quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Het enige wat ze nog naait denk ik zo.
Elke dag doe ik dat met moeder de vrouw maar tevergeefs. Het leven heeft geen zin meerquote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik iets heb geleerd in het leven is het dat je keihard moet blijven onderhandelen, je krijgt niets cadeau.
Passen prima bij elkaar, laat ik het daar maar bij houden.quote:
Net voor de 5e x verhuisd in 9 jaar. Ben er nu wel klaar meequote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie allemaal nog steeds geen eigen huis?![]()
![]()
Waarom zo vaak verhuizen danquote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net voor de 5e x verhuisd in 9 jaar. Ben er nu wel klaar mee
De vrouw wilde steeds weer weg zeker?quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Genoeg slappe beentjes over in de wereld om te spreiden maat.quote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Elke dag doe ik dat met moeder de vrouw maar tevergeefs. Het leven heeft geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Veel vijanden genot.quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik pak nog een biertjeVerstandig maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ikquote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
De vrouw wilde steeds weer weg zeker?
mwa ik blijf met deze rente wel gewoon zittenquote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zie ik weer wat. Ben net Martien Meiland
Neem ik gewoon elke keer mee, 1,3% godenquote:Op zondag 29 december 2024 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa ik blijf met deze rente wel gewoon zitten
Ik mis de tijden van pillen likken tijdens FOK!, vriend.quote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben ik laatste jaar wel erg richting burgerlijk gegaan
Laatste stukje dan toch niet?quote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neem ik gewoon elke keer mee, 1,3% goden
bijna in coma gaan door wodkaquote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik mis de tijden van pillen likken tijdens FOK!, vriend.
quote:
Ik een keertje op een kerstmarkt met jenever. Appeljenever, chocoladejenever, vanillejenever. Het ging allemaal heel vlotjes binnen. Sindsdien nooit meer jenever aangeraakt.quote:
Ik had exact dezelfde conclusie maat.quote:
Je bent een verstandige jongen die ver gaat komenquote:Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik had exact dezelfde conclusie maat.
fixedquote:
Wat is dit nou weer voor hatelijk gedoequote:
Een soort tekenbeet die steeds terugkomtquote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Owen is een betonblok aan ons been.
Wegbranden die zooi.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een soort tekenbeet die steeds terugkomt
LYMEDquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sorry wilde een (flauwe) garp maken.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor hatelijk gedoe
Oke het is je vergevenquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry wilde een (flauwe) garp maken.
Een van de Euro Tour-trollen van zes jaar geleden die je onder het tapijt zou willen schuiven.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de kleur. Met voorsprong de lelijkste pijlen op dit toernooiquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ik erger mij aan de manier waarop de pijlen van Owen in het bord terecht komen.
Ik denk dat ik hier wel in mee ga ja.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de kleur. Met voorsprong de lelijkste pijlen op dit toernooi
Palletsorteerders onder elkaar hè maat.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
Evans is vanaf nu mijn favoriete darter.
Ik gooi met roze flights. Kom sprinten danquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de kleur. Met voorsprong de lelijkste pijlen op dit toernooi
Is het wel een gezellige jongenquote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zou het een drinker zijn? De Engelse @:Doevelaer?
Ik zou verhuizen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Mongolen steken alweer een week vuurwerk af. Politie zou handhaven, niemand gezien
Dalijk even met de BB gun naar buiten allen
Spinnende flightsquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ik erger mij aan de manier waarop de pijlen van Owen in het bord terecht komen.
Hij moet alleen niet teveel gaan overacten.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
Evans is vanaf nu mijn favoriete darter.
Hier gaat ook ieder uur weer een autobom af.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Mongolen steken alweer een week vuurwerk af. Politie zou handhaven, niemand gezien
Dalijk even met de BB gun naar buiten allen
🤘quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Palletsorteerders onder elkaar hè maat.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gooi met roze flights. Kom sprinten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |