Musk is enkel 'evil' omdat hij zaken steunt, waar jij het niet mee eens bent. Als dat de definitie van 'evil' wordt, dan zijn echt heel veel mensen evil.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Hij is ontzettend geliefd. En hij is een lieve kitten vergeleken met de volwassen tijger Musk.
Het verschil is denk ik dat Gates niet evil is (ondanks die gemankeerde software van hem) en Musk overduidelijk wel.
Het WEF is een praatclub die de algemene wereldwijde economie bekijkt. De WHO is een UN organisatie, dat is de verenigde verzameling van alle landen. Beide organisaties zullen nooit een enkele politieke partij in een land financieel ondersteunen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En wat over buitenlandse inmengin van het WEF, WHO, Soros etc?
Ik vind de vraag eerder getuigen van enorme vooringenomenheid. Waarom moet hij zoiets aantonen als hij ingaat tegen instanties die BEWEZEN hebben er niets om te geven en "diversiteit" belangrijker vonden dan rechten van jonge meisjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Oprechte vraag, denk je dat Elon echt geeft om die slachtoffers van misbruik? En dat er verder niks achterzit?
Natuurlijk niet. Anders was Musk geen groot fan van Tommy Robinson wiens omgeving en organisatie vol zit met pedo'squote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Oprechte vraag, denk je dat Elon echt geeft om die slachtoffers van misbruik? En dat er verder niks achterzit?
Musk verdedigde ook eerder Matt Gaetz, die verdacht is van vrouwenhandel en seks met minderjarigen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Anders was Musk geen groot fan van Tommy Robinson wiens omgeving en organisatie vol zit met pedo's
https://hopenothate.org.u(...)sexual-exploitation/
Of het initiatief van een ander vermeende vrouwenmisbruiker Andrew Tate ondersteuen.
Dit dus!!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind de vraag eerder getuigen van enorme vooringenomenheid. Waarom moet hij zoiets aantonen als hij ingaat tegen instanties die BEWEZEN hebben er niets om te geven en "diversiteit" belangrijker vonden dan rechten van jonge meisjes.
Al geeft hij er zelf helemaal niets om, dan nog is dit openbaar maken beter dan onder het tapijt vegen, dat vind ik.
Het is een probleem omdat hij leugens verspreid om de stabiliteit te ondermijnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:50 schreef theunderdog het volgende:
Verder is de ophef erover echt treurig pathetisch. De man heeft gewoon een mening - is politiek gearrangeerd. En dat is dan ineens een probleem omdat hij veel geld heeft?
Dus?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is een probleem omdat hij leugens verspreid om de stabiliteit te ondermijnen.
Blijkbaar vind jij het geen probleem.
Die leugenmachine van hem, genaamd X heeft anders een tamelijk groot bereik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Als je het verspreiden van leugens een probleem vindt, kan je je beter richten op andere mensen. Er zijn immers genoeg mensen met een groter bereik dan Musk.
Idd,. tijd voor 100% staatsgecontroleerde media, laten we het een naam geven, ik pleit voor:quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die leugenmachine van hem, genaamd X heeft anders een tamelijk groot bereik.
Lijkt me goed om dat hetzelfde als Russia Today te gaan behandelen.
Stel ik nergens. Ik stel alleen dat media die doelbewust leugens verspreid hier niet thuis hoort. Zoals we dat ook met Russia Today doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd,. tijd voor 100% staatsgecontroleerde media, laten we het een naam geven, ik pleit voor:
DE WAARHEID!
Echt,maskers vallen steeds meer af.
Omdat een misstand die zijn eigen aandacht verdiend nu onder het tapijt wordt geschoven door de grote Musk aandacht show. Meneer loopt te twitter als een 14-jarige met aandacht tekort. Dat hij de democratische regering om ver wil werken. Als Dick Schoof edgy gaat twitteren over de dood van Sanda Dia (waar geen fuck van klopt die zaak) en daarna zegt dat hij België wil binnen vallen gaat het toch ook nergens over?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind de vraag eerder getuigen van enorme vooringenomenheid. Waarom moet hij zoiets aantonen als hij ingaat tegen instanties die BEWEZEN hebben er niets om te geven en "diversiteit" belangrijker vonden dan rechten van jonge meisjes.
Al geeft hij er zelf helemaal niets om, dan nog is dit openbaar maken beter dan onder het tapijt vegen, dat vind ik.
Zeker. Als Europa de Robin Hood tegen nepnieuws spelen, tegen de nummer 1 militaire macht van de wereld. Waar wij nu juist weer mee om moeten leren gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die leugenmachine van hem, genaamd X heeft anders een tamelijk groot bereik.
Lijkt me goed om dat hetzelfde als Russia Today te gaan behandelen.
Erik Dale makes this shit up, want de Noorse PM heeft dit helemaal niet gezegd tijdens deze meeting. Deze meeting was al maanden eerder.quote:
Onze kont spreiden voor Elon lijkt me ook geen goed idee. De man heeft een machtshonger die niet gezond is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker. Als Europa de Robin Hood tegen nepnieuws spelen, tegen de nummer 1 militaire macht van de wereld. Waar wij nu juist weer mee om moeten leren gaan.
Nee, echt tactisch.
Je hoeft je kont ook niet te spreiden. Qua informatie moet Nederland (en Europa in het geheel) gewoon verspreiden wat wij willen verspreiden. Maar effectief Musk gaan dwars zitten, lijkt mij buitengewoon irrationeel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Onze kont spreiden voor Elon lijkt me ook geen goed idee. De man heeft een machtshonger die niet gezond is.
En met Trump kraakt hij vanzelf wel een keer in onmin.
Mooie hyperbool, maar het vaak eens en soms oneens zijn met iemand is echt heel wat anders dan je kont spreiden he?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Onze kont spreiden voor Elon lijkt me ook geen goed idee. De man heeft een machtshonger die niet gezond is.
En met Trump kraakt hij vanzelf wel een keer in onmin.
Natuurlijk mag je een mening hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie hyperbool, maar het vaak eens en soms oneens zijn met iemand is echt heel wat anders dan je kont spreiden he?
Feit is gewoon dat al eeuwenlang allerlei mensen, of het nou politici, beroemdheden of wie dan zich prima mochten bemoeien met alles en iedereen en nu Musk het doet het een bijzonder gevaarlijk incident zou zijn. Dat vind ik hypocriet ja.
Labour stuurde 200 mensen naar de VS om tegen Trump campagne te vieren, daar hoor ik niemand over. om EEN voorbeeld te noemen.
Jij schijnt niet te snappen dat jij niet degene bent met de absolute waarheidquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je een mening hebben.
Maar jij schijnt niet te snappen dat leugens geen mening zijn.
Dat is ook geen leugen maar een politieke mening.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij schijnt niet te snappen dat jij niet degene bent met de absolute waarheid.
Als er 1 leugen over het westen is uitgekotst de afgelopen decennia is het "diversiteit is onze kracht", maar daar hoor ik je niet over.
FOK! ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is ook geen leugen maar een politieke mening.
Maar X verspreid leugens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |