Was misschien wel beter geweest. Ben je het maar kwijtquote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn vrouw komt nu ook net thuis. Die is nog véél brakker
Uur in de auto gezeten met het raam op een keer en de verwarming aan omdat ze anders nekkie ging
Ja, dat zei ik ook. Maar dat gaf zo'n bende in de auto.quote:Op zondag 29 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was misschien wel beter geweest. Ben je het maar kwijt
Droomvrouw.quote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Uur in de auto gezeten met het raam op een keer en de verwarming aan omdat ze anders nekkie ging
Lekker nachtje bij een ander gelegenquote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Ja uit het raampje dan hequote:Op zondag 29 december 2024 14:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook. Maar dat gaf zo'n bende in de auto.
Nou ja, ik sliep ook niet thuisquote:Op zondag 29 december 2024 14:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker nachtje bij een ander gelegen
Cucked
Alleen als die rechtop in je schoen blijft staanquote:Op zondag 29 december 2024 14:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Als een bouncer helemaal terug op je voet stuitert, mag je 'm dan nog een keer gooien?
Ze lezen massaal mee hier.quote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bartje Nolles riep dat.
Dit is geilquote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Idd gekomenquote:Op zondag 29 december 2024 14:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker nachtje bij een ander gelegen
Cucked
Stukje swingerlevenquote:
Meer meer meer!!!quote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |