Zoveel onderwerpen die me niets interesseren hier, daar reageer ik dan niet op. Maar het is voor sommigen een boom waar ze toch even tegenaan moeten pissen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als het je niets doet mag je niet meer reageren?
Idem. Gelukkig hebben we minister Faber nog.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bla bla. Racisme, fascisme.
Het doet me werkelijk geen kut meer.
Ze levert wel een leuke cover van een cover opquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:18 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Idem. Gelukkig hebben we minister Faber nog.
Nee, linksdeugers zijn ideologische sexlozen aka wokisten. Het tegenovergestelde is dus rechts-nuchtere mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:51 schreef Hexagon het volgende:
Wat is eigenlijk het tegenovergestelde van linksdeugers? Rechtshufters?
Wat is een ideologisch sexloze?quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:22 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nee, linksdeugers zijn ideologische sexlozen aka wokisten. Het tegenovergestelde is dus rechts-nuchtere mannen en vrouwen.
Vandaar al die partijprogramma's en "beleidsmaatregelen" die zijn geschreven op de achterkant van een bierviltje in de biljartkamer van de kroeg op de hoek.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:22 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nee, linksdeugers zijn ideologische sexlozen aka wokisten. Het tegenovergestelde is dus rechts-nuchtere mannen en vrouwen.
Fappen op Eva. Iedelogisch-sexlozen kunnen natuurlijk ook geen incel zijn, hoewel ik de term ook voor het eerst hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is een ideolisch sexloze?
Incels zijn meestal rechts.
Nee hoor, stiekem schaam je je wel een beetje voor je eigen domheid. Dat is ook best logisch, want eigenlijk wil je helemaal niet zo zijn. Maar ja, sociale druk he.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bla bla. Racisme, fascisme.
Het doet me werkelijk geen kut meer.
De Trump van Nederlandquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
En zo polariseert Wilders en sloopt hij dus zelfs families. En dat allemaal uit politiek gewin, om misselijk van te worden.
Dat mensen hier zich zo druk maken over andersdenkenden en op de man spelen vind ik bijzonder en doen discussies geen goed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De Trump van Nederland![]()
Overigens heb ik nog nooit zelden mijn bloeddruk laten meten, maar ik durf wel te voorspellen dat die vrij laag is ten opzichte van de gemiddelde mens wanneer ik hier zo aan het meelezen ben.
Nou ja, in Amerika ook allemaal berichten van hele families die niet meer Thanksgiving gingen vieren bij de (schoon)ouders vanwege het resultaat van de verkiezingen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar mensen die ruzie krijgen over politiek tijdens kerstdiners vind ik wel heel bijzonder.
1 dag per jaar met je familie en dan ga je zulke gesprekken voerenheb je dan echt niets anders te bespreken of kan je dan niet 3 uurtjes je tong inslikken voor je kleine nichtje of opa of oma.
Mijn hele familie en oude vriendenkring hebben er een hele hobby van gemaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:20 schreef -XOR- het volgende:
Ik zou toch raar opkijken mocht een van mijn familieleden hier na het kerstdiner als Bassie48 stoom zitten af te blazen.
Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen.quote:
Kun je enkele racistische posts van Solar quoten?quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee hoor, stiekem schaam je je wel een beetje voor je eigen domheid. Dat is ook best logisch, want eigenlijk wil je helemaal niet zo zijn. Maar ja, sociale druk he.
Maar waarom zou je het allemaal zoveel duurder willen maken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het komt niet in je hoofd op dat OV vroeger ook al niet super was, of dat die mensen zelf alles met de auto doen omdat ze dat gewoon lekker makkelijk vinden, of dat ze zelf ergens zijn gaan wonen omdat ze toch wel met de auto overal heen willen rijden?
Nee, iedereen is hulpeloos geweest en iedereen heeft daarom het heilige recht om tot aan het einde der tijden in een wagen zo goedkoop mogelijk te mogen rijden.
POL kennende wordt het label 'racist' al snel opgeplakt.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:52 schreef JAM het volgende:
[..]
Je vraagt je dan toch af; waren ze dan stiekem die hele tijd verkapt racistisch, of worden ze meegesleurd in de tijd en zijn ze dat opeens geworden?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:09 schreef nostra het volgende:
[..]
In mijn geval zijn het moslims en de generatie van mijn vriendin gaat nog wel (alhoewel je daar ook niet over joden of homo's moet beginnen), voor die daarboven besta ik überhaupt niet zolang we niet getrouwd zijn en kom ik het huis dus ook niet in. En de andere vleugel stemt JA21, dus die staan intern al diametraal tegenover elkaar. Dan kom je wel een eind met small talk hoor, kerst is voor hen toch meer een bonusfeest.
Ik heb nog nooit gehoord van mensen die een dergelijke oom hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
POL kennende wordt het label 'racist' al snel opgeplakt.
Ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die een weinig gezellige kerstdis hebben wanneer de verstokte "ik ben het niet me je eens dus je bent een racist"-oom alsnog een politieke monoloog afsteekt over de euvelen van Henk en Ingrid, Palestina en klimaat. Die het sowieso alleen maar kan hebben over hoe kut Nederland is.
Maar die lieden vieren kerst waarschijnlijk sowieso niet. Te koloniaal of zo.
Vreemd, je leek er van alles van te weten gezien je reacties.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van mensen die een dergelijke oom hebben.
Wel van mislukte ooms die na een paar borrels ongevraagd monologen over "de hoge heren in Den Haag" en "de buitenlanders" in je gezicht gooien inderdaad. Niet die lijken op jouw favoriete politieke karikatuur.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd, je leek er van alles van te weten gezien je reacties.
Zou het zo kunnen zijn dat die ooms reageren op jouw monologen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel van mislukte ooms die na een paar borrels ongevraagd monologen over "de hoge heren in Den Haag" en "de buitenlanders" in je gezicht gooien inderdaad. Niet die lijken op jouw favoriete politieke karikatuur.
U riep?quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Policor wegkijkende cultuur marxistische Gutmenschen?
Florrie, de redster des vaderland!quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:18 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Idem. Gelukkig hebben we minister Faber nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |