Er zijn al 2 mannen met een pin opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:59 schreef mario390 het volgende:
man man weer nur meiden nominiertzijn de venten daar schwul?
Van gisteravond : Jeff wilde niet op Matt, dus daar ging Niels in mee, want ze wouden het unaniem. Blijven er minder over. En Jordy heeft zo op Niels lopen inpraten....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn al 2 mannen met een pin op he
Absoluut niet, dit maakt het er niet beter opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
Zo dom want nu zijn ze eigenlijk jaloers op de andere 3 die geen pin hebben. Komt hun niet ten goede.
dat ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn al 2 mannen met een pin op
Kom maar op met de dramaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef DGK-Eric het volgende:
En weg gezelligheid!![]()
Fleur en Milena gaan buiten even een potje zanniken tegen elkaar.
Jordy heeft al een pinquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van gisteravond : Jeff wilde niet op Matt, dus daar ging Niels in mee, want ze wouden het unaniem. Blijven er minder over. En Jordy heeft zo op Niels lopen inpraten....
Wie is Els?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
Els is een easy target, haar eigen woorden "Wat jullie ook beslissen, ik ben er content mee"
Mooi Oprotten
Ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:01 schreef Moeraskat het volgende:
Wie zei vandaag nou: ik hou niet van drama
Zulke domme vrouwen mogen er gelijk wel uit van mij inderdaad.......ze willen een reden. Hoe kunnen ze nu een geldige goede reden geven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ze moesten 3 mensen kiezen uit 6 mensen, dikke kans dat je erbij zit. En dan zo salty doen.
Ah, had ze dat gezegdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die donkere Mevrouw uit het leger
Preciesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
Toon dat je ermee om kan, in plaats van erover te zeuren en drama te maken en zielig te doen. Dat kost je alleen stemmen van de kijkers
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:01 schreef Moeraskat het volgende:
Wie zei vandaag nou: ik hou niet van drama
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
"Geen zin in drama"
- Milena
Nee dan is het BB huis echt een toffe plek.
Die onthou ik even.
Dat bedoelde ikquote:
Hoe kom je erbij dat de anderen nog moeten nomineren dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Domme meiden ze staan er nog niet op. Moet nog gestemd worden door de anderen. En dit helpt hun echt niet.
Ik geef graag mensen het voordeel vam de twijfel maar ze loopt er al sinds gister over te zeuren.quote:
Ja echt he, nu zien we meteen hoe die twee dames wel zijn...weg masker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:02 schreef Moeraskat het volgende:
''jij hebt me er de vorige keer erop gezet dus nu doe ik jou''
Kinderachtig
Dus ze staan volgens zichzelf boven Elsa en de andere.....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
Fleur waarom wij 2, ze vergeten dat elsa erook bij zit
Niet inderdaad, zeker niet na 4 dagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zulke domme vrouwen mogen er gelijk wel uit van mij inderdaad.......ze willen een reden. Hoe kunnen ze nu een geldige goede reden geven.![]()
Juistem....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:02 schreef ben34567 het volgende:
Keken die mensen naar vorige edities ? Altijd goed reageren na een nominatie ook al kook je vanbinnen.
ze is niet gecastquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik snap nu eindelijk waarom Fleur is gecast.
Ik ook, hoop dat ze Niels en Jeffrey niet in hun slaap gaat vermoorden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb echt heel erge Ariana vibes bij Fleur .....
huh?quote:
Aanmelden en dan door die rondes komen waar 10000 inschrijvingen uitkomen, valt toch niet onder casten?quote:
Dit is geen nominatie pin werd bij die 2 jongens verteld maar dat er op de mensen met zo een pin genomineerd kan worden. Was in de uitzending gisterquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de anderen nog moeten nomineren dan?
En dat maakt het dus nog dommer, hoe ze reageren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is geen nominatie pin werd bij die 2 jongens verteld maar dat er op de mensen met zo een pin genomineerd kan worden. Was in de uitzending gister
Casten is voor mij nog gewoon door de Tonnie gekozen worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aanmelden en dan door die rondes komen waar 10000 inschrijvingen uitkomen, valt toch niet onder casten?of heb ik het mis?
Ik weet niet of ze dat meegekregen hebben gister toen die jongens dat verteldequote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat maakt het dus nog dommer, hoe ze reageren.
Betekend nog niet dat de anderen moeten nominerenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is geen nominatie pin werd bij die 2 jongens verteld maar dat er op de mensen met zo een pin genomineerd kan worden. Was in de uitzending gister
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij gaat die gifjes in de toekomst gebruiken in Feedback topics he
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:11 schreef -river- het volgende:
Er zal nog wel een spel komen denk ik waarbij je je nominatie kan wegspelen, hoop dat die twee zure het niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |