Donald Trump is al 9 jaar campagne aan het voeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan deze topicreeks niet worden aangepast naar de Amerikaanse politiek?
De verkiezingen zijn al lang en breed voorbij.
Ik zie de geheime conspiracy al voor me dat al die grondstof-baronnen climate warming proberen te versnellen om Groenland weer groen te krijgen zodat ze er makkelijker bij kunnenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:54 schreef Sabata het volgende:
Het gejengel over Groenland is eerder om wat men ónder Groenland hoopt te vinden, grondstoffen die kunnen worden aangeboord. En ik heb zo het idee dat zowel Denemarken als Groenland zelf dat ook heel goed weten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:17 schreef xpompompomx het volgende:
Ik maak me hier toch enigszins zorgen over.
[ afbeelding ]
Liz Cheney roept Garland op het rapport vrij te geven voor Trump & Co de kans krijgt het te vernietigen:quote:Op dinsdag 7 januari 2025 04:06 schreef Kijkertje het volgende:
Trump's advocaten hebben een manier gevonden om de publicatie van het eindrapport van Jack Smith te blokkeren:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lf4leqq2ue2a
[ afbeelding ]
En ze gaat het nog doen ook vrees ik ...
(Amerikaans) kolonialisme zit dichterbij de waarheid dan die cokesnuiver zal durven toegevenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen in Groenland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh noes, de feiten worden nu niet meer "gechecked" door super partijdige schimmige organisaties met een overduidelijke naar 1 kant neigende politieke voorkeur, wat errug.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:32 schreef Kijkertje het volgende:
Facebook gaat nu ook haar fact checkers afschaffen:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lf5ng2aewc2r
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lf5uvc7xfc2x
Ah ja want feiten veranderen door partijdigheid in de zgn 'alternatieve' feiten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh noes, de feiten worden nu niet meer "gechecked" door super partijdige schimmige organisaties met een overduidelijke naar 1 kant neigende politieke voorkeur, wat errug.
Ja, dat doen ze, dat geeft Zuck zelf toe in het artikel, die 3de partijen zijn te politiek gekleurd gebleken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah ja want feiten veranderen door partijdigheid in de zgn 'alternatieve' feiten.
Dan zijn het geen feiten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze, dat geeft Zuck zelf toe in het artikel, die 3de partijen zijn te politiek gekleurd gebleken.
Dat wist iedereen al, maar nu geeft ie het pas toe.
Correct, en dat werd dus wel zo gebracht door die fact checkers, en daar wil men nu vanaf.quote:
Nee zo wordt dat niet gebracht door fact checkers.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, en dat werd dus wel zo gebracht door die fact checkers, en daar wil men nu vanaf.
Prima ontwikkeling dus.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee zo wordt dat niet gebracht door fact checkers.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Kent u Politico?.
Dat factcheckers weldegelijk liegen en community notes een beter systeem is, dat leek me duidelijkquote:
Ah ja alle fact checks zijn leugens of zo ....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat factcheckers weldegelijk liegen en community notes een beter systeem is, dat leek me duidelijk.
Nee, maar het is gebleken niet betrouwbaar te zijn he?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah ja alle fact checks zijn leugens of zo ....
Als je denkt dat feiten tegen jouw politieke voorkeur ingaan... laat maar het is Heatwave.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh noes, de feiten worden nu niet meer "gechecked" door super partijdige schimmige organisaties met een overduidelijke naar 1 kant neigende politieke voorkeur, wat errug.
Politico is eerder rechts dan links gekleurd voorzover het tot uiting komt manquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Kent u Politico?.
'Beide kanten ...' Ja dat kennen we.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is gebleken niet betrouwbaar te zijn he?
Maar hey, stel je voor dat mensen er achter zouden komen dat (ik noem maar wat) niet alleen rechtse mensen wel eens liegen, dat moet je niet willen in POL.
Sorry, de echo chambers nemen af online, gelukkig maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |