Daar keek ik niet naarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Over mathijs. Dat hij met lovenislandnheeft meegedaan. Maar ze kennende niet herinneren.
Misschien kennen ze hem van de andere vier programma's waar hij aan mee heeft gedaan? Aandachtszoekerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Over mathijs. Dat hij met lovenislandnheeft meegedaan. Maar ze kennende niet herinneren.
Ben benieuwd wanneer Sonny een keer mee doet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien kennen ze hem van de andere vier programma's waar hij aan mee heeft gedaan? Aandachtszoeker
gewoon deze ff vastzetten op bureublad , hier ligt ie uitgeprint naast laptopquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:20 schreef Folies het volgende:
Zou wel fijn zijn als de leeftijden in die icoontjes staan. Ik raak helemaal in de war. Gelukkig heb ik wel door wie Belgisch en wie Nederlands is.
Ze heeft zich ook opgegeven voor iets anders, wat nog loopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Linda had zich 2(?) jaar geleden ook opgegeven voor BB, maar dat enthousiast al online gezet. En dat mag niet, dus toen mocht ze niet meedoen.
Bedankt, ik ga hem uitprinten!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
gewoon deze ff vastzetten op bureublad , hier ligt ie uitgeprint naast laptop
[ link | afbeelding ]
Dat zegt gelijk heel veel over een persoon he.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Linda had zich 2(?) jaar geleden ook opgegeven voor BB, maar dat enthousiast al online gezet. En dat mag niet, dus toen mocht ze niet meedoen.
Heeft Elsa dr familie mee gedaan aan Pop de Baloonquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:18 schreef ben34567 het volgende:
Allemaal zelf of vrienden die al meegedaan hebben aan realityshows
graag gedaan, maak hem elk jaar en er was meteen al vraag naar.quote:
En dat alleen al is al erg genoeg....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Sinds ik het gelezen heb, kan ik Georgina Verbaan niet meer onthoren bij Fleur.
Ik kan er niet goed tegenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Sinds ik het gelezen heb, kan ik Georgina Verbaan niet meer onthoren bij Fleur.
kan je hem niet zo maken dat wanneer je op het vakje klikt, hij omdraait naar de achterkant waar meer info op staat?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
gewoon deze ff vastzetten op bureublad , hier ligt ie uitgeprint naast laptop
[ link | afbeelding ]
Gelukkig is Rudi er wel weerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het nog steeds wennen maar vind het wat sfeerloos
Ja heel graag ! Dit duurt te langquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]gooi de uitslag er maar in! Kunnen ze weer janken en hypervertileren
Eigen verzonnen opdracht?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:32 schreef BigBreg83 het volgende:
Hèhè ze gaan het parcours maken voor de finale van het zaklopen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:43 schreef ben34567 het volgende:
Belgische stream was net reclame dus niets gezien van wellicht de enigste actie van de dag
Belgquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:46 schreef Droopie het volgende:
Waar zouden ze Niels op gecast hebben?
Irritante Nederlander of draagt ie een geheim mee?
Dacht dat Niels een Belg wasquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:46 schreef Droopie het volgende:
Waar zouden ze Niels op gecast hebben?
Irritante Nederlander of draagt ie een geheim mee?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow, even het blaadje uitprinten dan maar
Ze kunnen nu al appelwater makenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Jeffrey heeft alleen nog water gedronken zegt die... nou Jef nooit gekeken zeker je drinkt de komende 3 maanden nog wel water! Whahaha
Zijn wel kleine spiegeltjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:55 schreef -river- het volgende:
Hoe kan het dat de meiden opgemaakt zijn zonder spiegel?
Ik heb zelf het idee dat het zo'n meisje is dat zich dom voordoet, omdat dat makkelijker is men men alles voor je doet... maar ondertussen best slim isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Vraag mij af of je met Fleur diepgaande gesprekken kunt voeren.![]()
Dat had ik met Jolien van twee jaar terug. Deed zich dom voor maar ondertussen best slim/tactisch.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok heb zelf het idee dat het zo'n meisje is dat zich dom boordjes, opdat dat makkelijker is men men alles voor je doet... maar ondertussen best slim is
Nu in de gesprekken nu zegt ze af en toe best rake dingen
Ze snapt niet dat mensen zichzelf op 1 zetten, in plaats van de kinderen..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:56 schreef Puzzie het volgende:
Linda doet alles voor de kinderen , daarom zit ze in BB natuurlijk
"Domme mensen" hebben meestal ook een "asjemenou" blik in hun ogenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat had ik met Jolien van twee jaar terug. Deed zich dom voor maar ondertussen best slim/tactisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |