Een warm bad helpt uitstekend tegen katersquote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Maar je bent er wel. En dat waarderen wij.
Voor een 4-0 of 0-4quote:Op zondag 29 december 2024 13:51 schreef hollandia02 het volgende:
Zijn we voor de Filipino of voor de overloper?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 29 december 2024 13:51 schreef hollandia02 het volgende:
Zijn we voor de Filipino of voor de overloper?
GENOTquote:Op zondag 29 december 2024 13:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een warm bad helpt uitstekend tegen katers
Ja eensquote:Op zondag 29 december 2024 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?
Maar het Filipijntje zou gewoon leuk zijn, hopelijk zwengelt dat wat populariteit in die regio aan.
Oh was het zo erg?quote:
Ik mag niet drinken van mn geloofquote:Op zondag 29 december 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was het zo erg?![]()
Ik heb dat ook weleens gezegd ja.
Betekent dat dan dat je je daar ook aan houdt?quote:
Je geloof in jou en mij?quote:
We begonnen om 14.00 met “gezellig borrelen” en om 04.30 waren we terug uit het Groningse nachtlevenquote:Op zondag 29 december 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was het zo erg?![]()
Ik heb dat ook weleens gezegd ja.
Uiteraard. Geloofsstroming de kale kano is erg opkomendquote:Op zondag 29 december 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betekent dat dan dat je je daar ook aan houdt?
Mag wat kosten. Hij laat hem ff uit de broek hangenquote:Op zondag 29 december 2024 13:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We begonnen om 14.00 met “gezellig borrelen” en om 04.30 waren we terug uit het Groningse nachtleven
Nou ja okee. Gelukkig was het je laatste keer dan, toch?quote:Op zondag 29 december 2024 13:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We begonnen om 14.00 met “gezellig borrelen” en om 04.30 waren we terug uit het Groningse nachtleven
Op 1jan waarschijnlijk hetzelfde bericht hierquote:Op zondag 29 december 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja okee. Gelukkig was het je laatste keer dan, toch?
Kevin doetsquote:Op zondag 29 december 2024 14:01 schreef yvonne het volgende:
Is er vanmiddag iets waarvoor ik thuis moet blijven of moet ik in deze kou naar de Efteling?
Overloperquote:Op zondag 29 december 2024 14:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vind de Graaf een lul, dus hup pinda.
Vraag het me overmorgen nog een keer!quote:Op zondag 29 december 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja okee. Gelukkig was het je laatste keer dan, toch?
Nee hoor, je kunt gaan.quote:Op zondag 29 december 2024 14:01 schreef yvonne het volgende:
Is er vanmiddag iets waarvoor ik thuis moet blijven of moet ik in deze kou naar de Efteling?
Je hoeft niet naar de Efteling. In je hoofd is het altijd carnaval GENOTquote:Op zondag 29 december 2024 14:01 schreef yvonne het volgende:
Stukje naaktlopenquote:Op zondag 29 december 2024 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal weer afwezig. Opgepakt, sad
Als ie dit niveau in de eerste ronde had, had er heul geen tweede ronde geweest voor hemquote:Op zondag 29 december 2024 14:03 schreef spleeh het volgende:
Dit is het niveau wat ik eigenlijk de eerste twee rondes van de Graaf verwachte.
Je krijgt de kans van een vrouw om haar kostbare gezelschap voor je te winnen... wat doe je.... nee hoor, je kunt gaan.quote:
Ja zo is mijn levenquote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je krijgt de kans van een vrouw om haar kostbare gezelschap voor je te winnen... wat doe je.... nee hoor, je kunt gaan.
Teleurstellend.
Ik ben wel weer uit de benchquote:Op zondag 29 december 2024 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal weer afwezig. Opgepakt, sad
Gisteren keek je scheel?quote:Op zondag 29 december 2024 14:06 schreef fetX het volgende:
Ik kan tenminste ook weer normaal kijken na een dramatische dag gisteren.
Dat heerst ook wel. Dikke christmas outbreak.quote:Op zondag 29 december 2024 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n beetje wel, ja. Had flinke buikgriep
Godver, hier ook al. Vanaf de kerst alquote:Op zondag 29 december 2024 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n beetje wel, ja. Had flinke buikgriep
Ik voel me vandaag gelukkig alweer een stuk beter.quote:Op zondag 29 december 2024 14:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Godver, hier ook al. Vanaf de kerst al
Softtipgenotquote:Op zondag 29 december 2024 14:10 schreef Doevelaer het volgende:
Al die Filipijnse darters zijn wel mikkers
"If you love somebody, set them free"quote:Op zondag 29 december 2024 14:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar hier kan ik even stoer doen.
Hij is verder dan vrijwel alle Nederlanders die meededenquote:Op zondag 29 december 2024 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat ie als NL-er er geen kloot van kan
Bartje Nolles riep dat.quote:
Waarom noemen ze Asensio eigenlijk halve Nederlander?quote:
Dan hebben mijn schoenzolen dat vast net aan gehoord.quote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bartje Nolles riep dat.
Dit ging vast over puntjes van het softtippen, maar ik moest hem toch echt 2x lezenquote:Op zondag 29 december 2024 14:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb teveel puntjes naar de tering geholpen
Nederlandse moeder.quote:Op zondag 29 december 2024 14:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waarom noemen ze Asensio eigenlijk halve Nederlander?
Jou wel.quote:Op zondag 29 december 2024 14:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie degraaf een landverrader?
Was misschien wel beter geweest. Ben je het maar kwijtquote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn vrouw komt nu ook net thuis. Die is nog véél brakker
Uur in de auto gezeten met het raam op een keer en de verwarming aan omdat ze anders nekkie ging
Ja, dat zei ik ook. Maar dat gaf zo'n bende in de auto.quote:Op zondag 29 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was misschien wel beter geweest. Ben je het maar kwijt
Droomvrouw.quote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Uur in de auto gezeten met het raam op een keer en de verwarming aan omdat ze anders nekkie ging
Lekker nachtje bij een ander gelegenquote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Ja uit het raampje dan hequote:Op zondag 29 december 2024 14:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook. Maar dat gaf zo'n bende in de auto.
Nou ja, ik sliep ook niet thuisquote:Op zondag 29 december 2024 14:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker nachtje bij een ander gelegen
Cucked
Alleen als die rechtop in je schoen blijft staanquote:Op zondag 29 december 2024 14:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Als een bouncer helemaal terug op je voet stuitert, mag je 'm dan nog een keer gooien?
Ze lezen massaal mee hier.quote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bartje Nolles riep dat.
Dit is geilquote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Idd gekomenquote:Op zondag 29 december 2024 14:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker nachtje bij een ander gelegen
Cucked
Stukje swingerlevenquote:
Meer meer meer!!!quote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |