SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jan (58) - ZwedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jorik (27) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Judith (37) FrankrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarten (76) EstlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike (33) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP hier niet praten wat je op videoland ziet
Bron en foto's RTL
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 30-12-2024 14:49:53 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!Er is ook een Videoland topic, voor als je letterlijk NU gaat kijken.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:38 schreef Cirilico het volgende:
Ah, nieuw topic.
Even een tvp want ik ga nu beginnen met kijken.Die was ik inderdaad al aan het zoeken. Even goed bedankt voor de heads up.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Er is ook een Videoland topic, voor als je letterlijk NU gaat kijken.HotapnycMet wat omzwervingen ben je er dan toch gekomenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die was ik inderdaad al aan het zoeken. Even goed bedankt voor de heads up.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!Da hopman
lamahangen = dierenmoordZag een reel over Mike, of eigenlijk vooral zijn moeder, maar dat belooft weer veel goeds.De mensen zijn gek gewordenAgnesGru
Agnes, easy on the churros!Ik ook, daarom kijk ik nuquote:Op maandag 6 januari 2025 19:52 schreef Da hopman het volgende:
Zag een reel over Mike, of eigenlijk vooral zijn moeder, maar dat belooft weer veel goeds.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.DKUp
ON TOURDaar zijn we weer. Vriendinnetjes wel eens gehad.
Misschien wel een gezinnetje stichten als het allemaal lukt.
Nou je hebt zijn moeder er gratis bijSOONYAgnesGru
Agnes, easy on the churros!Wat een figuur die moederOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO."we houden niet van meisjes die een burn out hebben."
hoe ze er ook bij is gaan zitten met die dweil op schoot en natuurlijk is de vrouw met hond
meteen goedgekeurd
dit gaat nog leuke tv opleveren, vermoed ik.Kolere ik heb nu al een pleurishekel aan Rotterdamse schoonmoederSommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.AgnesGru
Agnes, easy on the churros!Deze grietOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.Perrin
Toekomst. Made in Europe.Mike had al 15 jaar zelfstandig moeten gaan wonen, manman.Everything faded into mist. The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became truth.zoekt straks een huis op max 300 meter van zijn moeder.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:52 schreef Perrin het volgende:
Mike had al 15 jaar zelfstandig moeten gaan wonen, manman.4EverBlackEyed
Boem is ho.Ah, hier is het topicBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.yvonne
On(t)deugendJa, we zijn er weer.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.‘En euh hoe heet dat ook alweer oja borderliners’ 😂quote:Op maandag 6 januari 2025 20:40 schreef JOHANK88 het volgende:
"we houden niet van meisjes die een burn out hebben."
hoe ze er ook bij is gaan zitten met die dweil op schoot en natuurlijk is de vrouw met hond
meteen goedgekeurd
dit gaat nog leuke tv opleveren, vermoed ik.
Ik vind het wel een grappige vrouw.AgnesGru
Agnes, easy on the churros!fake it till you make itOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.hmm, jan zoekt dus net zoals die arno (?) vorig jaar gewoon een klusser die komt helpen de boel af te bouwen.Ach kijk nou de dochter van Sinterklaas of de kerstman doet mee zelfde haarSommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.amaranta
Alles Dasty!Ja lijkt heel liefquote:Op maandag 6 januari 2025 21:24 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik heb nu al een zwak voor Adrienne (en haar zus). Leuke, 'normale' vrouw, komt erg fijn over.Ik ook. Echt lief!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:24 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik heb nu al een zwak voor Adrienne (en haar zus). Leuke, 'normale' vrouw, komt erg fijn over.welkom in zweden michiel, heb je kluskleren bij je? zet je bagage even weg en begin maar aan de verbouwing.Perrin
Toekomst. Made in Europe.Man zoekt klusser.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
welkom in zweden michiel, heb je kluskleren bij je? zet je bagage even weg en begin maar aan de verbouwing.Everything faded into mist. The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became truth.amaranta
Alles Dasty!Rrrrrrrrrrrquote:Op maandag 6 januari 2025 21:39 schreef Rozenbloem het volgende:
Ik vind Denise echt een soort act, zelfs hoe ze praat voelt als gemaakt.4EverBlackEyed
Boem is ho.Ja, waarom praat zij zo raar en onnatuurlijk?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:39 schreef Rozenbloem het volgende:
Ik vind Denise echt een soort act, zelfs hoe ze praat voelt als gemaakt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.Omdat ze onnatuurlijk is?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarom praat zij zo raar en onnatuurlijk?Is het een dochter van Meiland?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:39 schreef Rozenbloem het volgende:
Ik vind Denise echt een soort act, zelfs hoe ze praat voelt als gemaakt.
Dat haar, wat een verschrikking die nepslierten...4EverBlackEyed
Boem is ho.Ja, daar heb je een punt.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.de buurtbewoners zagen meteen 'daar komt een basketball coach'
als je bekend bent staan er bekende vrouwen, écht bekende vrouwen voor de deur
ik zoek een vriend met borsten en een vaginaPerrin
Toekomst. Made in Europe.Onsympathiek en egocentrisch.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
de buurtbewoners zagen meteen 'daar komt een basketball coach'
als je bekend bent staan er bekende vrouwen, écht bekende vrouwen voor de deur
ik zoek een vriend met borsten en een vaginaEverything faded into mist. The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became truth.Ik hoop dat die nagemaakte snel weggestuurd zal worden, pijn aan mijn oren hoe zijn praat.
Wat een verschrikking...Hij kopte die indruk nog even in met de opmerking dat de vrouwen die hij daar ontmoet allemaal een manquote:
willen die voor ze zorgt - daar zit onze bondscoach niet op te wachten. Hij wil een nederlandse voetveeg.
Hopelijk flinke reality check met een aantal mondige nederlandse dames .4EverBlackEyed
Boem is ho.Door naar de Reality Check podcastBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: