Weer een aanslag op Twramp benieuwd of ie 20 januari haalt.quote:
Hij was er zelf niet bij. Hij reed zijn onwelriekende omvang wrsch rond op een golfbaan naar keuzequote:Op woensdag 1 januari 2025 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Weer een aanslag op Twramp benieuwd of ie 20 januari haalt.
[ x ]
Waarom nou weer gelijk een aanslag op Trump veronderstellen die in California isquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Weer een aanslag op Twramp benieuwd of ie 20 januari haalt.
[ x ]
quote:Firefighters say the truck was on the lot of a dealership on Church Street in Decatur.
Fire officials say they believe the battery may have started the fire, but they continue to investigate.
Waarom eigenlijk? Doen we dat ook bij inauguraties in frankrijk en duitsland? Waarom wordt Trump (en andere usa presidenten) benadert als royalty?quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:59 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.televizier.nl(...)donald-trump-bij-nos
Inauguratie Donald Trump bij NOS
De inauguratie van de nieuwe president van de Verenigde Staten is live te zien bij de NOS. Donald Trump wordt op vrijdag 20 januari beëdigd tot de 45ste president van Amerika.
De inauguratie is live te volgen bij de NOS op NPO 1, via NOS.nl, de NOS-app, NPO Radio 1 en digitaal themakanaal NPO Nieuws. Correspondenten Wouter Zwart en Arjen van der Horst zijn bij de plechtigheid in het Capitool in Washington D.C. Winfried Baijens presenteert de tv-uitzending vanuit Hilversum.
Afleggen eed
We zien de aankomst van Donald Trump bij het Capitool. Daarna volgen we het afleggen van de eed, Trumps’ speech en het volkslied. Trump zal rond 18.00 uur de eed afleggen. Op de National Mall spreken NOS-verslaggevers met enkele van de vele toeschouwers die de inauguratie daar aanschouwen.
NOS Journaal: Inauguratie Donald Trump, vrijdag 20 januari, 17.15-18.45 uur, NPO 1"
Dat is in Amerika toch met alles dat het een veel groter spektakel is dan hier?quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Doen we dat ook bij inauguraties in frankrijk en duitsland? Waarom wordt Trump (en andere usa presidenten) benadert als royalty?
Lara Trump.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd wie het volkslied gaat zingen.
.....quote:
Want die is ruimer?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:49 schreef OMG het volgende:
Dus we kunnen hieruit opmaken dat Elon's geboorte via de anus ging of zo?
POS?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:49 schreef OMG het volgende:
Dus we kunnen hieruit opmaken dat Elon's geboorte via de anus ging of zo?
Omdat het nogal significant is op mondiaal niveau.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Doen we dat ook bij inauguraties in frankrijk en duitsland? Waarom wordt Trump (en andere usa presidenten) benadert als royalty?
Lijkt me mee te vallen op het eerste gezicht, Hoekstra was wel wat politieker volgens mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:52 schreef golfer het volgende:
Trump wil zakenman Joe Popolo als nieuwe ambassadeur Nederland - https://nos.nl/l/2550434
Leuk, die promotie van user @:popolo
Op mijn CNN staat het nu nog 214-208 (kabel tv).quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Stemming is gaande. Alweer de nodige Republikeinen die niet stemmen maar wel in de zaal aanwezig zijn.
Massie heeft inmiddels Tom Emmer genomineerd als 3e kandidaat. En Norman voor Jim Jordan. Gaat top dus voor Mike Johnson
Republikein Self nomineert Byron Donalds als 3e optie naast Jeffries en Johnson.
210 - Johnson (R)
214 - Jeffries (D)
3 - Anders
En er hebben zo'n 10 Republikeinen niet gestemd. Johnson heeft sowieso geen meerderheid.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Op mijn CNN staat het nu nog 214-208 (kabel tv).
Wat liep die ene vrouw te toeteren en wat was de reden?
Dat is toch de grondwet?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
[ x ]
Terecht punt wat mij betreft. Wel Representative mogen zijn maar niet mogen meestemmen. Absurd.
Nee, zijn vrouw of vriendin was toch van hem weggegaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://www.thedailybeast(...)mp-supporter-source/
Tesla-bomber was blijkbaar een fervent Trump supporter...zal wel boos zijn omdat hij de macht verkocht heeft aan de Oligarchen.
Triest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |