SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jan (58) - ZwedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jorik (27) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Judith (37) FrankrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarten (76) EstlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike (33) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP hier niet praten wat je op videoland ziet
Bron en foto's RTL
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 30-12-2024 14:49:53 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er is ook een Videoland topic, voor als je letterlijk NU gaat kijken.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:38 schreef Cirilico het volgende:
Ah, nieuw topic.
Even een tvp want ik ga nu beginnen met kijken.![]()
Die was ik inderdaad al aan het zoeken. Even goed bedankt voor de heads up.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Er is ook een Videoland topic, voor als je letterlijk NU gaat kijken.
Hotapnyc![]()
Met wat omzwervingen ben je er dan toch gekomenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die was ik inderdaad al aan het zoeken. Even goed bedankt voor de heads up.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zag een reel over Mike, of eigenlijk vooral zijn moeder, maar dat belooft weer veel goeds.De mensen zijn gek geworden![]()
Ik ook, daarom kijk ik nuquote:Op maandag 6 januari 2025 19:52 schreef Da hopman het volgende:
Zag een reel over Mike, of eigenlijk vooral zijn moeder, maar dat belooft weer veel goeds.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Daar zijn we weer. Vriendinnetjes wel eens gehad.
Misschien wel een gezinnetje stichten als het allemaal lukt.
Nou je hebt zijn moeder er gratis bij
SOONY![]()
Wat een figuur die moeder
"we houden niet van meisjes die een burn out hebben."
![]()
hoe ze er ook bij is gaan zitten met die dweil op schooten natuurlijk is de vrouw met hond
meteen goedgekeurd![]()
dit gaat nog leuke tv opleveren, vermoed ik.![]()
Kolere ik heb nu al een pleurishekel aan Rotterdamse schoonmoederSommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.![]()
Deze griet
Mike had al 15 jaar zelfstandig moeten gaan wonen, manman.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
zoekt straks een huis op max 300 meter van zijn moeder.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:52 schreef Perrin het volgende:
Mike had al 15 jaar zelfstandig moeten gaan wonen, manman.![]()
Ah, hier is het topic
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ja, we zijn er weer.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
‘En euh hoe heet dat ook alweer oja borderliners’ 😂quote:Op maandag 6 januari 2025 20:40 schreef JOHANK88 het volgende:
"we houden niet van meisjes die een burn out hebben."
![]()
hoe ze er ook bij is gaan zitten met die dweil op schooten natuurlijk is de vrouw met hond
meteen goedgekeurd![]()
dit gaat nog leuke tv opleveren, vermoed ik.
Ik vind het wel een grappige vrouw.![]()
fake it till you make it
hmm, jan zoekt dus net zoals die arno (?) vorig jaar gewoon een klusser die komt helpen de boel af te bouwen.![]()
Ach kijk nou de dochter van Sinterklaas of de kerstman doet mee zelfde haarSommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
Ja lijkt heel liefquote:Op maandag 6 januari 2025 21:24 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik heb nu al een zwak voor Adrienne (en haar zus). Leuke, 'normale' vrouw, komt erg fijn over.![]()
Ik ook. Echt lief!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:24 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik heb nu al een zwak voor Adrienne (en haar zus). Leuke, 'normale' vrouw, komt erg fijn over.![]()
welkom in zweden michiel, heb je kluskleren bij je? zet je bagage even weg en begin maar aan de verbouwing.![]()
Man zoekt klusser.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
welkom in zweden michiel, heb je kluskleren bij je? zet je bagage even weg en begin maar aan de verbouwing.And what rough beast, its hour come round at last,
Rrrrrrrrrrrquote:Op maandag 6 januari 2025 21:39 schreef Rozenbloem het volgende:
Ik vind Denise echt een soort act, zelfs hoe ze praat voelt als gemaakt.![]()
Ja, waarom praat zij zo raar en onnatuurlijk?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:39 schreef Rozenbloem het volgende:
Ik vind Denise echt een soort act, zelfs hoe ze praat voelt als gemaakt.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Omdat ze onnatuurlijk is?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarom praat zij zo raar en onnatuurlijk?![]()
Is het een dochter van Meiland?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:39 schreef Rozenbloem het volgende:
Ik vind Denise echt een soort act, zelfs hoe ze praat voelt als gemaakt.
Dat haar, wat een verschrikking die nepslierten...![]()
Ja, daar heb je een punt.quote:
de buurtbewoners zagen meteen 'daar komt een basketball coach'![]()
als je bekend bent staan er bekende vrouwen, écht bekende vrouwen voor de deur![]()
ik zoek een vriend met borsten en een vagina![]()
![]()
Onsympathiek en egocentrisch.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
de buurtbewoners zagen meteen 'daar komt een basketball coach'![]()
als je bekend bent staan er bekende vrouwen, écht bekende vrouwen voor de deur![]()
ik zoek een vriend met borsten en een vaginaAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ik hoop dat die nagemaakte snel weggestuurd zal worden, pijn aan mijn oren hoe zijn praat.
Wat een verschrikking...![]()
Hij kopte die indruk nog even in met de opmerking dat de vrouwen die hij daar ontmoet allemaal een manquote:
willen die voor ze zorgt - daar zit onze bondscoach niet op te wachten. Hij wil een nederlandse voetveeg.
Hopelijk flinke reality check met een aantal mondige nederlandse dames .![]()
Door naar de Reality Check podcast
Er is ook niemand om samen met hem naar de filmpjes te kijken van de aanmeldingen. Dat is ook voor het eerst,
dat iemand alleen zit te kijken![]()
![]()
Wij kijken het nu terug en ik heb meteen een bloedhekel aan die aanstellerij moeder van Mike, die denkt dat bepaalde meisjes wel bij HAAR passen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
mike en mamma, met feesthoedjes, die verjaardagliedjes zingen voor de hondjes.
dat is alvast 1 van de momenten die straks op 31 december in de compilatie van het jaar kan![]()
![]()
![]()
Welke vrouw wil nu een man die nog met zijn navelstreng aan zijn mama vastzit?And what rough beast, its hour come round at last,
Adrienne is een vlotte, leuke vrouw.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Om de 2 woorden is alles leuk en suuuuuuuper en nog erger: superleuk. Aaaaaaaaargh.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ja vraag me wel af of ze al wel toe is aan een nieuwe relatie. Zo'n hotel is hard werken en thuis wordt het vaak stiller nu haar zonen vaker weg zijn, allemaal prima rationele redenen.quote:
Maar volgens mij is ze nog steeds de dood van haar voormalig echtgenoot aan het verwerken.
Benieuwd of het een van de kandidaten lukt om een beetje voorbij de muur te komen.And what rough beast, its hour come round at last,
Jan zoekt een man die ook klussen kan.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Maarten ken ik nog als basketbalcoach van o.a. Donar.
Is intussen alweer 77 jaar oud.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
De zus van Adrienne is ook wel leuk.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Happy BEURS dayquote:Op maandag 6 januari 2025 22:22 schreef JOHANK88 het volgende:
mike en mamma, met feesthoedjes, die verjaardagliedjes zingen voor de hondjes.
dat is alvast 1 van de momenten die straks op 31 december in de compilatie van het jaar kan![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik ga dit programma voor het eerst volgen, nadat ik gisteren bij Renze een stukje zag van Mike en zijn moeder.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ja! Dat vond ik ook. Vooral ook op die bruidsfoto waar ze van de zijkant is gefotografeerd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:11 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Adrienne doet me erg denken aan Marjolein Keuning. (Maxime gtst)![]()
Klopt. Laatste stadium alvleesklierkanker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef roos94 het volgende:
Ik lees net dat Maarten terminaal ziek is.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ja. Daar is een apart topic voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:56 schreef Quoi het volgende:
Kunnen we hier ook posten als je via Videoland bingewatchet?Of is daar een apart topic voor?
RLS / [Videoland]Winter vol lIefde 2025 #1There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
jouw avatarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Hét woord van de eerste aflevering: Kloewijn...![]()
![]()
Klopt, zij zoekt een vriendin, zij keurt af of goed.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:13 schreef golfer het volgende:
Wij kijken het nu terug en ik heb meteen een bloedhekel aan die aanstellerij moeder van Mike, die denkt dat bepaalde meisjes wel bij HAAR passen.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:45 schreef JOHANK88 het volgende:
vader van mike vindt denise heel naturel![]()
![]()
oei oei, michiel praat teveel. jan luistert liever. en die huisvriend ook, denk ik, want die zit er alweer doodleuk naast.![]()
echt heel erg slecht hoe die huisvriend gewoon stil ernaast blijft zitten terwijl jan de kaart van michiel voor gaat lezen.
geen ontbijt maken is ook nogal onvriendelijk.
toch is jan hypersensitief![]()
![]()
Idd wat een botte hork die Jan. Waarom die in hemelsnaam met dat programma meedoet? Zeker voor de bekendheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:05 schreef JOHANK88 het volgende:
echt heel erg slecht hoe die huisvriend gewoon stil ernaast blijft zitten terwijl jan de kaart van michiel voor gaat lezen.
geen ontbijt maken is ook nogal onvriendelijk.
toch is jan hypersensitief
En wat doet die flippo er de hele tijd bij? Zo voel je je als kandidaat het derde wiel aan de wagen.
In de aankondiging zeggen dat hij tegen iedereen aankletst, maar in de praktijk is het een contactgestoorde autist.
[ Bericht 6% gewijzigd door Perrin op 07-01-2025 21:17:15 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Adrienne gaat het moeilijk krijgen als er straks meer mannen zijn. Het lijkt alsof ze toch nog niet echt
klaar is voor intensief daten. Ze zegt dat 1 op 1 in een restaurant zitten al wel erg intiem voelt.![]()
Qua irritatie zit het toch wel op de grens van leuk geërgerd tot het ik kan het niet meer aanzien-ergernis...
Maar die eventuele gast in Frankrijk (Mark?), ziet er wel errug sympathiek uit 😇*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*![]()
mijn hemel, jan is een erg vervelende man. ze doen nu wel net of michiel zo hyperactief en
druk is, maar michiel stelt gewoon veel vragen en geeft ook aan dat hij feedback leuk vindt.
jan lijkt gewoon totaal geen interesse te hebben in deze man. ook als michiel vragen stelt
als "heb jij ooit een kinderwens gehad" of "hou je van kerst" dan is het meteen "nee bah, ik
haaaaaaat kinderen/kerst". en dan is het gesprek weer klaar.
niet even 'maar jij viert dus wel graag kerst?' of 'zou je dan eventueel nu ook nog kinderen
willen? dat zou dan wel een dingetje zijn, daar ben ik al veel te oud voor bijvoorbeeld'.
maar nee, het is weer zoals zo vaak bij de B&B eigenaren. vragen stellen gaat weer een erg
groot probleem worden, vermoed ik.![]()
Veel van die lui zijn totale loners die helemaal niet geschikt zijn voor een full-time relatie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:44 schreef JOHANK88 het volgende:
mijn hemel, jan is een erg vervelende man. ze doen nu wel net of michiel zo hyperactief en
druk is, maar michiel stelt gewoon veel vragen en geeft ook aan dat hij feedback leuk vindt.
jan lijkt gewoon totaal geen interesse te hebben in deze man. ook als michiel vragen stelt
als "heb jij ooit een kinderwens gehad" of "hou je van kerst" dan is het meteen "nee bah, ik
haaaaaaat kinderen/kerst". en dan is het gesprek weer klaar.
niet even 'maar jij viert dus wel graag kerst?' of 'zou je dan eventueel nu ook nog kinderen
willen? dat zou dan wel een dingetje zijn, daar ben ik al veel te oud voor bijvoorbeeld'.
maar nee, het is weer zoals zo vaak bij de B&B eigenaren. vragen stellen gaat weer een erg
groot probleem worden, vermoed ik.And what rough beast, its hour come round at last,
heb je alleen aow of ook nog een aanvullend pensioen? heb je een huis of een appartement.
lekker belangrijk als je 77 bent. zelfs als een vrouw dan voor je geld komt, dan mag je nog blij
zijn dat er leuk gezelschap is. pleur toch op met je enorme eigendunk.![]()
Ze lijken in sommige gevallen niet eens geschikt voor een long distance weekend relatiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel van die lui zijn totale loners die helemaal niet geschikt zijn voor een full-time relatie.![]()
Op zich hun goed recht natuurlijk, maar waarom heb je dan een B&B en doe je mee aan dit
programma?![]()
![]()
Ik denk dat velen van ons dit afvragen, ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ze lijken in sommige gevallen niet eens geschikt voor een long distance weekend relatie![]()
Op zich hun goed recht natuurlijk, maar waarom heb je dan een B&B en doe je mee aan dit
programma?India, ga er na toe!![]()
maarten weer lekker aan het pochen over zijn roemruchte leven![]()
jammer dat truus niet van die sport houdt (want ze doet hem niet). en niet van bloemkoolsoep (want ze maakt hem niet).
truus is wel een beetje 'wat de boer(in) niet kent dat vreet ie niet'![]()
![]()
Toch wel mooi dat Truus niet snapt dat Maarten van mening is dat hij een heeeel belangrijke BN-er is. Zo weet hij meteen dat er nog mensen zijn die hem niet kennen als wereldberoemde held.![]()
Eigendunk, goeie!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
pleur toch op met je enorme eigendunk.![]()
Die Mike komt me ontzettend bekend voor. Iemand enig idee of hij al eens eerder op tv is geweest? Kan er niks over vinden maar echt, ik ken die kop!![]()
Uit het wervingsspotje van anderhalf jaar geleden voor deze seriequote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:48 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
Die Mike komt me ontzettend bekend voor. Iemand enig idee of hij al eens eerder op tv is geweest? Kan er niks over vinden maar echt, ik ken die kop!
https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5402150/mike-33And what rough beast, its hour come round at last,
Kijken nu terug.
Wat een nepper is die Denise.
En Jan in Zweden is geen relatie-materiaal. Die man is veel te veel op zichzelf gericht.
Sinds ik weet dat Maarten in Estland bijna dood is kijk ik anders naar hem.
Adriënne blijft leuk, maar Erik is niet echt een match met haar. Vraag mij sowieso af of zij er aan toe is na de dood van haar man.
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 07-01-2025 23:44:57 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Leuk plekje en leuke dieren heeft Judith.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
3 mannen en 3 vrouwen voor Judith.
Ben benieuwd welke kant van haar bi-zijn de doorslag gaat geven.
Ik vermoed een vrouw.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Die boulderende dame leek me een erg goede match zo op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:46 schreef golfer het volgende:
Ik vermoed een vrouw.And what rough beast, its hour come round at last,
Mike vergelijkt Denise met zijn moeder.
Hij voelt nog geen fysieke aantrekkingskracht.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Denise en Mike![]()
Ze hebben 'fijne gesprekken' ... en hij: mijn moeder praat ook veel ben het gewend en dan vallen er ook geen stiltes![]()
Truusehhh volleybal? Bloemkoolsoep?
Judith, wat een toffe meid.![]()
Jan, blijf maar alleen![]()
![]()
Ja die Judith heeft echt een mooi paradijsje opgebouwd in the middle of nowhere. Heel knap.And what rough beast, its hour come round at last,
Je bedoelt Tino Martin?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:48 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
Die Mike komt me ontzettend bekend voor. Iemand enig idee of hij al eens eerder op tv is geweest? Kan er niks over vinden maar echt, ik ken die kop!![]()
![]()
Same!!! Zo irritant ik kom er niet op.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:48 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
![]()
Ik ook, weet alleen niet waarvan . Vreselijke familie trouwens, incl zemelzoon Mikequote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:48 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
Die Mike komt me ontzettend bekend voor. Iemand enig idee of hij al eens eerder op tv is geweest? Kan er niks over vinden maar echt, ik ken die kop!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mike en z’n moeder.![]()
![]()
Ik zou ook altijd overwerken als dat thuis op me zit te wachten met haar twee befkeezen.
![]()
Nou Mike+Moeder toch nu al de sterren van de show, bij de rest moet het nog een beetje losbarsten.
Hij is wel echt een slome harry zeg, lijkt wel alsof alles bij hem op 0,75x de snelheid gaat. Ik snap wel dat hij even van slag is door Denise. Komt overduidelijk voor de fame want zou in Nederland nooooit voor zo'n gast gaan, maar toch. Dit is wel z'n kans om zo'n chick in bed te krijgen.
Vraag me af hoe hij dat neuken gaat aanpakken, hij lijkt me niet erg ervaren. Zie al voor me dat zijn moeder vooraf allerlei tips geeft. 'Je mot 'm lekker in het voorste gaatje lope te douwe te zitte ja tochhhh'. En als het dan eindelijk gebeurt zitten zn ouders vast vanaf 2 meter te kijken en applaudisseren. 'Het ruikt hier precies naar de vissoep van je moeder, die vond je toch ook zo lekker??'
En dan die twee kuthondjes waar ze mee gingen dansen, toen was ik echt een tia nabij.
Sowieso, 'manager kinderskischool'Hij is toch gewoon een verkapte kinderopang-medewerker? Ik zou me iig zorgen gaan maken als hij ergens manager van is.
Jan uit Zweden hebben ze ook meteen een totale mismatch gestuurd, veel te lief die Limburger. Hij wordt onzeker en gaat nóg meer praten over alle onderwerpen die Jan al haat, en Jan ergert zich nog meer. We kijken naar een treinongeluk daar. Adriënne is nog niet klaar voor daten, dat gaat wel wat ongemakkelijke tv opleveren.
Maarten, tsja. Omhooggevallen Albert 2.0, in z'n Estische blokhut waant ie zich de koning maar niemand heeft enig idee wie ze is. En dan boos dat Truus hem niet heeft gegoogled, alsof die vrouw überhaupt een internetverbinding heeft. Ik denk dat ze nu voor het eerst de provincie uit is gegaan?
Ik heb de vorige reeks winter vol liefde niet uitgezeten maar geef dit wel een betere kans. Dit helpt ons de winter door.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Die Mike en Denise passen toch voor geen meter bij elkaar? Heb ook het idee dat Denise gewoon uit een RTL kaartenbak komt. Die moeder erbij is gewoon een stukje script vanuit de productie lijkt mij.![]()
Ik vermoed een man. En misschien die eerste wel. Goeie klik en een handige harry.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:46 schreef golfer het volgende:
Ik vermoed een vrouw.![]()
Mike is totaal leeg. Zit niks in. Straalt niks uit. Maar kan hij ook niks aan doen.
Dat geldt overigens ook voor Denise. ‘Ik maak ook heel graag lasagne, ooo we passen echt goed bij elkaar’ dat is het niveau van die twee. Ik denk daarom dat ze prima bij elkaar passen. Gaat toch nergens over.![]()
Lege hulzenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:27 schreef Rozenbloem het volgende:
Mike is totaal leeg. Zit niks in. Straalt niks uit. Maar kan hij ook niks aan doen.
Dat geldt overigens ook voor Denise. ‘Ik maak ook heel graag lasagne, ooo we passen echt goed bij elkaar’ dat is het niveau van die twee. Ik denk daarom dat ze prima bij elkaar passen. Gaat toch nergens over.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja datquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dode vissenogen
Geen sparkel/ pretlichtjes
Niemand thuis
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat zijn we toch allemaal al!quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:35 schreef Ygritte het volgende:
We zouden allemaal psycholoog en gedragsanalyst moeten wordenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Die Denise met haar nep haar neptanden en Maxime Meilandstem, heeft zich niet opgegeven voor het progamma.RTL heeft haar besteld bij temu.Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
Dat soberso!quote:![]()
Daarnaast ben ik ook professioneel b&b recensent cultureel antropoloog, socioloog, communicatiespecialist, mediator, lifestyle specialist en geograaf. In mijn vrije tijd lees ik nog wel een wat over de zin en onzin van klankschalen, chakra’s en zonnevlechten om mijn doelgroep wat beter te begrijpen.
Laten we vooral ook niet mijn immaculate kennis over inrichting, kleding en make-up vergeten.![]()
Denise heeft al eerder een poging gedaan om met haar (namaak) kop op TV te komen.
https://lovereality.nl/bi(...)enise-het-eerder-al/There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Dat kan niet anders. Ik heb nog nooit zulke slecht zittende extensions gezienquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:00 schreef casita het volgende:
Die Denise met haar nep haar neptanden en Maxime Meilandstem, heeft zich niet opgegeven voor het progamma.RTL heeft haar besteld bij temu.![]()
Ik last trouwens dit https://www.veronicasuper(...)el-heel-lang-geleden
Vorig seizoen dus kennelijk?![]()
Het is allemaal al in de winter van 2023/2024 opgenomen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Tijd om alle instagrams te verzamelen om te kijken of er een (in de omgeving) zich verlultquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:22 schreef golfer het volgende:
Het is allemaal al in de winter van 2023/2024 opgenomen.![]()
![]()
Oh man, stel je haar voor zonder make-up.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:27 schreef Rozenbloem het volgende:
Dat geldt overigens ook voor Denise. ‘Ik maak ook heel graag lasagne, ooo we passen echt goed bij elkaar’ dat is het niveau van die twee. Ik denk daarom dat ze prima bij elkaar passen. Gaat toch nergens over.5 Ferrari's op videoband!![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Oh man, stel je haar voor zonder make-up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef Perrin het volgende:
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Denise zit er alleen voor the fame.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Nare man.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:51 schreef Ace1 het volgende:
Die man in Estland vind zichzelf wel heeeel belangrijk zeg.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:51 schreef Ace1 het volgende:
Die man in Estland vind zichzelf wel heeeel belangrijk zeg.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:58 schreef amaranta het volgende:
Weet iemand wat Maarten deed voordat hij met pensioen ging?![]()
![]()
Volleybal 😛quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:58 schreef amaranta het volgende:
Weet iemand wat Maarten deed voordat hij met pensioen ging?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Die vrouw in Frankrijk (Judith??) is wel heel leuk.
Die klimaatactiviste (als ze komt??) zal trouwens wel helemaal gaan steigeren als zij hamburgers gaat bakken. Die is natuurlijk naast klimaatactiviste ook nog rechtsdraaiende organische vegan![]()
wat een verademing ineens zo, bij mike, een beetje normale leuke vrouw die daar dan staat,
zo tussen die vreemde moeder en denise.
ik vind die man bij Adrienne wel aardig hoor, maar zij heeft denk ik toch iemand nodig met net
wat meer pit en schwung. hij lijkt me wat te gezapig op de een of andere manier. maar wel lief
en intelligent dus wie weet.![]()
Linksgedraaide dan en ook linksgedraaide yoghurt in de morgen. 'Pot' lijm zal ze ook wel mee nemen, kan ze zich vastlijmen op het asfalt in de Pyreneeën...quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:02 schreef amaranta het volgende:
Die vrouw in Frankrijk (Judith??) is wel heel leuk.
Die klimaatactiviste (als ze komt??) zal trouwens wel helemaal gaan steigeren als zij hamburgers gaat bakken. Die is natuurlijk naast klimaatactiviste ook nog rechtsdraaiende organische veganAllemaal cabaretteketet!![]()
Je kan met die Truus echt geen enkel gesprek voeren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:06 schreef JOHANK88 het volgende:
1 keer raapt maarten haar op maar de 2e keer laat hij truus al gewoon liggen in de sneeuwAnd what rough beast, its hour come round at last,
Maar dat ze überhaupt een klimaatactiviste heeft uitgenodigd maakt haar een stuk minder aantrekkelijk gelijk, ik vond haar de leukste.Allemaal cabaretteketet!![]()
ze komt inderdaad wel erg simpel over. misschien zijn het de zenuwen nog, zo in het begin?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kan met die Truus echt geen enkel gesprek voeren.
ik ben wel benieuwd of er wat meer uit haar komt als er een andere vrouw bij gaat zitten, dan
is er weer een nieuwe dynamiek.![]()
Met Maarten ook niet. En hij heeft haar zelf gekozen , dat zegt ook wat over hem.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kan met die Truus echt geen enkel gesprek voeren.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vraag me ook telkens af wat voor vrouw je overhoud als je de extensions, nep lippen, nep wimpers, nep nagels en nep huidskleur weg haalt. En dan mis ik wss nog wel wat dingen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Oh man, stel je haar voor zonder make-up.
Meest bizarre is dat ze gisteren blijkbaar lasanga hebben gemaakt? Moet echt wel de meest ranzige lasanga zijn die ik heb gezien, er zat geen eens saus bij en ik had het er zelf ook echt niet uitgehaald. En dat is dat hun lievelings gerecht.
![]()
Adrienne moet wat oogschaduw ofzo opdoen want ze heeft bijzonder rode oogleden. Verder leuke vrouw met leuke zus.![]()
Judith en die Rotterdammer klikten ook al wel. Of er echt een relatie inzit weet ik niet, maar wel een leuke binnenkomer voor haar zo.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik las ergens dat haar overleden man ook 26 jaar ouder dan haar was.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:20 schreef JOHANK88 het volgende:
tjeemig, die tweede man bij Adrienne lijkt oud genoeg om haar vader te zijn of zo?![]()
aha dat verklaart dan alvast een hoop. dan is het misschien wel helemaal haar typequote:Op woensdag 8 januari 2025 22:39 schreef lily het volgende:
[..]
Ik las ergens dat haar overleden man ook 26 jaar ouder dan haar was.![]()
![]()
ik vind het ook telkens weer een beetje verbazingwekkend hoe mensen die een B&B hebben,
of zoals Maarten daarbij ook nog skileraar zijn en zo, dat die dan zo'n moeite hebben om hun
aandacht te verdelen over 2 kandidaten, laat staan over 3 tegelijk. dan worden ze na 1 dag al
gillend gek. je zou toch denken dat zulke mensen heel goed tegen drukte en veel volk tegelijk
kunnen.
nu moet ik aan marianne denken, of hoe heette die oude dame in die witte villa met zwembad
ook alweer? die had daar dan weer helemaal geen moeite mee, daar zaten op een gegeven
moment 4 mannen of zo. er sliep er zelfs eentje in het ketelhok en zij bleef doodkalm.![]()
Yoghurt is niet veganquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Linksgedraaide dan en ook linksgedraaide yoghurt in de morgen. 'Pot' lijm zal ze ook wel mee nemen, kan ze zich vastlijmen op het asfalt in de Pyreneeën...![]()
![]()
mooie porties, bij judith! leuk gesprek, fijne eerste man over de vloer. leuke tv ook. "lekker fientje burger"![]()
![]()
Een mooi lijf? Ze zag er prachtig uit in haar rode skipak qua figuur. Maar ja, sukkel Mike leek er geen interesse in te hebben, rolmops mama kwam langs met chocola.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:15 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Vraag me ook telkens af wat voor vrouw je overhoud als je de extensions, nep lippen, nep wimpers, nep nagels en nep huidskleur weg haalt. En dan mis ik wss nog wel wat dingen.![]()
hij zei er wel een paar dingen over, dat ze er heel mooi in uitkwam, in dat rode pak. maar inderdaad, toen kwamquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een mooi lijf? Ze zag er prachtig uit in haar rode skipak. Maar ja, sukkel Mike leek er geen interesse in te hebben, rolmops mama kwam langs met chocola.
mamsie ineens cockblocken.![]()
![]()
Jij kan aan iemand in een skipak note bene zien dat ze een mooi lijf heeft?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een mooi lijf? Ze zag er prachtig uit in haar rode skipak qua figuur. Maar ja, sukkel Mike leek er geen interesse in te hebben, rolmops mama kwam langs met chocola.![]()
63.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:20 schreef JOHANK88 het volgende:
tjeemig, die tweede man bij Adrienne lijkt oud genoeg om haar vader te zijn of zo?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Nee, daar brandt ook geen licht.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:08 schreef Perrin het volgende:
Je kan met die Truus echt geen enkel gesprek voeren.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Judith zegmaar.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Maarten is echt alleen maar met z'n verleden als coach bezig.
Met z'n verhalen over vrouwen die seks met hem wilden hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Jorik heeft z'n zaken wel goed voor elkaar.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Die nieuwe man bij Adrienne heeft nogal veel eigendunk en is iets te blij met zichzelf.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Die moeder van Mike. Tering![]()
Denise, da's wel een aparte. Waarom kiest hij zoiets. Alles nep. 0 kont. Alles wat Mike heeft, heeft en vindt ze ook. Wat toevallig![]()
Die Adrienne wel leuk, hopelijk vindt die een normale man. Lijken wel een paar goeie gasten op gereageerd te hebben.
Jan is net zo vervelend als Arno." Zoekt ie een partner of een bankhangende klusser.
Wow, Estland bij die Maarten. Gasten met paard en wagen![]()
"ik zoek een vriend met borsten en een vagina"![]()
Nodigt ze ook voor 't gemak allemaal maar uit. Wel een mooie gast.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Maarten begint ook steeds meer op Al Bundy te lijken he, een zielige vent die het nog steeds heeft over die 4 single touch downs in one game. Hij heeft vroeger veel geneukt, nou en? Wat moet Truus daarmee? Ik vind Truus wel steeds grappiger worden, ze heeft echt totale schijt aan die praatjes van 'm. Twee flesse bessenjeneeeveeehhhh, da kon gewoon heaaaa?
Hij trekt het slecht dat zij niet onder in indruk is terwijl hij nochtans seks zou kunnen hebben bij de bakker ofzoiets, en zij schenkt nog maar een blik schultenbrau-pils in met veel schuim. Maar een reality-check zou voor Maarten niet verkeerd zijn, heb het even opgezocht maar de dichtsbijzijnde disco van zijn dorp lijkt me 200 km verder in Tallinn liggen en Tinder heb je daar ook al na 2 swipes uitgespeeld.
Maar wel een wijze levensles denk ik voor ons allemaal, wij zitten nog midden in die ratrace van ons leven maar als op ons 78e telt dat allemaal niet en zijn we alleen nog maar gaaf in onze herinneringen. Conclusie: vooral veel neuken nu maar nooit eenzaam in een blokhut in Estland gaan wonen.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Ja soort Tom van 't Hek met een Twents accent. Die andere man heeft al 4 keer geroepen dat ie zelfverzekerd is, dan weet je het inmiddels wel: die is hartstikke onzeker.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:38 schreef golfer het volgende:
Die nieuwe man bij Adrienne heeft nogal veel eigendunk en is iets te blij met zichzelf.Gourmetten of steengrillen?![]()
Nu was haar overleden echtgenoot ook 26 jaar ouder dus niet zo vreemd. Toen hij dat hotel kocht was zij nog een kleuter.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:20 schreef JOHANK88 het volgende:
tjeemig, die tweede man bij Adrienne lijkt oud genoeg om haar vader te zijn of zo?
[ Bericht 2% gewijzigd door alpeko op 09-01-2025 13:20:00 ]![]()
Huhquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nu was haar overleden echtgenoot ook 26 jaar ouder dus niet zo vreemd. Toen hij dat hotel kocht was zijn nog een kleuter.![]()
Klopt. Peter (haar in 2018 overleden man) kocht het hotel in 1977. Toen was Adrienne dus 3 jaar oud.quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Maar ze waren toch 25 jaar getrouwd of zo? Bijzonderquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Peter (haar in 2018 overleden man) kocht het hotel in 1977. Toen Adrienne dus 3 jaar oud.
Ze is nu 50 en hij stierf 5jr terug dus ze trouwde dan op haar 20e..![]()
Klopt. Zij trouwde op haar 19e jaar in 1993 met hem.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:48 schreef roos94 het volgende:
Maar ze waren toch 25 jaar getrouwd of zo? BijzonderThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik vind het wel droevig, je ziet echt wel veel verdriet bij haar (begrijpelijk)quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Zij trouwde op haar 19e jaar in 1993 met hem.![]()
Ze is er nog niet helemaal van los nee. Begrijpelijk. Ik hoop dat ze liefde kan vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind het wel droevig, je ziet echt wel veel verdriet bij haar (begrijpelijk)![]()
Wat is er met Elsje gebeurd dan? Die zou toch meedoen?
https://www.nsmbl.nl/elsje-tweede-keer-winter-vol-liefde/Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Trouwen met iemand die je vader had kunnen zijn op je 19e, daar vind ik wel wat van. Het was wel een goede match blijkbaar, ook achteraf, maar dat is toch wel een heel fors leeftijdsverschil op die leeftijd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Zij trouwde op haar 19e jaar in 1993 met hem.And what rough beast, its hour come round at last,
Die zal zich wel bedacht hebben?quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
https://www.nsmbl.nl/elsje-tweede-keer-winter-vol-liefde/And what rough beast, its hour come round at last,
Het artikel zegt:quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
https://www.nsmbl.nl/elsje-tweede-keer-winter-vol-liefde/
Vandaag werden de deelnemers van het derde seizoen Winter Vol Liefde bekendgemaakt. En we spotten een bekend gezicht: de 49-jarige Elsje doet voor de tweede keer mee.
Nu is seizoen 2 op tv, wel zijn dagelijks de oproepen van deelnemers aan het derde seizoen te zien.![]()
De huidige oproepen zijn toch voor B&B vol liefde?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:20 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het artikel zegt:
Vandaag werden de deelnemers van het derde seizoen Winter Vol Liefde bekendgemaakt. En we spotten een bekend gezicht: de 49-jarige Elsje doet voor de tweede keer mee.
Nu is seizoen 2 op tv, wel zijn dagelijks de oproepen van deelnemers aan het derde seizoen te zien.![]()
Oh dat zou eigenlijk best kunnen. Ik word beetje moe van dat het elke dag tussen programma's door komt dat ik er niet meer echt naar luister..... Oeps.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De huidige oproepen zijn toch voor B&B vol liefde?
maar voor seizoen 3 wordt wel gezocht:
https://www.rtl.nl/programma/5354995/winter-vol-liefde![]()
Ook dit seizoen sta ik er weer versteld van dat het allemaal B&B eigenaren zijn. Die Jan zei eergisteren zelfs ik ben het niet gewend ontbijt te maken. Maarten en Judith lijken me enorme einzelgangers die ik ook niet direct leuk met gasten in de weer zie. En Mike is gewoon in loondienst bij een skischool.![]()
Aan de andere kant, welk mensenmens gaat er nu in the middle of nowhere wonen in zijn uppie.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:41 schreef Remco het volgende:
Ook dit seizoen sta ik er weer versteld van dat het allemaal B&B eigenaren zijn. Die Jan zei eergisteren zelfs ik ben het niet gewend ontbijt te maken. Maarten en Judith lijken me enorme einzelgangers die ik ook niet direct leuk met gasten in de weer zie. En Mike is gewoon in loondienst bij een skischool.And what rough beast, its hour come round at last,
True. Het is ondertussen meer “Nederlanders die in het buitenland wonen zoeken een partner”quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:41 schreef Remco het volgende:
Ook dit seizoen sta ik er weer versteld van dat het allemaal B&B eigenaren zijn. Die Jan zei eergisteren zelfs ik ben het niet gewend ontbijt te maken. Maarten en Judith lijken me enorme einzelgangers die ik ook niet direct leuk met gasten in de weer zie. En Mike is gewoon in loondienst bij een skischool.![]()
Gerard heeft drie kinderen maar het mooiste moment van zijn leven was toen hij Adrienne voor het eerst zag.And what rough beast, its hour come round at last,
Nou dit dacht ik ook. Bijzonder.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef Perrin het volgende:
Gerard heeft drie kinderen maar het mooiste moment van zijn leven was toen hij Adrienne voor het eerst zag.![]()
Haha echt he.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef Perrin het volgende:
Gerard heeft drie kinderen maar het mooiste moment van zijn leven was toen hij Adrienne voor het eerst zag.![]()
![]()
vind het wel raar dat iemand niet weet of ze uit nederland zou vertrekken als het echt goed gaat met die liefde in het buitenland. daarom schrijf je toch ook op een man of vrouw in een ander land?
het is ja of nee, daar heb je toch over nagedacht?![]()
Mike kan ook terug naar NL vluchten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:02 schreef JOHANK88 het volgende:
vind het wel raar dat iemand niet weet of ze uit nederland zou vertrekken als het echt goed gaat met die liefde in het buitenland. daarom schrijf je toch ook op een man of vrouw in een ander land?
het is ja of nee, daar heb je toch over nagedacht?And what rough beast, its hour come round at last,
Een snackpakket, attent.And what rough beast, its hour come round at last,
door die 33 jaar oude ingedroogde navelstreng komt geen kettingzaag meer doorheen, die gaat nergens naartoequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mike kan ook terug naar NL vluchten.![]()
![]()
Jan probeert Michiel te ontmoedigen.
edit: blijkbaar viel dat wel meeAnd what rough beast, its hour come round at last,
michiel heeft het helaas niet door. jan moet gewoon wat directer zijn want het is niet zo dat het nuquote:
voor hem nog 50/50 of 60/40 is, het is duidelijk gewoon al meer dan 90% een dikke nee.![]()
Ja idd. Echt complete mismatch deze twee. Gaat allemaal langs elkaar heen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
michiel heeft het helaas niet door. jan moet gewoon wat directer zijn want het is niet zo dat het nu
voor hem nog 50/50 of 60/40 is, het is duidelijk gewoon al meer dan 90% een dikke nee.And what rough beast, its hour come round at last,
netjes, judith pakt het ongelukje goed op. sommige andere kandidaten zouden daar heel anders over doen.
maar bart is dan ook een leuke kerel, en hij is erg enthousiast.![]()
ik vraag me ineens af of het de bedoeling is dat de keuze van mike straks intrekt bij hem en zijn ouders?
is dat nu echt zijn plan?![]()
![]()
Mooi mens, Adrienne. Mijn favoriete 'mens' tot nu toe in B&B/Winter Vol.
Niet de meest grappige of hilarische tv, maar wel een opzettend oprecht mens, fijn om te zien.![]()
Die ma van Mike, dat kán toch niet man, wat een gestoorde.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die Jan is een rare, maar die Michiel is gewoon gecast door de productie om reuring te schoppen en TV te maken en had daar helemaal niet moeten verschijnen, die is er gewoon doorheen gedrukt, zo gaat dat anders wordt het bloedsaai dus dat snap ik dan ook weer vanuit TV makers standpunt. Dramaqueen en druktemaker dus ik snap Jan in deze dan ook wel weer. Dit is niet waarom hij gevraagd heeft.Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat hebben de (jonge) vrouwen, die op date komen, toch een spraakgebrek
Er is een naam voor geloof ik. Iets met ‘frozen…’?![]()
Hij heeft zelf mogen kiezen uit de inzendingen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Die Jan is een rare, maar die Michiel is gewoon gecast door de productie om reuring te schoppen en TV te maken en had daar helemaal niet moeten verschijnen. Dramaqueen en druktemaker dus ik snap Jan in deze dan ook wel weer. Dit is niet waarom hij gevraagd heeft.And what rough beast, its hour come round at last,
Tja, dat is wat ik en jij zien, niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft zelf mogen kiezen uit de inzendingen?Allemaal cabaretteketet!![]()
Michiel kan ook niet zo lekker met kritiek omgaan.And what rough beast, its hour come round at last,
Die vriend van jan had er een beetje tussen moeten gaan zitten. Hup, Jan een dutje doen op de bankquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:50 schreef Perrin het volgende:
Michiel kan ook niet zo lekker met kritiek omgaan.
en dan die huisvriend samen met michiel in de keuken en wat vragen stellen en zo.
Ik krijg het idee dat de productie ze echt aan het dwingen is om samen in die keuken te staan![]()
![]()
Weet niet of Judith echt heel warm loopt voor m. Maar er is zeker een soort klik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Remco het volgende:
Bart en Judith passen op de een of andere manier echt heel goed bij elkaar.And what rough beast, its hour come round at last,
hmm, nu begin ik michiel ook wel een beetje eng te vinden. ze halen in ieder geval het ergste in elkaar naar boven![]()
![]()
Zeg maar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Remco het volgende:
Bart en Judith passen op de een of andere manier echt heel goed bij elkaar.
Het zijn beide echt heel vreemde vogels als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Die vriend van jan had er een beetje tussen moeten gaan zitten. Hup, Jan een dutje doen op de bank
en dan die huisvriend samen met michiel in de keuken en wat vragen stellen en zo.
Ik krijg het idee dat de productie ze echt aan het dwingen is om samen in die keuken te staan![]()
Maarten is ook wel vermoeiend, met dat opschepperige gezwam dat hij bekend was in Nederland, fuckin 40 jaar geleden.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Knap van Judith dat ze als jurist de complete omgedraai naar boerin heeft gemaakt.
Ook hoe ze met de koeien omgaat.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Bart is echt een onwijs leuke kerelquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
netjes, judith pakt het ongelukje goed op. sommige andere kandidaten zouden daar heel anders over doen.
maar bart is dan ook een leuke kerel, en hij is erg enthousiast.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Galloways.quote:
Ja wel veelzijdig ook, echt een leuke kandidaat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Bart is echt een onwijs leuke kerelAnd what rough beast, its hour come round at last,
Toch eens opgezocht over die kraak stemmen: ‘vocal fry’ heet het.
“
Social Identity : Some people use vocal fry as a form of self-expression or to align with a particular social group, often associated with youth culture, pop music, or specific subcultures.”
“ Why do millennials have vocal fry?
It's particularly used by young women and seen as a way to support their authority by accessing an unnaturally deeper pitch of voice than they would normally use. Whether this works or not seems to depend on who is listening.
Those under 30 apparently do find vocal fry adds authority to what is being said.”
😂![]()
Iedereen maakt en eet pasta.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Judith doet me steeds aan die Raven van Dorst denken als ze begint te praten.
Verder wel een leuk mens, maar die stem zou ik gek van worden.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik zou gek worden van haar stopwoordje in elke zin. Zeg maar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:32 schreef matthijst het volgende:
Verder wel een leuk mens, maar die stem zou ik gek van worden.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
34x per zin zeg maarquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:32 schreef matthijst het volgende:
Verder wel een leuk mens, maar die stem zou ik gek van worden.![]()
Om te zorgen dat de kandidaten zich niet te gemakkelijk gaan voelen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:40 schreef Blues het volgende:
Waarom zit die vriend er de hele tijd bij?
#JanAnd what rough beast, its hour come round at last,
Irritant ja, de hele tijd die vriend erbij, die Jan een beetje moet bijsturen.
Die Gerard is een beetje te grappig denk ik. En wanhopig. Verliefd, over dr dromen. Doe normaal opa.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hopeloos geval. En zo namaak als maar kan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:45 schreef matthijst het volgende:
Irritant ja, de hele tijd die vriend erbij, die Jan een beetje moet bijsturen.
Die Gerard is een beetje te grappig denk ik. En wanhopig. Verliefd, over dr dromen. Doe normaal opa.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Bart-Judith: gezellig samen en er is best een klik maar ik zie er weinig meer dan een goede vriendschap in.
Jan is echt een nare verbitterde homo, hou je kop gewoon 2 dagen en stuur die vent naar huis als het op dag 1 van de productie nog niet uit komt.
Maarten; omhoog gevallen basketballer. Is dat buiten Amerika echt een sport geweest waar vrouwen zelfs voor de coaches een natte gleuf krijgen?
Adrianne, absoluut nog niet klaar voor een nieuwe liefde![]()
De naam is dan ook aangepast van BB vol liefde naar Winter vol liefde. Dus een uitspanning hebben is geen keiharde eis meer blijkbaar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:44 schreef S_E het volgende:
[..]
True. Het is ondertussen meer “Nederlanders die in het buitenland wonen zoeken een partner”![]()
De spin-off heette het eerste seizoen al winter vol liefde dus dat is daarin niet echt een eis geweest, en logisch ook. De Nederlanders met een B&B (of hotel) in het buitenland die een partner zoeken en ook nog een op tv willen komen en daar geschikt voor zijn…. Die groep lijkt me al niet bijzonder groot. Als het dan ook nog in Zweden, Oostenrijk of Zwitserland moet zijn dan beperkt dat nog meer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:25 schreef praadje het volgende:
[..]
De naam is dan ook aangepast van BB vol liefde naar Winter vol liefde. Dus een uitspanning hebben is geen keiharde eis meer blijkbaar.
Die Judith hebben ze nu mooi in de wintervariant gepropt maar die had met haar agrarische toeristenhandel ook gewoon met de zomer editie mee kunnen doen.![]()
Bij de winterversie gaat het idd niet om mensen met een B&B, maar mensen die in een wintergebied wonen en op zoek naar liefde zijn. Dit was het eerste seizoen ook al zo, toen deed bijvoorbeeld Benjamin mee die skileraar was!![]()
Maar daar komen ze toch helemaal niet voor. Beetje naïef om dat te denken. Ze komen omdat ze gecast zijn door RTL om leuke TV te maken, of omdat ze zelf graag op TV willen, of om een leuk uitje te hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:02 schreef JOHANK88 het volgende:
het is ja of nee, daar heb je toch over nagedacht?![]()
Nou inderdaad! Ik vroeg me dat ook al af waarom dat was. Echt niet om aan te horen. Horwen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:47 schreef AnneX het volgende:
Wat hebben de (jonge) vrouwen, die op date komen, toch een spraakgebrek
Er is een naam voor geloof ik. Iets met ‘frozen…’?![]()
Dat denk ik inderdaad ook ja. Musicalster. Acteur.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Die Jan is een rare, maar die Michiel is gewoon gecast door de productie om reuring te schoppen en TV te maken en had daar helemaal niet moeten verschijnen, die is er gewoon doorheen gedrukt, zo gaat dat anders wordt het bloedsaai dus dat snap ik dan ook weer vanuit TV makers standpunt. Dramaqueen en druktemaker dus ik snap Jan in deze dan ook wel weer. Dit is niet waarom hij gevraagd heeft.![]()
Krijg een beetje een 'veel geschreeuw en weinig wol'-vibe bij die verhalen van hem.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:17 schreef bloodymary1 het volgende:
En is er eigenlijk al bekend welke bekende Nederlandse dames Maarten gepaald heeft?Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Maarten in zijn jonge jaren (23 jaar jong):quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:17 schreef bloodymary1 het volgende:
En is er eigenlijk al bekend welke bekende Nederlandse dames Maarten gepaald heeft?
Ik kan Denise niet meer aan horen.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik moet nog afleveringen inhalen, maar even over Denise (ook echt een Denise):
Amy Rose uit afgelopen editie is nog steeds samen met Sal en dat leek ook een wandelende karikatuur, dus het kan wel wat worden.![]()
Els, uit de zomer, was ook die hysterische eerste glibberige gast.
Denise, Amy Rose, Els. Ze starten altijd met hetzelfde sfeertje.
[ Bericht 7% gewijzigd door Pisces29 op 10-01-2025 20:59:08 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Waarom komen Michiel en Jan niet gewoon tot de conclusie dat dit niet gaat werken? Enige reden die ik kan bedenken is dat de regie hem dwingt om nog te blijven![]()
![]()
Nou ze stonden voor zijn deur te trappelen dus het zijn er misschien genoeg geweest en ook best wel bekende dames dusss zijn matras was een geduchte tegenstander van die Gooisequote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:17 schreef bloodymary1 het volgende:
En is er eigenlijk al bekend welke bekende Nederlandse dames Maarten gepaald heeft?![]()
![]()
Dit laatste.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef Breekfast het volgende:
Waarom komen Michiel en Jan niet gewoon tot de conclusie dat dit niet gaat werken? Enige reden die ik kan bedenken is dat de regie hem dwingt om nog te blijven
En misschien ook dat als je de tijd en moeite neemt om naar het buitenland te gaan voor een vreemde, dat je het dan ook wel echt wat extra kansen geeft.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Terwijl het iedereen wel duidelijk is dat ze het slechtste in elkaar naar boven halen.And what rough beast, its hour come round at last,
Die moeder is weer gestuurd door de regie
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Je zou die gare dikke troll maar als schoonmoeder treffenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die moeder is weer gestuurd door de regie![]()
![]()
Jan de autist vs een gezellige man uit Limburg.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat kan, maar de dame die op bezoek is kan ik me voorstellen dat hij er niet warm voor loopt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef JOHANK88 het volgende:
ineens viel het me in, jorik doet me denken aan die gasten uit maaskantje![]()
Of Bottasquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef JOHANK88 het volgende:
ineens viel het me in, jorik doet me denken aan die gasten uit maaskantjeFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
lol. michiel vindt het fijn dat hij de boosheid niet geventileerd heeft naar jan toe.
maar het is natuurlijk wel heel mooi dat jan het achteraf ziet in deze uitzending![]()
![]()
Ik zie bij Michiel steeds een jonge versie van die man uit de film UP. (Nooit de film gezien dus wellicht zit ik ernaast en was het alleen de cover.)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef JOHANK88 het volgende:
ineens viel het me in, jorik doet me denken aan die gasten uit maaskantjeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ik zie het!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie bij Michiel steeds een jonge versie van die man uit de film UP. (Nooit de film gezien dus wellicht zit ik ernaast en was het alleen de cover.)al heb ik de film ook niet gezien, maar wel clipjes voorbij zien komen hier en daar.
![]()
zo'n apres ski daar is na 1 keer toch ook de lol al vanaf?
ik heb het geprobeerd in Val Thorens, het was gruwelijk.![]()
Kirsten, de lokatiemedewerker vluchtelingenkamp![]()
Lekker met je muts op binnen staan.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Dat kapsel ja. Maar hij kan ook niks hebben zeg. Kom vooral niet in zijn woning. Eerst ff appen aub.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef JOHANK88 het volgende:
ineens viel het me in, jorik doet me denken aan die gasten uit maaskantjeI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nou vind het alleen maar mooi dat Michiel er wat van geleerd heeft want Jan heeft volgens mij geeneens het vermogen om nog iets te leren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:39 schreef JOHANK88 het volgende:
lol. michiel vindt het fijn dat hij de boosheid niet geventileerd heeft naar jan toe.
maar het is natuurlijk wel heel mooi dat jan het achteraf ziet in deze uitzendingI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Waarom zit die huisvriend er steeds bij, bij Jan.
Ga lekker daarmee daten dan, kneus![]()
Gerard, wat een apart ventje. Met z'n research. Ouwe stalker. 100 keer afgetrokken op dr filmpje. Nee, da's niet normaal.
[ Bericht 24% gewijzigd door matthijst op 10-01-2025 22:50:57 ]Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ja. Wat een watjes. En wat een namaaktranen bij Gerard.quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Jan: "Als je ergens veel rotzooi ziet staan, dan is het daar. Denk ik"
Met andere woorden: Jan is er nog nooit geweest de productie had dat uitje bedacht.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Jan is wel precies het type dat ik in mijn leven zo veel mogelijk vermijd.And what rough beast, its hour come round at last,
Michiel gedraagt zich als een pruilende puber.
Hou de eer aan jezelf en vertrek.
[ Bericht 1% gewijzigd door golfer op 11-01-2025 01:02:08 (typo) ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Vanaf het eerste contact dat op tv te zien was, geen match.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:56 schreef golfer het volgende:
Michael gedraagt zich als een pruilende puber.
Hou de eer aan jezelf en vertrek.![]()
Er zijn 5 afleveringen geweest deze week? Of 4? Kijk via videoland, maar niet veel gekeken dus denk niet dat ik voor loop.
Adrienne komt over als een hele lieve vrouw, hoop dat ze een fijne man vindt.
En de moeder van Mike wil gewoon graag oma worden en een schoondochter hebben. Ze moet wel verzorgd zijn. Ze mag zelf wel eens haar haren fatsoenlijk doen.
Verder vond ik de eerste afleveringen nog niet heel leuk, hoop dat het nog leuker wordt.![]()
Net zoals bij Amy rose van vorig jaar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Oh man, stel je haar voor zonder make-up.![]()
5.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:57 schreef Post-its het volgende:
Er zijn 5 afleveringen geweest deze week? Of 4? Kijk via videoland, maar niet veel gekeken dus denk niet dat ik voor loop.
En de moeder van Mike wil gewoon graag oma worden en een schoondochter hebben. Ze moet wel verzorgd zijn. Ze mag zelf wel eens haar haren fatsoenlijk doen.
Verder vond ik de eerste afleveringen nog niet heel leuk, hoop dat het nog leuker wordt.
Ma tm vrij![]()
Op videoland kan je veel verder kijken , ik heb afl 8 al gezienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:57 schreef Post-its het volgende:
Verder vond ik de eerste afleveringen nog niet heel leuk, hoop dat het nog leuker wordt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha, dat gaan we steeds vaker zien nu GenZ ook aan dit soort programma's gaan meedoen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kapsel ja. Maar hij kan ook niks hebben zeg. Kom vooral niet in zijn woning. Eerst ff appen aub.
Ja, of die gast in die rolstoel uit Scary Movie. Ik moest wel weggen dat Michiel een paar leuke oneliners had in z'n rants. En hoewel Jan een botte hork is, met zo'n dramaqueen als Michiel houdt toch niemand het langer dan 5 minuten uit. Hij praat constant en er zit ook nooit een goed/boeiend/interessant/grappig verhaal tussen. Het is gewoon gelul in de ruimte.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie bij Michiel steeds een jonge versie van die man uit de film UP. (Nooit de film gezien dus wellicht zit ik ernaast en was het alleen de cover.)
Hij moet lekker bff worden met Denise zodat ze de hele dag kunnen roepen dat het zo gezellig is leuk he ja heel leuk wat een leuke kleren heb je aan ja jij ook haha waar heb je dat gekocht? oh daar wat leuk oh heerlijk zeg een wijntje erbij nou doe me er zo nog maar een hoor haha vind je kerst ook zo leuk ja kerst is geweldig al die lichtjes ja heerlijk en weet je wat ik ook vind? dat het zo gezellig is. ja met de familie erbij haha ja het is ook zo leuk weet je wie ik ook leuk vind? nee? jouw moeder. mijn moeder is ook heel leuk. haha
GodsammeGourmetten of steengrillen?![]()
Ja weet ik, maar lig vroeg in bed, dus weinig tijd om nog te kijken als kinderen op bed liggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op videoland kan je veel verder kijken , ik heb afl 8 al gezien![]()
![]()
Oh ja snap ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:46 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar lig vroeg in bed, dus weinig tijd om nog te kijken als kinderen op bed liggen.Maar ze staan er al op dus als je tijd over hebt kan je al wel verderkijken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Voor Videolandkijkers is er dit topic:
RLS / [Videoland]Winter vol lIefde 2025 #1There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Maar dat heb ik wel vaker in de hele serie. Soms zie je toch gewoon binnen 2 minuten al dat het niet gaat werken? Dan blijven ze daar nog 3 dagen. Ik begrijp dat er een programma gemaakt moet worden maar Joshua zei van de week bij Renze dat alles toch wel echt écht was maar daar geloof ik geen reet van. Tuurlijk is alles wat we zien echt gebeurd maar het blijft televisie en er wordt genoeg gescript.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:56 schreef golfer het volgende:
Michiel gedraagt zich als een pruilende puber.
Hou de eer aan jezelf en vertrek.![]()
Ik denk dat als het bezoek aan de kringloop uit een script kwam, dat de kringloop dan tenminste
wel open zou zijn geweest. En dan had productie al toestemming gevraagd om daar te filmen en
dat soort dingen.
Lijkt me eerder dat Michiel heeft gezegd, nadat Jan maar niks kon verzinnen, "ja weet ik veel, zit
er niet een leuke kringloop in de buurt of zo? ik wil er gewoon even uit". (lees: "ik wil graag even
iets met jou samen doen, zonder die huisvriend die erbij zit te luisteren als een stasi officier").
En dat Jan dan zoiets heeft van "oh ja, daar heb ik wel van gehoord, dat er hier een paar zitten"
Maar hij is er nog nooit geweest want aan zijn gemekker te horen is de kringloop in zijn ogen toch
alleen maar vieze oude troep. - wat in veel gevallen ook wel klopt![]()
![]()
Denk wel dat de camera momentjes redelijk gescript zijn. Dat gezeik van Michiel is breed uitgemeten, in elk geval.
En ook dat temerige toontje van Denise. "Het is zo mooooooi hier, met die witte bergeeehun." Verschrikkelijk!! Als een van mijn zonen met zo'n meid zouden thuiskomen, zou ik haar eigenhandig buiten gooien.![]()
Die Denise spreekt op een permanent orgastische toon of ze trilballetjes in heeft, maar ik wil het niet horen....Allemaal cabaretteketet!![]()
Jorik met dat petje, snorretje en matje in z’n nek 🥲 En hij had zo’n wild leven als vrijgezel? Nah, ik betwijfel het.![]()
Dat is nu dé look van hippe en begeerde jongens hoor!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef Rozenbloem het volgende:
Jorik met dat petje, snorretje en matje in z’n nek 🥲 En hij had zo’n wild leven als vrijgezel? Nah, ik betwijfel het.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
😂 Oh brrrr… net type New Kids vind ik. Maar ik word ook gewoon oud met m’n 31 natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is nu dé look van hippe en begeerde jongens hoor!
Is zo’n skioord ook niet een soort Lloret de Mar? Iedereen doet het met iedereen?![]()
Een ideaal uitje met Jan zou een wedstrijdje azijnzeiken zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:09 schreef Blues het volgende:
Jan was ook nog nooit bij die 2 'kringloopwinkels' geweest.
Verzin dan zelf een ander uitje.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
😂 Idd. Die man is zeer apart.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef Perrin het volgende:
Beter dan een zuurpruim.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:15 schreef Gia het volgende:
Denk wel dat de camera momentjes redelijk gescript zijn. Dat gezeik van Michiel is breed uitgemeten, in elk geval.
En ook dat temerige toontje van Denise. "Het is zo mooooooi hier, met die witte bergeeehun." Verschrikkelijk!! Als een van mijn zonen met zo'n meid zouden thuiskomen, zou ik haar eigenhandig buiten gooien.BlaBlaBla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: