Nee hoor, je kunt gaan.quote:Op zondag 29 december 2024 14:01 schreef yvonne het volgende:
Is er vanmiddag iets waarvoor ik thuis moet blijven of moet ik in deze kou naar de Efteling?
Je hoeft niet naar de Efteling. In je hoofd is het altijd carnaval GENOTquote:Op zondag 29 december 2024 14:01 schreef yvonne het volgende:
Is er vanmiddag iets waarvoor ik thuis moet blijven of moet ik in deze kou naar de Efteling?
Stukje naaktlopenquote:Op zondag 29 december 2024 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal weer afwezig. Opgepakt, sad
Als ie dit niveau in de eerste ronde had, had er heul geen tweede ronde geweest voor hemquote:Op zondag 29 december 2024 14:03 schreef spleeh het volgende:
Dit is het niveau wat ik eigenlijk de eerste twee rondes van de Graaf verwachte.
Je krijgt de kans van een vrouw om haar kostbare gezelschap voor je te winnen... wat doe je.... nee hoor, je kunt gaan.quote:
Ja zo is mijn levenquote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je krijgt de kans van een vrouw om haar kostbare gezelschap voor je te winnen... wat doe je.... nee hoor, je kunt gaan.
Teleurstellend.
Ik ben wel weer uit de benchquote:Op zondag 29 december 2024 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal weer afwezig. Opgepakt, sad
Gisteren keek je scheel?quote:Op zondag 29 december 2024 14:06 schreef fetX het volgende:
Ik kan tenminste ook weer normaal kijken na een dramatische dag gisteren.
Dat heerst ook wel. Dikke christmas outbreak.quote:Op zondag 29 december 2024 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n beetje wel, ja. Had flinke buikgriep
Godver, hier ook al. Vanaf de kerst alquote:Op zondag 29 december 2024 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n beetje wel, ja. Had flinke buikgriep
Ik voel me vandaag gelukkig alweer een stuk beter.quote:Op zondag 29 december 2024 14:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Godver, hier ook al. Vanaf de kerst al
Softtipgenotquote:Op zondag 29 december 2024 14:10 schreef Doevelaer het volgende:
Al die Filipijnse darters zijn wel mikkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |