abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216189123

*G* Welkom in de ESF-SC *G*

De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin Österdahl een kwal is, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je bier op hebt (of wijn), dat je midden in de nacht een feestje geeft, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag ( O+ ), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)
Bekijk deze YouTube-video

oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif :J

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'

Geniet iedereen!
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_216189128
Dit keer post ik niet door het slotje
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 6 januari 2025 @ 10:13:15 #3
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216189285
Veel plezier in Londen @Meke!
  maandag 6 januari 2025 @ 11:56:52 #4
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216189935
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Gebruik de NS app voor dan zie je wel de vertraging bij de bussen.
Ah. Wel apart dat het daar dan wel te zien is en in de 9292ov app niet Ik zal volgende keer kijken of het dan daar wel zichtbaar is. Al hoop ik niet dat ik op de terugweg daar al naar hoef te kijken...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 6 januari 2025 @ 12:05:36 #5
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_216190006
Veel plezier @Meke ! En leerzame momenten, natuurlijk.

Ik ben vandaag nog vrij vanwege Driekoningen dus kan nog één dagje rustig ziek zijn zonder dat iemand me lastigvalt _O-
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 6 januari 2025 @ 13:04:06 #6
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_216190457
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2025 11:56 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ah. Wel apart dat het daar dan wel te zien is en in de 9292ov app niet Ik zal volgende keer kijken of het dan daar wel zichtbaar is. Al hoop ik niet dat ik op de terugweg daar al naar hoef te kijken...
Ook qua alternatieve routes is de ns app vaak beter dan die van 9292ov, is mijn ervaring.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_216191003
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 12:05 schreef Strani het volgende:
Veel plezier @:Meke ! En leerzame momenten, natuurlijk.

Ik ben vandaag nog vrij vanwege Driekoningen dus kan nog één dagje rustig ziek zijn zonder dat iemand me lastigvalt _O-
Gisteren stond er opeens een groepje kinderen voor de deur om een liedje te zingen. Blijkbaar wordt dat hier dus ook gevierd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 6 januari 2025 @ 14:22:26 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_216191006
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:21 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Gisteren stond er opeens een groepje kinderen voor de deur om een liedje te zingen. Blijkbaar wordt dat hier dus ook gevierd.
Als ik kind was en ik kon snoepjes krijgen door een liedje te zingen bij een deur, zou ik elke dag dat doen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216191017
Ik had een paar weken terug een post gerapporteerd op X. Volgens mij voor de eerste keer. Vandaag kreeg ik een reactie via de mail dat dit soort teksten

SPOILER
Na onderzoek perfect binnen de policy passen en ingrijpen niet nodig wordt geacht.
pi_216191027
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:22 schreef Troel het volgende:

[..]
Als ik kind was en ik kon snoepjes krijgen door een liedje te zingen bij een deur, zou ik elke dag dat doen :P
Gelukkig lag hier nog een zakje lolly’s die ik kon meegeven. Iedereen weer blij.
pi_216191056
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:21 schreef Fred_B het volgende:

[..]
En jij had niets in huis? >:)
  maandag 6 januari 2025 @ 14:47:29 #12
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_216191214
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:22 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik ben volwassen en ik kan snoepjes pakken wanneer ik maar wil *O*
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 6 januari 2025 @ 14:49:59 #13
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_216191235
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik had een paar weken terug een post gerapporteerd op X. Volgens mij voor de eerste keer. Vandaag kreeg ik een reactie via de mail dat dit soort teksten

SPOILER
Na onderzoek perfect binnen de policy passen en ingrijpen niet nodig wordt geacht.
:{ Gezelligheid alom :')
Ik heb oo Facebook wel eens een foto van
SPOILER
gerapporteerd, mocht ook blijven staan :') Maar owee als er een tepel zichtbaar is.
  maandag 6 januari 2025 @ 14:50:41 #14
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_216191242
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 12:05 schreef Strani het volgende:
Veel plezier @:Meke ! En leerzame momenten, natuurlijk.

Beterschap! Het heerst hier ook enorm! Wel lekker hoor, nog zo’n extra vrije dag begin januari :)
pi_216191476
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:49 schreef Arizona het volgende:

[..]
SPOILER
gerapporteerd, mocht ook blijven staan :') Maar owee als er een tepel zichtbaar is.
Ja, het is toch allemaal heel bijzonder. Gelukkig was ik zelf überhaupt niet bij de discussie betrokken, maar ik dacht wel even also, also, also.

Maar het lag blijkbaar allemaal aan mij :')
  maandag 6 januari 2025 @ 15:22:47 #16
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_216191518
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:23 schreef Fred_B het volgende:

SPOILER
Pfff en het is niet alleen X, ik heb op Instagram en Facebook ook wel eens posts gerapporteerd en kreeg ik zo'n zelfde melding, terwijl het echt absurde posts waren.
  maandag 6 januari 2025 @ 15:23:49 #17
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_216191529
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 15:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, het is toch allemaal heel bijzonder. Gelukkig was ik zelf überhaupt niet bij de discussie betrokken, maar ik dacht wel even also, also, also.

Nou ja je had ook weer niet zó negatief hoeven te doen over Claude...
  maandag 6 januari 2025 @ 15:42:10 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216191626
quote:

[..]

Zo lang je maar niet Elon beledigd....
pi_216191704
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2025 14:49 schreef Arizona het volgende:

[..]
SPOILER
Zo heb ik wel eens een filmpje gezien op facebook/instagram waar een barbiepop werd omgetoverd in een bekend iemand. Bij het aankleden werd de onderkant weggeblurd. Het was een pop! :')
pi_216192009
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 15:22 schreef Strani het volgende:

[..]
Pfff en het is niet alleen X, ik heb op Instagram en Facebook ook wel eens posts gerapporteerd en kreeg ik zo'n zelfde melding, terwijl het echt absurde posts waren.
Ja, ik vraag me af hoe dat gemodereerd wordt. Het is ook niet helemaal geautomatiseerd, anders kan er binnen een seconde een reactie zijn. Maar hoe er dan naar gekeken wordt en blijkbaar instemmend geknikt wordt dat dit wel kan, is me een raadsel.
  maandag 6 januari 2025 @ 17:35:12 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216192445
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 16:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, ik vraag me af hoe dat gemodereerd wordt. Het is ook niet helemaal geautomatiseerd, anders kan er binnen een seconde een reactie zijn. Maar hoe er dan naar gekeken wordt en blijkbaar instemmend geknikt wordt dat dit wel kan, is me een raadsel.
'Het is niet in het Engels, dus geen idee wat er staat, dus het is akkoord.' En door... :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 6 januari 2025 @ 17:48:13 #22
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_216192537
Het waait hier knetterhard; vandaag zouden de kerstbomen opgehaald worden dus die lagen aan straat. Ze waaiden echt overal naartoe _O-
  maandag 6 januari 2025 @ 18:03:22 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216192671
Op de terugweg gelukkig geen vertraging :) Met dit weer ook niet heel prettig om lang buiten te moeten wachten. Het is was dan wel weer geen gewone bus, maar een shuttle bus die bij Schiphol van en naar hotels rijdt. Voordeel daarvan was dat je niet kon inchecken en de rit daardoor gratis was :P
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 6 januari 2025 @ 18:26:56 #24
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216192928
quote:

[..]

Als je het aan een bepaald deel van FOK! zou vragen, dan ligt dat inderdaad aan jou. Dat is gewoon volkomen normaal, want de linksmenschen zijn veel erger en lokken het uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 06-01-2025 18:47:03 ]
pi_216193457
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2025 18:26 schreef Redefine het volgende:

[..]
Als je het aan een bepaald deel van FOK! zou vragen, dan ligt dat inderdaad aan jou. Dat is gewoon volkomen normaal, want de linksmenschen zijn veel erger en lokken het uit.
Volgens mij was degene die dit riep zelf de linksmensch uit het verhaal. Maar inderdaad, ook hier op FOK kun je veel uithalen zonder dat er iets aan gedaan wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')