Wel met een mooi nummer als afsluiter.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef Isorden het volgende:
En we gaan alweer naar het eind van Pagina 4 van de PFD
Ja lekker ster!quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:00 schreef mario390 het volgende:
dat is wel komisch vor 1 min dans je nog, en dann moet je weer gaan
Die opener duurt zeker 25 minuten?quote:
Ik mis het PDF'je volgen wel. Misschien ga ik afwisselend lijstloos-lijsthebbend-lijstloos enz volgend vanaf volgend jaar voor de variatie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef Isorden het volgende:
Geen familie van Steven?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach, Good Vibrations straksBrian Wilson, levende legende
Origineel van Muse trouwens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:01 schreef Zorro het volgende:
Wat nou plaaggeest?
Jong grut.
Exorcist zal je bedoelen!
Die politieke partij ken jk nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef Isorden het volgende:
Nee, een diamantjequote:Op zaterdag 28 december 2024 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die opener duurt zeker 25 minuten?
2 letters wisselen doet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die politieke partij ken jk niet
Nee wel van Carl en Dennis, en die irritante Mike Lovequote:
Gouwe ouwe van B&A is datquote:
Ah joh, dat duurt nog heel langquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh God, Bastille komt zo______!!!!!
Mensen die dat een leuk liedje vinden, die moeten ze opsluiten in het gesticht
Gezellig druk daar danquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedanktquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
#857 in mijn top 1000quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |