SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jan (58) - ZwedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jorik (27) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Judith (37) FrankrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarten (76) EstlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike (33) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP hier niet praten wat je op videoland ziet
Bron en foto's RTL
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 30-12-2024 14:49:53 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er is ook een Videoland topic, voor als je letterlijk NU gaat kijken.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:38 schreef Cirilico het volgende:
Ah, nieuw topic.
Even een tvp want ik ga nu beginnen met kijken.![]()
Die was ik inderdaad al aan het zoeken. Even goed bedankt voor de heads up.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Er is ook een Videoland topic, voor als je letterlijk NU gaat kijken.
Hotapnyc![]()
Met wat omzwervingen ben je er dan toch gekomenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die was ik inderdaad al aan het zoeken. Even goed bedankt voor de heads up.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zag een reel over Mike, of eigenlijk vooral zijn moeder, maar dat belooft weer veel goeds.De mensen zijn gek geworden![]()
Ik ook, daarom kijk ik nuquote:Op maandag 6 januari 2025 19:52 schreef Da hopman het volgende:
Zag een reel over Mike, of eigenlijk vooral zijn moeder, maar dat belooft weer veel goeds.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Daar zijn we weer. Vriendinnetjes wel eens gehad.
Misschien wel een gezinnetje stichten als het allemaal lukt.
Nou je hebt zijn moeder er gratis bij
SOONY![]()
Wat een figuur die moeder
"we houden niet van meisjes die een burn out hebben."
![]()
hoe ze er ook bij is gaan zitten met die dweil op schooten natuurlijk is de vrouw met hond
meteen goedgekeurd![]()
dit gaat nog leuke tv opleveren, vermoed ik.![]()
Kolere ik heb nu al een pleurishekel aan Rotterdamse schoonmoederSommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.![]()
Deze griet
Mike had al 15 jaar zelfstandig moeten gaan wonen, manman.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
zoekt straks een huis op max 300 meter van zijn moeder.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:52 schreef Perrin het volgende:
Mike had al 15 jaar zelfstandig moeten gaan wonen, manman.![]()
Ah, hier is het topic
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ja, we zijn er weer.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
‘En euh hoe heet dat ook alweer oja borderliners’ 😂quote:Op maandag 6 januari 2025 20:40 schreef JOHANK88 het volgende:
"we houden niet van meisjes die een burn out hebben."
![]()
hoe ze er ook bij is gaan zitten met die dweil op schooten natuurlijk is de vrouw met hond
meteen goedgekeurd![]()
dit gaat nog leuke tv opleveren, vermoed ik.
Ik vind het wel een grappige vrouw.![]()
fake it till you make it
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: