Ze vonden het juist wel een mooie instelling en vonden dat de belgen ook wat meer die mentaliteit moeten hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 11:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Inspelend op het sentiment dat den Ollander een grote bek heeft en den Belg bescheiden.
Belgjes zijn idd veel terughoudenderquote:Op zondag 29 december 2024 12:01 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ze vonden het juist wel een mooie instellingen en vonden dat de belgen ook wat meer die mentaliteit moeten hebben.
Zekerquote:Op zondag 29 december 2024 11:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt hen toch wel vaker zien gooien? Doets kan uitstekend darten.
Stukje anti vlaggetjes juichen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:zipportal niet. Die is nooit voor Nederland, sad
Ja, jammer volk mag hier ook bestaan. Dat is de onderkant van het warme badquote:Op zondag 29 december 2024 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:zipportal niet. Die is nooit voor Nederland, sad
Er zijn onderin het warme bad zelfs mensen die niet voor raybar zijnquote:Op zondag 29 december 2024 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jammer volk mag hier ook bestaan. Dat is de onderkant van het warme bad
Raybar is geschiedenis.quote:Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er zijn onderin het warme bad zelfs mensen die niet voor raybar zijn
Niemand is voor die gekquote:Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mag mij ook zuigen allenquote:Op zondag 29 december 2024 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Julia zuigt hem even leeg, financieel dan, en is dan met de noorderzon mee.
@Evangelion en ik dachten dat darters een fantastisch leven hebben, omdat ze veel van de wereld zien en dus op veel plekken komen.quote:Op zondag 29 december 2024 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gian moet geld gaan schrapen om zijn reizen naar Wigan of Leicester voor Player Championships te betalen...
100+ gemiddeld in het stenen tijdperkquote:Op zondag 29 december 2024 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je nagaan hoe slecht Raybar was. Met terugwerkende 4-rondes kracht verliezen van een toekomstig veroordeeld sexueel aanrander.
Dit ja , Kevin Doets vind ik wel nog leuk, mooie worp, goed tempo. En the Polish Smeagol is uiteindelijk wel een cultfiguur.quote:Op zondag 29 december 2024 11:35 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Doets. Kijken of hij opnieuw een goede wedstrijd kan gooien of dat zijn prestatie tegen M. Smith puur op revanchegevoelens gestoeld was.
quote:Op zondag 29 december 2024 12:54 schreef Bezsen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
als het gaat om grote titels, dan ben ik hier echt de expert
Wigan is echt een hellhole. Leicester ben ik nog nooit geweest.quote:Op zondag 29 december 2024 12:48 schreef Nober het volgende:
[..]
@:Evangelion en ik dachten dat darters een fantastisch leven hebben, omdat ze veel van de wereld zien en dus op veel plekken komen.
Jezus wat een aids. Bijna nog erger dan dat donnie nummer van tegenwoordig.quote:Op zondag 29 december 2024 12:54 schreef Bezsen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
als het gaat om grote titels, dan ben ik hier echt de expert
richt de pijlen op oranjequote:Op zondag 29 december 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus wat een aids. Bijna nog erger dan dat donnie nummer van tegenwoordig.
Losse pols niet waarderenquote:Op zondag 29 december 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rayaquote:Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik gun Donnie een fijn uiteinde. Ook van het jaar.quote:Op zondag 29 december 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet je natnekquote:Op zondag 29 december 2024 13:01 schreef Poepz0r het volgende:
@:szura
@:de_boswachter
Wakker worden allen
Ik gok 4-1 de Graafquote:Op zondag 29 december 2024 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met een beetje pech duurt Nebrida v De Graaf wel 10 jaar.
Uiteindelijk toch een ronde verder gekomen dan vorig jaarquote:Op zondag 29 december 2024 13:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hiermee gaat Gian van Veen het WK Darts winnen 🔥
Het licht op rood, het licht op groen. Overal wel wat te doen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:56 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wigan is echt een hellhole. Leicester ben ik nog nooit geweest.
Heb je 1,5 miljoen gewonnen drink je nog Dolce Gusto. Heerlijk hoor, maar met 1,5 miljoen heb je nog wel wat beters.quote:Op zondag 29 december 2024 13:25 schreef Poepz0r het volgende:
Darter wint ruim 1,5 miljoen euro
https://www.ad.nl/binnenl(...)erij-langs~ac57c9f9/
Tokkietuinquote:Op zondag 29 december 2024 13:25 schreef Poepz0r het volgende:
Darter wint ruim 1,5 miljoen euro
https://www.ad.nl/binnenl(...)erij-langs~ac57c9f9/
Inderdaad. Hoezo heeft hij geen eigen cacaobonenboer in dienst!?quote:Op zondag 29 december 2024 13:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heb je 1,5 miljoen gewonnen drink je nog Dolce Gusto. Heerlijk hoor, maar met 1,5 miljoen heb je nog wel wat beters.
Gewoon hypotheek aflossen en blijven zitten.quote:Op zondag 29 december 2024 13:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heb je 1,5 miljoen gewonnen drink je nog Dolce Gusto. Heerlijk hoor, maar met 1,5 miljoen heb je nog wel wat beters.
Die hebben het in minder dan een jaar allemaal al uitgegeven zeker. Typischquote:
Vrouwke is wel paalbaar opzichquote:Op zondag 29 december 2024 13:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die hebben het in minder dan een jaar allemaal al uitgegeven zeker. Typisch
Ron wil laten zien dat hij een slief tatoe heeft.quote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef wimderon het volgende:
Weer Gian![]()
Weer mokertrage Ron met korte mouwen die het tempo van anderen belachelijk gaat zitten maken
Weer 450¤ voor de kinderenquote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef wimderon het volgende:
Weer Gian![]()
Weer mokertrage Ron met korte mouwen die het tempo van anderen belachelijk gaat zitten maken
Ja iddquote:Op zondag 29 december 2024 13:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)2278874259874&type=3
Valt tegen
Leuk voor een keertje.quote:Op zondag 29 december 2024 13:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)2278874259874&type=3
Valt tegen
En is dit dan Webster of Durrant?quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef Nober het volgende:
Sky met Mark Webster en Durrant
[ afbeelding ]
Sowww bohhhquote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Hij dan weer een cuck aan z’n houding te zienquote:
Doe dan dat andere vrouwtje maar. Dit is vreselijk.quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk Kate Abdo iig de vrouw ondat het moet, iemand die uitsluitsel kan geven?quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En is dit dan Webster of Durrant?
Met 1,5 miljoen meer een gigachadquote:Op zondag 29 december 2024 13:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hij dan weer een cuck aan z’n houding te zien
Kan je veel gigolo’s van halen ha haquote:
Heeft die al gehad naar die heeft die ook opgevretenquote:Op zondag 29 december 2024 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arjan wanneer komt die gastric bypass
Hou je rug recht is mij altijd geleerd.quote:Op zondag 29 december 2024 13:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hij dan weer een cuck aan z’n houding te zien
I see no boobs, I see pancakes.quote:Op zondag 29 december 2024 13:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk Kate Abdo iig de vrouw ondat het moet, iemand die uitsluitsel kan geven?
Serieus? Tering dat is wel sneu.quote:Op zondag 29 december 2024 13:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft die al gehad naar die heeft die ook opgevreten
Lijkt nu meer de gay bestfriend hč hčquote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hou je rug recht is mij altijd geleerd.
Giet er nog even een anti kater pintje in andersquote:
Stukje Ebony, bohhhhhhquote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef Nober het volgende:
Vanavond al de vierde ronde na kerst is het zo voorbij. Hier met dat zwarte gat.
Na een paar dagen alweer kjoe skoel voor de fijnproevers en later in de maand de door de PDC geincorpereerde World Mastersquote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef Nober het volgende:
Vanavond al de vierde ronde na kerst is het zo voorbij. Hier met dat zwarte gat.
Gewoon wat van die dronken droppies over de vloer hier voor de gezelligheidquote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Maar je bent er wel. En dat waarderen wij.
Sommige.quote:Op zondag 29 december 2024 13:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
Stukje Ebony, bohhhhhh
@:Poepz0r hou jij daar ook van?
Ik drink nooit meerquote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Giet er nog even een anti kater pintje in anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |