Softtipgenotquote:Op zondag 29 december 2024 14:10 schreef Doevelaer het volgende:
Al die Filipijnse darters zijn wel mikkers
"If you love somebody, set them free"quote:Op zondag 29 december 2024 14:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar hier kan ik even stoer doen.
Hij is verder dan vrijwel alle Nederlanders die meededenquote:Op zondag 29 december 2024 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat ie als NL-er er geen kloot van kan
Bartje Nolles riep dat.quote:
Waarom noemen ze Asensio eigenlijk halve Nederlander?quote:
Dan hebben mijn schoenzolen dat vast net aan gehoord.quote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bartje Nolles riep dat.
Dit ging vast over puntjes van het softtippen, maar ik moest hem toch echt 2x lezenquote:Op zondag 29 december 2024 14:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb teveel puntjes naar de tering geholpen
Nederlandse moeder.quote:Op zondag 29 december 2024 14:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waarom noemen ze Asensio eigenlijk halve Nederlander?
Jou wel.quote:Op zondag 29 december 2024 14:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie degraaf een landverrader?
Was misschien wel beter geweest. Ben je het maar kwijtquote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn vrouw komt nu ook net thuis. Die is nog véél brakker
Uur in de auto gezeten met het raam op een keer en de verwarming aan omdat ze anders nekkie ging
Ja, dat zei ik ook. Maar dat gaf zo'n bende in de auto.quote:Op zondag 29 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was misschien wel beter geweest. Ben je het maar kwijt
Droomvrouw.quote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn vrouw komt nu ook net thuis. Die is nog véél brakker
Uur in de auto gezeten met het raam op een keer en de verwarming aan omdat ze anders nekkie ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |