Wat is de oude recordtijd voor een heel topic volposten met B&A gifjes, weet iemand dit?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:46 schreef MTheBassman het volgende:
Vorige keer bij Tubular Bells had ik te weinig gifjes paraat staan, dus ik spaar mn buskruit een beetje op deze keer
Nee joh, die heet heeeel andersquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:47 schreef Fred_B het volgende:
Is het te dracoonisch om Zeeland gewoon af te steken van de rest van het land?
Kijk je even in het ui topic?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat is de oude recordtijd voor een heel topic volposten met B&A gifjes, weet iemand dit?
Luctor red zich wel, die komt altijd weer boven.quote:
Luctor mag nog naar Bergen op Zoom verhuizen (als die maar niet op Brabant stemt!).quote:
Lekker! Proost mien jongquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn alcoholvrije streak sinds kerstavond eindigt hier. Een biertje ingeschonken van Vandestreek, een blondje
Mijn vader dronk eerder vandaag die Playground Non Alcoholic IPAquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn alcoholvrije streak sinds kerstavond eindigt hier. Een biertje ingeschonken van Vandestreek, een blondje
Mwah zo zelfingenomen ben ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:55 schreef M_0_0_N het volgende:
You probably think this song is about you
Als die dat doet dan mag je hem alsnog op een afgestoken stuk Zeeland zettenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luctor mag nog naar Bergen op Zoom verhuizen (als die maar niet op Brabant stemt!).
Nee nee, als een nummer is geweest ben je te laat. Volgend jaar alweer een kans!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, nog vergeten te zeggen bij FF: Originele van Pantera is beter
Niet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah zo zelfingenomen ben ik niet.
Ik typte er wel al iets over.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, nog vergeten te zeggen bij FF: Originele van Pantera is beter
Dat vind ik wel een van de beste alcoholvrije biertjes! De La Trappe Nillis is ook fijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader dronk eerder vandaag die Playground Non Alcoholic IPA
En dan verwijten dat diegene zo ijdel is dat die denkt dat het over hem gaat. Terwijl het ook over hem gaatquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:55 schreef M_0_0_N het volgende:
You probably think this song is about you
warren beattyquote:
Dat vindt Carly Simon anders nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah zo zelfingenomen ben ik niet.
Die is inderdaad heel ijdel.quote:
Ik was B&A gifjes verzamelenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee, als een nummer is geweest ben je te laat. Volgend jaar alweer een kans!
Vrouwengemeenheid datquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan verwijten dat diegene zo ijdel is dat die denkt dat het over hem gaat. Terwijl het ook over hem gaat
Is dit naakt ingezongen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was er al iets gezegd over wie er hier op de achtergrond mee zingt
Hardnekkigste gerucht is nog steeds Warren Beatie.quote:
Heb vandaag die nieuwe, Epos 0.0, meegenomen. Moest wel even om als kroonkurkenverzamelaar die dop te krijgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een van de beste alcoholvrije biertjes! De La Trappe Nillis is ook fijn.
Maar het beste bier bevat nu eenmaal alcohol, en veel.
Draaien ze straks toch de korte versiequote:Op zaterdag 28 december 2024 19:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik was B&A gifjes verzamelen
quote:851 Beautiful Noise Neil Diamond
850 Tubular Bells Mike Oldfield
849 Pompeii Bastille
848 Good Vibrations The Beach Boys
847 Your Latest Trick Dire Straits
846 Nothing Rhymed Gilbert O'Sullivan
845 Leef André Hazes Jr.
Die heb ik vorige week gedronken! Uit eten met vrienden, en moest nog rijden, zodoende. Vond hem oké maar Nillis is wel beter.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb vandaag die nieuwe, Epos 0.0, meegenomen. Moest wel even om als kroonkurkenverzamelaar die dop te krijgenZo proef je ook nog eens wat.
quote:
Nou met dat aantal nummers denk ik nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Draaien ze straks toch de korte versie
Epos en Nilis zijn meer dan prima, vandestreek maakt ook fijn alcoholvrij. En als je er aan kan komen, Brulo, ook lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb vandaag die nieuwe, Epos 0.0, meegenomen. Moest wel even om als kroonkurkenverzamelaar die dop te krijgenZo proef je ook nog eens wat.
Aan de uurlijst te zien zal dat wel meevallen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja ze draaien gewoon de ultra extended versie van Leef van 34 minutenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
NOOIT!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luctor mag nog naar Bergen op Zoom verhuizen (als die maar niet op Brabant stemt!).
Das top 100 materiaalquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach, Good Vibrations straksBrian Wilson, levende legende
Dat duurt nog een dik half uur hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef Isorden het volgende:
En we gaan alweer naar het eind van Pagina 4 van de PFD
Eens. Beach Boys worden sowieso niet gewaardeerd in deze lijst.quote:
Wel met een mooi nummer als afsluiter.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef Isorden het volgende:
Ja lekker ster!quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:00 schreef mario390 het volgende:
dat is wel komisch vor 1 min dans je nog, en dann moet je weer gaan
Die opener duurt zeker 25 minuten?quote:
Ik mis het PDF'je volgen wel. Misschien ga ik afwisselend lijstloos-lijsthebbend-lijstloos enz volgend vanaf volgend jaar voor de variatie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef Isorden het volgende:
Geen familie van Steven?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach, Good Vibrations straksBrian Wilson, levende legende
Origineel van Muse trouwens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:01 schreef Zorro het volgende:
Wat nou plaaggeest?
Jong grut.
Exorcist zal je bedoelen!
Die politieke partij ken jk nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef Isorden het volgende:
Nee, een diamantjequote:Op zaterdag 28 december 2024 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die opener duurt zeker 25 minuten?
2 letters wisselen doet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die politieke partij ken jk niet
Nee wel van Carl en Dennis, en die irritante Mike Lovequote:
Gouwe ouwe van B&A is datquote:
Ah joh, dat duurt nog heel langquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh God, Bastille komt zo______!!!!!
Mensen die dat een leuk liedje vinden, die moeten ze opsluiten in het gesticht
Gezellig druk daar danquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedanktquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
#857 in mijn top 1000quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |