Nou nee, ik bedoel precies wat ik post, een chalet voor hem.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:59 schreef achtja het volgende:
[..]
Je bedoelt voor jou, met zo'n verhoogd toilet en een alarmlampje aan de buitenkant
Bijna, tenzij het topic even volgebaggerd wordt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij is het nogsteeds hetzelfde jaar Leandra.
Net alsof je 100.000 bij elkaar krijgt met vakkenvullen of bollenrapen voor minimumloon. Zelfs met studie gerelateerd baantje haal je niet zoveel binnen. Je hebt ook nog gewoon lasten. En dan AVG als voorbeeld gebruiken terwijl vlees juist zo aan de prijs isquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:17 schreef achtja het volgende:
[..]
Nouja, 'wij' gingen vroeger gewoon kranten lopen, vakkenvullen, bollenrapen.. ouders aten gewoon avgtjes, niet zo duur hoor. Vroeg beginnen!! En je studententijd maar wat minder leuk maken.. gewoon studeren.
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna, tenzij het topic even volgebaggerd wordt.
Het vorige topic had ruim 2 maanden nodig.
Dat zullen we wel niet redden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna, tenzij het topic even volgebaggerd wordt.
Het vorige topic had ruim 2 maanden nodig.
Voor 3 euro heb je gewoon aardappelen, groente en vlees hoor..quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Net alsof je 100.000 bij elkaar krijgt met vakkenvullen of bollenrapen voor minimumloon. Zelfs met studie gerelateerd baantje haal je niet zoveel binnen. Je hebt ook nog gewoon lasten. En dan AVG als voorbeeld gebruiken terwijl vlees juist zo aan de prijs is
Nou waar vind je voor 3 euro vlees, aardappel en groentes.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:30 schreef achtja het volgende:
[..]
Voor 3 euro heb je gewoon aardappelen, groente en vlees hoor..
Ja dan moet je niet van die voedselpakketten voor rijken kopen met 1 aardappel, 1 wortel en 1 paprika. Door dat soort gewoontes schieten de prijzen voor arme mensen ook omhoog.
Leer gewoon koken, en zorg dat je zomin mogelijk uitgeeft als je jong bent! Jong geleerd is ..... juist!
Of als een grote hypotheek verstrekker vandaag omvalt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, vakantie, weekend... als het een doel wordt dan zal het idd wel lukken.
Meer sparen zorgt niet voor meer huizen, dus het blijft ook dan een stoelendans met te weinig stoelen waarbij hoeveel je kan besteden bepaalt of je op een stoeltje eindigt of ernaast.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:12 schreef achtja het volgende:
[..]
Mensen hebben het maar over verdienen..
Je had vanaf je 18e al makkelijk kunnen gaan sparen (ok niet op de bank) of liefst eerder al.. dan start je gemakkelijk met 100.000 waardoor je nog maar 200k nodig hebt voor een hypotheek (mocht je dat uberhaubt willen, want verstandig is een andere discussie)
Je huurt toch niet als je 10 bent?! Laten we duidelijk zijn, als jij een kind krijgt of hebt is het bij de geboorte al duidelijk dat het later op zichzelf wilt wonen.. dus dan moet je daarvoor zorgen. Heb je gemiddeld zo'n jaar of 23 voor nodig.. nou 100.000 / 23 = ~4400 euro per JAAR. Als je kind gaat werken kan het mee helpen..quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meer sparen zorgt niet voor meer huizen, dus het blijft ook dan een stoelendans met te weinig stoelen waarbij hoeveel je kan besteden bepaalt of je op een stoeltje eindigt of ernaast.
Daarnaast ben ik benieuwd hoe je een ton zou moeten sparen wanneer vrijwel je complete besteedbaar inkomen aan hun huur in een zwart gat verdwijnt. Want dat is voor veel mensen de realiteit.
Ja, ook die kans acht ik vrij klein door de overwaarde op huizen, de hypotheekbank heeft namelijk een veel groter recht op wat je huis oplevert dan je openstaande schuld, als je niet zou betalen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of als een grote hypotheek verstrekker vandaag omvalt.
Hadden ze toch beter kunnen investeren in een opleiding.quote:
Ik koop geregeld 10 kilo voor 3 of 4 euro.. geen bildstar denk ik maar smaakt net zo goed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:34 schreef poemojn het volgende:
bildstar aardappelen 10 kilo 9 euro, je hebt genoeg aan een pan en een aantal vorken, succes. (ik hoorde pas een paar boomers over hun jeugd)
qua overbieden is het te hopen dat de nieuwbouw vlotgetrokken wordt op korte termijn, dat zijn tenminste wel vaste prijzen..
Teriyaki pakket AH.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou waar vind je voor 3 euro vlees, aardappel en groentes.
142.000 kk en 215.000 kkquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:31 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Teriyaki pakket AH.
Anyway, ik zat even te kijken in zwolle. 550k-800k....
Nou, wat een aanbod 😂😂
Zwolle. Woning. 550-800. Dat schrijf ik toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:34 schreef achtja het volgende:
[..]
142.000 kk en 215.000 kk
Weet niet waar jij zit te kijken?
Nou elk gewoon denkend mens denkt dat navjp dat er geen woning onder de 550k te koop staat in Zwolle nochthans!quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:44 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Zwolle. Woning. 550-800. Dat schrijf ik toch?
En nee, ik ben niet op zoek naar een kamer.
550-800 is een prijsrange. Dat zegt iets over je denkvermogen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou elk gewoon denkend mens denkt dat navjp dat er geen woning onder de 550k te koop staat in Zwolle nochthans!
nou ogenschijnlijk ik als er iets boeiends stond.quote:Maar nu begrijp ik wat je probeerde over te brengen, dan nog: wie wil er in Zwolle wonen voor meer dan 549999 euro??
Want dit hebben wat met elkaar te maken?quote:Jij? en jij noemt jezelf investeerdertje?
Kap met dat op de man spelen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou elk gewoon denkend mens denkt dat navjp dat er geen woning onder de 550k te koop staat in Zwolle nochthans!
Maar nu begrijp ik wat je probeerde over te brengen, dan nog: wie wil er in Zwolle wonen voor meer dan 549999 euro?? Jij? en jij noemt jezelf investeerdertje?
De huizenmarkt is niet boeiend en al helemaal niet tussen de 550k en 800kquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:49 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
550-800 is een prijsrange. Dat zegt iets over je denkvermogen.
[..]
nou ogenschijnlijk ik als er iets boeiends stond.
[..]
Want dit hebben wat met elkaar te maken?
Ik keek of er iets boeiends kon zijn, nou niet dus. Was heel snel uitgekeken 😂
Je hebt gelijk sorry.. ik bedoel het ook niet persoonlijk.. meer tegen Zwolle want het lijkt wel alsof heel Nederland in Zwolle wilt wonen maar dat is natuurlijk niet zo. Ruim 18 miljoen mensen willen er niet wonen of wonen er in iedergeval niet!quote:
Inderdaad, de Marslanden, stadshagen of Ittersum is inleveren op voorzieningen binnen vlotte afstand. als de alternatieven dan label G zijn of rijtjeswoning met 100-130 m2 die naar alle waarschijnlijkheid nogal gehorig zijn. Ja dan is het helaas niet heel interessant in zwollequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:50 schreef achtja het volgende:
[..]
De huizenmarkt is niet boeiend en al helemaal niet tussen de 550k en 800k
ok sorry
Nee maar het valt wel in de regio waarin ik nog kijk eh.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:55 schreef achtja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk sorry.. ik bedoel het ook niet persoonlijk.. meer tegen Zwolle want het lijkt wel alsof heel Nederland in Zwolle wilt wonen maar dat is natuurlijk niet zo. Ruim 18 miljoen mensen willen er niet wonen of wonen er in iedergeval niet!
Gelukkig ook maar want anders was het daar niet meer te betalen.
in iedere regio kun je mooii wonen, heeft niets te maken met welk deel van nederlandquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:55 schreef achtja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk sorry.. ik bedoel het ook niet persoonlijk.. meer tegen Zwolle want het lijkt wel alsof heel Nederland in Zwolle wilt wonen maar dat is natuurlijk niet zo. Ruim 18 miljoen mensen willen er niet wonen of wonen er in iedergeval niet!
Gelukkig ook maar want anders was het daar niet meer te betalen.
zo zal het kloppenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:55 schreef achtja het volgende:
. Ruim 18 miljoen mensen willen er niet wonen of wonen er in iedergeval niet!
Same, mijn vorige woning is naar een ging stelletje gegaan. Zij blij, wij de vraagprijs en door.quote:Op zondag 29 december 2024 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben toch wel blij dat ik een koppel gelukkig heb gemaakt door mijn huis aan hen te verkopen
Echt niet, ik weet wel wat betersquote:Op zondag 29 december 2024 11:16 schreef freak1 het volgende:
je koopt je huis
je stopt er een stuk van je inkomen in dankzij afbetaling
Complete groepen vluchtelingen uit vroegere oorlogsgebieden (Portugal, Oostenrijk-Hongarije, Joegoslavië, Vietnam) die hier gekomen zijn, zijn nooit meer massaal teruggegaan; sterker nog, planten zich harder voort dan de autochtone bevolking. Dus maak je geen illusies; de woningnood stijgt en stijgt.quote:Op zondag 29 december 2024 11:16 schreef freak1 het volgende:
syrie zou men nu kunnen beschouwen als een stuk veiliger dan toen Assad er was. 150K man terug, dat zijn rond de 50K minder woningzoekenden. of laten we zeggen 40K uitgaande van 3 a 4 persoon gezinnen. zo kun je zoden aan de dijk zetten.
Socioloog Koopmans maakt zich zorgen om bevolkingsgroeiquote:Op zondag 29 december 2024 14:41 schreef blomke het volgende:
[..]
Echt niet, ik weet wel wat beters
[..]
Complete groepen vluchtelingen uit vroegere oorlogsgebieden (Portugal, Oostenrijk-Hongarije, Joegoslavië, Vietnam) die hier gekomen zijn, zijn nooit meer massaal teruggegaan; sterker nog, planten zich harder voort dan de autochtone bevolking. Dus maak je geen illusies; de woningnood stijgt en stijgt.
voor alle nieuwe hypotheekafnemers vanaf 1 jan 2013 is een lineaire of annuiteiten hypotheek verplicht wil je voor hypotheekrente aftrek in aanmerking komen. dus wat jij weet is hier te beantwoorden met een "ok boomerquote:
ik maak mij geen enkele illusie. ik geef slechts aan wat er gedaan moet worden willen we zoden aan de dijk zetten. en dat is heel simpel of de bevolking krimpen, of de hoeveelheid woningen vergrotenquote:[..]
Complete groepen vluchtelingen uit vroegere oorlogsgebieden (Portugal, Oostenrijk-Hongarije, Joegoslavië, Vietnam) die hier gekomen zijn, zijn nooit meer massaal teruggegaan; sterker nog, planten zich harder voort dan de autochtone bevolking. Dus maak je geen illusies; de woningnood stijgt en stijgt.
'we' ??quote:Op zondag 29 december 2024 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
voor alle nieuwe hypotheekafnemers vanaf 1 jan 2013 is een lineaire of annuiteiten hypotheek verplicht wil je voor hypotheekrente aftrek in aanmerking komen. dus wat jij weet is hier te beantwoorden met een "ok boomer"
[..]
ik maak mij geen enkele illusie. ik geef slechts aan wat er gedaan moet worden willen we zoden aan de dijk zetten. en dat is heel simpel of de bevolking krimpen, of de hoeveelheid woningen vergroten
wat een prachtige bijdrage.quote:Op zondag 29 december 2024 18:35 schreef achtja het volgende:
[..]
'we' ??
Mensen kunnen toch ook gewoon grond kopen en zelf bouwen ipv 'we' ??
Echt jij en coolguy, ik heb niets tegen coolguy, maar waarom zit jij hem en jezelf tegen mij op te zetten steeds?quote:Op zondag 29 december 2024 18:41 schreef freak1 het volgende:
[..]
wat een prachtige bijdrage.
@:coolguy help je een beetje bij dit soort bagger bijdrages?
@:achtja ik wil wel serieus reageren maar je maakt er toch bagger van. we weten beiden dat door de wet en regelgeving je niet zomaar even grond kan kopen en op kan bouwen. en prima ook, voor je het week heb je iemand naast je die een postzegel van 10m2 koopt er er een flat van 30m hoog op zet..
helemaal niks opzetten je bent bewust bagger aan het genereren of zo wereldvreemd dat het niet te bevatten is...quote:Op zondag 29 december 2024 18:43 schreef achtja het volgende:
[..]
Echt jij en coolguy, ik heb niets tegen coolguy, maar waarom zit jij hem en jezelf tegen mij op te zetten steeds?
Ik reageer ontopic.. jij bent op iets uit..
ontopic, je kunt gewoon op best veel plekken grond kopen en zelf bouwen..
Het gros van de hypotheekgevers heeft de hypotheek < 2013 afgesloten, dus die hebben nog steeds merendeels een aflossingsvrije.quote:Op zondag 29 december 2024 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
voor alle nieuwe hypotheekafnemers vanaf 1 jan 2013 is een lineaire of annuiteiten hypotheek verplicht wil je voor hypotheekrente aftrek in aanmerking komen.
Je illusie is, dat de bevolking krimpt of gaat krimpen. Het tegendeel vindt plaats: de groei gaat steeds sneller, zie ook het vlog in:quote:Op zondag 29 december 2024 18:29 schreef freak1 het volgende:
ik maak mij geen enkele illusie. ik geef slechts aan wat er gedaan moet worden willen we zoden aan de dijk zetten. en dat is heel simpel of de bevolking krimpen, of de hoeveelheid woningen vergroten
De hoeveelheid woningen vergroten, klinkt leuk in verkiezingstijd, de realiteit is dat al jaar op jaar het beoogde aantal van 105/jaar, bij lange na niet wordt gehaald, en zelfs dat aantal van 105 is al onvoldoende.quote:Op zondag 29 december 2024 14:52 schreef michaelmoore het volgende:
Socioloog Koopmans maakt zich zorgen om bevolkingsgroei
Bekijk deze YouTube-video
De kwaliteit van de bevolkingsgroei heb je zelf in de hand maar hier geeft GroenLinks en D66 de voorkeur aan absolute zielepieten uit moslimlanden,
dat hele verhaal van voor 2013 een hypotheek afgesloten te hebben is niet een heel verhaal, maar betekend dat je in 2013 minimaal 18 jaar was en geld genoeg had voor een huis dus in het meest positieve geld dat alleen voor 30+ ers. realitisch? geld het alleen voor 40+ ers.quote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef blomke het volgende:
[..]
Het gros van de hypotheekgevers heeft de hypotheek < 2013 afgesloten, dus die hebben nog steeds merendeels een aflossingsvrije.
Zelfs nu, onder de nieuwe regels t.a.v. HRA, zou ik een aflossingsvrije afsluiten. Juist vanwege de betere mogelijkheden om iets met het geld te doen op termijn van >10 jaar.
hoezo mijn illusie? rot een eind op. ik beweer dat nergens. ik zeg enkel dat als we ooit een daling in prijzing willen bewerkstelligen we ofwel alle huizen die nodig zijn moeten bouwen (not gonna happen) ofwel we een drastische reductie in bevolking moeten aanbrengen. en ik zie beiden niet gebeuren. dat claim ik ook nergens.quote:[..]
Je illusie is, dat de bevolking krimpt of gaat krimpen. Het tegendeel vindt plaats: de groei gaat steeds sneller, zie ook het vlog in:
[..]
De hoeveelheid woningen vergroten, klinkt leuk in verkiezingstijd, de realiteit is dat al jaar op jaar het beoogde aantal van 105/jaar, bij lange na niet wordt gehaald, en zelfs dat aantal van 105 is al onvoldoende.
Demografisch zijn 30+&40+-ers, de grootste bevolkingsgroep.quote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef freak1 het volgende:
[..]
dat hele verhaal van voor 2013 een hypotheek afgesloten te hebben is niet een heel verhaal, maar betekend dat je in 2013 minimaal 18 jaar was en geld genoeg had voor een huis dus in het meest positieve geld dat alleen voor 30+ ers. realitisch? geld het alleen voor 40+ ers.
Uiteraard weet ik de inflatie op termijn niet (inflatie is trouwens goed voor een aflossingsvrije hypotheek, die schuld infleert weg daardoor), maar i.p.v. jaarlijks ¤10.000 af te lossen gedurende 30 jaar (ik neem voor het gemak een lineaire) voor een 3 ton hypotheek (ook voor het gemak) dan haal ik bij een ETF gemiddeld 6% (na belastingen) per jaar kom ik op 8 ton uit. Da's lachen om dan in 1x de hypotheek af te lossen en nog 5 ton over te houden!!quote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef freak1 het volgende:
ik zie graag een rekenvoorbeeld. links of rechtsom, inclusief inflatie, is een annuitaire of lineare beter dan aflossingsvrij met alle factoren zoals menselijke domheid en menselijke bestedingsdrang in ogenschauw genomen.
Je noemt die 2 als mogelijkheden. Het is nou weinig realistisch om mogelijkheden te benoemen waarvan je al vantevoren weet dat ze niet uitgevoerd gaan worden. En realiteitszin is wat we nodig hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef freak1 het volgende:
ik zeg enkel dat als we ooit een daling in prijzing willen bewerkstelligen we ofwel alle huizen die nodig zijn moeten bouwen (not gonna happen) ofwel we een drastische reductie in bevolking moeten aanbrengen. en ik zie beiden niet gebeuren. dat claim ik ook nergens.
point being? demografisch gezien is de groep 4 tot 6 jarige het grootst onder kleuters. random feiten gooien kunnen we allemaal.quote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Demografisch zijn 30+&40+-ers, de grootste bevolkingsgroep.
voor het gemak laat je even de complete rente achterwege. die momenteel 3,25 procent is, er even van uitgaande dat je de complete looptijd uit kan zitten ben je nu dan dus 37 jaar max. dan is de kans dat je in 2013 al een hypotheek had (zie statistieken hierboven) verwaarloosbaar. dat betekend dat je voor je hypotheek van 3 ton, aflossingsvrij, 292.500 euro rente betaald.quote:[..]
Uiteraard weet ik de inflatie op termijn niet (inflatie is trouwens goed voor een aflossingsvrije hypotheek, die schuld infleert weg daardoor), maar i.p.v. jaarlijks ¤10.000 af te lossen gedurende 30 jaar (ik neem voor het gemak een lineaire) voor een 3 ton hypotheek (ook voor het gemak) dan haal ik bij een ETF gemiddeld 6% (na belastingen) per jaar kom ik op 8 ton uit. Da's lachen om dan in 1x de hypotheek af te lossen en nog 5 ton over te houden!!
dank voor eindelijk wat bronnen citeren, maar dat is toch ook wat ik zeg? ik zie geen eind aan een stijging van huizenprijzen tot er een drastisch besluit en actie wordt genomen. en ik geef ook aan wat het moet zijn. ik zie geen 3e oplossing..quote:[..]
Je noemt die 2 als mogelijkheden. Het is nou weinig realistisch om mogelijkheden te benoemen waarvan je al vantevoren weet dat ze niet uitgevoerd gaan worden. En realiteitszin is wat we nodig hebben.
Overigens onbreekt dat ook bij de overheid, in dit staatje is te zien dat er in de periode 2021 - 2024 was ingezet op 535000 nieuwbouwwoningen:
https://open.overheid.nl/(...)db1-895ec832a59d/pdf
het zijn er nu, eind 2024 286.000* over die periode (2021 - 2024): https://geodienst.xyz/nieuwbouwmonitor/
*da's iets meer dan de helft!!
Yeey, ik behoor tot de verwaarloosbaren 😂 (sorry, vond ik grappig)quote:Op maandag 30 december 2024 07:24 schreef freak1 het volgende:
[..]
er even van uitgaande dat je de complete looptijd uit kan zitten ben je nu dan dus 37 jaar max. dan is de kans dat je in 2013 al een hypotheek had (zie statistieken hierboven) verwaarloosbaar.
[..]
Klopt gewoon dat aflossingsvrij relatief meer baat heeft bij hogere inflatie.quote:Op maandag 30 december 2024 07:24 schreef freak1 het volgende:
[..]
point being? demografisch gezien is de groep 4 tot 6 jarige het grootst onder kleuters. random feiten gooien kunnen we allemaal.
je eeuwige geronsel van mensen voor een aflossingsvrije hypotheek had ik al verwacht en is gewoon niet reeel voor starters op de huidige markt. de enige manier waarop je in 2024 nog een aflossingsvrije hypotheek met hypotheekrente aftrek kan krijgen is als je al voor 2013 een hypotheek had en die al die tijd hebt gehad.
dan moest je dus een huis kopen in 2013. in 2013 was de gemiddeld leeftijd van een huizenkoper rond de
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-worden-steeds-ouder 37. (mooi he, bronnnen!) dus die koper is nu bijna 50. en die meerderheid van de bevolking is onder de 50. dus close but no cigar. dat hele verhaal van aflossingsvrij is in jouw geval, preken voor eigen parochie, en dat is al eerder gezegd, dat is de groep die het zeker op de woningmarkt het het makkelijkste had. en ook al meerdere keren door o.a. mij en vele anderen met bronnen onderbouwd.
[..]
voor het gemak laat je even de complete rente achterwege. die momenteel 3,25 procent is, er even van uitgaande dat je de complete looptijd uit kan zitten ben je nu dan dus 37 jaar max. dan is de kans dat je in 2013 al een hypotheek had (zie statistieken hierboven) verwaarloosbaar. dat betekend dat je voor je hypotheek van 3 ton, aflossingsvrij, 292.500 euro rente betaald.
om dan je bedrag te sparen moet je overigens jaarlijks 15637 euro inleggen. of ging jij er even voor het gemak vanuit dat je al 3 ton in je handje had? de mediaan voor een 37 jarige is 12.000 euro met 15.000 als gemiddelde.
(bron : https://bieb.knab.nl/spar(...)middeld-per-leeftijd)
je rekenvoorbeeld rammelt aan alle kanten. inflatie is verder prima voor alle hypotheekvormen, niet alleen aflossingsvrij.
dus ik zie graag een nieuw rekenvoorbeeld voor een gemiddelde huizenkoper waarom aflossingsvrij beter is dan annuitair. dat is het namelijk niet. ik heb je de bronnen gegeven, jij goochelt weer eens met cijfers.
[..]
dank voor eindelijk wat bronnen citeren, maar dat is toch ook wat ik zeg? ik zie geen eind aan een stijging van huizenprijzen tot er een drastisch besluit en actie wordt genomen. en ik geef ook aan wat het moet zijn. ik zie geen 3e oplossing..
Dat is juist een kleine groep: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)g/bevolkingspiramidequote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef blomke het volgende:
Demografisch zijn 30+&40+-ers, de grootste bevolkingsgroep.
Ik bedoel alles boven de 35 jaar; diegenen die in de jaren voor 2013 een aflossingsvrije hypotheek hebben afgesloten.quote:Op maandag 30 december 2024 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is juist een kleine groep: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)g/bevolkingspiramide
Er zit juist een gat tussen 35 en 45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |