommige dingen veranderen nooitquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kap nu eens met dat gespam van je berichten
Denk dat een heel groot gedeelte van de mensheid zo zou reageren, dus gewoon te verwachten gedrag.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om te zien hoe de mensen werkelijk zijn zodra ze genomineerd zijn.
Die gaat vast wraak willen nemenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:24 schreef Droopie het volgende:
Milena moet niet zo drama doen nu, die komt de nominatie ronde wel door.
Die moet straks gewoon op de normale manier verder komt ze er wel.
Elsa mag van mij nog wel even blijven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:24 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd wie er als eerste weggestemd wordt. Om het even of het Elsa of Fleur is![]()
Goedemiddag
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
En die kan best met die jongens overweg en die zijn best beinvloedbaar
Ja, totaal geen idee dat zelfs ook maar de kans erin zit dat het maar voor even is en dat er genomineerd moet worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Fleur : Dat wij dat alletwee voelen, dat zegt al genoeg..
Nee helemaal niet, Fleur is al de hele dag aan het miepen. Iedereen hier snapt heus wel dat je even teleurgesteld mag zijn. Daar gaat het ook niet om.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pff okee laat maar weer :’) Negativiteit for life! Fuck redelijkheid!![]()
Als je niet tegen je verlies kan dan ga ook niet deelnemen aan een spel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk dat een heel groot gedeelte van de mensheid zo zou reageren, dus gewoon te verwachten gedrag.
Mooi hequote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, totaal geen idee dat zelfs ook maar de kans erin zit dat het maar voor even is en dat er genomineerd moet worden.
![]()
Dat betwijfel ik lol.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, Fleur is al de hele dag aan het miepen. Iedereen hier snapt heus wel dat je even teleurgesteld mag zijn. Daar gaat het ook niet om.
Haar gedrag nu werkt in haar nadeel.
Bruh. ‘Als je geen robot bent zonder menselijk gedrag ga dan ook niet deelnemen aan een spel’. Beetje redelijkheid zou niet weg zijn hier hoor lol.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Als je niet tegen je verlies kan dan ga ook niet deelnemen aan een spel.
Ik ben je bruh niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Bruh. ‘Als je geen robot bent zonder menselijk gedrag ga dan ook niet deelnemen aan een spel’. Beetje redelijkheid zou niet weg zijn hier hoor lol.
Mag je zelf beslissenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:29 schreef jooba het volgende:
Vraagje, is het al de moeite waard om de livestream aan te zetten ?
quote:
Ben jij familie van Fleur?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Bruh. ‘Als je geen robot bent zonder menselijk gedrag ga dan ook niet deelnemen aan een spel’. Beetje redelijkheid zou niet weg zijn hier hoor lol.
Keanu en Jordy hebben ook een target pin er zijn nu 5 met een pin , 3 vrouwen en 2 mannenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:59 schreef mario390 het volgende:
man man weer nur meiden nominiertzijn de venten daar schwul?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:29 schreef jooba het volgende:
Het afgelopen uur welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:29 schreef jooba het volgende:
Jezus wat een voorspelbare reactie lol. Iemand zeikt niet mee en de klassieke ‘ben jij familie/vriend van..’ komt binnen een paar minutenquote:
Ja en die andere drie janken er niet om omdat ze weten dat het onderdeel van dit spel is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Keanu en Jordy hebben ook een target pin er zijn nu 5 met een pin , 3 vrouwen en 2 mannen
Zou toch kunnenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jezus wat een voorspelbare reactie lol. Iemand zeikt niet mee en de klassieke ‘ben jij familie/vriend van..’ komt binnen een paar minuten
Ik snap het niet want het is niet persoonlijk. Dit is gewoon gemiep om niets.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:30 schreef lojanda het volgende:
Ze zeggen allemaal te niet persoonlijk te moeten nemen maar dat doen ze dus wel. Kan ik me wel voorstellen en denk dat ik dat ook wel zou doen..
Ze zouden hun kringgesprek van gisteravond even terug moeten kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:30 schreef lojanda het volgende:
Ze zeggen allemaal te niet persoonlijk te moeten nemen maar dat doen ze dus wel. Kan ik me wel voorstellen en denk dat ik dat ook wel zou doen..
En puur daarom krijgt ze mijn stem.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen Elsa boeit het dus blijkbaar niet zoveel... Hup Elsa.
Zo open zijn die deuren heel duidelijk niet hier hehe, maar primaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou toch kunnen![]()
Ik zie je meer als iemand die graag open deuren intrapt. Maar prima
Petje af voor haar.....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen Elsa boeit het dus blijkbaar niet zoveel... Hup Elsa.
Huilt ze nu om haar kindjes.........nou de keus wordt steeds makkelijker.....lekker naar huis toe.......quote:
Nee helemaal niet, maar als je pinpoint op 1 woord wat helemaal de strekking van het bericht niet was, dan kan zo’n reactie komenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, je komt puur hier om te trollen, jammer weer.
Negerenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, je komt puur hier om te trollen, jammer weer.
Ik denk dat het vaak wel persoonlijk is en dat snap ik ook wel. Je moet iemand kiezen en dan kies je vaak degene waar je het minste mee hebt of die je irriteert.. en dat is dan wel persoonlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het niet want het is niet persoonlijk. Dit is gewoon gemiep om niets.
Zou nog een stelletje kunnen worden, in ieder geval goeie maatjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef marky het volgende:
Die Lennie is wel onder de indruk van Keanu.
Nee joh, wel vrienden inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou nog een stelletje kunnen worden, in ieder geval goeie maatjes.
Jullie maken Milena en Fleur aan het huilenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar als je pinpoint op 1 woord wat helemaal de strekking van het bericht niet was, dan kan zo’n reactie komen
Na vier dagen is niets persoonlijk nog. Dat komt laterquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaak wel persoonlijk is en dat snap ik ook wel. Je moet iemand kiezen en dan kies je vaak degene waar je het minste mee hebt of die je irriteert.. en dat is dan wel persoonlijk.
Maar hoe meer ze zich zo gedragen, hoe sneller het wel persoonlijk wordt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Na vier dagen is niets persoonlijk nog. Dat komt later
Elsa is er nog wel prima onder, gelukkigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:35 schreef Lillfex het volgende:
Tuurlijk komt het even binnen bij die meiden net als Jeffrey vanmorgen dat hij Elsa een pin wil geven.
Yes, negeren, iemand die niet meedoet aan het negatieve gezeik en een redelijke noot plaatst. Bijzonder. Maar nevermind, ik ben klaarquote:
Hoe sneller ze thuis zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hoe meer ze zich zo gedragen, hoe sneller het wel persoonlijk wordt.
Feit!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hoe meer ze zich zo gedragen, hoe sneller het wel persoonlijk wordt.
Zou me niet verbazen als ze zelf opstaptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef Puzzie het volgende:
Milena kan beter zelf opstappen![]()
[ afbeelding ]
Waarom? Zo ernstig is het nu ook weer niet. Even ontladen en ze mist haar kinderen. Dag mag gewoon. Zolang ze maar niet de hele dag gaat zuchten, steunen en klagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze zelf opstapt
Dat vertelde hij eerder ook al. Hij is er wel trots op.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
'' Soms als ik me kut en onzeker voel, open ik even Tinder. ''
Nee. Hij zoent met meisjes en jongens.quote:
Als je de eerste week met tien personen in een huis zit en je hebt pech dat je van de zes die genomineerd mogen worden en drie van moet nomineren dan heeft het niet veel met persoonlijk te maken denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaak wel persoonlijk is en dat snap ik ook wel. Je moet iemand kiezen en dan kies je vaak degene waar je het minste mee hebt of die je irriteert.. en dat is dan wel persoonlijk.
Dus na vier dagen kan het dan niet persoonlijk zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Na vier dagen is niets persoonlijk nog. Dat komt later
Tja, het brein van een 22 jarige, gaat wel over.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat vertelde hij eerder ook al. Hij is er wel trots op.
Hij had het uitgesproken daarstraks.quote:
Sorry, het was niet persoonlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jullie maken Milena en Fleur aan het huilen
Dat zeg ik, het was niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus na vier dagen kan het dan niet persoonlijk zijn
Ja voordat ze zelf opstapt, moeten ze nog eentje erop zetten . Wordt dan een snelle leegloop van bewoners.quote:
Jawel, maar er is niet echt een factor qua slecht in spelletjes etc. Want die spelletjes zijn amper gedaan. Dus je baseert dit nu, als je dus 3 mensen moet kiezen, toch net wat anders dan later in het spel. Je moet nu ''zomaar'' iemand kiezen. Ze vinden elkaar allemaal aardig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus na vier dagen kan het dan niet persoonlijk zijn
En nu tegen lennie zegt hij dat hij 1x met een meisje en 1 x met een jongen heeft gezoendquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij had het uitgesproken daarstraks.
Ja als de browser geen focus heeft ga je achter lopen lijkt het wel. Erg vervelend.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Loop dus achter, even scherp zetten
[ afbeelding ]
Daar is papegaai hopelijk voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zouden hun kringgesprek van gisteravond even terug moeten kijken
Dat was toch in de tijd dat hij nog niet zeker was dat hij homo was?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En nu tegen lennie zegt hij dat hij 1x met een meisje en 1 x met een jongen heeft gezoend
Dus bi
Daar hoop ik ook opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar is papegaai hopelijk voor.
Even een tip voor de producer die meekijkt.
Geen idee dat verteld hij nu nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was toch in de tijd dat hij nog niet zeker was dat hij homo was?
Oww, dat verklaart het.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee. Hij zoent met meisjes en jongens.
Of queer, of panseksueel, of aseksueel, of...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En nu tegen lennie zegt hij dat hij 1x met een meisje en 1 x met een jongen heeft gezoend
Dus bi
Zoiets zei hij gister dacht ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geen idee dat verteld hij nu niet
Gewoon op een persoon zelf of het nu een man of vrouw is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Of queer, of panseksueel, of aseksueel, of...
Dat komt ook omdat ze in het leger heeft gezeten dan kan je harde dingen handelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Elsa is er nog wel prima onder, gelukkig
Met alle respect, ik ken al die andere termen/varianten niet van de oude stem p el denk...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Of queer, of panseksueel, of aseksueel, of...
gewoon lekker fluïdequote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Met alle respect, ik ken al die andere termen/varianten niet van de oude stem p el denk...
Maar je hebt gelijk er zijn nog meer varianten
Kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat ze in het leger heeft gezeten dan kan je harde dingen handelen.
En als deze maaltijd slaagt is ze gelijk kandidaat voor de overwinningquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef -river- het volgende:
Elsa die scoort nu dus dikke punten bij het publiek door de sportieve manier hoe ze omgaat met haar nominatie.
Dat snap ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef -river- het volgende:
Elsa die scoort nu dus dikke punten bij het publiek door de sportieve manier hoe ze omgaat met haar nominatie.
Mehquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
Havermoud tonijn viskoekjes![]()
[ afbeelding ]
Appel toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
Havermoud tonijn viskoekjes![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: uitleg BB gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ahh. ja jammer dat hoorde ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Appel toch?
Want elsa zegt dat het met vis (tonijn) ook lekker is
Volgens mij is dat al een keer gegetenquote:
Milena had zich moeten ontrekken aan Fleur, logisch dat je elkaar even opzoekt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel![]()
Maar los daarvan : die andere twee staan ook niet echt in de realiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |