Nou nee, ik bedoel precies wat ik post, een chalet voor hem.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:59 schreef achtja het volgende:
[..]
Je bedoelt voor jou, met zo'n verhoogd toilet en een alarmlampje aan de buitenkant
Bijna, tenzij het topic even volgebaggerd wordt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij is het nogsteeds hetzelfde jaar Leandra.
Net alsof je 100.000 bij elkaar krijgt met vakkenvullen of bollenrapen voor minimumloon. Zelfs met studie gerelateerd baantje haal je niet zoveel binnen. Je hebt ook nog gewoon lasten. En dan AVG als voorbeeld gebruiken terwijl vlees juist zo aan de prijs isquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:17 schreef achtja het volgende:
[..]
Nouja, 'wij' gingen vroeger gewoon kranten lopen, vakkenvullen, bollenrapen.. ouders aten gewoon avgtjes, niet zo duur hoor. Vroeg beginnen!! En je studententijd maar wat minder leuk maken.. gewoon studeren.
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna, tenzij het topic even volgebaggerd wordt.
Het vorige topic had ruim 2 maanden nodig.
Dat zullen we wel niet redden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna, tenzij het topic even volgebaggerd wordt.
Het vorige topic had ruim 2 maanden nodig.
Voor 3 euro heb je gewoon aardappelen, groente en vlees hoor..quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Net alsof je 100.000 bij elkaar krijgt met vakkenvullen of bollenrapen voor minimumloon. Zelfs met studie gerelateerd baantje haal je niet zoveel binnen. Je hebt ook nog gewoon lasten. En dan AVG als voorbeeld gebruiken terwijl vlees juist zo aan de prijs is
Nou waar vind je voor 3 euro vlees, aardappel en groentes.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:30 schreef achtja het volgende:
[..]
Voor 3 euro heb je gewoon aardappelen, groente en vlees hoor..
Ja dan moet je niet van die voedselpakketten voor rijken kopen met 1 aardappel, 1 wortel en 1 paprika. Door dat soort gewoontes schieten de prijzen voor arme mensen ook omhoog.
Leer gewoon koken, en zorg dat je zomin mogelijk uitgeeft als je jong bent! Jong geleerd is ..... juist!
Of als een grote hypotheek verstrekker vandaag omvalt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, vakantie, weekend... als het een doel wordt dan zal het idd wel lukken.
Meer sparen zorgt niet voor meer huizen, dus het blijft ook dan een stoelendans met te weinig stoelen waarbij hoeveel je kan besteden bepaalt of je op een stoeltje eindigt of ernaast.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:12 schreef achtja het volgende:
[..]
Mensen hebben het maar over verdienen..
Je had vanaf je 18e al makkelijk kunnen gaan sparen (ok niet op de bank) of liefst eerder al.. dan start je gemakkelijk met 100.000 waardoor je nog maar 200k nodig hebt voor een hypotheek (mocht je dat uberhaubt willen, want verstandig is een andere discussie)
Je huurt toch niet als je 10 bent?! Laten we duidelijk zijn, als jij een kind krijgt of hebt is het bij de geboorte al duidelijk dat het later op zichzelf wilt wonen.. dus dan moet je daarvoor zorgen. Heb je gemiddeld zo'n jaar of 23 voor nodig.. nou 100.000 / 23 = ~4400 euro per JAAR. Als je kind gaat werken kan het mee helpen..quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meer sparen zorgt niet voor meer huizen, dus het blijft ook dan een stoelendans met te weinig stoelen waarbij hoeveel je kan besteden bepaalt of je op een stoeltje eindigt of ernaast.
Daarnaast ben ik benieuwd hoe je een ton zou moeten sparen wanneer vrijwel je complete besteedbaar inkomen aan hun huur in een zwart gat verdwijnt. Want dat is voor veel mensen de realiteit.
Ja, ook die kans acht ik vrij klein door de overwaarde op huizen, de hypotheekbank heeft namelijk een veel groter recht op wat je huis oplevert dan je openstaande schuld, als je niet zou betalen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of als een grote hypotheek verstrekker vandaag omvalt.
Hadden ze toch beter kunnen investeren in een opleiding.quote:
Ik koop geregeld 10 kilo voor 3 of 4 euro.. geen bildstar denk ik maar smaakt net zo goed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:34 schreef poemojn het volgende:
bildstar aardappelen 10 kilo 9 euro, je hebt genoeg aan een pan en een aantal vorken, succes. (ik hoorde pas een paar boomers over hun jeugd)
qua overbieden is het te hopen dat de nieuwbouw vlotgetrokken wordt op korte termijn, dat zijn tenminste wel vaste prijzen..
Teriyaki pakket AH.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou waar vind je voor 3 euro vlees, aardappel en groentes.
142.000 kk en 215.000 kkquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:31 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Teriyaki pakket AH.
Anyway, ik zat even te kijken in zwolle. 550k-800k....
Nou, wat een aanbod 😂😂
Zwolle. Woning. 550-800. Dat schrijf ik toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:34 schreef achtja het volgende:
[..]
142.000 kk en 215.000 kk
Weet niet waar jij zit te kijken?
Nou elk gewoon denkend mens denkt dat navjp dat er geen woning onder de 550k te koop staat in Zwolle nochthans!quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:44 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Zwolle. Woning. 550-800. Dat schrijf ik toch?
En nee, ik ben niet op zoek naar een kamer.
550-800 is een prijsrange. Dat zegt iets over je denkvermogen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou elk gewoon denkend mens denkt dat navjp dat er geen woning onder de 550k te koop staat in Zwolle nochthans!
nou ogenschijnlijk ik als er iets boeiends stond.quote:Maar nu begrijp ik wat je probeerde over te brengen, dan nog: wie wil er in Zwolle wonen voor meer dan 549999 euro??
Want dit hebben wat met elkaar te maken?quote:Jij? en jij noemt jezelf investeerdertje?
Kap met dat op de man spelen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou elk gewoon denkend mens denkt dat navjp dat er geen woning onder de 550k te koop staat in Zwolle nochthans!
Maar nu begrijp ik wat je probeerde over te brengen, dan nog: wie wil er in Zwolle wonen voor meer dan 549999 euro?? Jij? en jij noemt jezelf investeerdertje?
De huizenmarkt is niet boeiend en al helemaal niet tussen de 550k en 800kquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:49 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
550-800 is een prijsrange. Dat zegt iets over je denkvermogen.
[..]
nou ogenschijnlijk ik als er iets boeiends stond.
[..]
Want dit hebben wat met elkaar te maken?
Ik keek of er iets boeiends kon zijn, nou niet dus. Was heel snel uitgekeken 😂
Je hebt gelijk sorry.. ik bedoel het ook niet persoonlijk.. meer tegen Zwolle want het lijkt wel alsof heel Nederland in Zwolle wilt wonen maar dat is natuurlijk niet zo. Ruim 18 miljoen mensen willen er niet wonen of wonen er in iedergeval niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |