quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Het enige wat ze nog naait denk ik zo.
Elke dag doe ik dat met moeder de vrouw maar tevergeefs. Het leven heeft geen zin meerquote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik iets heb geleerd in het leven is het dat je keihard moet blijven onderhandelen, je krijgt niets cadeau.
Passen prima bij elkaar, laat ik het daar maar bij houden.quote:
Net voor de 5e x verhuisd in 9 jaar. Ben er nu wel klaar meequote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie allemaal nog steeds geen eigen huis?![]()
![]()
Waarom zo vaak verhuizen danquote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net voor de 5e x verhuisd in 9 jaar. Ben er nu wel klaar mee
De vrouw wilde steeds weer weg zeker?quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Genoeg slappe beentjes over in de wereld om te spreiden maat.quote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Elke dag doe ik dat met moeder de vrouw maar tevergeefs. Het leven heeft geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Veel vijanden genot.quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik pak nog een biertjeVerstandig maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ikquote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
De vrouw wilde steeds weer weg zeker?
mwa ik blijf met deze rente wel gewoon zittenquote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zie ik weer wat. Ben net Martien Meiland
Neem ik gewoon elke keer mee, 1,3% godenquote:Op zondag 29 december 2024 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa ik blijf met deze rente wel gewoon zitten
Ik mis de tijden van pillen likken tijdens FOK!, vriend.quote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben ik laatste jaar wel erg richting burgerlijk gegaan
Laatste stukje dan toch niet?quote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neem ik gewoon elke keer mee, 1,3% goden
bijna in coma gaan door wodkaquote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik mis de tijden van pillen likken tijdens FOK!, vriend.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |