Ja en die andere drie janken er niet om omdat ze weten dat het onderdeel van dit spel is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Keanu en Jordy hebben ook een target pin er zijn nu 5 met een pin , 3 vrouwen en 2 mannen
Zou toch kunnenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jezus wat een voorspelbare reactie lol. Iemand zeikt niet mee en de klassieke ‘ben jij familie/vriend van..’ komt binnen een paar minuten
Ik snap het niet want het is niet persoonlijk. Dit is gewoon gemiep om niets.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:30 schreef lojanda het volgende:
Ze zeggen allemaal te niet persoonlijk te moeten nemen maar dat doen ze dus wel. Kan ik me wel voorstellen en denk dat ik dat ook wel zou doen..
Ze zouden hun kringgesprek van gisteravond even terug moeten kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:30 schreef lojanda het volgende:
Ze zeggen allemaal te niet persoonlijk te moeten nemen maar dat doen ze dus wel. Kan ik me wel voorstellen en denk dat ik dat ook wel zou doen..
En puur daarom krijgt ze mijn stem.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen Elsa boeit het dus blijkbaar niet zoveel... Hup Elsa.
Zo open zijn die deuren heel duidelijk niet hier hehe, maar primaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou toch kunnen![]()
Ik zie je meer als iemand die graag open deuren intrapt. Maar prima
Petje af voor haar.....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen Elsa boeit het dus blijkbaar niet zoveel... Hup Elsa.
Huilt ze nu om haar kindjes.........nou de keus wordt steeds makkelijker.....lekker naar huis toe.......quote:
Nee helemaal niet, maar als je pinpoint op 1 woord wat helemaal de strekking van het bericht niet was, dan kan zo’n reactie komenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, je komt puur hier om te trollen, jammer weer.
Negerenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, je komt puur hier om te trollen, jammer weer.
Ik denk dat het vaak wel persoonlijk is en dat snap ik ook wel. Je moet iemand kiezen en dan kies je vaak degene waar je het minste mee hebt of die je irriteert.. en dat is dan wel persoonlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het niet want het is niet persoonlijk. Dit is gewoon gemiep om niets.
Zou nog een stelletje kunnen worden, in ieder geval goeie maatjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef marky het volgende:
Die Lennie is wel onder de indruk van Keanu.
Nee joh, wel vrienden inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou nog een stelletje kunnen worden, in ieder geval goeie maatjes.
Jullie maken Milena en Fleur aan het huilenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar als je pinpoint op 1 woord wat helemaal de strekking van het bericht niet was, dan kan zo’n reactie komen
Na vier dagen is niets persoonlijk nog. Dat komt laterquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaak wel persoonlijk is en dat snap ik ook wel. Je moet iemand kiezen en dan kies je vaak degene waar je het minste mee hebt of die je irriteert.. en dat is dan wel persoonlijk.
Maar hoe meer ze zich zo gedragen, hoe sneller het wel persoonlijk wordt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Na vier dagen is niets persoonlijk nog. Dat komt later
Elsa is er nog wel prima onder, gelukkigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:35 schreef Lillfex het volgende:
Tuurlijk komt het even binnen bij die meiden net als Jeffrey vanmorgen dat hij Elsa een pin wil geven.
Yes, negeren, iemand die niet meedoet aan het negatieve gezeik en een redelijke noot plaatst. Bijzonder. Maar nevermind, ik ben klaarquote:
Hoe sneller ze thuis zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hoe meer ze zich zo gedragen, hoe sneller het wel persoonlijk wordt.
Feit!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hoe meer ze zich zo gedragen, hoe sneller het wel persoonlijk wordt.
Zou me niet verbazen als ze zelf opstaptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef Puzzie het volgende:
Milena kan beter zelf opstappen![]()
[ afbeelding ]
Waarom? Zo ernstig is het nu ook weer niet. Even ontladen en ze mist haar kinderen. Dag mag gewoon. Zolang ze maar niet de hele dag gaat zuchten, steunen en klagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze zelf opstapt
Dat vertelde hij eerder ook al. Hij is er wel trots op.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
'' Soms als ik me kut en onzeker voel, open ik even Tinder. ''
Nee. Hij zoent met meisjes en jongens.quote:
Als je de eerste week met tien personen in een huis zit en je hebt pech dat je van de zes die genomineerd mogen worden en drie van moet nomineren dan heeft het niet veel met persoonlijk te maken denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaak wel persoonlijk is en dat snap ik ook wel. Je moet iemand kiezen en dan kies je vaak degene waar je het minste mee hebt of die je irriteert.. en dat is dan wel persoonlijk.
Dus na vier dagen kan het dan niet persoonlijk zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Na vier dagen is niets persoonlijk nog. Dat komt later
Tja, het brein van een 22 jarige, gaat wel over.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat vertelde hij eerder ook al. Hij is er wel trots op.
Hij had het uitgesproken daarstraks.quote:
Sorry, het was niet persoonlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jullie maken Milena en Fleur aan het huilen
Dat zeg ik, het was niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus na vier dagen kan het dan niet persoonlijk zijn
Ja voordat ze zelf opstapt, moeten ze nog eentje erop zetten . Wordt dan een snelle leegloop van bewoners.quote:
Jawel, maar er is niet echt een factor qua slecht in spelletjes etc. Want die spelletjes zijn amper gedaan. Dus je baseert dit nu, als je dus 3 mensen moet kiezen, toch net wat anders dan later in het spel. Je moet nu ''zomaar'' iemand kiezen. Ze vinden elkaar allemaal aardig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus na vier dagen kan het dan niet persoonlijk zijn
En nu tegen lennie zegt hij dat hij 1x met een meisje en 1 x met een jongen heeft gezoendquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij had het uitgesproken daarstraks.
Ja als de browser geen focus heeft ga je achter lopen lijkt het wel. Erg vervelend.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Loop dus achter, even scherp zetten
[ afbeelding ]
Daar is papegaai hopelijk voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zouden hun kringgesprek van gisteravond even terug moeten kijken
Dat was toch in de tijd dat hij nog niet zeker was dat hij homo was?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En nu tegen lennie zegt hij dat hij 1x met een meisje en 1 x met een jongen heeft gezoend
Dus bi
Daar hoop ik ook opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar is papegaai hopelijk voor.
Even een tip voor de producer die meekijkt.
Geen idee dat verteld hij nu nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was toch in de tijd dat hij nog niet zeker was dat hij homo was?
Oww, dat verklaart het.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee. Hij zoent met meisjes en jongens.
Of queer, of panseksueel, of aseksueel, of...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En nu tegen lennie zegt hij dat hij 1x met een meisje en 1 x met een jongen heeft gezoend
Dus bi
Zoiets zei hij gister dacht ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geen idee dat verteld hij nu niet
Gewoon op een persoon zelf of het nu een man of vrouw is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Of queer, of panseksueel, of aseksueel, of...
Dat komt ook omdat ze in het leger heeft gezeten dan kan je harde dingen handelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Elsa is er nog wel prima onder, gelukkig
Met alle respect, ik ken al die andere termen/varianten niet van de oude stem p el denk...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Of queer, of panseksueel, of aseksueel, of...
gewoon lekker fluïdequote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Met alle respect, ik ken al die andere termen/varianten niet van de oude stem p el denk...
Maar je hebt gelijk er zijn nog meer varianten
Kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat ze in het leger heeft gezeten dan kan je harde dingen handelen.
En als deze maaltijd slaagt is ze gelijk kandidaat voor de overwinningquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef -river- het volgende:
Elsa die scoort nu dus dikke punten bij het publiek door de sportieve manier hoe ze omgaat met haar nominatie.
Dat snap ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef -river- het volgende:
Elsa die scoort nu dus dikke punten bij het publiek door de sportieve manier hoe ze omgaat met haar nominatie.
Mehquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
Havermoud tonijn viskoekjes![]()
[ afbeelding ]
Appel toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
Havermoud tonijn viskoekjes![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: uitleg BB gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ahh. ja jammer dat hoorde ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Appel toch?
Want elsa zegt dat het met vis (tonijn) ook lekker is
Volgens mij is dat al een keer gegetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |