Mijn vader dronk eerder vandaag die Playground Non Alcoholic IPAquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn alcoholvrije streak sinds kerstavond eindigt hier. Een biertje ingeschonken van Vandestreek, een blondje
Mwah zo zelfingenomen ben ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:55 schreef M_0_0_N het volgende:
You probably think this song is about you
Als die dat doet dan mag je hem alsnog op een afgestoken stuk Zeeland zettenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luctor mag nog naar Bergen op Zoom verhuizen (als die maar niet op Brabant stemt!).
Nee nee, als een nummer is geweest ben je te laat. Volgend jaar alweer een kans!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, nog vergeten te zeggen bij FF: Originele van Pantera is beter
Niet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah zo zelfingenomen ben ik niet.
Ik typte er wel al iets over.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, nog vergeten te zeggen bij FF: Originele van Pantera is beter
Dat vind ik wel een van de beste alcoholvrije biertjes! De La Trappe Nillis is ook fijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader dronk eerder vandaag die Playground Non Alcoholic IPA
En dan verwijten dat diegene zo ijdel is dat die denkt dat het over hem gaat. Terwijl het ook over hem gaatquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:55 schreef M_0_0_N het volgende:
You probably think this song is about you
warren beattyquote:
Dat vindt Carly Simon anders nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah zo zelfingenomen ben ik niet.
Die is inderdaad heel ijdel.quote:
Ik was B&A gifjes verzamelenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee, als een nummer is geweest ben je te laat. Volgend jaar alweer een kans!
Vrouwengemeenheid datquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan verwijten dat diegene zo ijdel is dat die denkt dat het over hem gaat. Terwijl het ook over hem gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |