Ja en die andere drie janken er niet om omdat ze weten dat het onderdeel van dit spel is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Keanu en Jordy hebben ook een target pin er zijn nu 5 met een pin , 3 vrouwen en 2 mannen
Zou toch kunnenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jezus wat een voorspelbare reactie lol. Iemand zeikt niet mee en de klassieke ‘ben jij familie/vriend van..’ komt binnen een paar minuten
Ik snap het niet want het is niet persoonlijk. Dit is gewoon gemiep om niets.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:30 schreef lojanda het volgende:
Ze zeggen allemaal te niet persoonlijk te moeten nemen maar dat doen ze dus wel. Kan ik me wel voorstellen en denk dat ik dat ook wel zou doen..
Ze zouden hun kringgesprek van gisteravond even terug moeten kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:30 schreef lojanda het volgende:
Ze zeggen allemaal te niet persoonlijk te moeten nemen maar dat doen ze dus wel. Kan ik me wel voorstellen en denk dat ik dat ook wel zou doen..
En puur daarom krijgt ze mijn stem.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen Elsa boeit het dus blijkbaar niet zoveel... Hup Elsa.
Zo open zijn die deuren heel duidelijk niet hier hehe, maar primaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou toch kunnen![]()
Ik zie je meer als iemand die graag open deuren intrapt. Maar prima
Petje af voor haar.....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen Elsa boeit het dus blijkbaar niet zoveel... Hup Elsa.
Huilt ze nu om haar kindjes.........nou de keus wordt steeds makkelijker.....lekker naar huis toe.......quote:
Nee helemaal niet, maar als je pinpoint op 1 woord wat helemaal de strekking van het bericht niet was, dan kan zo’n reactie komenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, je komt puur hier om te trollen, jammer weer.
Negerenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Oke, je komt puur hier om te trollen, jammer weer.
Ik denk dat het vaak wel persoonlijk is en dat snap ik ook wel. Je moet iemand kiezen en dan kies je vaak degene waar je het minste mee hebt of die je irriteert.. en dat is dan wel persoonlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het niet want het is niet persoonlijk. Dit is gewoon gemiep om niets.
Zou nog een stelletje kunnen worden, in ieder geval goeie maatjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:33 schreef marky het volgende:
Die Lennie is wel onder de indruk van Keanu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |