Nee, aangezien ik nooit de behoefte voel om politieke monologen tijdens sociale events op te dringen aan anderen. Wat veel van die PVV-fans wel doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou het zo kunnen zijn dat die ooms reageren op jouw monologen?
Hoe weet je dat als die nooit aan je dis zitten?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik nooit de behoefte voel om politieke monologen tijdens sociale events op te dringen aan anderen. Wat veel van die PVV-fans wel doen.
Er zijn drie families. Het gezin van mijn ouders. Het gezin van mijn moeders kant en het gezin van mijn vaders kant.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als die nooit aan je dis zitten?
En dat zijn PVV-fans?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn drie families. Het gezin van mijn ouders. Het gezin van mijn moeders kant en het gezin van mijn vaders kant.
Bij kerst zit ik enkel met de eerste.
Het gezin van mijn ouders, absoluut niet.quote:
En die begint gewoon tijdens de kertsdis uit het niets te oreren?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gezin van mijn ouders, absoluut niet.
Maar zowel mijn vriendin als mijn exvriendin hebben een dergelijke mislukte oom.
Bij verjaardagsfeesten na een paar borrels. Of op trouwerijen bij gasten die hij nog niet kent.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En die begint gewoon tijdens de kertsdis uit het niets te oreren?
Aha. Gewoon zo maar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij verjaardagsfeesten na een paar borrels. Of op trouwerijen bij gasten die hij nog niet kent.
Heb zo'n vermoeden dat je zelf nogal graag gebruik maakt van karikaturen.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van mensen die een dergelijke oom hebben.
Iedereen verzint dat soort ooms hier?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat je zelf nogal graag gebruik maakt van karikaturen.
Een individu dat een Nazi-lied zingt... wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wel een oom die na te veel borrels het horst wessel lied afspeelt op zijn telefoon of grappige plaatjes laat zien van verhongerende negerkindjes.
Maar die mag je geen racist noemen natuurlijk. Dat is zielig.
Pis in zijn schoenenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wel een oom die na te veel borrels het horst wessel lied afspeelt op zijn telefoon of grappige plaatjes laat zien van verhongerende negerkindjes.
Maar die mag je geen racist noemen natuurlijk. Dat is zielig.
Ik sluit het niet uit, gezien de nogal ijzeren bubbels.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iedereen verzint dat soort ooms hier?
Je familie zoek je niet uit, vandaar dat het vooral familieleden zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, gezien de nogal ijzeren bubbels.
Dan is het optuigen van de 'PVV-oom' als karakteristieke nemesis niet geheel ondenkbaar, wat?
Hmmja, ik schat het aantal Horst Wessel-zingende ooms per familie op minder dan 0,0001%.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je familie zoek je niet uit, vandaar dat het vooral familieleden zijn.
Hoezo?quote:
Misschien je eigen verleden wat minder projecteren op het heden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoezo?
Gewoon zijn gang laten gaan zodat de aap steeds meer uit de mouw komt.
Door het hele land zitten dit soort kastnazi's, vermomd als de bezorgde PVV burger. Qua uiterlijk ziet hij er uit als een doodnormale man. Het is niet alsof hij een SS totenkop op zijn arm heeft zitten.
Misschien moet jij je eigen bubbel niet vergelijken met andere plekken in het land.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien je eigen verleden wat minder projecteren op het heden.
Wat, Limburg?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eigen bubbel niet vergelijken met andere plekken in het land.
Bijvoorbeeld.quote:
Ik ga geen traan laten om kritiek op de persoon Van Zwol, die laatst al uit de bocht vloog in een dubieus interview. Dit is natuurlijk een wat technisch verhaal, maar inhoudelijk wel boeiend.quote:Zoals bekend, werd staatsraad Richard van Zwol gevraagd om op te treden als informateur van het huidige kabinet, samen met oud-Tweede Kamerlid Elbert Dijkgraaf. Op zichzelf is het niet ongebruikelijk dat staatsraden of de vicepresident worden geroepen tot het ambt van informateur2). Genoemde Gedragsregels staan dat ook uitdrukkelijk toe. Het gaat weliswaar om een riskante nevenfunctie, maar het betreft wel een geaccepteerd risico. Dat wordt echter fors groter, indien daarbij een partij is betrokken met dubieuze opvattingen over de democratische rechtsorde. Als de staatsraad-informateur zich echter inspant om die rechtsorde te doen handhaven, moet zijn optreden worden geaccepteerd.
...
Dit ‘noodrecht’ zou bij zijn eigen Raad van State vrijwel zeker geen genade hebben gevonden, zoals bij geen enkele expert. In een interview voor ‘Nieuwsuur’ op 21 december stond hij echter nog steeds achter deze antiparlementaire constructie, hoewel die intussen dankzij NSC al van de agenda was afgevoerd. Hij vond nog steeds dat ‘het juridisch kon’. Dat was geen wonder, want wat de critici tot dan toe niet wisten: Van Zwol was zelf de bedenker van de ‘noodrecht’- constructie.
Onbegrijpelijk optreden om twee redenen. Er was al tijdens de formatie onder deskundigen consensus over dat het hier een constructie betrof die bestuurlijk en juridisch niet deugde, eenvoudig omdat er van een noodsituatie rond asiel geen sprake is. Voorts had Van Zwol als voorzitter van de Staatscommissie demografische ontwikkelingen 2050 een beleid aangeraden dat liet zien dat asielmigratie een deel is – en niet meer dan dat - van de migratieproblematiek die in Nederland moet worden aangepakt.
Hij had dus beter moeten weten en als informateur de onderhandelaars aan een rechtsstatelijk verantwoorde oplossing moeten helpen; hij deed het tegendeel. Als excuus gebruikte hij het motief dat een informateur niet meer is dan een lijdelijke ‘procesbegeleider’. Dat is sowieso onjuist maar zeker hier, gelet op zijn rol als bedenker van de noodrechtconstructie.
Door Joop van den Berg. Een PvdAer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:44 schreef VoMy het volgende:
Kritiek op de rol van Richard van Zwol tijdens de formatie, als lid van de RvS en zijn verhouding met de noodwet.
Wat mag een staatsraad wel en wat niet?
[..]
Ik ga geen traan laten om kritiek op de persoon Van Zwol, die laatst al uit de bocht vloog in een dubieus interview. Dit is natuurlijk een wat technisch verhaal, maar inhoudelijk wel boeiend.
Naar mijn beleving zijn de mensen rechts van het politieke spectrum juist degene die nog enigszins hun hersenen gebruiken. Blind achter Timmersmans aanlopen en hopen dat wij (na 28 gefaalde landen) wel erin slagen om een succesvolle multiculturele samenleving te creëren is natuurlijk niet bepaald een teken van hoogstaande intelligentie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee hoor, stiekem schaam je je wel een beetje voor je eigen domheid. Dat is ook best logisch, want eigenlijk wil je helemaal niet zo zijn. Maar ja, sociale druk he.
Hey snuggere henkie, we hebben al een multiculturele samenleving. Beter kun je dan bedenken hoe dat een beetje in goede banen te leiden ipv met onrealistische plannetjes te komen over hoe de tijd 125 jaar terug te draaien en de uitvinding van het vliegtuig, het fordisme en het internet te voorkomen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:35 schreef Solispolar het volgende:
Naar mijn beleving zijn de mensen rechts van het politieke spectrum juist degene die nog enigszins hun hersenen gebruiken. Blind achter Timmersmans aanlopen en hopen dat wij (na 28 gefaalde landen) wel erin slagen om een succesvolle multiculturele samenleving te creëren is natuurlijk niet bepaald een teken van hoogstaande intelligentie.
Ik lees wat posts van jou en ik zou jou als tip geven om in vervolg eerst even tot 10 te tellen. Op die manier post je soms geen dingen waar je later (misschien) spijt van zou kunnen krijgen. Succesquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hey snuggere henkie, we hebben al een multiculturele samenleving. Beter kun je dan bedenken hoe dat een beetje in goede banen te leiden ipv met onrealistische plannetjes te komen over hoe de tijd 125 jaar terug te draaien en de uitvinding van het vliegtuig, het fordisme en het internet te voorkomen.
Nogmaals voor jou: de multiculturele samenleving is reeds een feit. Succesquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik lees wat posts van jou en ik zou jou als tip geven om in vervolg eerst even tot 10 te tellen. Op die manier post je soms geen dingen waar je later (misschien) spijt van zou kunnen krijgen. Succes!
Dat laatste heb je helemaal gelijk in; en daarom moet de kraan eerst dicht om de huidige shit op te lossen. Rechts heeft niet de oplossing, maar snapt in ieder geval dat de kraan dicht moet. Links heeft geen oplossing en wil de kraan openzetten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nogmaals voor jou: de multiculturele samenleving is reeds een feit. Succes!
En een goed en concreet plan over het hoe en wat met vluchtelingen die er nu zijn ontbreekt juist bij rechts.
Alleen zo jammer dat je poep praat. Migraties zijn door rechts veroorzaakt en door rechts verergerd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Naar mijn beleving zijn de mensen rechts van het politieke spectrum juist degene die nog enigszins hun hersenen gebruiken. Blind achter Timmersmans aanlopen en hopen dat wij (na 28 gefaalde landen) wel erin slagen om een succesvolle multiculturele samenleving te creëren is natuurlijk niet bepaald een teken van hoogstaande intelligentie.
Maar he; ik waardeer het optimismeHet jammere is alleen dat het kalf al verdronken is tegen de tijd dat de meeste mensen er een beetje een reëelel kijk op nahouden.
En voor de 5 mensen die mij nu gaan quoten met allerlei krachttermen: nee, dat betekent niet dat er geen buitenlanders in Nederland mogen zijn, nee; dat betekent niet dat er geen donkere mensen mogen zijn in Nederland en nee; dat betekent niet dat de ene bevolkingsgroep in Nederland anders behandeld moet worden dan welke bevolkingsgroep dan ook.
Wat het wel betekent is een strengere grenscontroles en vooral: een concreet/goed plan met de vluchtelingen die er zijn. Nu is het gewoon een zinkend schip hoe leuk alles ook bedoelt is.
Links wil helemaal niet de kraan openzetten , dat is een domrechtse fabel(al zou ook links de teugels wat betreft vluchtelingen wel iets strakker mogen aantrekken omdat anders de geaccumuleerde aantallen op middenlange termijn wel wat te hoog uitvallen).quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat laatste heb je helemaal gelijk in; en daarom moet de kraan eerst dicht om de huidige shit op te lossen. Rechts heeft niet de oplossing, maar snapt in ieder geval dat de kraan dicht moet. Links heeft geen oplossing en wil de kraan openzetten.
Precies daarbij zie je dat rechts juist wereldwijd extreem pro migratie is, ook in Nederland. Rechtse politiek is meer en meer arbeidsmigratie. Vervolgens weer wijzen naar de vluchtelingen als zondebok dat alles fout gaat met de rechtse ideologie dat als de top het maar geweldig heeft de rest ook best tevreden zal zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Links wil helemaal niet de kraan openzetten , dat is een domrechtse fabel(al zou ook links de teugels wat betreft vluchtelingen wel iets strakker mogen aantrekken omdat anders de geaccumuleerde aantallen op middenlange termijn wel wat te hoog uitvallen).
Wat dit kabinet doet creeert een situatie als Belgie in de jaren negentig. PVVD gaat van de vooral dankzij de PvdA relatief goedgelukte Nederlandse multiculturele samenleving een complete janboel maken.
Zou kunnen. Wat is die kern dan volgens jou? Vind het maar erg veel woorden en vergaande conclusies van iemand die aangeeft 1 aflevering van een podcast te hebben geluisterd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:55 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Een interessant stukje.
Zit wel een kern van waarheid in.
Dat is nog altijd een keer meer geluisterd dan dat ik heb gedaan.quote:Ik luisterde naar een podcast met ‘de belangrijkste linkse lessen’ van dit jaar.
Sinds maart zijn de wetenschappelijke bureaus van GroenLinks en PvdA een podcast gestart met de titel De Linkse Revolte. Er zijn er kennelijk een heleboel gemaakt, maar ik heb alleen de laatste beluisterd.
Die Chris Aalberts is natuurlijk wel iemand die diverse politieke partijen congressen afgaat en een redelijk objectief beeld van de partijen heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zou kunnen. Wat is die kern dan volgens jou? Vind het maar erg veel woorden en vergaande conclusies van iemand die aangeeft 1 aflevering van een podcast te hebben geluisterd.
[..]
Dat is nog altijd een keer meer geluisterd dan dat ik heb gedaan.
Dat podcastje heeft 212 views op youtube. Het lijkt mij nogal makkelijke kritiek, echt van die open deuren die lekker scoren bij mensen zonder enig benul van politiek.
Stel je hebt een normale arbeidersbaan, dan ga je met bovenstaande punten toch niet kijken wat de PVDA te bieden heeft voor jou als kiezer.quote:We horen allerlei doelen: bestaanszekerheid, publieke voorzieningen, klassenstrijd, klimaat, LHBT-rechten en Gaza
Maar hij luistert een samenvatting van een podcast. Lijkt mij best logisch dat dan alleen de grote thema's naar voren komen. Dat mensen met een arbeidersbaan niks zouden hebben met bestaanzekerheid, publieke voorzieningen of klimaat vind ik zeer apart. Als arbeider zou ik nergens anders op stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die Chris Aalberts is natuurlijk wel iemand die diverse politieke partijen congressen afgaat en een redelijk objectief beeld van de partijen heeft.
[..]
Stel je hebt een normale arbeidersbaan, dan ga je met bovenstaande punten toch niet kijken wat de PVDA te bieden heeft voor jou als kiezer.
En iedereen zit maar te wachten tot het kabinet valt, maar ik vind zijn mening dat het nog maar verre de vraag is of de uitslag dan wel in het voordeel van links uitvalt.
Ja we moeten buitenlandse speerpunten uitsluitend overlaten aan de genocideverheerlijkers van de VVD, SGP, ChristenUnie en natuurlijk de PVV, die lekker op publiciteitsreisjes kunnen gaan bij terroristen en met moties kunnen strooien om demonstratierecht af te breken en migranten te gaan monitoren op hun gedachtegoed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:39 schreef Hexagon het volgende:
Waarom ga je in vredesnaam Gaza als een van je speerpunten opnemen? Prima als je als partij daar een stevige mening op hebt. Maar uiteindelijk gaat ons parlement niet over Gaza.
Omdat het voor een zeer beperkte achterban kennelijk van groot belang is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:39 schreef Hexagon het volgende:
Waarom ga je in vredesnaam Gaza als een van je speerpunten opnemen? Prima als je als partij daar een stevige mening op hebt. Maar uiteindelijk gaat ons parlement niet over Gaza.
Naar Nederland komen is een keuze en je hebt je dan aan te passen. Wil je niet in bepaalde wijken wonen? Prima, dan zul je net zoals elke andere Nederlander moeten presenteren of hier in de eerste plaats niet je vestigen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:12 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je poep praat. Migraties zijn door rechts veroorzaakt en door rechts verergerd.
Begonnen met koloniale migratie, tienduizenden Molukkers, die door rechtse regeringen dusdanig verneukt zijn dat de tweede generatie tot terroristische daden werden gebracht. Heel subtiel in voormalige concentratiekampen gestopt indertijd.
Vervolgens economische migratie vanuit eerst landen als Italië en Joegoslavië en later Marokko en Turkije. Rechtse ondernemers die goedkope arbeidskrachten zochten om uit te buiten. Honderdduizenden migranten weggestopt in achterbuurten.
Als derde golf wederom koloniaal, honderdduizenden Surinamers die we in dezelfde achterbuurten of wijken als de Bijlmer parkeerden.
En dan de huidige vierde golf, asielzoekers, eveneens aangejaagd door een koloniaal verleden waar we al decennia de vruchten van plukken
En dan moet de allesovertreffende vijfde golf nog beginnen. Aangejaagd door klimaatverandering veroorzaakt door rechtse hebzucht en vervuiling.
Volgens mij hebben de partijen die je noemt ook niet Israel op de shortlist staan. Het is echt een opgeblazen niche onderwerp dat bij kiezers hooguit plek 20 heeft in het prioriteitenlijstje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja we moeten buitenlandse speerpunten uitsluitend overlaten aan de genocideverheerlijkers van de VVD, SGP, ChristenUnie en natuurlijk de PVV, die lekker op publiciteitsreisjes kunnen gaan bij terroristen en met moties kunnen strooien om demonstratierecht af te breken en migranten te gaan monitoren op hun gedachtegoed.
Als linkse partij moet je het daar absoluut niet over willen hebben terwijl een meerderheid van het electoraat de Nederlandse houding in het conflict verkeerd vindt. Stel je voor dat je daaraan appelleert, brrr.
Wat een opeenstapeling van leugens en domheid weer, culminerend in hetgrijsgedraaide “het is allemaal de schuld van links waaaaaa!”.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Naar Nederland komen is een keuze en je hebt je dan aan te passen. Wil je niet in bepaalde wijken wonen? Prima, dan zul je net zoals elke andere Nederlander moeten presenteren of hier in de eerste plaats niet je vestigen.
Daarnaast is er al decennialang sprake van migranten die hier vanuit niet-Westerse landen hier vrijwillig heenkomen (vanuit economische redenen) ook dat is een keuze. En eventuele puinhopen in zulke landen (bijvoorbeeld in Syrië) heeft Nederland verder nul verantwoordelijk in.
Het valt daarom op aan jouw betoog dat je iedere keer groepen mensen berooft van hun zelfbeschikking. Het ligt altijd immers altijd anderen (zogenaamd dan). En daar ga je zo ver in dat je zelfs het terrorisme van Molukkers ophangt aan een "rechtse regering". Dit terwijl het dit terreur voornamelijk plaatsvond onder het linkse kabinet van Den Uyl, maar goed, feiten hè.
Ten slotte is de kern van je verhaal ook onjuist. Migratie wordt niet veroorzaakt door rechts. Rechts en conservatieve partijen zijn al vele jaren juist de partijen die het willen afremmen. Wat niet wil zeggen dat sommigen, zoals de VVD, hier gewoon keihard in hebben gefaald. Maar we zien vooral dat progressief liberale en progressief linkse partijen de migratie niet willen beperken of zelfs aanwakkeren.
Jawel hoor. Waarom denk je dat het bij verkiezingsdebatten op tv ook een onderwerp was, waarom denk je dat bepaalde politici de hele tijd met moties strooien op dat onderwerp?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de partijen die je noemt ook niet Israel op de shortlist staan. Het is echt een opgeblazen niche onderwerp dat bij kiezers hooguit plek 20 heeft in het prioriteitenlijstje.
Publicaties van wetenschappelijke bureaus van politieke partijen zijn volgens mij maar zelden op het brede publiek gericht. Die normale arbeider is dus vast niet de doelgroep.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:17 schreef Droopie het volgende:
[..
[..]
Stel je hebt een normale arbeidersbaan, dan ga je met bovenstaande punten toch niet kijken wat de PVDA te bieden heeft voor jou als kiezer.
Je kan beter tegen een deur praten. Dit figuur gaat nooit in discussie maar zendt enkel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een opeenstapeling van leugens en domheid weer, culminerend in hetgrijsgedraaide “het is allemaal de schuld van links waaaaaa!”.
Je maakt er iets anders van dan ik bedoel. Uiteraard mag je je flink in het debat roeren over Gaza.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jawel hoor. Waarom denk je dat het bij verkiezingsdebatten op tv ook een onderwerp was, waarom denk je dat bepaalde politici de hele tijd met moties strooien op dat onderwerp?
Maar nee, laat het vooral volledig over aan de rechtse partijen, voorkom dat je wordt uitgenodigd bij actualiteitenprogramma's als het onderwerp ter sprake komt, dat kan Joost Eerdmans of Mirjam Bikker wel doen. Laat elke discussie over demonstraties vooral gaan over het verbieden van de demonstraties, over het projecteren van antisemitisme, want je moet vooral niet proberen het over Gaza te hebben!
Echt een briljante zet om een onderwerp waar een meerderheid het kabinetsbeleid afkeurt te gaan negeren als oppositiepartij. Er zijn wekelijks demonstraties, er zijn handtekeningenacties door honderdduizenden getekend, er zijn stakingen, er zijn onlinecampagnes waar duizenden mensen aan meedoen. Allemaal negeren want stel je voor dat je je eens profileert op een populair onderwerp waar de scheidslijnen eens anders liggen dan de eeuwige elite versus het volk-discussie.
Het zal je ongetwijfeld deugd doen dat ze bij D66 precies zo weinig geven om mensenlevens dat ze inderdaad compleet onzichtbaar zijn op het moment dat Nederland een volkerenmoord faciliteert. Gefeliciteerd met jullie onverschilligheid
Ah, ik begrijp dat de argumenten op zijn. Simpelweg alles als 'dom' en 'leugens' wegzetten, dan hoef je er inhoudelijk niet op in te gaan. De realiteit is echter dat alles wat ik daar heb gepost gewoon klopt. Prima als je het er niet mee eens bent, maar kom dan met een aantal steekhoudende tegenargumenten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een opeenstapeling van leugens en domheid weer, culminerend in hetgrijsgedraaide “het is allemaal de schuld van links waaaaaa!”.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |