SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef ExTec het volgende: Er is volgens mij een subtopic op dit forum waar je de klassenstrijd uit 1884 dunnetjes over kan gaan doen. Gaat dit topic niet over.
Wat een ontzettend simplistische dooddoener.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:10 schreef Scjvb het volgende:
Ieder verhaal heeft meestal twee kanten, zelfs k in dit geval!
Onhandig dat de NOS suggesties doet van twee jaar geleden. Maar goed, ik had beter moeten opletten.quote:
O ja. Het is zo belangrijk om banen en huizen te bezitten, vraag dat maar aan de Amsterdammers en hun gedachten over het Gemeentebestuur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een ontzettend simplistische dooddoener.
Benieuwd of je er ook zo over denkt wanneer je buurman met knokploeg en al over de schutting klimt en je tuinhuisje bezet. Na een jaar pakt 'ie ook de rest van je perceel, slaat al je tanden uit je smoel, schiet je moeder dood, en neemt intrek in je woning. Gewoon omdat 'ie het wil hebben en denkt ermee weg te komen.
Maar hey: waar er twee vechten hebben er twee schuld hoor... . Of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus: Youtube mongool Ivan stipt een aantal interessante onderwerpen aan in 1 video, zodat ik niet allemaal linkjes hoef op te zoeken.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef oheng het volgende:
Fighterbomber over de nieuwe ontwikkelingen in de Zwarte Zee, geruchten zijn dat er k een heli is neergehaald door friendly fire:Tijd dat dat Elon Musk adept gedemontised wordt. Wat een varkenskop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus: Youtube mongool Ivan stipt een aantal interessante onderwerpen aan in 1 video, zodat ik niet allemaal linkjes hoef op te zoeken.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef oheng het volgende:
Fighterbomber over de nieuwe ontwikkelingen in de Zwarte Zee, geruchten zijn dat er k een heli is neergehaald door friendly fire:Graag in het Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus: Youtube mongool Ivan stipt een aantal interessante onderwerpen aan in 1 video, zodat ik niet allemaal linkjes hoef op te zoeken.
Bekijk deze YouTube-videomon citoyens vous serez unis.
Open het linkje doorverwijssnelkoppeling genaamd fighterbomber vechterbombardeerder, en verander in de URL internetpagina adres het volgende: tl=en -> tl=nl.quote:
quote:Kamensk-Sjachtinskiy, Rostov region. Explosions are reported.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3les444pz5c2p
Ik meen dat met 'bomber' een bommenwerper word bedoeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Open het linkje doorverwijssnelkoppeling genaamd fighterbomber vechterbombardeerder, en verander in de URL internetpagina adres het volgende: tl=en -> tl=nl.
BOMBARDEERDER, m. (-s), die eene vesting beschiet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik meen dat met 'bomber' een bommenwerper word bedoeld.
Voor complimentjes moet je ergens anders zijn dit is vrijheid van meningsvorming.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:49 schreef Parafernalia het volgende:
Toch vind ik het wel een beetje zielig dat phpmystyle alleen duimpjes krijgt van linkseboomknuffelaar. Zit ie hier een beetje z'n best te doen.
dat zijn de goeiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:49 schreef Parafernalia het volgende:
Toch vind ik het wel een beetje zielig dat phpmystyle alleen duimpjes krijgt van linkseboomknuffelaar. Zit ie hier een beetje z'n best te doen.
Terwijl die jongens met z’n tween toch mooi de hoefijzertheorie bewijzen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:49 schreef Parafernalia het volgende:
Doe het zelf of is dat ineens te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Open het linkje doorverwijssnelkoppeling genaamd fighterbomber vechterbombardeerder, en verander in de URL internetpagina adres het volgende: tl=en -> tl=nl.
H, een domme boer.quote:
Je kunt inderdaad beter steun geven aan Syri momenteel, zodat de bevolking daar een positieve boost kan meekrijgen, zoals hier destijds met de Marshallhulp.quote:
Dit is nieuwstopic he.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:59 schreef Loverboii het volgende:
nog een blikje deskundigen openen graag
Klopt gewoon wat die vrouw zegt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:59 schreef Loverboii het volgende:
nog een blikje deskundigen openen graag
Ja, dit hebben mensen hier ook al zo vaak gezegd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:50 schreef Parafernalia het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)et-ruslanddeskundige
Dus omdat anders Poetin z’n kop eraf gaat, moet Oekrane maar gebied afstaan. Wat is dat voor logica?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dit hebben mensen hier ook al zo vaak gezegd.
Maar nee hoor, hij kan z'n troepen gewoon terugtrekken uit Oekraine. Over realisme gesproken.
Dat is geen logica maar even laf als kortzichtig egostisch wensdenken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dus omdat anders Poetin z’n kop eraf gaat, moet Oekrane maar gebied afstaan. Wat is dat voor logica?
Hij kan ook gewoon dood neervallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar nee hoor, hij kan z'n troepen gewoon terugtrekken uit Oekraine. Over realisme gesproken.
Ja, idem.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Doe het zelf of is dat ineens te moeilijk voor je?
En wanneer je eigen spullen komt terug claimen staat de andere buurman over de schutting te schreeuwen dat je de knuppel moet wegleggen want je bent aan het escaleren in plaats van luisteren naar je redelijke en vriendelijke "vredesgeorinteerde" buurman.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Benieuwd of je er ook zo over denkt wanneer je buurman met knokploeg en al over de schutting klimt en je tuinhuisje bezet. Na een jaar pakt 'ie ook de rest van je perceel, slaat al je tanden uit je smoel, schiet je moeder dood, en neemt intrek in je woning. Gewoon omdat 'ie het wil hebben en denkt ermee weg te komen.
Het heeft enkel voorstellen gedaan die een invasie zouden vergemakkelijken. Vanuit russisch perspectief bleef de keuze beperkt tot het maken van een russische vasallenstaat met een marionettenregime om de schijn van onafhankelijkheid hoog te houden, of oorlog.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:37 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik heb me gisteren dus eens verdiept in de voorstellen die Rusland heeft gedaan in aanloop naar de invasie. Zeg maar datgene waar door de vredesbrigade altijd mee geschermd wordt als zijnde de “legitieme zorgen die door het Westen zijn genegeerd”. Maar dat kwam dus neer op het herstellen van de volledige Russische invloedssfeer in Oost-Europa (conform Brezjnevdoctrine), waarbij ook de eis was dat alle na 1997 tot de NAVO toegetreden landen de NAVO zouden verlaten en terug zouden worden gebracht onder de Russische invloedssfeer.
Bespottelijke eisen en zeer terecht afgewezen door de EU, NAVO en betrokken landen.
Dat laatste vaak wel, ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, 'het rokje was kort', is ook een 'plausibele nuance'.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:55 schreef Scjvb het volgende:
Daarbij is behalve door mij eveneens door anderen hier reeds vaak genoeg een (niet zelden uitgebreide) toelichting gegeven over de complexheid van het geheel en een plausibele nuancering toegepast.
Het is heel eenvoudig: is Oekrane een soeverein land, ja of nee?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:55 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat laatste vaak wel, ja.
Mss iets met de geschiedenis, stand v. zaken in Oost-Europa die weinig rooskleurig 'kleurt' etc. ''of zo''.Ben het ook heus niet eens met Poetins actie en de russen hoor, maar het blijft derhalve zoeken naar oplossingen zelfs al is het niet gezegd dat deze soelaas zullen bieden.
Daarbij is behalve door mij eveneens door anderen hier reeds vaak genoeg een (niet zelden uitgebreide) toelichting gegeven over de complexheid van het geheel en een plausibele nuancering toegepast.
Sorry ervoor als bepaalde repliek u, of wie dan ook, niet aanstaat of tevreden stemt. M.i. slaat uw rare voorbeeld verder kant noch wal. Heb hier weinig tijd voor!
Goedemiddag.
Smeer 50% minder boter op je sneetje en het is even duur. Wat een jankballen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:35 schreef ExTec het volgende:
Ons favoriete onderwerp: boter!
[ x ]
Maar de tsaar keek, en zag dat het goed was.
Ze heeft echt geen idee waarom de prijzen door het dak gaanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:35 schreef ExTec het volgende:
Ons favoriete onderwerp: boter!
[ x ]
Maar de tsaar keek, en zag dat het goed was.
Dat is een status die alleen voor het westerse narratief van belang is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is heel eenvoudig: is Oekrane een soeverein land, ja of nee?
Precies! Want ik tank ook altijd precies maar voor 20 euro, dus raakt het duurder worden van benzine me ook niet!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:16 schreef ach het volgende:
[..]
Smeer 50% minder boter op je sneetje en het is even duur. Wat een jankballen.
Neehoor, ook in 'the global south', bv hechten ze daar belang aan. Of in een land zoals china, india.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat is een status die alleen voor het westerse narratief van belang is.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die soevereiniteit is alleen ongelooflijk belangrijk als die niet wordt opgegeven voor een breder Europees verband. Zelfs Nederland ruilt soevereiniteit in met Brussel alsof het geen fuck voorstelt.
Voorts is dat slechts een kleine 30 jaar een illusie geweest voor Oekrane. De feitelijke status is altijd fluide geweest tussen de beide machtsblokken in.
De zuivere juridische term soevereiniteit doet het alleen nog goed bij traditionele verdragsfetisjisten. Voor de rest is dat een uitgehold begrip.
Jazeker, India en China vinden dat een heel belangrijk concept. Vooral rondom de kasjmir en Taiwan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, ook in 'the global south', bv hechten ze daar belang aan. Of in een land zoals china, india.
Ah, ok, je lulde dus uit je nek, met je "westers narratief".quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jazeker, India en China vinden dat een heel belangrijk concept. Vooral rondom de kasjmir en Taiwan.
Nee, mijn "jazeker" was doorsprekt met ironie.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, ok, je lulde dus uit je nek, met je "westers narratief".
Sure, en hoe zitten ze qua dat bv in thailand dan in de race?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, mijn "jazeker" was doorsprekt met ironie.
Vooral met je China. Die spuiten eilanden op buiten territoriale wateren en kopen delen Afrika op.
Thailand is een broeinest van ellende onder de motorkap. Lijkt me duidelijk hoe die in de race zitten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Sure, en hoe zitten ze qua dat bv in thailand dan in de race?
Wil je hier gaan vertellen dat ze daar niks mee hebben, want "westers narratief"? Of is thailand maar voor het gemak ineens westers ofzo?
En ik kan thailand natuurlijk vervangen door tientallen zo niet 100en andere landen.
Klopt, dat kan Rusland gewoon doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Laat die doelpalen eens staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Thailand is een broeinest van ellende onder de motorkap. Lijkt me duidelijk hoe die in de race zitten.
Dus het antwoord is nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat doet Nederland uit eigen keuze, als soeverein land.quote:Die soevereiniteit is alleen ongelooflijk belangrijk als die niet wordt opgegeven voor een breder Europees verband. Zelfs Nederland ruilt soevereiniteit in met Brussel alsof het geen fuck voorstelt.
Kortom, jij prefereert het Russische narratief. Waarbij de soevereiniteit van omringende landen niets voorstelt en ze desnoods met grof geweld gedwongen moeten worden om onder de Russische invloedssfeer te blijven.quote:Voorts is dat slechts een kleine 30 jaar een illusie geweest voor Oekrane. De feitelijke status is altijd fluide geweest tussen de beide machtsblokken in.
De zuivere juridische term soevereiniteit doet het alleen nog goed bij traditionele verdragsfetisjisten. Voor de rest is dat een uitgehold begrip.
A: Het was een NEBO-U.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:36 schreef oheng het volgende:
Hierboven waren klachten dat HIMARS niet meer gebruikt werden, n dat er geen speciale doelen meer werden geraakt.
Daarom dus voor de uitzondering een NEBO-M die geraakt wordt door ATACMS. Kan ook afgeschoten zijn door een M270.
[ x ]
quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access this resource.
Apache Server at www.radartutorial.eu Port 443
Dat is die NSA Kellogg uit de impeachement procedure Trump eind 2019.quote:
Het is helemaal niet complex. Er waren verdragen een voorwaarden waaronder Ukraine onafhankelijk kon worden. Nu loopt Putin te fucken en moet ie gestopt worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:55 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat laatste vaak wel, ja.
Mss iets met de geschiedenis, stand v. zaken in Oost-Europa die weinig rooskleurig 'kleurt' etc. ''of zo''.Ben het ook heus niet eens met Poetins actie en de russen hoor, maar het blijft derhalve zoeken naar oplossingen zelfs al is het niet gezegd dat deze soelaas zullen bieden.
Sorry ervoor als bepaalde repliek u, of wie dan ook, niet aanstaat of tevreden stemt. M.i. slaat uw rare voorbeeld verder kant noch wal. Heb hier weinig tijd voor!
Goedemiddag.
Uitgehold door gewelddadige types als Putin, ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
We hebben de EU zelf opgericht.quote:Die soevereiniteit is alleen ongelooflijk belangrijk als die niet wordt opgegeven voor een breder Europees verband. Zelfs Nederland ruilt soevereiniteit in met Brussel alsof het geen fuck voorstelt.
Ik hoor ook weinig meer over die diamanten Golden Gate Bridge die "we" Poetin moeten bieden als uitweg van deze zogenaamde vergissing. Misschien zijn ze er eindelijk achter dat Rusland helemaal niet zit te wachten op die domme brug maar simpelweg doorgaat tot het (zo veel als mogelijk) Oekraine heeft.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, dat kan Rusland gewoon doen.
Maar je hebt ook mensen die zeggen dat Rusland door moet gaan met het vermoorden van Oekraeners, want anders stort hun economie in elkaar.
Tja, wat voor persoon ben je als je dat als argument gebruikt.
Rusland moet gewoon opdraaien voor de consequenties van de oorlog die ze heeft gestart.
Ik begrijp niet wat daar zo moeilijk aan is.
Zie je, katten zijn gewoon onmisbaar aan het frontquote:
Ik denk dat Poetin de oorlog helemaal niet ziet als een vergissing, en nog steeds denkt dat hij hier als winnaar uit kan komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:19 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik hoor ook weinig meer over die diamanten Golden Gate Bridge die "we" Poetin moeten bieden als uitweg van deze zogenaamde vergissing. Misschien zijn ze er eindelijk achter dat Rusland helemaal niet zit te wachten op die domme brug maar simpelweg doorgaat tot het (zo veel als mogelijk) Oekraine heeft.
Dat kan hij ook, tegen een enorme prijs weliswaar. De mogelijke winst is dat Oekrane zwak, machteloos en binnen de invloedsfeer van Rusland blijft.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk dat Poetin de oorlog helemaal niet ziet als een vergissing, en nog steeds denkt dat hij hier als winnaar uit kan komen.
hongarije en Roemenie en Slowakije heeft ie al omgekocht, Duitsland gaat ook om met de AFD , dan issie zo aan de noordzeequote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat kan hij ook, tegen een enorme prijs weliswaar. De mogelijke winst is dat Oekrane zwak, machteloos en binnen de invloedsfeer van Rusland blijft.
Dat Rusland de braindrain, de klap aan hun leger, de nog komende instorting van hun economie en de demografische klap (bovenop de nog steeds cyclisch terugkerende klap van WO2) daarvoor als prijs moet betalen is een tweede. Het zal een Pyrrhus overwinning zijn.
er gaat dus toch niet boven huisgestookte wodka, van echte graanjeneverquote:
FvD heeft hij al in de zak, maar die wappieclub wordt door niemand serieus genomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hongarije en Roemenie en Slowakije heeft ie al omgekocht, Duitsland gaat ook om met de AFD , dan issie zo aan de noordzee
Ik denk dat je gelijk hebt. Het verkrijgen van Ukraine compenseert niet voor wat de oorlog gekost heeft of nog gaat kosten. Ik denk dat we nu ongeveer op dat kantelpunt zitten, maar dat zullen we achteraf pas kunnen beoordelen. En zo ver wil ik het niet laten komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat kan hij ook, tegen een enorme prijs weliswaar. De mogelijke winst is dat Oekrane zwak, machteloos en binnen de invloedsfeer van Rusland blijft.
Dat Rusland de braindrain, de klap aan hun leger, de nog komende instorting van hun economie en de demografische klap (bovenop de nog steeds cyclisch terugkerende klap van WO2) daarvoor als prijs moet betalen is een tweede. Het zal een Pyrrhus overwinning zijn.
Ik denk niet dat Rusland in staat is Oekrane volledig in te nemen en ook nog eens langdurig te bezetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zie het niet gebeuren. Met het slakkentempo dat rus door oekraine ploegt, duurt dat gewoon te lang. En dat gaat uit van gelijkblijvende omstandigheden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt.
Dat maakt het juist complex. Want Rusland moet zich daar uit lullen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is helemaal niet complex. Er waren verdragen een voorwaarden waaronder Ukraine onafhankelijk kon worden. Nu loopt Putin te fucken en moet ie gestopt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |