SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wil even de aura van Robert Owen bespreken.quote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Mening over de setup van Owen? @:wimderon @:mani89 @:Alaphilippe_
Ik denk niet dat Owen in de buurt van een basisschool mag komenquote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil even de aura van Robert Owen bespreken.
De gepeste man in het kantoorpand die terug wil slaan?
Eerder de gepeste garagist-assistentquote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval als een ziedend persoon over, wie naar erkenning zoekt.quote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Owen in de buurt van een basisschool mag komen
Niet vreemd dat jij hier herkenning in ziet.quote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En alles wordt DUURDER in 2025.
Smerige uitkeringstrekkers die decennia hebben geprofiteerd van de verzorgingsstaat. Oprotten.quote:
Was dat een succes?quote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef De_Kraam het volgende:
Kluivert bestuurde ook de bus tussen de wedstrijden door.
Eerlijk is eerlijk. Het gebrek aan werkethos bij veel starters is zorgwekkend. Met pijn en moeite bereid zijn om 32 uur te werken en dan pisboos zijn dat ze amper hypotheek aankunnen.quote:
En dan de hele dag bij een airco zittenquote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Mensen die naar dat soort shitholes op vakantie gaan
Wanneer wordt de vrouw bezwangerd vriendquote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb niks tegen boomers. Ik heb krijg mijn schaapjes zelf ook wel op het droge.
Mooordenaarquote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef De_Kraam het volgende:
Kluivert bestuurde ook de bus tussen de wedstrijden door.
26 gradenquote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan de hele dag bij een airco zitten
Ik wil geen kinderenquote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wanneer wordt de vrouw bezwangerd vriend
Dan gaan we nu kijken of we dit onder controle kunnen houden.quote:
Die tijd hebben we gehadquote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon bijdragen met je geld.
Wat een waardeloze eerste alineaquote:
The population size of the Emirate of Dubai is estimated by 3,549,900 individuals at the end of 2022, 68.7% of them are malesquote:
Als ze het wel wilt gaat ze naar wegquote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Wat wil je vriendin?
Eindelijk een x lekker geneukt wordenquote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Wat wil je vriendin?
Oprotten die gelukszoekers zeg ik altijd maarquote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ze het wel wilt gaat ze naar weg
Wat een kut stadquote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef Bezsen het volgende:
Die drie pijlen op dubbel 10 landen in Brighton
Dan had ze allang weg moeten zijn hi ha hoquote:Op zondag 29 december 2024 20:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eindelijk een x lekker geneukt worden
Rochelhoest.mp3quote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet met Koert, alsjeblieft.
Virtuoos als host.
@Tjacka weet wel raad met z'n 13cmquote:Op zondag 29 december 2024 20:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eindelijk een x lekker geneukt worden
Gerard Joling.gifquote:Op zondag 29 december 2024 20:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dan had ze allang weg moeten zijn hi ha ho
Ik kan hier heel boos om worden maar dat ga ik niet doenquote:
Nog wat pngelukken veroorzaakt onderweg onnie?quote:
SINGING MARCO BAKKERquote:Op zondag 29 december 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog wat pngelukken veroorzaakt onderweg onnie?
Huizen zijn daarnaast ook wel onevenredig veel duurder geworden. Dat ligt echt niet alleen aan het feit dat Gen Z geen 40 uur wil werkenquote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef Wertha het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Het gebrek aan werkethos bij veel starters is zorgwekkend. Met pijn en moeite bereid zijn om 32 uur te werken en dan pisboos zijn dat ze amper hypotheek aankunnen.
Werk gewoon 40 uur in de week tot je 45-50e levensjaar. Kom zeg.
Vroeger lekker 12% rente op je hypotheekquote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Huizen zijn daarnaast ook wel onevenredig veel duurder geworden. Dat ligt echt niet alleen aan het feit dat Gen Z geen 40 uur wil werken
Wat een onzin, de vrouw zat juist vaak gewoon thuis.quote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ x ]
Jij trekt toch iedereen over de balie?
Alles naar de klote in dit land, Doevelaer. Gelukkig hebben we 3 weken per jaar dit WK.quote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Huizen zijn daarnaast ook wel onevenredig veel duurder geworden. Dat ligt echt niet alleen aan het feit dat Gen Z geen 40 uur wil werken
Maakt het allemaal weer wat draagzamerquote:Op zondag 29 december 2024 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alles naar de klote in dit land, Doevelaer. Gelukkig hebben we 3 weken per jaar dit WK.
Ik werk zo lang ik het kan gewoon de volle 37 uur in de week, vind het ook helemaal niet erg.quote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef Wertha het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Het gebrek aan werkethos bij veel starters is zorgwekkend. Met pijn en moeite bereid zijn om 32 uur te werken en dan pisboos zijn dat ze amper hypotheek aankunnen.
Werk gewoon 40 uur in de week tot je 45-50e levensjaar. Kom zeg.
Dat vooral ja. Loopt uit de pas met salarisverhogingen maar goed de boomers kijken liever niet verder dan hun neus lang is.quote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar dat was mijn doelquote:Op zondag 29 december 2024 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan hier heel boos om worden maar dat ga ik niet doen
Salarisverhogingen ben je zelf bijquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vooral ja. Loopt uit de pas met salarisverhogingen maar goed de boomers kijken liever niet dan hun neus lang is.
Inderdaad, als ik iets heb geleerd in het leven is het dat je keihard moet blijven onderhandelen, je krijgt niets cadeau.quote:
Klopt maat.quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik iets heb geleerd in het leven is het dat je keihard moet blijven onderhandelen, je krijgt niets cadeau.
Het enige wat ze nog naait denk ik zo.quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft Co zn vrouw die trui zelf genaaid?
Beetje afhankelijk van de branche. Als je vastzit aan een CAO en de onderhandelingen worden door incapabele sukkels gedaan... sterkte... Maar in mijn baan klopt jouw opmerking voor de volle 100%. Ik kan zoveel verdienen als dat ik maar kan waarmaken.quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Het enige wat ze nog naait denk ik zo.
Elke dag doe ik dat met moeder de vrouw maar tevergeefs. Het leven heeft geen zin meerquote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik iets heb geleerd in het leven is het dat je keihard moet blijven onderhandelen, je krijgt niets cadeau.
Passen prima bij elkaar, laat ik het daar maar bij houden.quote:
Net voor de 5e x verhuisd in 9 jaar. Ben er nu wel klaar meequote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie allemaal nog steeds geen eigen huis?![]()
![]()
Waarom zo vaak verhuizen danquote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net voor de 5e x verhuisd in 9 jaar. Ben er nu wel klaar mee
De vrouw wilde steeds weer weg zeker?quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Genoeg slappe beentjes over in de wereld om te spreiden maat.quote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Elke dag doe ik dat met moeder de vrouw maar tevergeefs. Het leven heeft geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Veel vijanden genot.quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik pak nog een biertjeVerstandig maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ikquote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
De vrouw wilde steeds weer weg zeker?
mwa ik blijf met deze rente wel gewoon zittenquote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zie ik weer wat. Ben net Martien Meiland
Neem ik gewoon elke keer mee, 1,3% godenquote:Op zondag 29 december 2024 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa ik blijf met deze rente wel gewoon zitten
Ik mis de tijden van pillen likken tijdens FOK!, vriend.quote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben ik laatste jaar wel erg richting burgerlijk gegaan
Laatste stukje dan toch niet?quote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neem ik gewoon elke keer mee, 1,3% goden
bijna in coma gaan door wodkaquote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik mis de tijden van pillen likken tijdens FOK!, vriend.
quote:
Ik een keertje op een kerstmarkt met jenever. Appeljenever, chocoladejenever, vanillejenever. Het ging allemaal heel vlotjes binnen. Sindsdien nooit meer jenever aangeraakt.quote:
Ik had exact dezelfde conclusie maat.quote:
Je bent een verstandige jongen die ver gaat komenquote:Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik had exact dezelfde conclusie maat.
fixedquote:
Wat is dit nou weer voor hatelijk gedoequote:
Een soort tekenbeet die steeds terugkomtquote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Owen is een betonblok aan ons been.
Wegbranden die zooi.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een soort tekenbeet die steeds terugkomt
LYMEDquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sorry wilde een (flauwe) garp maken.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor hatelijk gedoe
Oke het is je vergevenquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry wilde een (flauwe) garp maken.
Een van de Euro Tour-trollen van zes jaar geleden die je onder het tapijt zou willen schuiven.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de kleur. Met voorsprong de lelijkste pijlen op dit toernooiquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ik erger mij aan de manier waarop de pijlen van Owen in het bord terecht komen.
Ik denk dat ik hier wel in mee ga ja.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de kleur. Met voorsprong de lelijkste pijlen op dit toernooi
Palletsorteerders onder elkaar hè maat.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
Evans is vanaf nu mijn favoriete darter.
Ik gooi met roze flights. Kom sprinten danquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de kleur. Met voorsprong de lelijkste pijlen op dit toernooi
Is het wel een gezellige jongenquote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zou het een drinker zijn? De Engelse @:Doevelaer?
Ik zou verhuizen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Mongolen steken alweer een week vuurwerk af. Politie zou handhaven, niemand gezien
Dalijk even met de BB gun naar buiten allen
Spinnende flightsquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ik erger mij aan de manier waarop de pijlen van Owen in het bord terecht komen.
Hij moet alleen niet teveel gaan overacten.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
Evans is vanaf nu mijn favoriete darter.
Hier gaat ook ieder uur weer een autobom af.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Mongolen steken alweer een week vuurwerk af. Politie zou handhaven, niemand gezien
🤘quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Palletsorteerders onder elkaar hè maat.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gooi met roze flights. Kom sprinten dan
Kerst en oud en nieuw zijn verworden tot walgelijke kapitalistische uitwassen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier gaat ook ieder uur weer een autobom af.
Dat gaat per ronde wel erger worden ja.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij moet alleen niet teveel gaan overacten.
Walgelijk die politie in Nederland.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Steek hun voorpui in de hensquote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier gaat ook ieder uur weer een autobom af.
Ze doen niets die cucksquote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Walgelijk die politie in Nederland.
Behalve als je een keer vergeet je parkeerschijf 5 minuten in de auto te leggen. Of dat zijn BOA's. Maar die zijn nog walgelijker.quote:
Zeker maatquote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Behalve als je een keer vergeet je parkeerschijf 5 minuten in de auto te leggen. Of dat zijn BOA's. Maar die zijn nog walgelijker.
Waarom maken sommige mensen het leven toch zo moeilijk. Ach Poepz0r.quote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Woon er net een maand. 3 jaar geleden woonde we een straat voor deze straat
Ik weet het niet maat. Zit altijd tegenquote:Op zondag 29 december 2024 20:58 schreef Wertha het volgende:
[..]
Waarom maken sommige mensen het leven toch zo moeilijk. Ach Poepz0r.
BOA commando Johanquote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Behalve als je een keer vergeet je parkeerschijf 5 minuten in de auto te leggen. Of dat zijn BOA's. Maar die zijn nog walgelijker.
Altijd tegen jou.quote:Op zondag 29 december 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik weet het niet maat. Zit altijd tegen
Altijd tegen jouquote:Op zondag 29 december 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik weet het niet maat. Zit altijd tegen
Woon half vrijstaand allen. Stukje grootgrondbezitterquote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef Szura het volgende:
@:poepz0r die steeds uit z’n sociale huurwoning wordt gegooid
Weer eruitgekankerd door huisbaas Bob.quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef Szura het volgende:
@:poepz0r die steeds uit z’n sociale huurwoning wordt gegooid
Hoeveel OZB roven ze elke maand bij jou?quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Woon half vrijstaand allen. Stukje grootgrondbezitter
Mijn ouders ook, sociale huur.quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Woon half vrijstaand allen. Stukje grootgrondbezitter
Die is GENOTquote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weer eruitgekankerd door huisbaas Bob.
Doe mij es vijf euros geven.
Dit is de 'ik-heb-een-tourkaart-te-verdedigen' patch. Dan zal hij vervolgens in 2025 en 2026 dit niveau absoluut niet aantikken. Weg ermee.quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand een steentje in schoen van Owen stoppen?
Voer deze man af
Daarna moet half België opgenomen worden in een gestichtquote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dirk VDB komt langs op de Belg morgen
Staan preken bij een foutparkeerder alsof de Verdragen van Genève zijn overtredenquote:
"Anders kankerdonderstraal ik je hier zo het water in!"quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weer eruitgekankerd door huisbaas Bob.
Doe mij es vijf euros geven.
Van den Broek?quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dirk VDB komt langs op de Belg morgen
550 kante meter grond, tamelijk bizar ja.quote:
Geen idee maat. Huisje kost 400k dat weet ik wel. Ozb is pas vanaf januari want net verhuisd allen dus betalen nog voor oude woningquote:Op zondag 29 december 2024 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel OZB roven ze elke maand bij jou?
quote:Op zondag 29 december 2024 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
Dit topic heeft wat Joling gifjes nodig
Stukje whitewashenquote:Op zondag 29 december 2024 21:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rydz zit lachend voor de tv nu.
We worden hier beflikkerdquote:Op zondag 29 december 2024 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand op wiki is kennelijk helderziend
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |