Ze vonden het juist wel een mooie instelling en vonden dat de belgen ook wat meer die mentaliteit moeten hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 11:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Inspelend op het sentiment dat den Ollander een grote bek heeft en den Belg bescheiden.
Belgjes zijn idd veel terughoudenderquote:Op zondag 29 december 2024 12:01 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ze vonden het juist wel een mooie instellingen en vonden dat de belgen ook wat meer die mentaliteit moeten hebben.
Zekerquote:Op zondag 29 december 2024 11:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt hen toch wel vaker zien gooien? Doets kan uitstekend darten.
Stukje anti vlaggetjes juichen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:zipportal niet. Die is nooit voor Nederland, sad
Ja, jammer volk mag hier ook bestaan. Dat is de onderkant van het warme badquote:Op zondag 29 december 2024 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:zipportal niet. Die is nooit voor Nederland, sad
Er zijn onderin het warme bad zelfs mensen die niet voor raybar zijnquote:Op zondag 29 december 2024 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jammer volk mag hier ook bestaan. Dat is de onderkant van het warme bad
Raybar is geschiedenis.quote:Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er zijn onderin het warme bad zelfs mensen die niet voor raybar zijn
Niemand is voor die gekquote:Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er zijn onderin het warme bad zelfs mensen die niet voor raybar zijn
Mag mij ook zuigen allenquote:Op zondag 29 december 2024 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Julia zuigt hem even leeg, financieel dan, en is dan met de noorderzon mee.
@Evangelion en ik dachten dat darters een fantastisch leven hebben, omdat ze veel van de wereld zien en dus op veel plekken komen.quote:Op zondag 29 december 2024 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gian moet geld gaan schrapen om zijn reizen naar Wigan of Leicester voor Player Championships te betalen...
100+ gemiddeld in het stenen tijdperkquote:Op zondag 29 december 2024 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je nagaan hoe slecht Raybar was. Met terugwerkende 4-rondes kracht verliezen van een toekomstig veroordeeld sexueel aanrander.
Dit ja , Kevin Doets vind ik wel nog leuk, mooie worp, goed tempo. En the Polish Smeagol is uiteindelijk wel een cultfiguur.quote:Op zondag 29 december 2024 11:35 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Doets. Kijken of hij opnieuw een goede wedstrijd kan gooien of dat zijn prestatie tegen M. Smith puur op revanchegevoelens gestoeld was.
quote:Op zondag 29 december 2024 12:54 schreef Bezsen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
als het gaat om grote titels, dan ben ik hier echt de expert
Wigan is echt een hellhole. Leicester ben ik nog nooit geweest.quote:Op zondag 29 december 2024 12:48 schreef Nober het volgende:
[..]
@:Evangelion en ik dachten dat darters een fantastisch leven hebben, omdat ze veel van de wereld zien en dus op veel plekken komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |