Woon half vrijstaand allen. Stukje grootgrondbezitterquote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef Szura het volgende:
@:poepz0r die steeds uit z’n sociale huurwoning wordt gegooid
Weer eruitgekankerd door huisbaas Bob.quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef Szura het volgende:
@:poepz0r die steeds uit z’n sociale huurwoning wordt gegooid
Hoeveel OZB roven ze elke maand bij jou?quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Woon half vrijstaand allen. Stukje grootgrondbezitter
Mijn ouders ook, sociale huur.quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Woon half vrijstaand allen. Stukje grootgrondbezitter
Die is GENOTquote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weer eruitgekankerd door huisbaas Bob.
Doe mij es vijf euros geven.
Dit is de 'ik-heb-een-tourkaart-te-verdedigen' patch. Dan zal hij vervolgens in 2025 en 2026 dit niveau absoluut niet aantikken. Weg ermee.quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand een steentje in schoen van Owen stoppen?
Voer deze man af
Daarna moet half België opgenomen worden in een gestichtquote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dirk VDB komt langs op de Belg morgen
Staan preken bij een foutparkeerder alsof de Verdragen van Genève zijn overtredenquote:
"Anders kankerdonderstraal ik je hier zo het water in!"quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weer eruitgekankerd door huisbaas Bob.
Doe mij es vijf euros geven.
Van den Broek?quote:Op zondag 29 december 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dirk VDB komt langs op de Belg morgen
550 kante meter grond, tamelijk bizar ja.quote:
Geen idee maat. Huisje kost 400k dat weet ik wel. Ozb is pas vanaf januari want net verhuisd allen dus betalen nog voor oude woningquote:Op zondag 29 december 2024 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel OZB roven ze elke maand bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |