Gaan zij nu naar een ander gedeelte dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Kom op, ff rellen voordat je exit moet
eruit bedoel ikquote:
Maar, we moeten toch iets te zeuren hebben?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
Zolang Jordy er op staat
Gaat die
Zo snel als hij mensen irriteert is bijna bewonderingswaardig
Fleurquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar, we moeten toch iets te zeuren hebben?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:53 schreef ben34567 het volgende:
Elsa blijft wel. Zal tssn twee andere gaan.
Ja, maar ik denk datquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch nog onduidelijk? Dit is live en zo
En keanu en Jordy ,dus meer mensenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:53 schreef ben34567 het volgende:
Ze moeten nog zelf uit deze 5 kiezen wie er op de bank komen en die zijn dan genomineerdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:53 schreef ben34567 het volgende:
Thanksquote:
Nee, maar de kans is heel groot dat Fleur als eerste weg moet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaan zij nu naar een ander gedeelte dan?
Daar kan ik prima mee leven , Fleur zit nu al te zeuren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee, maar de kans is heel groot dat Fleur als eerste weg moet.
Die zeurvent, met die dat hoekige hoofd, met veel zelfmedelijden, die mag van mij wel eruitquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks
Maar ik hoop eigenlijk Keanu of zo. Die vind ik niet zo leuk.
Jordy? Ja, ook welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zeurvent, met die dat hoekige hoofd, met veel zelfmedelijden, die mag van mij wel eruit
Ja die mag van mij pleiten. Maar eerst afwachten wie de bewoners nominerenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee, maar de kans is heel groot dat Fleur als eerste weg moet.
Jordyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zeurvent, met die dat hoekige hoofd, met veel zelfmedelijden, die mag van mij wel eruit
Dit zijn de nominaties koosquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die mag van mij pleiten. Maar eerst afwachten wie de bewoners nomineren
Vrouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
Fleur wil uitleg , Milena had in de ogen aangekeken willen worden
De tering zeg
Soms begrijp ik mensen nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
De tering zeg
Ze hebben toch uitleg gegeven. 3 aan wie ze geen badge wilden geven, dus dan blijven er 3 over.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
De tering zeg
Pukkel?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waarom heeft Keanu zo’n bult achter zijn oor
Doe dan niet mee aan een nominatiespel zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
De tering zeg
Er zijn al 2 mannen met een pin op hequote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:57 schreef KangaP het volgende:
Wat een femiciede bij de nominaties wat een kortzichtigheid.Bah zo achterhaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |