Oww, dat verklaart het.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee. Hij zoent met meisjes en jongens.
Of queer, of panseksueel, of aseksueel, of...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En nu tegen lennie zegt hij dat hij 1x met een meisje en 1 x met een jongen heeft gezoend
Dus bi
Zoiets zei hij gister dacht ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geen idee dat verteld hij nu niet
Gewoon op een persoon zelf of het nu een man of vrouw is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Of queer, of panseksueel, of aseksueel, of...
Dat komt ook omdat ze in het leger heeft gezeten dan kan je harde dingen handelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Elsa is er nog wel prima onder, gelukkig
Met alle respect, ik ken al die andere termen/varianten niet van de oude stem p el denk...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Of queer, of panseksueel, of aseksueel, of...
gewoon lekker fluïdequote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Met alle respect, ik ken al die andere termen/varianten niet van de oude stem p el denk...
Maar je hebt gelijk er zijn nog meer varianten
Kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat ze in het leger heeft gezeten dan kan je harde dingen handelen.
En als deze maaltijd slaagt is ze gelijk kandidaat voor de overwinningquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef -river- het volgende:
Elsa die scoort nu dus dikke punten bij het publiek door de sportieve manier hoe ze omgaat met haar nominatie.
Dat snap ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef -river- het volgende:
Elsa die scoort nu dus dikke punten bij het publiek door de sportieve manier hoe ze omgaat met haar nominatie.
Mehquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
Havermoud tonijn viskoekjes![]()
[ afbeelding ]
Appel toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
Havermoud tonijn viskoekjes![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: uitleg BB gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ahh. ja jammer dat hoorde ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Appel toch?
Want elsa zegt dat het met vis (tonijn) ook lekker is
Volgens mij is dat al een keer gegetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |