Ik een keertje op een kerstmarkt met jenever. Appeljenever, chocoladejenever, vanillejenever. Het ging allemaal heel vlotjes binnen. Sindsdien nooit meer jenever aangeraakt.quote:
Ik had exact dezelfde conclusie maat.quote:
Je bent een verstandige jongen die ver gaat komenquote:Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik had exact dezelfde conclusie maat.
fixedquote:
Wat is dit nou weer voor hatelijk gedoequote:
Een soort tekenbeet die steeds terugkomtquote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Owen is een betonblok aan ons been.
Wegbranden die zooi.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een soort tekenbeet die steeds terugkomt
LYMEDquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sorry wilde een (flauwe) garp maken.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor hatelijk gedoe
Oke het is je vergevenquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry wilde een (flauwe) garp maken.
Een van de Euro Tour-trollen van zes jaar geleden die je onder het tapijt zou willen schuiven.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de kleur. Met voorsprong de lelijkste pijlen op dit toernooiquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ik erger mij aan de manier waarop de pijlen van Owen in het bord terecht komen.
Ik denk dat ik hier wel in mee ga ja.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de kleur. Met voorsprong de lelijkste pijlen op dit toernooi
Palletsorteerders onder elkaar hè maat.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
Evans is vanaf nu mijn favoriete darter.
Ik gooi met roze flights. Kom sprinten danquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de kleur. Met voorsprong de lelijkste pijlen op dit toernooi
Is het wel een gezellige jongenquote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zou het een drinker zijn? De Engelse @:Doevelaer?
Ik zou verhuizen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Mongolen steken alweer een week vuurwerk af. Politie zou handhaven, niemand gezien
Dalijk even met de BB gun naar buiten allen
Spinnende flightsquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ik erger mij aan de manier waarop de pijlen van Owen in het bord terecht komen.
Hij moet alleen niet teveel gaan overacten.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
Evans is vanaf nu mijn favoriete darter.
Hier gaat ook ieder uur weer een autobom af.quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Mongolen steken alweer een week vuurwerk af. Politie zou handhaven, niemand gezien
Dalijk even met de BB gun naar buiten allen
🤘quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Palletsorteerders onder elkaar hè maat.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gooi met roze flights. Kom sprinten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |