Daar keek ik niet naarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Over mathijs. Dat hij met lovenislandnheeft meegedaan. Maar ze kennende niet herinneren.
Misschien kennen ze hem van de andere vier programma's waar hij aan mee heeft gedaan? Aandachtszoekerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Over mathijs. Dat hij met lovenislandnheeft meegedaan. Maar ze kennende niet herinneren.
Ben benieuwd wanneer Sonny een keer mee doet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien kennen ze hem van de andere vier programma's waar hij aan mee heeft gedaan? Aandachtszoeker
gewoon deze ff vastzetten op bureublad , hier ligt ie uitgeprint naast laptopquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:20 schreef Folies het volgende:
Zou wel fijn zijn als de leeftijden in die icoontjes staan. Ik raak helemaal in de war. Gelukkig heb ik wel door wie Belgisch en wie Nederlands is.
Ze heeft zich ook opgegeven voor iets anders, wat nog loopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Linda had zich 2(?) jaar geleden ook opgegeven voor BB, maar dat enthousiast al online gezet. En dat mag niet, dus toen mocht ze niet meedoen.
Bedankt, ik ga hem uitprinten!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
gewoon deze ff vastzetten op bureublad , hier ligt ie uitgeprint naast laptop
[ link | afbeelding ]
Dat zegt gelijk heel veel over een persoon he.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Linda had zich 2(?) jaar geleden ook opgegeven voor BB, maar dat enthousiast al online gezet. En dat mag niet, dus toen mocht ze niet meedoen.
Heeft Elsa dr familie mee gedaan aan Pop de Baloonquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:18 schreef ben34567 het volgende:
Allemaal zelf of vrienden die al meegedaan hebben aan realityshows
graag gedaan, maak hem elk jaar en er was meteen al vraag naar.quote:
En dat alleen al is al erg genoeg....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Sinds ik het gelezen heb, kan ik Georgina Verbaan niet meer onthoren bij Fleur.
Ik kan er niet goed tegenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Sinds ik het gelezen heb, kan ik Georgina Verbaan niet meer onthoren bij Fleur.
kan je hem niet zo maken dat wanneer je op het vakje klikt, hij omdraait naar de achterkant waar meer info op staat?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
gewoon deze ff vastzetten op bureublad , hier ligt ie uitgeprint naast laptop
[ link | afbeelding ]
Gelukkig is Rudi er wel weerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het nog steeds wennen maar vind het wat sfeerloos
Ja heel graag ! Dit duurt te langquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]gooi de uitslag er maar in! Kunnen ze weer janken en hypervertileren
Eigen verzonnen opdracht?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:32 schreef BigBreg83 het volgende:
Hèhè ze gaan het parcours maken voor de finale van het zaklopen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:43 schreef ben34567 het volgende:
Belgische stream was net reclame dus niets gezien van wellicht de enigste actie van de dag
Belgquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:46 schreef Droopie het volgende:
Waar zouden ze Niels op gecast hebben?
Irritante Nederlander of draagt ie een geheim mee?
Dacht dat Niels een Belg wasquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:46 schreef Droopie het volgende:
Waar zouden ze Niels op gecast hebben?
Irritante Nederlander of draagt ie een geheim mee?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow, even het blaadje uitprinten dan maar
Ze kunnen nu al appelwater makenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Jeffrey heeft alleen nog water gedronken zegt die... nou Jef nooit gekeken zeker je drinkt de komende 3 maanden nog wel water! Whahaha
Zijn wel kleine spiegeltjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:55 schreef -river- het volgende:
Hoe kan het dat de meiden opgemaakt zijn zonder spiegel?
Ik heb zelf het idee dat het zo'n meisje is dat zich dom voordoet, omdat dat makkelijker is men men alles voor je doet... maar ondertussen best slim isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Vraag mij af of je met Fleur diepgaande gesprekken kunt voeren.![]()
Dat had ik met Jolien van twee jaar terug. Deed zich dom voor maar ondertussen best slim/tactisch.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok heb zelf het idee dat het zo'n meisje is dat zich dom boordjes, opdat dat makkelijker is men men alles voor je doet... maar ondertussen best slim is
Nu in de gesprekken nu zegt ze af en toe best rake dingen
Ze snapt niet dat mensen zichzelf op 1 zetten, in plaats van de kinderen..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:56 schreef Puzzie het volgende:
Linda doet alles voor de kinderen , daarom zit ze in BB natuurlijk
"Domme mensen" hebben meestal ook een "asjemenou" blik in hun ogenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat had ik met Jolien van twee jaar terug. Deed zich dom voor maar ondertussen best slim/tactisch.
Valt op hé? ze zijn echt verkeerd begonnen, dit backfired als uiterst saai, als ze zo graag arm willen spelen doe dat dan na14 dagen als ze aan luxe gewend zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:00 schreef Puzzie het volgende:
Klaar met dat gezever. Ik hoop dat er nog wat gaat gebeuren vandaag maar ik reken er niet meer op
Eensquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt op hé? ze zijn echt verkeerd begonnen, dit backfired als uiterst saai, als ze zo graag arm willen spelen doe dat dan na14 dagen als ze aan luxe gewend zijn
Krijg je hetzelfdequote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt op hé? ze zijn echt verkeerd begonnen, dit backfired als uiterst saai, als ze zo graag arm willen spelen doe dat dan na14 dagen als ze aan luxe gewend zijn
Achjeezz ja , als ze spullen hadden om ook maar iets te maken, dammen met paprika's en appels is ook leukquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Krijg je hetzelfde
Ligt niet aan het arm..
Het is altijd saai in het begin, verveling niks te doen omslag naar dit nieuwe leven
Pas na een paar dagen komt er bewegingen ze spellen maken enz
FEBO heeft ook niets geleerd. 'Less is more' is geen goed principe voor BB. Het is geen survival spel. Het enige beetje ontspanning (hottub) is nu ook al weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:06 schreef Hznootje het volgende:
Oef, weet niet of dit m gaat worden voor mij..Ze hangen er nu al bij alsof ze uitgeblust zijn..Saai man
Misschien is een van de nieuwe een drill sergeantquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:06 schreef Hznootje het volgende:
Oef, weet niet of dit m gaat worden voor mij..Ze hangen er nu al bij alsof ze uitgeblust zijn..Saai man
niet met eten spelenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achjeezz ja , als ze spullen hadden om ook maar iets te maken, dammen met paprika's en appels is ook leuk
Hij vindt het niets meer omdat dans videos vroeger populair waren (waarmee hij zijn volgers schaarde) maar nu niet meer. Indien zijn volgers na BB weer stijgen zal hij sociale media 'plots' weer top vinden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:09 schreef Droopie het volgende:
Wat een uitmuntende castings was BB1 uiteindelijk ook.
Hoewel dat ook kwam dat normale mensen daar aan meededen en niet aandachtzoekende lui
Keanu is zo'n persoon nu TikTok niets meer vind, maar na eliminatie gelijk iedere avond live gaat om alles te bespreken.
Vergeet niet je FOK! geluid aan te zetten, anders schreeuw ik voor niets.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
Wil iemand mij een gil geven als de genomineerden bekend worden gemaakt?
Hoe laat gebeurt dat ongeveer?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
Wil iemand mij een gil geven als de genomineerden bekend worden gemaakt?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Vergeet niet je FOK! geluid aan te zetten, anders schreeuw ik voor niets.
Dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe laat gebeurt dat ongeveer?
Of is het gewoon afwachten?
Even wachten tot ze een keer ruzie krijgen, er kampen komen en bij gesprekken over de tandarts ze de andere een wortelkanaalbehandeling toewensenquote:
Ik ben wel beetje klaar met gebrek aan eten en meubels enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij weten we allemaal dat het vaak ''saai'' is op de streams
Hopelijk is dit gewoon een thema week en krijgen ze binnenkort een normaal ingericht huis.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben wel beetje klaar met gebrek aan eten en meubels enzo.
Dan gaan mensen hangen en worden ze moe/duf.
Leuk een paar dagen, maar in de laatste BB trekken ze dat te ver/lang door.
Nee johquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mensen al loom maken vanaf dag 4 kan toch niet de bedoeling zijn ? Ze horen nu juist heel enthousiast te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Volhouden die hap
Laten werken voor luxe
FEBO moet ook maar eens aan de bak
Ja, dan merk je hoeveel we missenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
Vindt het vooral storend dat er na 3/5 dagen al verschillende zaken zijn vrijgespeeld
Allemaal verwende poppetjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Mensen al loom maken vanaf dag 4 kan toch niet de bedoeling zijn ? Ze horen nu juist heel enthousiast te zijn.
Heel ander programma toch? Dat utopia?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allemaal verwende poppetjes
Terug naar Utopia tijden
Waar ze moesten werken om een huis te bouwen
Eten
Prima
Maar de rest verdien je maar bij elkaar
Koud douchen en op de grond slapen is nog niemand dood aan gegaan
Ja en neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel ander programma toch? Dat utopia?
Nou zoiets idd. Hier weten ze dat ze toch wel iets krijgen. Dus lekker hangen en wachtenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Terug naar Utopia tijden
Eten
Prima
Dat is geen Big Brother, dat is Utopiaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Terug naar Utopia tijden
Eten
Prima
Heeft zij een pruik op?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Al meer dan een uur Duckface.. ze hebben waarschijnlijk niet veel cam operators meer
[ afbeelding ]
Belgische stream is heel Keanu heavyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Steeds dezelfde 4 mensen in beeld ook.. dacht dat er 10 bewoners waren?
Fleur heeft alopecia (ziekte dat je haren uitvallen, soms komen ze terug, vaak niet.. dan heb je kale plekken)quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ze krabt wel veel.. jeuk
Tsja doodgaan aan prostaatkanker, en je moet dat aanhoren, een prima gesprekkillerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:29 schreef Moeraskat het volgende:
Altijd zo irritant wanneer iemand zo'n persoonlijk verhaal verteld en de gene die dan zou moeten luisteren, die stelt tussendoor vragen die dus sowieso al niet kloppen omdat ze net bepaalde info heeft verteld.
![]()
Ohhw... natuurlijk, er moeten altijd deelnemers zijn die "iets" hebben, geeft leuk tvquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Fleur heeft alopecia (ziekte dat je haren uitvallen, soms komen ze terug, vaak niet.. dan heb je kale plekken)
Ze draagt een pruik.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja doodgaan aan prostaatkanker, en je moet dat aanhoren, een prima gesprekkiller
Goed luisteren is een kunstquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:35 schreef Moeraskat het volgende:
- mij maakt het niet uit, ga niet bij hem blijven voor mij, en mn broer maakt het ook niet uit waarschijnlijk
- twee later zijn ze gescheiden
'' Oh je bent enig kind''
![]()
Bizar is het.quote:
Ja, maar vond dat toch wel veel leuker alleen op het eind was het ook niet veel......je had meer streams dus je kan dan veel meer wisselen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel ander programma toch? Dat utopia?
Ja met de bouw van die gigantische woonsilo op het eind en de open Poort voor alle volk die op de markten geld kwamen storten was de geloofwaardigheid wel pleittequote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar vond dat toch wel veel leuker alleen op het eind was het ook niet veel......je had meer streams dus je kan dan veel meer wisselen.
Oh is ze popi?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:40 schreef Hznootje het volgende:
Waarom is Elsa zo populair op de socials? Ik vind haar eigenlijk helemaal niet leuk ofzo..
Over wie heb je het nu dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:42 schreef rinardo het volgende:
Op tv uit de kast komen, woow dan heb je lef, je weet dat al je vrienden kijken
Mijn gaydar ging toch snel af bij hem dus ik geloof niet dat zijn familie/vrienden het nog niet wisten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:42 schreef rinardo het volgende:
Op tv uit de kast komen, woow dan heb je lef, je weet dat al je vrienden kijken
Ik ben niet de enige die het heeft gehoordquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Mijn gaydar ging toch snel af bij hem dus ik geloof niet dat zijn familie/vrienden het nog niet wisten.
Dat wel maar ik bedoel dat zijn familie/vrienden wellicht al een heel sterk vermoeden hadden en zijn coming out geen verrassing is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het heeft gehoord
[ x ]
Wel leuker dan anoniemquote:
Lekker glijdenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
"het zweet staat mij in de naad"
Dat vind ik zo'n onsmakelijke uitdrukking. Wat kan het anderen schelen hoe je zweet tussen de billen
Zat in het legerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Els salueert wel strak.. is er iets mis met dat mens?
Die was alquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk Milena, ze komt zo weinig in beeld.
Dat is de leukste vrouw daar! Zou jammer zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
Ahh, mooi.."zat"? Ze hoeft dus niet naar Oekraïne straks als de dienstplicht weer ingevoerd is?quote:
Dat is toch nog onduidelijk? Dit is live en zoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
53quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, mooi.."zat"? Ze hoeft dus niet naar Oekraïne straks als de dienstplicht weer ingevoerd is?
US armyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, mooi.."zat"? Ze hoeft dus niet naar Oekraïne straks als de dienstplicht weer ingevoerd is?
Gaan zij nu naar een ander gedeelte dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Kom op, ff rellen voordat je exit moet
eruit bedoel ikquote:
Maar, we moeten toch iets te zeuren hebben?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
Zolang Jordy er op staat
Gaat die
Zo snel als hij mensen irriteert is bijna bewonderingswaardig
Fleurquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar, we moeten toch iets te zeuren hebben?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:53 schreef ben34567 het volgende:
Elsa blijft wel. Zal tssn twee andere gaan.
Ja, maar ik denk datquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch nog onduidelijk? Dit is live en zo
En keanu en Jordy ,dus meer mensenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:53 schreef ben34567 het volgende:
Ze moeten nog zelf uit deze 5 kiezen wie er op de bank komen en die zijn dan genomineerdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:53 schreef ben34567 het volgende:
Thanksquote:
Nee, maar de kans is heel groot dat Fleur als eerste weg moet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaan zij nu naar een ander gedeelte dan?
Daar kan ik prima mee leven , Fleur zit nu al te zeuren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee, maar de kans is heel groot dat Fleur als eerste weg moet.
Die zeurvent, met die dat hoekige hoofd, met veel zelfmedelijden, die mag van mij wel eruitquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks
Maar ik hoop eigenlijk Keanu of zo. Die vind ik niet zo leuk.
Jordy? Ja, ook welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zeurvent, met die dat hoekige hoofd, met veel zelfmedelijden, die mag van mij wel eruit
Ja die mag van mij pleiten. Maar eerst afwachten wie de bewoners nominerenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee, maar de kans is heel groot dat Fleur als eerste weg moet.
Jordyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zeurvent, met die dat hoekige hoofd, met veel zelfmedelijden, die mag van mij wel eruit
Dit zijn de nominaties koosquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die mag van mij pleiten. Maar eerst afwachten wie de bewoners nomineren
Vrouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
Fleur wil uitleg , Milena had in de ogen aangekeken willen worden
De tering zeg
Soms begrijp ik mensen nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
De tering zeg
Ze hebben toch uitleg gegeven. 3 aan wie ze geen badge wilden geven, dus dan blijven er 3 over.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
De tering zeg
Pukkel?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waarom heeft Keanu zo’n bult achter zijn oor
Doe dan niet mee aan een nominatiespel zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
De tering zeg
Er zijn al 2 mannen met een pin op hequote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:57 schreef KangaP het volgende:
Wat een femiciede bij de nominaties wat een kortzichtigheid.Bah zo achterhaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |