Kan hier geen chocola van maken, maar ongetwijfeld scoort het bij de UvA-studenten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat, dat de holocaust erbij gehaald moet worden om genocide goed te praten.
Oom Etto begrijpt ‘m welquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan hier geen chocola van maken, maar ongetwijfeld scoort het bij de UvA-studenten.
Mwoh...quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigenlijk is GroenLinks de meest succesvolle politieke partij ooit. Het hele land verneukt vanuit de oppositiebanken, doe ze dat maar eens na.
Nee, niet echt.quote:
Oh, ik dacht dat je dit cynisch bedoelde. Die laatste paar PvdA stemmen zo snel mogelijk wegjagen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja lijkt me ook dat PvdA/GL veel beter stelling kan nemen tegen Israel. Meer rivier tot zee teksten enzo.
GL kan het beste gewoon weer worden wat het was: een wereldvreemde, elitaire, post-koloniaal intersectionele hobbyclub voor betweters, kosmopolieten, discipelen van het grote gelijk en schijnheilen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dit cynisch bedoelde. Die laatste paar PvdA stemmen zo snel mogelijk wegjagen.
Echte PvdA'ers zijn natuurlijk voor racistisch gemotiveerde genocide!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dit cynisch bedoelde. Die laatste paar PvdA stemmen zo snel mogelijk wegjagen.
Nee, echte PvdA'ers doorzien je goedkope ideologisch gedreven, hypocriete emo-gebagger.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Echte PvdA'ers zijn natuurlijk voor racistisch gemotiveerde genocide!
Niet alles draait om wat zich in jouw gedachtenwereld afspeelt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Echte PvdA'ers zijn natuurlijk voor racistisch gemotiveerde genocide!
Gelukkig zit jij in de gedachtewereld van de echte PvdA'ers!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet alles draait om wat zich in jouw gedachtenwereld afspeelt.
Je moet je, net als iedereen, hier houden aan de geldende wet- en regelgeving, maar ik vraag mij af wat je bedoelt met aanpassen? Waar moeten mensen die hier komen zich aan aanpassen, bedoel je dan de inburgeringscursus zoals die gelden voor een deel van de migranten in Nederland? Mijn dochter heeft best wel wat kinderen van migranten in de klas, de ouders van deze kinderen spreken gewoon hun moedertaal. Volgens mij kunnen en mogen deze mensen hier prima op deze wijze wonen, is er een wet die dit verbiedt? Hoe wordt je verplicht je aan te passen, waaraan moet je je aanpassen en moet je de taal leren als migrant?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Naar Nederland komen is een keuze en je hebt je dan aan te passen. Wil je niet in bepaalde wijken wonen? Prima, dan zul je net zoals elke andere Nederlander moeten presenteren of hier in de eerste plaats niet je vestigen.
Dit is inderdaad een keuze van de regering.quote:Daarnaast is er al decennialang sprake van migranten die hier vanuit niet-Westerse landen hier vrijwillig heenkomen (vanuit economische redenen) ook dat is een keuze.
Door het tekenen van het verdrag van Geneve en het lid zijn in Europa zijn we wettelijk wel verplicht om asiel aan te bieden. Als de migranten zich aan de wet moeten houden dan geldt dit toch ook voor de Nederlandse staat?quote:En eventuele puinhopen in zulke landen (bijvoorbeeld in Syrië) heeft Nederland verder nul verantwoordelijk in.
Ik zie niet achter elke boom een genocide nee. Of achter elke Don Ceder een racist.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij in de gedachtewereld van de echte PvdA'ers!
Waarin we doorzien dat Palestina je geen flikker interesseert maar je vooral bezig bent met het afturven van kleurtjes uit de diversiteitscirkel en vervolgens gaat kijken of iets je verontwaardiging verdient of niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij in de gedachtewereld van de echte PvdA'ers!
Even wat meer in lijn met de politieke realiteit gebracht.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Echte PvdAVV'ers zijn natuurlijk voor een zelf gestarte racistisch gemotiveerde genocide op iedereen die niet roomblank en christelijk is!
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:05 schreef VoMy het volgende:
Voor vrijwel alle autobewegingen geldt uiteindelijk dat deze het gevolg is van keuzes en afwegingen.
Waar je woont, waar je werkt, wat je makkelijk vindt, waar je tijd in wil stoppen, waar je geld aan kwijt wil. Als dat je auto en autoritjes zijn, prima, maar wees dan niet verbolgen als dat wat duurder wordt.
Uiteindelijk worden de meeste autokilometers ook gemaakt door de rijkeren - autorijden is namelijk duur; wie wil/moet bezuinigen doet er vrijwel altijd goed aan om autoloos te gaan leven. Accijnsverlagingen zijn dan ook vooral een cadeau voor de rijken, op kosten van de samenleving.
Dit is zo voorspelbaar dat het niet eens meer enigszins humor is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Even wat meer in lijn met de politieke realiteit gebracht.
Progressief, zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Etto, jij vindt jezelf toch tolerant en progressief?
Betweters zijn ook zo irritant. Geef mij maar pvv'ers, 24/7 Ongehoord Nederland waarin thema's als autisme door vaccins, corona is bedacht door Soros en asielzoekers kosten een miljoen per jaar de revue voorbij komen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GL kan het beste gewoon weer worden wat het was: een wereldvreemde, elitaire, post-koloniaal intersectionele hobbyclub voor betweters, kosmopolieten, discipelen van het grote gelijk en schijnheilen.
Wellicht dat PvdA dan weer een normale partij wordt
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie niet achter elke boom een genocide nee. Of achter elke Don Ceder een racist.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, want Amnesty, HRW, Oxfam Novib, de halve wereldwijde schare aan genocide-experts, die rapporteren bijna wekelijks wel weer over een nieuwe genocide die ze achter een boom hebben gezien! Goede vondst! Hier gaat het ook elke week weer over een nieuwe genocide die achter een boom gespot is.
Don Ceder is verder een racist omdat hij in al zijn moties en al zijn woorden aangeeft dat Israëlische levens en getuigenissen oneindig veel meer waard zijn dan dat van Palestijnen. Hele nare man verder, geen idee waarom je denkt dat die achter elke boom te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |