Dat vooral ja. Loopt uit de pas met salarisverhogingen maar goed de boomers kijken liever niet verder dan hun neus lang is.quote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Huizen zijn daarnaast ook wel onevenredig veel duurder geworden. Dat ligt echt niet alleen aan het feit dat Gen Z geen 40 uur wil werken
Maar dat was mijn doelquote:Op zondag 29 december 2024 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan hier heel boos om worden maar dat ga ik niet doen
Salarisverhogingen ben je zelf bijquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vooral ja. Loopt uit de pas met salarisverhogingen maar goed de boomers kijken liever niet dan hun neus lang is.
Inderdaad, als ik iets heb geleerd in het leven is het dat je keihard moet blijven onderhandelen, je krijgt niets cadeau.quote:
Klopt maat.quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik iets heb geleerd in het leven is het dat je keihard moet blijven onderhandelen, je krijgt niets cadeau.
Het enige wat ze nog naait denk ik zo.quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft Co zn vrouw die trui zelf genaaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |