quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:48 schreef MTheBassman het volgende:
Lekker begonnen, ik heb nieuwjaar verkeerd gespeld in mn vorige reactie
Ik wou nog even benadrukken dat deze week echt zo veel leuker is met jullie als gezelschap. Top 2000 alleen luisteren vond ik wel leuk, maar ik miste soms wel het lekker constant hebben over de muziek. Met mn moeder wil dat nog wel, maar als er bij kerst of whatever gezelschap is, dan kon het niet de hele tijd over muziek gaan. En dan zaten ze soms ook te zeggen dat ik niet zoveel moest klagen
Hier kan ik dat kwijt, en die grappen en grollen doe ik er dan maar gewoon voor de fun bij, is ook wel traditie op zich en hoort bij de hele FOK! T2K ervaring.
Ik vond het heel jammer om te lezen dat zoveel mensen geen prettig jaar gehad hebben van wat ik heb gelezen. Van iemand die zelf een paar klotejaren achter de rug heeft: houd moed en blijf positief door het leven gaan, ook al is het soms moeilijk. Zoek geluk in de kleine dingetjes en geef jezelf soms wat extra liefde, want zoals een vriend van mij laatst tegen me zei: 'je kunt meer dan je denkt.'
Sorry als dit wat lang en een beetje cheesy is gewordenMaar ik wou het toch nog even gezegd hebben, de laatste week van het jaar is altijd intens gezellig met jullie laiverds, hopelijk kan dit nog jaren doorgaan
Ik heb dat destijds gekeken, heb het overleefd.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat je Claudia de Breij volhoudt.
AA, ik hou van jouquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zoals ik in een vorig deel al schreef: dank dat we zoiets moois en soms zoiets frustrerends als de Top 2000 met elkaar kunnen delen. Gelukkig nieuwjaar allen
Wut?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doen ze nu wel de albumversie van Move on up?
Sophie Straat?quote:
Kansloze post.quote:
Luv you.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:28 schreef AgeEll het volgende:
Iedereen gelukkig 2025
Ik was er af en aan dit jaar, maar als ik er was heb ik van jullie genoten.
Xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |