SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
What can change the nature of a man?
Ik zal even kijken. Ik zag in ieder geval dat mijn vader de code al had ingevoerd/laten herinnere, dus die vindt het ook wel leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk kanaal, misschien heb ik dat ook.
Ik zag net een enorme creampie.ter infoquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal even kijken. Ik zag in ieder geval dat mijn vader de code al had ingevoerd/laten herinnere, dus die vindt het ook wel leuk.
Is dat de webzijde?quote:
Wowowowowow wat wat info infoquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zag net een enorme creampie.ter info
Phil Taylor is nu ook oudquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Stelling: De Oude Phil Taylor had dit toernooi met speels gemak gewonnen.
Teeler wordt zwaar overschat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Stelling: De Oude Phil Taylor had dit toernooi met speels gemak gewonnen.
Kebabbedquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hij staat onder enorme zenuwen, joh.
De gemiddelden zeggen van niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Teeler wordt zwaar overschat.
Mag je mee naar je vrouw d'r werk?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zag net een enorme creampie.ter info
Ja, de man kon best een leuk pijltje gooien, dat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De gemiddelden zeggen van niet.
Iets laterquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal rond 0u zijn hoe laat was het gisteren
Aertsquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende: @:de_kraam , @:fetx en ik doen dat alfabet spelletje van Arjan graag met kutaankopen van Feyenoord
Zerroukiquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aerts
Babovic
De Ceulaer
Darley
Elabdellaoui
Fer
Huysegems
IE IE IE IE (of Immers)
Janota
Kazim
Leonardo 1+2
Mols
Nadje
Östlund
Pratto
Q ?????
Rzasa
Schaken
Tiendalli
U ????
Verhoek
X ?????
Y ?????
Z ?????
Dat was um.
Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
@:Coco Ik denk de eerste zender die na de Turkse zenders komt.
W gekgenoeg weg maar das Wilkshirequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aerts
Babovic
De Ceulaer
Darley
Elabdellaoui
Fer
Huysegems
IE IE IE IE (of Immers)
Janota
Kazim
Leonardo 1+2
Mols
Nadje
Östlund
Pratto
Q ?????
Rzasa
Schaken
Tiendalli
U ????
Verhoek
X ?????
Y ?????
Z ?????
Dat was um.
L zou altijd Lazovic moeten zijn toch?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aerts
Babovic
De Ceulaer
Darley
Elabdellaoui
Fer
Huysegems
IE IE IE IE (of Immers)
Janota
Kazim
Leonardo 1+2
Mols
Nadje
Östlund
Pratto
Q ?????
Rzasa
Schaken
Tiendalli
U ????
Verhoek
X ?????
Y ?????
Z ?????
Dat was um.
Rydz, Pikachu of Humfries?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef Szura het volgende:
Wie maakt nou eigenlijk de beste indruk dit toernooi tot nu toe? Je gaat bijna zeggen Pietreczko
Auassarquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aerts
Babovic
De Ceulaer
Darley
Elabdellaoui
Fer
Huysegems
IE IE IE IE (of Immers)
Janota
Kazim
Leonardo 1+2
Mols
Nadje
Östlund
Pratto
Q ?????
Rzasa
Schaken
Tiendalli
U ????
Verhoek
X ?????
Y ?????
Z ?????
Dat was um.
Dobbie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef Szura het volgende:
Wie maakt nou eigenlijk de beste indruk dit toernooi tot nu toe? Je gaat bijna zeggen Pietreczko
Bestaan geen Feyenoord ex of nu spelers met q x of yquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Auassar
Babos
Conteh
Diemers
Erasmus
Fernandez
Gibbs
Hendrix
Ivanusec
Kelly
Lurling
Magrao
Narsingh
Ostlund
Pratto
Rasmussen
Smolov
Teixeira
Ueda
Verhoek
Walemark
Zerrouki
Letter Q, X en Y heb ik nog niet.
Quincy Trustfullquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Bestaan geen Feyenoord ex of nu spelers met q x of y
Mutsen zijn voor theepottenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:57 schreef The_Undertone het volgende:
Mensen die indoor een muts aanhebben
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:18 schreef The_Undertone het volgende:
Ian zag er 20 jaar geleden al hetzelfde uit:
Koert vroeg het niet, maar noemde het gewoon als feitquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Vincent nou al contact gehad met Michael???
Achternaam dan hè, hahahah anders ook timber en Hartmanquote:
Het lachwekkende kwart van klompvoetquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Humphries v Wright
Bunting v Woodhouse
Littler v Joyce
Pietreczko v Aspinall
Doets/Ratajski v Dobey
Clayton v Price
Van Gerwen v Nebrida/De Graaf
Evans/Owen v Van den Bergh/Rydz
Pietreczko vs Aspinall en Clayton vs Price zijn de 50/50 potjes. De overige potjes hebben een duidelijke favoriet mits vdBergh gewoon wint morgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Humphries v Wright
Bunting v Woodhouse
Littler v Joyce
Pietreczko v Aspinall
Doets/Ratajski v Dobey
Clayton v Price
Van Gerwen v Nebrida/De Graaf
Evans/Owen v Van den Bergh/Rydz
Telt dit?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koert vroeg het niet, maar noemde het gewoon als feit
Als Evans zijn week heeft kan hij het toernooi winnen!!!!quote:Op zondag 29 december 2024 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietreczko vs Aspinall en Clayton vs Price zijn de 50/50 potjes. De overige potjes hebben een duidelijke favoriet mits vdBergh gewoon wint morgen
Rickyquote:Op zondag 29 december 2024 00:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als Evans zijn week heeft kan hij het toernooi winnen!!!!
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:51 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
W gekgenoeg weg maar das Wilkshire
Akkoord.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
L zou altijd Lazovic moeten zijn toch?
Wanneer was zijn laatste route, waar tegenstanders het maximale tegen hem eisten?quote:Op zondag 29 december 2024 00:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Het lachwekkende kwart van klompvoet
Thuis ontvangst allenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:46 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Mag je mee naar je vrouw d'r werk?
Die pot tegen Cullen, welk jaar was dat? 2020 ofzoquote:Op zondag 29 december 2024 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wanneer was zijn laatste route, waar tegenstanders het maximale tegen hem eisten?
Zit even de stats op te zoeken, 2017 was vrij ziekelijk wat hij toen bewerkstelligde. In ieder geval is het na 2019 opgehouden.
Je weet het nooit met hem laatste tijdquote:Op zondag 29 december 2024 00:39 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Mike in de finale staat is hoogstwaarschijnlijk. Dolan was zijn moeilijkste tegenstander. Tegen de Graaf en Dimi vd Bergh krijgen we 2 vingers in de neus taferelen, en tegen Price of Clayton 1 vinger in de neus en nog een lichte focus. De finale zelf is kansloos, maar al met al weer een mooi WK voor hem.
Zelfde soort wedstrijd als Mike vs Dolan. Gewoon een gemiddelde van 97 a 98, en White en Dolan gooien 96. Dat zijn hele behoorlijke derde ronde wedstrijden voor deze mannen. Lastige tegenstanders om echt 103-110 gemiddelde tegen te gooien.quote:
Ja, dat was WK 2020. Daarin gooide Cullen zo vaak 180. Geweldige wedstrijd van allebei. Echt top niveau.quote:Op zondag 29 december 2024 00:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Die pot tegen Cullen, welk jaar was dat? 2020 ofzo
Viel mij op dat er veel rond de 96-97 zaten idd deze ronde. Opzich prima gemiddelde natuurlijk. Daar kun je wk mee wordenquote:Op zondag 29 december 2024 00:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zelfde soort wedstrijd als Mike vs Dolan. Gewoon een gemiddelde van 97 a 98, en White en Dolan gooien 96. Dat zijn hele behoorlijke derde ronde wedstrijden voor deze mannen. Lastige tegenstanders om echt 103-110 gemiddelde tegen te gooien.
Humphries gooit nog niet zo heel sterk. Rydz wel in zijn 1e ronde, maar de 2e was ook matig. Hij had mazzel dat Schindler echt helemaal geen dubbel gooide. En Pikachu gooit qua gemiddelden ook niet zo goed, maar hij is wel solide.quote:
622 180'ers, 18 meer dan het recordjaar 2024 en dat terwijl er ook 18 legs minder zijn gegooid na 75 wedstrijden en een bye.quote:
Levert hopelijk extra DRUK op.quote:Op zondag 29 december 2024 00:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Het lachwekkende kwart van klompvoet
#4masonquote:Op zondag 29 december 2024 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je nagaan hoe slecht Raybar was. Met terugwerkende 4-rondes kracht verliezen van een toekomstig veroordeeld sexueel aanrander.
En Vinnie naar de fysio.quote:Op zondag 29 december 2024 10:47 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Gian gaat weer eens buitenspelen.
Nog steeds balen dat ons de wedstrijd Anderson - Ross Smith door de neus is geboordquote:Op zondag 29 december 2024 10:47 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast voor de Nostradamus van volgend jaar: hoeveel keer zit Gian in de studio?quote:Op zondag 29 december 2024 10:47 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet echt een programma om van te watertanden.quote:Op zondag 29 december 2024 10:47 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Gian moet geld gaan schrapen om zijn reizen naar Wigan of Leicester voor Player Championships te betalen...quote:Op zondag 29 december 2024 10:47 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Wel benieuwd naar De Graaf tochquote:Op zondag 29 december 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet echt een programma om van te watertanden.
Nederlander!!!!! Jaaaaaaquote:Op zondag 29 december 2024 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zal me eigenlijk jeuken wat Sjeffrie doet. Saai figuur.
Net een Belg die voor Verstappen is, want Belg.quote:
Ben wel benieuwd naar Doets. Kijken of hij opnieuw een goede wedstrijd kan gooien of dat zijn prestatie tegen M. Smith puur op revanchegevoelens gestoeld was.quote:Op zondag 29 december 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hawkeye godquote:Op zondag 29 december 2024 11:35 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Doets. Kijken of hij opnieuw een goede wedstrijd kan gooien of dat zijn prestatie tegen M. Smith puur op revanchegevoelens gestoeld was.
Heeft gewoon een punt met dit niveau wat hij heeft laten zienquote:Op zondag 29 december 2024 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
De Doet wordt een tikkeltje overmoedig.
https://www.nu.nl/darts/6(...)an-finale-halen.html
Maar tegen Smith zat hij vol met "ik had vorig jaar al moeten winnen" vibes. Of hij het zonder dat ook kan tegen Rata is zeer de vraag.quote:Op zondag 29 december 2024 11:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft gewoon een punt met dit niveau wat hij heeft laten zien
En toch gaan we kijken.quote:Op zondag 29 december 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hadden ze het vorige week nog over bij de Belg. Dat alle Nederlanders roepen dat ze WK kunnen worden en dat Belgen roepen dat ze al blij zijn als ze na kerst nog meedoen.quote:Op zondag 29 december 2024 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
De Doet wordt een tikkeltje overmoedig.
https://www.nu.nl/darts/6(...)an-finale-halen.html
Inspelend op het sentiment dat den Ollander een grote bek heeft en den Belg bescheiden.quote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Daar hadden ze het vorige week nog over bij de Belg. Dat alle Nederlanders roepen dat ze WK kunnen worden en dat Belgen roepen dat ze al blij zijn als ze na kerst nog meedoen.
Je hebt hen toch wel vaker zien gooien? Doets kan uitstekend darten.quote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar tegen Smith zat hij vol met "ik had vorig jaar al moeten winnen" vibes. Of hij het zonder dat ook kan tegen Rata is zeer de vraag.
Ze vonden het juist wel een mooie instelling en vonden dat de belgen ook wat meer die mentaliteit moeten hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 11:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Inspelend op het sentiment dat den Ollander een grote bek heeft en den Belg bescheiden.
Belgjes zijn idd veel terughoudenderquote:Op zondag 29 december 2024 12:01 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ze vonden het juist wel een mooie instellingen en vonden dat de belgen ook wat meer die mentaliteit moeten hebben.
Zekerquote:Op zondag 29 december 2024 11:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt hen toch wel vaker zien gooien? Doets kan uitstekend darten.
Stukje anti vlaggetjes juichen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:zipportal niet. Die is nooit voor Nederland, sad
Ja, jammer volk mag hier ook bestaan. Dat is de onderkant van het warme badquote:Op zondag 29 december 2024 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:zipportal niet. Die is nooit voor Nederland, sad
Er zijn onderin het warme bad zelfs mensen die niet voor raybar zijnquote:Op zondag 29 december 2024 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jammer volk mag hier ook bestaan. Dat is de onderkant van het warme bad
Raybar is geschiedenis.quote:Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er zijn onderin het warme bad zelfs mensen die niet voor raybar zijn
Niemand is voor die gekquote:Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mag mij ook zuigen allenquote:Op zondag 29 december 2024 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Julia zuigt hem even leeg, financieel dan, en is dan met de noorderzon mee.
@Evangelion en ik dachten dat darters een fantastisch leven hebben, omdat ze veel van de wereld zien en dus op veel plekken komen.quote:Op zondag 29 december 2024 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gian moet geld gaan schrapen om zijn reizen naar Wigan of Leicester voor Player Championships te betalen...
100+ gemiddeld in het stenen tijdperkquote:Op zondag 29 december 2024 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je nagaan hoe slecht Raybar was. Met terugwerkende 4-rondes kracht verliezen van een toekomstig veroordeeld sexueel aanrander.
Dit ja , Kevin Doets vind ik wel nog leuk, mooie worp, goed tempo. En the Polish Smeagol is uiteindelijk wel een cultfiguur.quote:Op zondag 29 december 2024 11:35 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Doets. Kijken of hij opnieuw een goede wedstrijd kan gooien of dat zijn prestatie tegen M. Smith puur op revanchegevoelens gestoeld was.
quote:Op zondag 29 december 2024 12:54 schreef Bezsen het volgende:
als het gaat om grote titels, dan ben ik hier echt de expert
Wigan is echt een hellhole. Leicester ben ik nog nooit geweest.quote:Op zondag 29 december 2024 12:48 schreef Nober het volgende:
[..]
@:Evangelion en ik dachten dat darters een fantastisch leven hebben, omdat ze veel van de wereld zien en dus op veel plekken komen.
Jezus wat een aids. Bijna nog erger dan dat donnie nummer van tegenwoordig.quote:Op zondag 29 december 2024 12:54 schreef Bezsen het volgende:
als het gaat om grote titels, dan ben ik hier echt de expert
richt de pijlen op oranjequote:Op zondag 29 december 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus wat een aids. Bijna nog erger dan dat donnie nummer van tegenwoordig.
Losse pols niet waarderenquote:Op zondag 29 december 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rayaquote:Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik gun Donnie een fijn uiteinde. Ook van het jaar.quote:Op zondag 29 december 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet je natnekquote:Op zondag 29 december 2024 13:01 schreef Poepz0r het volgende:
@:szura
@:de_boswachter
Wakker worden allen
Ik gok 4-1 de Graafquote:Op zondag 29 december 2024 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met een beetje pech duurt Nebrida v De Graaf wel 10 jaar.
Uiteindelijk toch een ronde verder gekomen dan vorig jaarquote:Op zondag 29 december 2024 13:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hiermee gaat Gian van Veen het WK Darts winnen 🔥
Het licht op rood, het licht op groen. Overal wel wat te doen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:56 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wigan is echt een hellhole. Leicester ben ik nog nooit geweest.
Heb je 1,5 miljoen gewonnen drink je nog Dolce Gusto. Heerlijk hoor, maar met 1,5 miljoen heb je nog wel wat beters.quote:Op zondag 29 december 2024 13:25 schreef Poepz0r het volgende:
Darter wint ruim 1,5 miljoen euro
https://www.ad.nl/binnenl(...)erij-langs~ac57c9f9/
Tokkietuinquote:Op zondag 29 december 2024 13:25 schreef Poepz0r het volgende:
Darter wint ruim 1,5 miljoen euro
https://www.ad.nl/binnenl(...)erij-langs~ac57c9f9/
Inderdaad. Hoezo heeft hij geen eigen cacaobonenboer in dienst!?quote:Op zondag 29 december 2024 13:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heb je 1,5 miljoen gewonnen drink je nog Dolce Gusto. Heerlijk hoor, maar met 1,5 miljoen heb je nog wel wat beters.
Gewoon hypotheek aflossen en blijven zitten.quote:Op zondag 29 december 2024 13:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heb je 1,5 miljoen gewonnen drink je nog Dolce Gusto. Heerlijk hoor, maar met 1,5 miljoen heb je nog wel wat beters.
Die hebben het in minder dan een jaar allemaal al uitgegeven zeker. Typischquote:
Vrouwke is wel paalbaar opzichquote:Op zondag 29 december 2024 13:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die hebben het in minder dan een jaar allemaal al uitgegeven zeker. Typisch
Ron wil laten zien dat hij een slief tatoe heeft.quote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef wimderon het volgende:
Weer Gian![]()
Weer mokertrage Ron met korte mouwen die het tempo van anderen belachelijk gaat zitten maken
Weer 450¤ voor de kinderenquote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef wimderon het volgende:
Weer Gian![]()
Weer mokertrage Ron met korte mouwen die het tempo van anderen belachelijk gaat zitten maken
Ja iddquote:Op zondag 29 december 2024 13:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)2278874259874&type=3
Valt tegen
Leuk voor een keertje.quote:Op zondag 29 december 2024 13:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)2278874259874&type=3
Valt tegen
En is dit dan Webster of Durrant?quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef Nober het volgende:
Sky met Mark Webster en Durrant
[ afbeelding ]
Sowww bohhhquote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Hij dan weer een cuck aan z’n houding te zienquote:
Doe dan dat andere vrouwtje maar. Dit is vreselijk.quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk Kate Abdo iig de vrouw ondat het moet, iemand die uitsluitsel kan geven?quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En is dit dan Webster of Durrant?
Met 1,5 miljoen meer een gigachadquote:Op zondag 29 december 2024 13:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hij dan weer een cuck aan z’n houding te zien
Kan je veel gigolo’s van halen ha haquote:
Heeft die al gehad naar die heeft die ook opgevretenquote:Op zondag 29 december 2024 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arjan wanneer komt die gastric bypass
Hou je rug recht is mij altijd geleerd.quote:Op zondag 29 december 2024 13:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hij dan weer een cuck aan z’n houding te zien
I see no boobs, I see pancakes.quote:Op zondag 29 december 2024 13:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk Kate Abdo iig de vrouw ondat het moet, iemand die uitsluitsel kan geven?
Serieus? Tering dat is wel sneu.quote:Op zondag 29 december 2024 13:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft die al gehad naar die heeft die ook opgevreten
Lijkt nu meer de gay bestfriend hè hèquote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hou je rug recht is mij altijd geleerd.
Giet er nog even een anti kater pintje in andersquote:
Stukje Ebony, bohhhhhhquote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef Nober het volgende:
Vanavond al de vierde ronde na kerst is het zo voorbij. Hier met dat zwarte gat.
Na een paar dagen alweer kjoe skoel voor de fijnproevers en later in de maand de door de PDC geincorpereerde World Mastersquote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef Nober het volgende:
Vanavond al de vierde ronde na kerst is het zo voorbij. Hier met dat zwarte gat.
Gewoon wat van die dronken droppies over de vloer hier voor de gezelligheidquote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Maar je bent er wel. En dat waarderen wij.
Sommige.quote:Op zondag 29 december 2024 13:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
Stukje Ebony, bohhhhhh
@:Poepz0r hou jij daar ook van?
Ik drink nooit meerquote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Giet er nog even een anti kater pintje in anders
Een warm bad helpt uitstekend tegen katersquote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Maar je bent er wel. En dat waarderen wij.
Voor een 4-0 of 0-4quote:Op zondag 29 december 2024 13:51 schreef hollandia02 het volgende:
Zijn we voor de Filipino of voor de overloper?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 29 december 2024 13:51 schreef hollandia02 het volgende:
Zijn we voor de Filipino of voor de overloper?
GENOTquote:Op zondag 29 december 2024 13:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een warm bad helpt uitstekend tegen katers
Ja eensquote:Op zondag 29 december 2024 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?
Maar het Filipijntje zou gewoon leuk zijn, hopelijk zwengelt dat wat populariteit in die regio aan.
Oh was het zo erg?quote:
Ik mag niet drinken van mn geloofquote:Op zondag 29 december 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was het zo erg?![]()
Ik heb dat ook weleens gezegd ja.
Betekent dat dan dat je je daar ook aan houdt?quote:
Je geloof in jou en mij?quote:
We begonnen om 14.00 met “gezellig borrelen” en om 04.30 waren we terug uit het Groningse nachtlevenquote:Op zondag 29 december 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was het zo erg?![]()
Ik heb dat ook weleens gezegd ja.
Uiteraard. Geloofsstroming de kale kano is erg opkomendquote:Op zondag 29 december 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betekent dat dan dat je je daar ook aan houdt?
Mag wat kosten. Hij laat hem ff uit de broek hangenquote:Op zondag 29 december 2024 13:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We begonnen om 14.00 met “gezellig borrelen” en om 04.30 waren we terug uit het Groningse nachtleven
Nou ja okee. Gelukkig was het je laatste keer dan, toch?quote:Op zondag 29 december 2024 13:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We begonnen om 14.00 met “gezellig borrelen” en om 04.30 waren we terug uit het Groningse nachtleven
Op 1jan waarschijnlijk hetzelfde bericht hierquote:Op zondag 29 december 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja okee. Gelukkig was het je laatste keer dan, toch?
Kevin doetsquote:Op zondag 29 december 2024 14:01 schreef yvonne het volgende:
Is er vanmiddag iets waarvoor ik thuis moet blijven of moet ik in deze kou naar de Efteling?
Overloperquote:Op zondag 29 december 2024 14:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vind de Graaf een lul, dus hup pinda.
Vraag het me overmorgen nog een keer!quote:Op zondag 29 december 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja okee. Gelukkig was het je laatste keer dan, toch?
Nee hoor, je kunt gaan.quote:Op zondag 29 december 2024 14:01 schreef yvonne het volgende:
Is er vanmiddag iets waarvoor ik thuis moet blijven of moet ik in deze kou naar de Efteling?
Je hoeft niet naar de Efteling. In je hoofd is het altijd carnaval GENOTquote:Op zondag 29 december 2024 14:01 schreef yvonne het volgende:
Stukje naaktlopenquote:Op zondag 29 december 2024 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal weer afwezig. Opgepakt, sad
Als ie dit niveau in de eerste ronde had, had er heul geen tweede ronde geweest voor hemquote:Op zondag 29 december 2024 14:03 schreef spleeh het volgende:
Dit is het niveau wat ik eigenlijk de eerste twee rondes van de Graaf verwachte.
Je krijgt de kans van een vrouw om haar kostbare gezelschap voor je te winnen... wat doe je.... nee hoor, je kunt gaan.quote:
Ja zo is mijn levenquote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je krijgt de kans van een vrouw om haar kostbare gezelschap voor je te winnen... wat doe je.... nee hoor, je kunt gaan.
Teleurstellend.
Ik ben wel weer uit de benchquote:Op zondag 29 december 2024 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal weer afwezig. Opgepakt, sad
Gisteren keek je scheel?quote:Op zondag 29 december 2024 14:06 schreef fetX het volgende:
Ik kan tenminste ook weer normaal kijken na een dramatische dag gisteren.
Dat heerst ook wel. Dikke christmas outbreak.quote:Op zondag 29 december 2024 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n beetje wel, ja. Had flinke buikgriep
Godver, hier ook al. Vanaf de kerst alquote:Op zondag 29 december 2024 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n beetje wel, ja. Had flinke buikgriep
Ik voel me vandaag gelukkig alweer een stuk beter.quote:Op zondag 29 december 2024 14:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Godver, hier ook al. Vanaf de kerst al
Softtipgenotquote:Op zondag 29 december 2024 14:10 schreef Doevelaer het volgende:
Al die Filipijnse darters zijn wel mikkers
"If you love somebody, set them free"quote:Op zondag 29 december 2024 14:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar hier kan ik even stoer doen.
Hij is verder dan vrijwel alle Nederlanders die meededenquote:Op zondag 29 december 2024 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat ie als NL-er er geen kloot van kan
Bartje Nolles riep dat.quote:
Waarom noemen ze Asensio eigenlijk halve Nederlander?quote:
Dan hebben mijn schoenzolen dat vast net aan gehoord.quote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bartje Nolles riep dat.
Dit ging vast over puntjes van het softtippen, maar ik moest hem toch echt 2x lezenquote:Op zondag 29 december 2024 14:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb teveel puntjes naar de tering geholpen
Nederlandse moeder.quote:Op zondag 29 december 2024 14:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waarom noemen ze Asensio eigenlijk halve Nederlander?
Jou wel.quote:Op zondag 29 december 2024 14:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie degraaf een landverrader?
Was misschien wel beter geweest. Ben je het maar kwijtquote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn vrouw komt nu ook net thuis. Die is nog véél brakker
Uur in de auto gezeten met het raam op een keer en de verwarming aan omdat ze anders nekkie ging
Ja, dat zei ik ook. Maar dat gaf zo'n bende in de auto.quote:Op zondag 29 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was misschien wel beter geweest. Ben je het maar kwijt
Droomvrouw.quote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Uur in de auto gezeten met het raam op een keer en de verwarming aan omdat ze anders nekkie ging
Lekker nachtje bij een ander gelegenquote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Ja uit het raampje dan hequote:Op zondag 29 december 2024 14:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook. Maar dat gaf zo'n bende in de auto.
Nou ja, ik sliep ook niet thuisquote:Op zondag 29 december 2024 14:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker nachtje bij een ander gelegen
Cucked
Alleen als die rechtop in je schoen blijft staanquote:Op zondag 29 december 2024 14:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Als een bouncer helemaal terug op je voet stuitert, mag je 'm dan nog een keer gooien?
Ze lezen massaal mee hier.quote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bartje Nolles riep dat.
Dit is geilquote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Idd gekomenquote:Op zondag 29 december 2024 14:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker nachtje bij een ander gelegen
Cucked
Stukje swingerlevenquote:
Meer meer meer!!!quote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Erg blij met t spel van Buntingquote:Op zondag 29 december 2024 14:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ryan Searle 100,97
Stephen Bunting 100,06
Luke Humphries 98,59
Luke Littler 97,84
Ryan Joyce 97,4
Chris Dobey 97,29
Michael van Gerwen 97,01
Ricardo Pietreczko 97
Josh Rock 96,99
Jermaine Wattimena 96,5
Ian White 96,4
Peter Wright 96,19